Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Va salut,

Pentru a elimina underboost-ul trebuie sa mai lungesc putin tija?

Scurteaza tija pana obti la overboost la n75 duty cycle o val cupr intre 75-80%. Deci valorile de 75-80% sa le obti cand intra turbo atunci si face acel spyke.ca apoi ea este corectata.

Si reglajul este corect cand primei valoari de wot(pedala 100%) ii corespunde un duty cycle de 19%.

Cam greu ce zic eu si turbo tre sa mearga ata .

Oricum tie iti arata f bine graficul ,era un f mic underboost.nu sunt valuri ca la altii.

Dar ,intotdeauna incape loc de mai bn.

Asteptam rezultatele.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am revenit de data asta  sper ca este bun oricum acum nu mai intra turbo si abia am putut sa fac logul in mers.Multumesc oricum...

 

man, deci tu acolo ai o presiune foarte mica, zici ca ai furtune sparte grav, iei limp pe presiune mica, underboost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El a facut logul dupa ce luase deja limp.Adik daca ne uitam ,si la turati de relanti (pedala 0%apasata)el are val de 92,4% la n75 duty cycle.deci sa repete logul.

Si sa faca si un bs 003 si un bs011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am facut un log in mers,pentru ca mi se pare masina un pic mai lenesa in ultimul timp.

Masina este un golf 4 asv cu chip la 140 cai.

Nu ma pricep la interpretarea logului de aceea va cer ajutorul.

Log 3 este in viteza a 3-a,iar Log 4 in a 4-a cu pedala la podea de la 1800rpm la 4000rpm.

Multumesc!

log 3 12.04.2015.xls

log 4 12.04.2015.xls

Modificat de rcs66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai lipsa de vacuum sau actuatorul si/sau membrana sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am facut din nou un log stand pe loc pe canalele 10 si 11 http://www.filedropper.com/log-01-011-010-danpt. a se vedea presiunea atmosferica. plus inca unul in BS http://www.filedropper.com/log-01-011-xxx-dan2 unde variatiile de presiune la ON si OFF au fost foarte mici,  aproape inexistente, tin sa precizez ca am facut logurile dupa o ''forja'', in care  nu am luat limp mode. Acum dupa ce am pus noul actuator iau limp mode doar dupa 110-120km/h, numai cateodata. Trebuie sa lungesc doar tija sau trebuie sa schimb n75-ul? Va rog ajutati-ma, Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a inviat!

Am facut un log dupa ce ,mi-a intrat masina in limp mode am bagat si testerul si am gasit eroarea asta intr-un final ptr ca nu-mi gasea nici o eroare:

1 Fault Found:
17965 - n"q`5_]{ýf~gh2.0CJ=~f.-˜.Y+*IC0†ùÝta´ÐR¾an
        P1557 - 35-00 - f
 din autodata am gasit ca ar fi  - turbocharger pressure control limit exceeded,
hose connectin interchanged/not connected,tc boost pressure sensor.tc wastegate regulating valve

 Mentionez ca am avut intercoolerul spart dar l-am lipit si am verificat si tubulatura de admisie a aerului in compressor pana la intrarea in egr si nu scapa aer deloc,nu am reusit sa rezolv problema cu pornirea si cu fumul alb-albastrui pana ce se incalzeste motorul, a pornit ok primele 2 zile dupa ce am reparat ic si dupa a revenit la vechiile problem + limp mode intre 100 si120 km/h..... pana sa repar ic nu am luat limp mode niciodata dar acuma cum depasesc 100 km/h cum intra in limp mode...turbina a fost curatata si reglata acum max 4000 km si egr anulat fizic cu o tabla....

LOG-01-003-010-011 11.04.2015 ptr forum.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut    nu stiu daca e vb despre mine dar la mine nu mai simt ca intra turbo in functiune iar cand am scos furtunul din acuator nu se simte ca am vacuum nici la 3000-4000 turatii.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am o problema si sper sa pot gasi aici un sfat.

