Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Catalin cel din pagina anterioara e in format xls...doar ca nu stiu sa-l prelucrez prea bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DENISS25

Ce vrei sa zici cu "aceeas problema" ca si acum ai geometria blocata sau masina nu trage nici cu turbina noua?

Sigur ai probleme la partea de vacuum, dar mai sigur e sa faci un log in mers plus bs 03 si bs011, pe care le postezi aici.

Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu trage nici cu turbina noua...nustiu unde sa ma mai duc cu ea s-o fac...mecanici dau din coate,nustiu ce are...o fi vrun furtun ceva spart,o rasufla pe undeva....habar n-am :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nici priceputii aia de mecanici care ti-au facut lucrarea nu sunt in stare sa verifice un traseu de vacum, un actuator, sa faca un reglaj de turbina, du-te la reprezentanta sau cauta un adevarat meserias in aria de prestari, sunt colegi priceputi, sa-ti rezolve problema ca este pacat de banii cheltuiti.

 

http://vwforum.ro/in...soarele-Garrett)

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic eu o faza.de anul trecut s-a deschis in Ploiesti centru de reconditionat turbine,si e si singurul din tot judetul Prahova(cel putin pana acum).m-am dus cu o turbina la ei pt reparat(de ford focus 1.6 tdci an 2006).in sfarsit...si cat am stat sa repare turbo m-am bagat in seama cu ei,le-am povestit de loguri in mers de bs003,bs011, de vcds de ross-tech,am luat pana la urma si laptopul din masina sa le arat cum arata niste loguri,cum se interpreteaza,etc...i-am facut curiosi peste masura(sunt 4 angajati,o pipita la receptie,patronu,un inginer,si un mester-care facea munca de jos,munca murdara,desfacea,curata,sabla,centra axul pe banc,etc).

Curiozitatea a fost asa de mare ,incat mesterul de la munca de jos m-a rugat sa-i verific si lui reglajele turbo(passat 1.9tdi,101cp,an2000),ca tocmai ce-si reconditionase si el turbina ,la ei si bineinteles ca pt el,nu ca pt un strain.

Ok,am zis.o lasam sa se incalzeasca,si hai sa facem niste loguri in mers,apoi ca tot se incinsese bine turbo,trage pe dreapta in dn(ala dintre ploiesti si campina) si baga niste bs011.

Si cum nu ma asteptam ,surpriza ,reglaj incorect .in bs011 in partea de jos graficul era ața,nici gand de agatat,sus la fel,dar avea niste valori aiurea.in logul in mers turbo baga numai in valuri.

Si dai si explica-i cum ar trebui sa fie ca trebuie asa si pe dincolo si ca tre reglata tija.nu va zic ca la cateva zile i-am reglat tija si surubul de stop.

Nu va mai zic ca si turbina de ford focus mi-a facut-o prost-regajul(se limita in turatie la 3200rpm si nici nu tragea pana acolo,era sdi). I-am mai infiletat surubul de stop o tura si jumate,pana am fos multumit cum trage,ca nu aveam cu ce tester sa verific.

Si concluzia:reglaj la ochi/ureche,nici eu nu stiu.am vaz doar ca se chinuiau cu un comparator electonic sa stab cursa geometriei si mai foloseau si un vacuumetru(am aflat dup ce m-am imprietenit cu baiatu mecanic ca vacuumetru e decalibrat,si cand i-am batut apropo de reglajul la turbina de ford,si-a cerut scuze si s-a vaitat la mine ca e un simplu angajat si k nu are nici o putere.cica vorbise pt niste scule de calibrat dar fiind prea scumpe pe patron il durea in c--.

Si asa ca ....trageti singuri concluzia.

Si noi suntem in stare sa schimbam un cartus de turbo ,si mai presus ne putem regla si tija+ surubul de stop.

Am ramas masca,exact cum a ramas si angajatul dupa ce i-am reglat tija.

Romania.

A nu se intelege ca toate centrele de recond.fac la fel.

Si pt ce mi-o fi luat 1250 lei la turbina de ford,cand reglajul l-am facut eu?(erau turbina si banii unui client pana la urma)

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,rog o parere despre logurile mele dupa ce am schimbat geometria ca mergea cam in valuri,la reglaje nu am umblat si valoarea mare la turbo e numai de 1010mbar,...

