Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

am facut bs urile care  le ai cerut,,,in bs ul inainte de reglaje sunt reglajele de fabrica...eu cred ca tre sa mai desfiletez un pic limitatorul pana ajung la turbo off 897mbar cum era inainte,la o pres atm de 918 mbar...masina trege bine si asa mai ales ca sa ales cu geometria curatata...merci mult


cum se poate ridica egr inactiv ?influenteaza mersul masinii daca este asa mic?inainte cand eram in tara era 470

bs 011 inainte de reglaje.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

log11dupareglaje.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bs011-cu reglaj fabrica este 897/1142=> o dif de 245

Bs011-dupa reglaj este 877/1050=> o dif de 173 mbar.

Banuiesc ca ambele sunt facute la aceeasi pres.atm. de 918mbar.

Bs003- 410/230=> o rata de recirc de 56%, e bn zic eu(daca e un Euro 4/5)

La euro 3 e cam max 40% rata recirc.

De ce aveai inainte 470 mgr cand erai in tara?

Probabil egr- ul nu inchide perfect,iar dif de 60mgr(470-410) e accea scapare de gaze,sau n18(sau bloc de valve) face figuri.sau....arunca un ochi si vezi cum arata egr-ul ,daca trebuie curatat,sau poate nu mai citeste bn maf-ul,dar din log-ul in mers pare bun,nu ma refer cand e underboostul ci dupa acel underboost.

Legat de reglaj ,incearca sa atingi valorile vechi897/1142(dar tot la o pres atm de 918).

Ca sa faci din actualul turbo off de 877 un 897=> scurtata tija(vreo jumate de tura).

Ca sa faci din actualul turbo on de 1050 un 1142=> desfiletat surubul de stop(vreo tura).

Chestia cu 1/2 tura sau o tura le vezi tu la fata locului,ca nu e exacta informatia mea,faci pana atingi ce trebuie.

Atentie,reglajul sa il faci cu turbo fierbinte(atentie la arsuri).

Si trebuie logata iar pe 003,010,011,pana nu mai ai acel underboost.

E procedura detaliata, de reglare pe forum.

Anuleaza intr-un fel egr-ul,cel mai bn ar gi conducta,si vezi un bs003 ,o sa fie de colo colo decat valoarea mare,dar macar vezi daca revine spre 470 cum era inainte.

Mai arunca o privire si la clapeta de shutt off sa nu ramana putin pe inchis.deci tre sa fie pe max deschis.ca ma gandesc ca daca ramane putin pe inchis,afecteaza putin si egr off(val mare),nu numai pe cea mica(dar nu prea e cazul,ca ar fi scazut in 1xxmgr si ar fi balbait).

Mai vedem

Bafta

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

ma  poate ajuta cineva cu o interpretare?

Masina acceleraza lent, tubina fiind reconditionata de cateva zile, si masina nedand nicio eroareLOG-01-003-011-010.TXT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log-ul se face in format excel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

ma poate ajuta cineva cu o interpretare?

Masina acceleraza lent, tubina fiind reconditionata de cateva zile, si masina nedand nicio eroare LOG-01-003-011-010.TXT

.

Te ajutam dar sa fie format .xls .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

ma poate ajuta cineva cu o interpretare?

Masina acceleraza lent, tubina fiind reconditionata de cateva zile, si masina nedand nicio eroare LOG-01-003-011-010.TXT

Maf ok,masoara bn dupa 3000rpm.

Turbo ok,corecteaza bn.pt mai multe detalii, fa si bs003 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observi ca au trebuit 10 sec sa ajunga la 3500 de la 1500 rpm? nu e cam mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ! ma puteti ajuta cu o interpretare ? 


va salut ! ma puteti ajuta cu o interpretare ? nu reusesc sa urc log.ul. ma puteti ajuta ?

 

Modificat de marius750
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti spune cum urc logul aici ? multumesc si scuze pt nepricepere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul poate fi incarcat doar in format xls, nu si in format csv ...dai un serch pe forum si afli cum schimbi extensia csv in xls

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

extensia o am deja in xls dar totusi nu reusesc . merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi ca să-l ataşezi apasă butonul More reply options din colţul stânga jos.

Dacă îţi dă cu virgulă la convertirea în xls, mai bine lasă-l în formatul în care-l salvează vcds (csv), arhivează-l în format zip (neapărat în format zip deoarece forumul nu suportă alte formate de arhive) şi ataşează arhiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-01-003-010-011.zip

merci ! cred ca am reusit. o parere?

