Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare, am si eu ceva probleme cu actuatorul si as dori ceva pareri din partea voastra!

Atasez logul in BS facut acum 5 luni http://www.filedropper.com/log-01-011-xxx-xxx, si pe atunci aveam probleme cu limp mode, dar dupa 1500 km facuti in 16 ore au disparut si pentu a fii sigur ca nu mai apare limp mode-ul am curatat si geometria variabila. De ceva vreme iarasi aceasi problema, limp mode. Eu cred ca este actuatorul de vina deoarece turbo imi intra mult mai tarziu ca inainte, aud acel zgomot de forfecare despre care explica Rune in posturile anterioare ca nu este ,,surge'', turbina fluiera mai tare, pe la 1900-2000rpm daca iau putintel piciorul de pe acceleratie si il pun iarasi simt o zmucitura.

Acesta este logul pe care l-am facut ieri in BS http://www.filedropper.com/log-01-011-xxx-xxx_1. Am comandat actuatorul de pe ebay si am constatat ca este un pic mai mare decat cel original. Acesta urmeaza sa il monteze mecanicul meu pe joi si as vrea sa stiu daca trebuie data jos turbina pentru a putea schimba actuatorul sau se poate face si fara a o demonta. Atasez si linkul de unde am cumparat actuatorul, sper sa fie compatibil cu masina mea. http://www.ebay.it/itm/161646747586?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649  Va rog sa ma scuzati pentru greselile de ortografie si exprimare.

                                Multumesc anticipat!

Modificat de damagedanny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu niste loguri si doresc o parere. Am facut log la grupurile 03 10 11 in viteza 3 si 4 si cate un bs 03 si bs 11. Masina este un Golf 4 ALH din 1999. mentionez ca logul 03 10 11 a fost facut cu clima pornita, daca conteaza cumva. mentionez si faptul ca turbina a inceput sa fluiere rau intre 1000 si 2500 de turatii, de aceea imi fac griji ca o sa pice.....

 

va rog sa imi spuneti si daca trebuie curatat/schimbat egr/debitmetru

Logs.zip

Modificat de Radu Ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu ceva probleme cu actuatorul si as dori ceva pareri din partea voastra!

Atasez logul in BS facut acum 5 luni http://www.filedropper.com/log-01-011-xxx-xxx, si pe atunci aveam probleme cu limp mode, dar dupa 1500 km facuti in 16 ore au disparut si pentu a fii sigur ca nu mai apare limp mode-ul am curatat si geometria variabila. De ceva vreme iarasi aceasi problema, limp mode. Eu cred ca este actuatorul de vina deoarece turbo imi intra mult mai tarziu ca inainte, aud acel zgomot de forfecare despre care explica Rune in posturile anterioare ca nu este ,,surge'', turbina fluiera mai tare, pe la 1900-2000rpm daca iau putintel piciorul de pe acceleratie si il pun iarasi simt o zmucitura.

Acesta este logul pe care l-am facut ieri in BS http://www.filedropper.com/log-01-011-xxx-xxx_1. Am comandat actuatorul de pe ebay si am constatat ca este un pic mai mare decat cel original. Acesta urmeaza sa il monteze mecanicul meu pe joi si as vrea sa stiu daca trebuie data jos turbina pentru a putea schimba actuatorul sau se poate face si fara a o demonta. Atasez si linkul de unde am cumparat actuatorul, sper sa fie compatibil cu masina mea. http://www.ebay.it/itm/161646747586?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Va rog sa ma scuzati pentru greselile de ortografie si exprimare.

Multumesc anticipat!

Bs-ul vechi arata mult mai bine decat cel nou.la cel nou ai niste variatii in partea de jos a graficului,si ai si un lag in partea de sus a grafului(partea electropneumatica)/ dar ma gandesc k poate nu ai incins bine turbina si probabil de aceea apar acele variatii.tu sti cum era turbina(călâie/fierbinte).

Ar fi bn sa mai faci un log in mers si un bs011 cu turbo bine incinsa

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo are putin lag pana atinge specificul,in rest este ața,nici macar overboostul de inceput.

Debitmetrul citeste "putin" mai putin dupa 3000rpm,decat specificul.