De 2 zile, la mers constant,sub 2000 rot/min, scoate un fum alb-albastru ( nu imi dau seama foarte bine),nu foarte dens pentru cateva secunde,periodic. La accelerare sau accelerata in gol nu se manifesta. Nu are pierderi de putere.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut nu stiu daca e vb despre mine dar la mine nu mai simt ca intra turbo in functiune iar cand am scos furtunul din acuator nu se simte ca am vacuum nici la 3000-4000 turatii.Mersi

controleaza linia de vacuum. Daca ai umblat pe acolo verifica si supapa unisens ca nu cumva sa fie conectata invers
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am facut un log in mers,pentru ca mi se pare masina un pic mai lenesa in ultimul timp.

Masina este un golf 4 asv cu chip la 140 cai.

Nu ma pricep la interpretarea logului de aceea va cer ajutorul.

Log 3 este in viteza a 3-a,iar Log 4 in a 4-a cu pedala la podea de la 1800rpm la 4000rpm.

Multumesc!

Iti incarca cam greu turbo.ai lag.ai si niste valuri.

Fa si un bs003 si bs011,pt mai multe detalii

App vad ca dupa 3000rpm maf-ul citeste sub specific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a inviat!

Am facut un log dupa ce ,mi-a intrat masina in limp mode am bagat si testerul si am gasit eroarea asta intr-un final ptr ca nu-mi gasea nici o eroare:

1 Fault Found:

17965 - n"q`5_]{ýf~gh2.0CJ=~f.-˜.Y+*IC0†ùÝta´ÐR¾an

P1557 - 35-00 - f

din autodata am gasit ca ar fi - turbocharger pressure control limit exceeded,

hose connectin interchanged/not connected,tc boost pressure sensor.tc wastegate regulating valve

Mentionez ca am avut intercoolerul spart dar l-am lipit si am verificat si tubulatura de admisie a aerului in compressor pana la intrarea in egr si nu scapa aer deloc,nu am reusit sa rezolv problema cu pornirea si cu fumul alb-albastrui pana ce se incalzeste motorul, a pornit ok primele 2 zile dupa ce am reparat ic si dupa a revenit la vechiile problem + limp mode intre 100 si120 km/h..... pana sa repar ic nu am luat limp mode niciodata dar acuma cum depasesc 100 km/h cum intra in limp mode...turbina a fost curatata si reglata acum max 4000 km si egr anulat fizic cu o tabla....

Logul nu e corect,dar vad ca intre secundele 70->74(time stamp) ai fost in wot.

Ai overboost condition ,de aia ia limp.

Overboost= geometrie ancrasata ,furtune incorect conectate,n75 blocat pe deschis.

Cel mai bn bs011.si vedem apoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu un Golf 5 BLS cu DPF. Tin sa  mentionez ca masina a fost cumparata acum o luna cu acest defect, ca urmare am dat motorul jos, curatat turbina, schimbat si actuatoorul vacumatic (l-am reglat ochiometric.. dupa nr de rotatii  la piulita de reglaj). Pe langa toatea cele de mai sus, am schimbat si doua sonde de temperatura de pe DPF deoarece erau anulate (montate rezistente de 300 Ohmi.....).  

 

Acum masina intra in limp mode doar cateodata (am pornit-o numai in garaj....mi-au expirat numerele rosii ), imi limiteaza turatia la 3000RPM cand e in protectie, iar cateodata se tureaza normal. Ce e ciudat e ca in momentul cand o turez usor intre 1400- 2000 se simt ceva oscilatii, turbina suna ciudat, parca e o rezonanta cu motorul, cum sa descriu, parca se tureaza usor si apoi taie injectia, dar totul destul de rapid, ca un rateu, acest fenoment se simte si la turatii peste 2000. Am interfata 12.12. atasez mai jos cateva print-screenuri.


Am si eu probleme cu un Golf 5 BLS cu DPF. Tin sa  mentionez ca masina a fost cumparata acum o luna cu acest defect, ca urmare am dat motorul jos, curatat turbina, schimbat si actuatoorul vacumatic (l-am reglat ochiometric.. dupa nr de rotatii  la piulita de reglaj). Pe langa toatea cele de mai sus, am schimbat si doua sonde de temperatura de pe DPF deoarece erau anulate (montate rezistente de 300 Ohmi.....).  

