Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Mi-ar fi de mare ajutor, eventual daca poti sa faci bs011 si un log in mers..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rdn...ai dreptate si am mai spus-o, Eexcalade m-a ajutat f mult(mi-a demonstrat ca si numai vorbind la telefon putem realiza unele lucruri :icon_thumleft: ) ! datorita lui acel grafic arata asa astazi...recomand din toata inima!Multumesc si administratorilor forumului , fara de care nu reuseam sa gasesc pe aici oameni de isprava, oameni care si-au consumat din timpul lor pt a ma ajuta!

Multumiri lui Eexcalade in primul rand :beerchug:  , lui Rune,Asap03,gctinvalentin,lupo_bv,gabivvx si tuturor celor ce mi-au sarit ori nu in ajutor :icon_thumleft:

Catalin e o combinatie de loguri:)pe astea le aveam deja facute...

post-85587-0-58763700-1427812476_thumb.p

log 03.xls

log011.xls

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu LOG-ul, scuze de intarziere, insa nu am avut interfata disponibila:

 

post-21371-0-27020800-1427818960_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu LOG-ul, scuze de intarziere, insa nu am avut interfata disponibila:

Putin lag la turbo,in rest binisor.

Maf ok.

Un bs003 si 011 ar fi de mai mare ajutor (cu motor la 90 si turbo incins bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skipy 75

Multumim de aprecieri! Pune log-urile exact cum le salveaza VCDS-ul.Cand le transformi iti scapa ceva si iti iese cu ian. aug......Cantitatea injectata de 5.5 e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,postez si eu logurile facute dupa  schimbare geometrie si actuator,logurile din 29 martie sunt inainte de reglaje iar cele de astazi,cu grafice sunt dupa reglaje...actuatorul care l am pus pe masina nu este de bxe ci de bmm cred,de pe motoare de 2 litri,am gresit piesa si am modificat o eu un pic...credeti ca e compatibil actuatorul care l am pus?nu prea imi place cum trage in ciuda graficului din log ,excluzand suprapresiunea...

log31011.xls

log11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca sunt off topic.

 

Dar nu reusesc sa pun log-urile mele in grafic.  Datele care indica presiunea imi sunt separate de punct (.)  ex: 1030.6

Daca modific eu fiecare celula si pun virgula (,) in loc de punct, merge! 

 

Dar, ca sa  modific un bs 011 toata coloana, imi trebuie foarte mult timp. Nu am gasit cum sa modific taoata coloana odata, sau sa ii fac ceva sa genereze graficul.

 

 

   Va rog sa imi explicati si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS are in directorul radacina un CSVconvert.exe (nume aproximativ), folositi-l pentru a converti fisierul intr-un mod interpretabil in Excel, asta daca functiile excel va sunt necunoscute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o parere la postul meu de mai sus?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o parere la postul meu de mai sus?multumesc

E binisor,ai overboostul cam mare in rest corecteaza bine.reglajul turbo e cam aiurea,tu ai 907 cu 1060 mbar(ai diferenta de153 mbar-e bn sa zicem).la o pres atm de 920.

Ar fi mers un 950-980 cu 1100-1150,poate scapai de acel overboost de 500 mbar(il mai reduceai).

Eu unul as scurta tija (in incremente de 1/2 ture-pana obti ceea ce iti doresti) pt a mai mari putin turbo off-ul(907.8 mbar-in cazul tau).

Noteaza pe ceva orice modificare i-o mai faci.ca sa sti de unde ai plecat.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca va rog ma ajutati cu log-ul meu...

post-149166-0-83005000-1427988242_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baietii te pot ajuta daca urci log-ul in format XLS/CSV. Deschide CSV-ul in Office Excel, apoi da un save as - MS Office 07 sau 2003, cu extensia XLS si merge auper asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar asa nu ptuteti sa va dati o parere daca va rog!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca va rog ma ajutati cu log-ul meu...

Maf f.bun ,turbo la fel de bun ai un mic underboost(aprox 100mbar) pe la aprox 3200 rpm.dar nu-i bai.

Deci multi ar vrea ca tine.

Daca vrei fa si un bs003 si un bs011 sa vedem mai bn egr-ul si turbo.motor la 90°,iar pt bs 011 sa te asiguri mai intai ca turbina e incinsa "bini di tăt"(eventual niste forje in mers si apoi imediat fata a opri motoru,ca deteriorezi si turbina,faci bs011).

Dar te rugam posteaza in csv sau mai bine direct xls,asta daca vrei sa iti postam si vreun grafic,ca din poza nu avem cum.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu un log la masina mea. Daca are cineva timp rog o parere. multumesc! este vorba de un alh 90cp din 1999. logurile sunt facute in treapta 3 si 4.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, MAF-ul este cam obosit,tija actuatorului ar merge lungita jumate de tura astfel incat N75 sa coboare sub70%, curios este ca logul in tr3 arata mult mai bine decat cel din tr4...asteapta si alte pareri. Posteaza si un BS011 pentru informatii mai corecte.

 

O.T: inca un ALH care nu "cere" 850 mg/str constant la WOT...

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, MAF-ul este cam obosit,tija actuatorului ar merge lungita jumate de tura astfel incat N75 sa coboare sub70%, curios este ca logul in tr3 arata mult mai bine decat cel din tr4...asteapta si alte pareri. Posteaza si un BS011 pentru informatii mai corecte.