Un bs 003 si 011 pt mai multe detalii

Salut, am reusit, sper, sa fac bs 003 si 011

le atasez impreuna cu logul in mers in treapta 3  sa fie la un loc

multumesc inca odata pentru  ajutor

LOG-01-003-xxx-xx3x.xls

LOG-01-011-xxx-xx2x.xls

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu niste loguri si doresc o parere. Am facut log la grupurile 03 10 11 in viteza 3 si 4 si cate un bs 03 si bs 11. Masina este un Golf 4 ALH din 1999. mentionez ca logul 03 10 11 a fost facut cu clima pornita, daca conteaza cumva. mentionez si faptul ca turbina a inceput sa fluiere rau intre 1000 si 2500 de turatii, de aceea imi fac griji ca o sa pice.....

va rog sa imi spuneti si daca trebuie curatat/schimbat egr/debitmetru

Logurile in mers sunt ața(ca la carte,un mic overboost urmat de o corectie demna de laudat).

In bs003 ai o rata mare de recirculare,din cauze ca: clapeta shutt off ramane partial inchisa,cataliz infundat,turbo reglat prost,filtru aer imbacsit(si nu inteleg de ce scade turatia cand este off,ar fi trebuit sa fie invers la ce cantit.de gaze intra in motor).

La bs011 (facut acasa de mine sub forma de graf,in primele cicluri de on face o pres mai mare decat in ultimele cicluri,ori vacumuri,n75,ori geom blocata pe capat de cursa ,adik nu se mai lipeste tija pe surubul de stop.

Debitmetrul dupa3000 rpm pica in nas(ar treb schimbat)

Asteptam si completari eventual daca am omis ceva.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In amandoua BS-urile, cel vechi si cel nou apa avea deabia 50-60°C. O sa incerc sa fac un log in mers pe canalul 11. Sper sa am timp maine seara. Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In amandoua BS-urile, cel vechi si cel nou apa avea deabia 50-60°C. O sa incerc sa fac un log in mers pe canalul 11. Sper sa am timp maine seara. Multumesc pentru raspuns!

.

Uite cum faci:

Incalzesti la 90° motorul,apoi niste forje sa se incinga bine turbo.dupa care faci log in mers pe 003,010,011. Si tot cu turbo bine incins faci bs011.

Ca vezi si tu de altfel ce ne poate face o turbina rece.erori de interpretare.

In amandoua BS-urile, cel vechi si cel nou apa avea deabia 50-60°C. O sa incerc sa fac un log in mers pe canalul 11. Sper sa am timp maine seara. Multumesc pentru raspuns!

.

Uite cum faci:

Incalzesti la 90° motorul,apoi niste forje sa se incinga bine turbo.dupa care faci log in mers pe 003,010,011. Si tot cu turbo bine incins faci bs011.

Ca vezi si tu de altfel ce ne poate face o turbina rece.erori de interpretare.

Turbo are putin lag pana atinge specificul,in rest este ața,nici macar overboostul de inceput.

Debitmetrul citeste "putin" mai putin dupa 3000rpm,decat specificul.

Un bs 003 si 011 pt mai multe detalii

Salut, am reusit, sper, sa fac bs 003 si 011

le atasez impreuna cu logul in mers in treapta 3 sa fie la un loc

multumesc inca odata pentru ajutor

Bs 003 cam mica cantit.de gaze recirculate 560/360mgr(e mai bine asa pt k nu se acumuleaza depuneri prea mari)

Bs011 1122/928 => o dif de 194mbar si cam ai lag din grafic si chiar minuscule agațari pe geometrie(irelevantepoate nu era turbo fieebinte).

Log in mers la fel ca si inainte, fara pic de overboost(cum zic cei de la ross ca acel over e un comportament normal pana incepe sa corecteze).

Maf-ul e tandi pe mandi.cat cere cam atata baga.mai are putin si se pensioneaza.un maf nou citeste mereu mai mult.inca mai are de muncit ,putin ,pana iese la pensie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Turbo are putin lag pana atinge specificul,in rest este ața,nici macar overboostul de inceput.

Debitmetrul citeste "putin" mai putin dupa 3000rpm,decat specificul.

Un bs 003 si 011 pt mai multe detalii

Salut, am reusit, sper, sa fac bs 003 si 011

le atasez impreuna cu logul in mers in treapta 3 sa fie la un loc

multumesc inca odata pentru ajutor

Bs 003 cam mica cantit.de gaze recirculate 560/360mgr(e mai bine asa pt k nu se acumuleaza depuneri prea mari)

Bs011 1122/928 => o dif de 194mbar si cam ai lag din grafic si chiar minuscule agațari pe geometrie(irelevantepoate nu era turbo fieebinte).