 

Acum masina intra in limp mode doar cateodata (am pornit-o numai in garaj....mi-au expirat numerele rosii ), imi limiteaza turatia la 3000RPM cand e in protectie, iar cateodata se tureaza normal. Ce e ciudat e ca in momentul cand o turez usor intre 1400- 2000 se simt ceva oscilatii, turbina suna ciudat, parca e o rezonanta cu motorul, cum sa descriu, parca se tureaza usor si apoi taie injectia, dar totul destul de rapid, ca un rateu, acest fenoment se simte si la turatii peste 2000. Am interfata 12.12. atasez mai jos cateva print-screenuri.

 

post-133300-0-34913600-1429000558_thumb.

post-133300-0-02023900-1429000575_thumb.

post-133300-0-68939700-1429000575_thumb.

post-133300-0-03385600-1429000609_thumb.

Modificat de CATA2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am facut din nou un log stand pe loc pe canalele 10 si 11 http://www.filedropper.com/log-01-011-010-danpt. a se vedea presiunea atmosferica. plus inca unul in BS http://www.filedropper.com/log-01-011-xxx-dan2 unde variatiile de presiune la ON si OFF au fost foarte mici,  aproape inexistente, tin sa precizez ca am facut logurile dupa o ''forja'', in care  nu am luat limp mode. Acum dupa ce am pus noul actuator iau limp mode doar dupa 110-120km/h, numai cateodata. Trebuie sa lungesc doar tija sau trebuie sa schimb n75-ul? Va rog ajutati-ma, Multumesc anticipat !

Ma poate ajuta careva cu o parere? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

damagedanny,

 

Logul031011 trebuie facut in mers, in treptele 3 si 4 cu pedala de acceleratie la podea de la 1800 la 4000rpm.

In BS011 se vede ca nu e reglata tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti , Mihai ma numesc. Un coleg binevoitor cu un vagcom sa ma ajute cu un log in mers ? AFN `97 , 32x xxx km . Dispun si eu de un AutoCom , dar n am cablu sa ma conectez, nu sunt strain de diagnoze. Mentionez ca iau limp in tr 4 si 5 , nu mereu. In trepte mici , 2/ 3 face full boost undeva la 2800 rpm ( asa se simte ) , nu da cu fum deloc. Ar putea sa fie actuatorul reglat prost ? Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlut.am un audi A4 b5 1.9tdi AJM.Am facut log in mers toate valorile sun in regula,dar are momente cand trage foarte foarte bine si momente cand doar trage.Merg mult inafara cu el si nu are unde sa se blocheze geometria variabila.

 

Ce ar putea infuenta mersul?

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu un Golf 5 BLS cu DPF. Tin sa mentionez ca masina a fost cumparata acum o luna cu acest defect, ca urmare am dat motorul jos, curatat turbina, schimbat si actuatoorul vacumatic (l-am reglat ochiometric.. dupa nr de rotatii la piulita de reglaj). Pe langa toatea cele de mai sus, am schimbat si doua sonde de temperatura de pe DPF deoarece erau anulate (montate rezistente de 300 Ohmi.....).

Acum masina intra in limp mode doar cateodata (am pornit-o numai in garaj....mi-au expirat numerele rosii ), imi limiteaza turatia la 3000RPM cand e in protectie, iar cateodata se tureaza normal. Ce e ciudat e ca in momentul cand o turez usor intre 1400- 2000 se simt ceva oscilatii, turbina suna ciudat, parca e o rezonanta cu motorul, cum sa descriu, parca se tureaza usor si apoi taie injectia, dar totul destul de rapid, ca un rateu, acest fenoment se simte si la turatii peste 2000. Am interfata 12.12. atasez mai jos cateva print-screenuri.

Am si eu probleme cu un Golf 5 BLS cu DPF. Tin sa mentionez ca masina a fost cumparata acum o luna cu acest defect, ca urmare am dat motorul jos, curatat turbina, schimbat si actuatoorul vacumatic (l-am reglat ochiometric.. dupa nr de rotatii la piulita de reglaj). Pe langa toatea cele de mai sus, am schimbat si doua sonde de temperatura de pe DPF deoarece erau anulate (montate rezistente de 300 Ohmi.....).