 

O.T: inca un ALH care nu "cere" 850 mg/str constant la WOT...

 

 Multumesc Rdn. Mai astept si alte pareri, pana atunci o sa caut sa vad cum se face bs011 pt ca nu stiu ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Doresc sa va impartasesc o problema care a fost rezolvata...prima postate e la 448/8949 si rezolvarea la 454/9078. Nu contrazic pe nimeni...dar sunt lafel n18 cu n75 ,probelma era catalizator infundat care a fost anulat si am demontat turbo si surpriza geometria era blocata pe jumate deschisa era plina de calamina iar acuma trage ca nici o data de cand o am. Va multumesc pt pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu mai umblati la suruburile de reglaj de la actuator daca au sigiliile pe ele. Cautati problema in alta parte, nu incercati sa "pacaliti" presiunile cu ajutorul surubului de reglaj.

Overboostul la kick down e normal pentru cateva secunde pana "il ajunge din urma" n75 si echilibreaza.

Unii incearca sa ajute dar....

postez si eu un log la masina mea. Daca are cineva timp rog o parere. multumesc! este vorba de un alh 90cp din 1999. logurile sunt facute in treapta 3 si 4.

Intra-devar maf (debitmetru de aer) e putin obosit. Va trebui inlocuit in viitor. Deocamdata inca mai merge.

Procentul n75 la 70-75% e normal, nu umbla la tija actuatorului.

In rest toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,
Deoarece de o saptamana citesc cam tot la mai multe topic-uri despre passat b6  e posibil sa incurc, pur si simplu nu mai gasesc ce si unde am citit,
in eventualitatea in care nu e locul potrivit va rog sa ma indrumati ....
 
Problema a inceput acum 2 saptamani,  cand la un girator, cu ambreiajul calcat, m-i s-a aprins  martorul spirala cu mesaj workshop.......
a clipit de cateva ori si a disparut,   dupa 2 minute s-a repetat, apoi a disparut,  in aceasta faza  nu am simtit nici o modificare la reactia masinii.
 
Dupa cam o saptamana (timp in care nu a mai reaparut spirala deloc)  am mers la un mecanic cu o diagnoza cel putin ciudata  iar acolo a dat un cod  generic
 
  "P09571  Passive/Sporadic       Turbo charger Boost Control Position Sensor   Circuit, range/performance"
 
Am sters eroarea  iar dupa  aproximativ 35 km a dat-o din nou.
 
De data asta am apelat la un amic cu vcds si din graba(!?) a sters eroarea inainte sa o citesc sau sa o salvez..........
 
Am dat mufa de la actuator jos si am uns-o cu spray de contact, am verificat furtunele si cablajul, pare totul ok, am montat la loc  si (deoarece am citit aici ca mereu se recomanda log in mers) am facut si eu un log.
 
Am incalzit motorul pana la 90 grade si am testat in vit.3 de la 1700  pana la 4000.
 
Nu a reaparut nici o eroare momentan.
Masina nu si-a schimbat cu nimic comportamentul de cand am cumparat-o, acum 50.000 km,  acum are 160.000.
Azi am incercat si masina amicului acelasi motor si an doar ca a lui nu e Blue Motion si nu are Start Stop
Pot spune ca parca se infige mai tare undeva la maxim 5-8% mai responsiva, dar atat.
 
Din log poate reusiti sa vedeti voi daca are ceva probleme cu turbo    sau diferenta e data de   cutia de viteze care la mine  are pinioanele un pic mai mici, spun asta deoarece  la  a mea, la aceasi turatie cu  a amicului, acul este cu aproximativ 7-8 km mai sus (am viteza mai mare).
 
inca odata va rog sa ma indrumati, sa imi dati o idee o varianta  ce am de facut.
 
Multumesc anticipat,

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de emilul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo are putin lag pana atinge specificul,in rest este ața,nici macar overboostul de inceput.

Debitmetrul citeste "putin" mai putin dupa 3000rpm,decat specificul.

Un bs 003 si 011 pt mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti te rog sa imi spui cum se face cest test ?  unde anume in VCDS trebuie sa intru si temperatura trebuie sa fie la 90 de grade?  sau asta e regula la toate logurile cu motorul pornit?

merci fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt avizat pentru un raspuns foarte exact. Dar momentan in lipsa de altceva...da BS 003 si 11 se face cu motorul incins chiar si cu turbina incinsa(cateva forje sa se incinga si ea) dar multi dintre colegi vor sa vada si la rece. Pentru ca rezultatele sunt putin diferite intre rece si cald, deci daca ai posibilitatea fa si la rece si la cald. O zi placuta!

Intri in meniu la basic setting si selectezi canalul 3 si dai log...masina se va tura singura pana la 1400 rpm....lasa macar 4-5 cicluri de on/off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa schimbarea geometriei si actuatoruluyi nu am reusit sa reglez turbina ,aveam overboost si lag de 3 sec ....pana la urma am pus geometria  si actuatorul vechi cu  reglajele de origine....sper ca nu am infiletat surubul  limitator prea tare...


turbina cu reglajele de origine incarca la 1.5 sec si trage in toate treptele de viteza,si nu are nici overboost


oare de la ce sa fie scaderea de presiune ca nu am pierderi de vaccum?

log444.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un bs011 si vedem ce trebuie reglat la turbo(daca e cazul)

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL PRECEDENT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Fiulian
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!