Log in mers la fel ca si inainte, fara pic de overboost(cum zic cei de la ross ca acel over e un comportament normal pana incepe sa corecteze).

Maf-ul e tandi pe mandi.cat cere cam atata baga.mai are putin si se pensioneaza.un maf nou citeste mereu mai mult.inca mai are de muncit ,putin ,pana iese la pensie :))

 

Poate sa fie un lant de evenimente din cauza mafu-lui?     bs 003 si 011 le-am facut dupa un drum de 60km dar mers lejer fara talpa,  nu stiu era nu era incins turbo?

 

pana la urma sa stau sa astept pana da iarasi eroare sa vedem exact ce eroare da?   

in cazul in care geometria  agata un pic  un condus mai agresiv ar rezolva ceva?

daca iau un maf  de la un amic aceasi motorizare acelasi an doar ca nu e blue motion  trebuie ceva setari?  risc ceva ?   sa refac cele 3 loguri cu maful de la amic?

 

sau  sa stau  asapana face vreun simptom,  pentru caacum nu are nici unul,  doar ce am specificat in primul post  "parca e cu un 8-10 % mai NEinfigareata ca a  amicului meu"

 

Modificat de emilul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Atasez si eu niste loguri si doresc o parere. Am facut log la grupurile 03 10 11 in viteza 3 si 4 si cate un bs 03 si bs 11. Masina este un Golf 4 ALH din 1999. mentionez ca logul 03 10 11 a fost facut cu clima pornita, daca conteaza cumva. mentionez si faptul ca turbina a inceput sa fluiere rau intre 1000 si 2500 de turatii, de aceea imi fac griji ca o sa pice.....

va rog sa imi spuneti si daca trebuie curatat/schimbat egr/debitmetru

Logurile in mers sunt ața(ca la carte,un mic overboost urmat de o corectie demna de laudat).

In bs003 ai o rata mare de recirculare,din cauze ca: clapeta shutt off ramane partial inchisa,cataliz infundat,turbo reglat prost,filtru aer imbacsit(si nu inteleg de ce scade turatia cand este off,ar fi trebuit sa fie invers la ce cantit.de gaze intra in motor).

La bs011 (facut acasa de mine sub forma de graf,in primele cicluri de on face o pres mai mare decat in ultimele cicluri,ori vacumuri,n75,ori geom blocata pe capat de cursa ,adik nu se mai lipeste tija pe surubul de stop.

Debitmetrul dupa3000 rpm pica in nas(ar treb schimbat)

Asteptam si completari eventual daca am omis ceva.

 

vis-a-vis de bs011, in prima jumatate am incercat eu din pedala sa il tin pe ON la 1407, apoi in a doua jumatate sa il tin pe OFF exact la 1407. am crezut ca asa trebuie. deci asta nu cred ca ar fi o problema.

 

aveti idee fluieratul de la ce poate veni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,am si eu o problema , de ceva timp masina mea un golf 4 1.9 ATD tot ia limp , am pus testerul si mi-a dat eroarea 17965,mentionez ca am schimbat actuatorul de la turbina si tot aceeasi problema o are .Am facut azi un log in mers dar nu am reusit sa o turez decat pana la 3400 rpm apoi lua limp de fiecare data. ! am log-ul dar nu pot sa-l postez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa atasez si logul pentru cei care ma pot ajuta cu citirea lui!

New Microsoft Office Excel Worksheet (2).csv.zip

Da,deci ai overboost condition(suprapresiun) in loc de 1948 mbar iti face 2570mbar.

Zici ca ai schimbat actuatorul.ori reglajul este incorect(sau poate ai crezut ca e plug&play si l-ai trantit acolo) sau geometrie care agata.asa ca decat sa dam cu presupusul,mai bine faci un bs011 cu motor la 90°c si turbo fierbinte(ii dai niste forje in mers si imediat faci bs011).

Eu merg pe geometrie,ca ai zis ca asa facea si inainte sa schimbi actuatorul.

Si de ce l-au schimbat,era gripat ,spart,sau asa te-a dus mintea?