Acum masina intra in limp mode doar cateodata (am pornit-o numai in garaj....mi-au expirat numerele rosii ), imi limiteaza turatia la 3000RPM cand e in protectie, iar cateodata se tureaza normal. Ce e ciudat e ca in momentul cand o turez usor intre 1400- 2000 se simt ceva oscilatii, turbina suna ciudat, parca e o rezonanta cu motorul, cum sa descriu, parca se tureaza usor si apoi taie injectia, dar totul destul de rapid, ca un rateu, acest fenoment se simte si la turatii peste 2000. Am interfata 12.12. atasez mai jos cateva print-screenuri.

In bs 011 vad ca ai turbo on=1244mbar,dar turbo off nu stiu cat e si nici din grafic nu imi dau seama.

Din grafic,reiese ca nu ai probleme pe partea de geometrie(partea de jos a graficului e liniara).

Oricum tre sa reglezi turbina,inclusiv surubul de stop(cel raspunzator de turbo on=1244mbar).e cam mare valoarea.

Sau mai bine faci un bs011, dai "on/off/next",si apoi in dreapta jos apesi pe log,dai start si el inregistreaza datele.lasi sa faca cateva cicluri de on si off. 5 cu 5.

Sa fie turbo incins bine inainte de bs011.

Salutare tuturor!

Am facut din nou un log stand pe loc pe canalele 10 si 11 http://www.filedropper.com/log-01-011-010-danpt. a se vedea presiunea atmosferica. plus inca unul in BS http://www.filedropper.com/log-01-011-xxx-dan2 unde variatiile de presiune la ON si OFF au fost foarte mici, aproape inexistente, tin sa precizez ca am facut logurile dupa o ''forja'', in care nu am luat limp mode. Acum dupa ce am pus noul actuator iau limp mode doar dupa 110-120km/h, numai cateodata. Trebuie sa lungesc doar tija sau trebuie sa schimb n75-ul? Va rog ajutati-ma, Multumesc anticipat !

Ma poate ajuta careva cu o parere? Multumesc!
Deci la tine vad ca pres atm este999,6 mbar.

De unde rezulta turbo off ca e corect(asta se regl din lungimea tijei).

In schimb tre sa reglezi surubul de stop (sa il desfiletezi mai exact), pana obtii un 1150mbar-cand e turbo rece si vreo 1180 cand e fierbinte.

E simplu ce ai de facut.bafta.

SAlut.am un audi A4 b5 1.9tdi AJM.Am facut log in mers toate valorile sun in regula,dar are momente cand trage foarte foarte bine si momente cand doar trage.Merg mult inafara cu el si nu are unde sa se blocheze geometria variabila.

Ce ar putea infuenta mersul?

Pai posteaza sa vedem si noi logul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Hristos a inviat!

Am facut un log dupa ce ,mi-a intrat masina in limp mode am bagat si testerul si am gasit eroarea asta intr-un final ptr ca nu-mi gasea nici o eroare:

1 Fault Found:

17965 - n"q`5_]{ýf~gh2.0CJ=~f.-˜.Y+*IC0†ùÝta´ÐR¾an

P1557 - 35-00 - f

din autodata am gasit ca ar fi - turbocharger pressure control limit exceeded,

hose connectin interchanged/not connected,tc boost pressure sensor.tc wastegate regulating valve

Mentionez ca am avut intercoolerul spart dar l-am lipit si am verificat si tubulatura de admisie a aerului in compressor pana la intrarea in egr si nu scapa aer deloc,nu am reusit sa rezolv problema cu pornirea si cu fumul alb-albastrui pana ce se incalzeste motorul, a pornit ok primele 2 zile dupa ce am reparat ic si dupa a revenit la vechiile problem + limp mode intre 100 si120 km/h..... pana sa repar ic nu am luat limp mode niciodata dar acuma cum depasesc 100 km/h cum intra in limp mode...turbina a fost curatata si reglata acum max 4000 km si egr anulat fizic cu o tabla....

Logul nu e corect,dar vad ca intre secundele 70->74(time stamp) ai fost in wot.

Ai overboost condition ,de aia ia limp.

Overboost= geometrie ancrasata ,furtune incorect conectate,n75 blocat pe deschis.