Daca schimbi geomeria,trebuie alte reglaje .nu sunt identice geometriile intre ele.

Si din bs011 reiese ca tr refacut reglajul.si tija si surubul de stop. E varza ce reglaj e acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bs 011 e facut imediat dupa scimbarea geometriei,,,am pus un actuator nou pe masina si am incercat sa l reglez dar nu am mai avut timp si am pus tot pe cel vechi si in bs 011 imi da turbo on off 887 cu 1010 mbar


 

eu personal nu cred ca tre sa reglez iar turbo dupa schimbarea geometriei...vedem maine cand ma apuc de ea...ma asteptam sa mi zici ceva de presiunea mica din log


o tija prea scurta are presiune mai mare,iar la mine e invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Turbina are doar 2 moduri de reglare, 1. pe banc in fabrica,2. pe masina.Restul.....e le ghici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, verifica pe grupul 010 cu motorul oprit daca map-ul masoara corect inainte de a incepe reglajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut,map ul imi arata 907mbar...la o pres atm de 918...am facut alt bs 11 sa vad daca sa schimbat ceva

 

daca masina nu ia limp nu cred ca tre sa umblu la reglage,cel putin nu acum...in schimb nu stiu de ce a scazut val egr inactiv ,,am 400mg/str si inainte aveam 450...toate astea sau intamplat dupa schimarea geometriei


 

credeti ca trebuie sa reglez turbina dupa inlocuirea geometriei,a mai patit cineva ?am sa fac un log in treapta 4 si am sal postez

log11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

intre timp am facut si log in treapta 2 si 4..cel mai mult sunt ingrijorat din cauza presiunii mici din log...la pompatandem am in jur la 900mbar....duty cycle mi se pare suer ok ,sunt f departe de limp cu reglajul actual la turbina....ceva idei?merci mult

 

log ul  e in treapta 3 si 4

log3si4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario ai avut dreptate ca tre sa reglez turbo,nu stiam chestia asta...tre sa mai desfiletez surubul de stop pana am o valoare mai acceptabila...merci mult astept si alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario ai avut dreptate ca tre sa reglez turbo,nu stiam chestia asta...tre sa mai desfiletez surubul de stop pana am o valoare mai acceptabila...merci mult astept si alte pareri

O rata mare de recirculare egr, poate fi si de la un reglaj incorect turbo.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiam eu ca din cauza reglajului mi a ascazut egr inactiv...si am un lag mai mare ca inainte...oricum iti multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si postez logul dupa ce Eexcalade m-a ajutat sa il modific si sa poata fi citit si interpretat...multumesc mult Catalin pt toate informatiile pretioase cu care m-ai ajutat!

skipy 75 LOG-01-003-008-011.xls

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul pus in chart arata bine.Ai reusit un reglaj bun :icon_thumleft: ,mai ales daca tinem cont de varsta si km masinii.Vino si cu un BS 003 si BS011,lasa sa merga 1 minut cand motorul e cald.

Pentru rezultate si mai bune iti trebuie vaccum suficient,un N75 nou,actuator nou  ,EGR functional perfect , si daca insistam .......compresie buna,tacheti,supape care inchid perfect............etc.

Pune si un print screen la cald cu grupurile 1,4,7

post-74110-0-64533600-1427738426_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skipy75, felicitari pentru realizare, intradevar arata de invidiat graficele postate de @Eexcalade(banuiesc ca si el a avut o oarecare contributie).

 

O intrebare posesorilor de ALH, in bs011 cat este presiunea la turbo on? Am verificat ieri pe 2 masini diferite(ALH recent aduse din DE) si la ambele era aceeasi presiune, 1050 mbar. Ba mai mult, proprietarul uneia spunea ca masina trage foarte bine si rar a prins ALH sa mearga asa bine...

Actuator_TSB.pdf

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele ALH,in BS 011 nu se ridica turatia la 1407 rpm,trebuie sa o tii tu din acceletaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu acceleratia tinuta la 1400 sunt acele valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer strict la ALH, inainte sa modific reglajele turbo si eu aveam 1040 mbar cu turbo on.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am in intretinete 2 ALH,1999/2007. Ultimul e cu 130 mii km reali cumparat de nou .Cu prima ocazie iti fac print screen.De obicei circuitul de vacuum e problema,masinile fiind vechi.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!