Bafta

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat actuatorul ca il mancase rugina si era jumate spart!


si cand mi l-au pus cei de la service au reglat tija noului actuator dupa cea veche!

 

La egr nu e pproblema ca am vazut 4.8% in loc de 50-70%??

 

Stima!

Modificat de luksino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat actuatorul ca il mancase rugina si era jumate spart!

si cand mi l-au pus cei de la service au reglat tija noului actuator dupa cea veche!

La egr nu e pproblema ca am vazut 4.8% in loc de 50-70%??

Stima!

Niciodata un actuator nou nu il reglezi dupa cel vechi.fiecare are propriul reglaj. Cum adik era spart,la membrana te referi? Adik nu mai misca geometria? Daca raspunsul e da=> geometria s-a ancrasat.

Egr 4.8. % sigur ai vazut pe canalul 003 pe engine.dupa vreo 3 min de mers la relanti ,egr-ul este dezactivat(adik val de 4.8%=> in motor intra numai aer curat).deci nu iti face probleme,e comportamentul normal.

Ti-am zis fa un bs011 si mai fa si un bs 003,astea dupa ce ai atins cerintele din postul anterior 90°c + turbo incins. Si in functie de bs011 vedem dqca geometria trebuie curatata ,sau daca trebuie reglata turbina.

Bafta.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% ai geometria blocata pe maxim, exact asa am avut si eu si cu o curatare s-a reparat totul

Modificat de petrica loud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut bs pe 003 si 011, le atasez mai jos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da petrica loud,posibil sa avem dreptate(eu sunt mai mult ca sigur ca e vb de geometrie)dar sa posteze si un bs011,k sa fie treaba,treabă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar! presiunea pe off nu coboara mai jos de 1040, trebuia sa ai 989 aproximativ, deci se misca doar cativa milimetri geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e posibil sa fie si din tija actuatorului?

o sa incerc sa o mai lungesc putin

stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ai incercat deja sa lungesti tija? asta e primul lucru pe care trebuie sa il faci. asteptam feedback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat deocamdata ,o sa ma ocup azi sau maine de asta ca nu prea am timp, revin cu detalii

si multam pentru opinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut bs pe 003 si 011, le atasez mai jos !

LOG-01-003-xxx-xxx.zip LOG-01-011-xxx-xxx1.zip

Bs011: 1132/1030 mbar.

Ori actuatorul(tija reglata prost ,e prea scurta) si rezulta turbo off-ul de 1040.

Ori ma gandesc la altceva.ziceai ca ai avut actuatorul crapat.de aici ar rezulta ca arcul nu mai impingea la max tija(turbo off/poz de repaus) si probabil zona aceea cuprinsa intre 1040 si un 950->980 mbar are depuneri de calamina din cauza ca acolo nu mai lucra geometria. Si ma gandesc ca ar fi o cauza ptobabila.

Cel mai bine e sa dai jos actuatorul si sa verifici la mana cursa geometriei,sa incerci sa apesi tare inspre turbo off si sa vezi daca se duce asa fortand la mana.ar trebui sa auzi niste scartaituri/frecari.

Ar trebui sa mearga usor la mana.

Daca se dovedeste a agata,trebuie curatata geometria.

Si ma gandesc ca nici actuatorul nu a fost reglat bn asa cu metodata masuratului dupa cel vechi.

Concluzie: 1) verificare la mana grometrie,si apoi vedem si reglajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat la mana geometria cand am schimbat actuatorul  si mergea bine fara sa agate ,o sa incerc sa reglez tija si daca tot nu merge o sa dau jos turbina si o s-o curat ,apoi mai vad eu,deocamdata sper sa fie tija reglata prost :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat la mana geometria cand am schimbat actuatorul si mergea bine fara sa agate ,o sa incerc sa reglez tija si daca tot nu merge o sa dau jos turbina si o s-o curat ,apoi mai vad eu,deocamdata sper sa fie tija reglata prost :))

Pai asa zi omule(daca esti sigur ca geometria nu agata),lungeste tija .dai o tura verifici pe vag si tot asa pana iese ce doresti.incinge si turbina bn cand faci reglajul tijei. Si cand iese ce vrei faci un log in mers si vedem ce mai mârâie apoi:))

Dar repet ,e posibil sa nu iti fi dat seama exact de geometrie,asta in cazul in care ea merge bn pe o buna portiune dar de fapt e limitata catre turbo off.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!