Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

dragos1985

1.Rezolva problema cu injectorul.

2.Intra cu VCDS-ul la Engine/Advanced ID-1A si vezi care e data ultimei softari.

In ordine de la stanga la dreapta : MAF/EGR au niste valori uriase,EGR-ul nu inchide total,acceleratia nu indica 100%,presiunea actuala depaseste presiunea specificata,N75 e total inafara plajei de lucru.

Ai si sub presiune si supra presiune.Log-ul arata rau,rau.

Miroase a cip tuning si in cazul asta doar tunerul te poate lamuri.

post-74110-0-55602400-1427399096_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow....nu e de bine....

masina e resoftata la vw in germania nu e cip-uita(atunci cand s-au schimbat injectoarele pe circulara)....aaa si vezi ca am facut 2 log-uri in excel-ul ala, primul mi s-a parut ca nu trage cum ar trebui masina, insa la al doilea m-a bagat in scaun....

acceleratia asa arata ea 99.99, nu stiu care e faza, insa asta e cea mai mica problema din cate vad...

faza e ca in afara de limp-urile alea masina merge ca inainte.....

cu ce naiba sa incep? :(((

Ms fain Exxcalade!

Modificat de dragos1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuit vacuum,actuator,N75,geometrie variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic turbina e cam gata..... din cate incep sa inteleg si eu log-ul, nu?

Se pare ca suprapresiune si subpresiune face doar cand "bagi piciorul" in ea, nu?

Crezi ca mai pot merge asa pana in mai-iunie?Cam pe atunci pot ajunge la Cipos...

Injectorul inseamna ca nu a avut nicio treaba cu limp-urile luate, erorile alea fiind stocate din diminetile reci.....posibil ca turbina sa nu mai dea semnal la ECU de nu apar erori stocate referitoare la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina poate fi buna.E coordonata de ECU doar prin intermediul actuatorului. Incepe verificarile cu ce ti-am spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles sa traiti! Ms mult pentru timpul acordat Exxcalade si va tin la curent cu evolutia/involutia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ,o informatie oficiala ross-tech:

Air system part I: Turbo

Go to Engine Measuring Block 011

Start Logging the data

In a high gear (4th/5th) give full throttle from 1500-2000 rpm to 3500-4000 rpm

Find and Open the Log file in Windows Explorer

In Excel graph actual/requested boost -vs- rpm

On a stock vehicle, one should see a spike at 2.1 bar quickly regulated at 1.9 through the whole rpm range

www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

 

Deja se schimba datele problemei, oficial Ross-Tech spune ca logurile pentru turbina se fac in treapta 4 sau 5, NU 3.

Cu plecare de la 1500rpm!!

 

Intrebarea care se ridica in continuare, de ce facem noi logurile in treapta a3-a?

Au relevanta?

Daca da, de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul care am postat aceea informatie ross-tech,pot sa afirm ca o turbina "buna"(geometrie,vacuum,n75,...),trebuie sa reguleze bine presiunea si in treapta a 3-a.in aceasta treapta are mai putin timp la dispozitie sa realizeze presiunea necesara si automat ,chiar si micile nereguli ies la iveala.

Pe cand in tr 4/5 are mult mai mult timp la dispozitie(turbo-geometrie,n75,vacuum..) si astfel pana la urma reuseste sa atinga presiunea specifica.

Informatia ross este buna,dar dupa parerea mea e mai permisiva cu eventualele probleme pe partea de control al geometriei.

Sunt atatea loguri postate(in tr a3-a arata prost ,iar in tr4 arata mult mai bine), tocmai pt ca "timpul le rezolva pe toate"

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ross tech zice ca se pleaca cu turatie intre 1500-2000 rpm si pana la 3500-4000rpm ( full throttle from 1500-2000 rpm to 3500-4000 rpm)

Dolfin,mario20vest din cate log-uri ati facut cu plecare de la 1500 rpm aveti unul fara lag pana la 1800-2000 rpm ???

Am log de la masina noua , 50 mii km,de la 1500rpm are mare lag,sa umblam la ea ???