Cel mai bn bs011.si vedem apoi

 

ok ms,banuiam eu ca nu l-am executat corect logul... o sa verific n75 cred ca sa blocat de cand a fost in service nu mi-au conectat furtunul la filtru de aer si ramasese prin aer cred ca o fi tras mizerie ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Va salut,

Am facut un log in mers,pentru ca mi se pare masina un pic mai lenesa in ultimul timp.

Masina este un golf 4 asv cu chip la 140 cai.

Nu ma pricep la interpretarea logului de aceea va cer ajutorul.

Log 3 este in viteza a 3-a,iar Log 4 in a 4-a cu pedala la podea de la 1800rpm la 4000rpm.

Multumesc!

Iti incarca cam greu turbo.ai lag.ai si niste valuri.

Fa si un bs003 si bs011,pt mai multe detalii

App vad ca dupa 3000rpm maf-ul citeste sub specific.

 

Ok,cum se face "bs003 si bs011"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am facut un log in mers,pentru ca mi se pare masina un pic mai lenesa in ultimul timp.

Masina este un golf 4 asv cu chip la 140 cai.

Nu ma pricep la interpretarea logului de aceea va cer ajutorul.

Log 3 este in viteza a 3-a,iar Log 4 in a 4-a cu pedala la podea de la 1800rpm la 4000rpm.

Multumesc!

Iti incarca cam greu turbo.ai lag.ai si niste valuri.

Fa si un bs003 si bs011,pt mai multe detalii

App vad ca dupa 3000rpm maf-ul citeste sub specific.

Ok,cum se face "bs003 si bs011"?

Bs =basic setings.

Bs003, intri la basic setings ,selectezi canalul 003, dai start,on/off/next,si apoi dupa ce a pornit respectivul test ,te duci in dreapta jos si apesi butonul"log"+"start". Si lasi sa inregistreze datele 1 min iar apoi dai"stop" /"inchide".

La fel si pt bs011. Decat canalul difera.pt bs011 iti sugerez ca iti trebuie turbina f incinsa.faci bs011 ori dupa un drum mai lung,ori incalzesti motorul la 90°c si apoi ii dai niste forje in mers si imediat faci bs011.

Fisierele salvate le gasesti in c: vcds,in folderul logs.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci intru la bs,la engine,selectez canalul 003, dau log si las sa inregistreze un minut.

Intrebarea este daca se face stand pe loc cu motorul pornit si incalzit la 90 de grade?

Am incercat asa si a inceput sa palpaie spirala din bord,dadea beepuri si a afisat engine workshop,este normal lucrul asta?

Multumesc!

Modificat de rcs66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci intru la bs,la engine,la canalul 003 dau log si las sa inregistreze un minut.

Intrebarea este daca se face stand pe loc cu motorul pornit si incalzit la 90 de grade?

Multumesc!

Da ,se face stand pe loc.in mod normal in timpul testului turatia ar trebui sq creasca singura la aprox1400rpm.daca nu ,o ti tu turata la 1400. Pt bs011 turbina tre sa fie incinsa bn de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am observat la motorul BLS actuatorul turbinei e opus celor stiute de mine, si anume acesta impinge tija (nu o retrage) cand se aplica presiuni negative. Am accelerat azi pana la 4200RPM in a 3-a si mi-a aruncat un furtun de la intercooler..... prima data am crezut ca i-a sarit un piston prin bloc....dar m-am calmat apoi. Ce ma deranjeaza e acea vibratie si trepidatie cand se tureaza parca ii da in nas, sa fie de la surbul de cursa al actuatorului (blocheaza esapamentul????). Inca o ciudatenie am observat-o cu furtunul scos de la tubo, daca obturez iesirea din turbina  zgomotul motorului se schimba (admisia nu e obturata, practic e scos furtunul din intercooler), cred ca vanele sunt inchise la maxim, iar tot esapamentul e fortat sa treaca prin turbina, eu obturand iesirea compresorului, introduc sarcina si pe turbina=> practic obturez esapamentul..... e normal ca vanele sa fie inchise la maxim???? sau surubul acela de limitare de cursa sa le mentine putin deschise?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!