Overboost condition,mai mult ca sigur geometrie blocata.

Cel mai bine posteaza bs003 si bs011 si abia atunci ne dam seama exact de starea geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria e curatata acum o luna. bs am inteles ca se face cu turbina incinsa bine si acum chiar ca nu pot sa ies. stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa fac si eu un bs003 si bs011 la masina mea, golf 4 1.9 tdi cod ALH, am intrat la engine, basic settings, am selectat  canalul 03, am dat log si am observat ca nu se tureazaz la 1400. trebuie sa o tin eu din acceleratie? la fel si pentru canalul 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da trebuie sa o ti turata la ~ 1400 si pe bs03 si pe bs11. Toate alh-urile au "problema" asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vb de o eroare interna a softului vcds,in momentul selectarii label file.isi ia pt motor "agr" in loc de alh

geometria e curatata acum o luna. bs am inteles ca se face cu turbina incinsa bine si acum chiar ca nu pot sa ies. stima

Bs 011 faci dupa ce motorul are 90°c +turbina incinsa bn(niste forje pe drum).

Poate sa fie vb si de un n75 care a ramas pe deschis sau furtune vacuum conectate gresit.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit turbo, am pus un VNT 15(reconditionat) in locul unui GT 1749V . Cica ar fi echivalente dar dpdv constructiv unul are 9 paleti pe geometrie si unul 11 iar la cel cu 11 cred ca este si elicea de pe admisie mai mare un pic.

Cum spuneam , am inlocuit turbo . Reglajele le-am facut eu si la actuator si la surubul limitator. Am pus o saiba oarba pt EGR.

Am facut urmatoarele log-uri.

LOG dupa inlocuire turbo treapta 3.xls

LOG dupa inlocuire turbo treapta 4.xls

 

Masina imi pare mai "puturoasa".cu turbo-ul asta. 

Dupa vreo 150 km s-a aprins in bord martorul engine . EGR System: Insufficient Flow     P0401 

O sa demontez  saiba "oarba" 

Ce parere aveti ?!

 

Masina este un  a4 1.9 116cp BRB (egr electric)

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit turbo, am pus un VNT 15(reconditionat) in locul unui GT 1749V . Cica ar fi echivalente dar dpdv constructiv unul are 9 paleti pe geometrie si unul 11 iar la cel cu 11 cred ca este si elicea de pe admisie mai mare un pic.

Cum spuneam , am inlocuit turbo . Reglajele le-am facut eu si la actuator si la surubul limitator. Am pus o saiba oarba pt EGR.

Am facut urmatoarele log-uri.

LOG dupa inlocuire turbo treapta 3.xls

LOG dupa inlocuire turbo treapta 4.xls

Masina imi pare mai "puturoasa".cu turbo-ul asta.

Dupa vreo 150 km s-a aprins in bord martorul engine . EGR System: Insufficient Flow P0401

O sa demontez saiba "oarba"

Ce parere aveti ?!

Masina este un a4 1.9 116cp BRB (egr electric)

.

Turbo ok din pctul meu de vedere(are un foarte mic underboost- am facut grafic si se vede),deci ti-a iesit reglajul.multi ar vrea sa fie asa.

Maf este si el ok,adik dupa 3000rpm citeste mai mult decat specificul.

Pt mai multe inf. Legate de turbo(geometrie,reglaje,parte electropnrumatica),te rugam un bs011 cu motor 90°c+ turbo incins bn de tot.

Mai faci si un bs003 sa vedem ce zice egr-ul.

Bafta

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari colegi,

 

am atasat 2 poze doar cu contactul pus. E ok valoarea presiunii masurate? (la contact ar fi trebuit sa fie pres atm) , dar temperatura? (~ egala cu cea ambientala)

 

Multumesc

 

post-55812-0-28517400-1428307118_thumb.j

post-55812-0-58762100-1428307256_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e grava diferenta de 3-4 grade.Presiunea atmosferica e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e grava diferenta de 3-4 grade.Presiunea atmosferica e ok

 

 

Mersi de raspunsul promp. Ideea e ca la contact pres atm ar trebui sa fie egala cu presiunea din galeria de admisie. Chiar daca pornesc motorul presiunea in galerie nu se modifica. La relanti am 1071 la spec si 994.5 la actual? e ok sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit senzorul masoara presiunea atmosferica ,care e aproape aceeasi la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!