Facand log de la 1500 rpm o sa constatati ca toate motoarele  au lag .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in plus ia ganditi-va in tr 4 sau 5 la 4000rpm ce viteza aveti,iti cam trebuie ceva drum liber sa poti face totul in siguranta.Eu zic ca si tr 3 e relevanta pt ca multi si-au rezolvat problemele si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Rog frumos un coleg care se pricepe sa ma ajute cu o interpretare a logurilor mele: de ceva timp motorul parca nu mai trage, Abia pe la 2300-2400 incepe sa miste mai serios. 

 

 

LOG-01-003-010-011.BLS.xls

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Ma puteti ajuta, va rog, in interpretarea logului meu? 

Am schimbat garnitura de chiulasa acum 3 zile si de atunci nu mai trage asa cum ar trebui si consumul a crescut exponential. Motorul merge rotund, porneste la sfert de cheie.

Nu sunt semne vizibile de vacuum-uri intepate, Am mers cu mufa de la MAF scoasa, e muuuuult mai puturoara, tija actuatorului culiseaza, Turbo intra si lucreaza pana la 3000 ture apoi nu mai are forta.

Va multumesc.

LOG-AXR March2015.pdf

Modificat de GP243Z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, 

 

Ma puteti lamuri de ce in logul atasat in loc de 850 la WOT cat era inainte acum e 835? e foarte ciudat de ce s-a schimbat val specificate de ECU

 

Mersi

 

In BS003 am valoarea minca undeva in jurul lui 150, si se simte o oarecare gatuire la WOT, si am zis sa verific cum ar trage cu EGR anulat(scos furtun de vacum din EGR si infundat, doar atat), am dat o talpa cu a 4, merge bine, cam zgomotos motorul, m-am intors am conectat  furtunul de vacuum la EGR si asta a fost tot. Am facut un log apoi si mi-a picat atentia pe valoarea respectiva, care nu mai era ca inainte.

 

 

cineva, careva ma poate ajuta cu un raspuns?

LOG-01-003-010-011-passat.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postat, nu stiu de nu a vrut din prima.... am schimbat si formatul in pdf.

Multumesc mult

LOG-AXR March2015.pdf

Modificat de GP243Z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate din cauza telefonului(sau nu) eu vad doar turatii de peste 3000 rot/min. Refa logul incepand de la 1500 rot/min cu pedala blana pana la 3500-4000 rot/min..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am refacut logul, am facut de 2 ori 3-a si 4-a incepand de la 1500rpm.

 

Multumesc de ajutor

axr march 2015.pdf

Modificat de GP243Z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ross tech zice ca se pleaca cu turatie intre 1500-2000 rpm si pana la 3500-4000rpm ( full throttle from 1500-2000 rpm to 3500-4000 rpm)

Dolfin,mario20vest din cate log-uri ati facut cu plecare de la 1500 rpm aveti unul fara lag pana la 1800-2000 rpm ???

Am log de la masina noua , 50 mii km,de la 1500rpm are mare lag,sa umblam la ea ???

Facand log de la 1500 rpm o sa constatati ca toate motoarele  au lag .

 

De acord cu tine, de asta si spuneam daca nu cumva ne furam palaria singuri cand pleca cu logul de mai sus, daca nu pierdem in secventa de inceput ceva ce poate sa fie important.

 

Vorbind cu voi imi dau seama ca nu stim care sunt cerintele din ODIS pentru testarea turbinei.

 

Il rog pe unul din userii cu ODIS, de ex. Al Bundy, daca are timp, sa ne spuna la un PD, care sunt etapele de diagnosticare pentru o turbina, ce valori sunt considerate acolo in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datele importante dintr-un log sunt plajele de turatii pe care le folosim in utilizarea normala a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut!am inlocuit si eu turbo de curand pe masina,cu una noua...cea veche ramanea blocata din cauza geometriei variabile...surpriza cand am luat masina din service,masina mergea la fel ca si inainte..aceiasi problema,,nici-o schimbare in bine..m am dus inapoi la baieti de la service,si au pus testeru,,,nici-o eroare pe engine...aveti idee ce poate fi?care poate fi cauza?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce multumita lui Eexcalade , am reusit sa determin cauza suprapresiunii(map defect), acum am facut un log si astept parerile voastre...multumesc tuturor

reg3.xls

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin nu pot incarca fisiere csv...am sa pun totusi un print cu el in format csv...multumesc

post-85587-0-47992200-1427483543_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma ajuta.Schimba extensia din .csv in .xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!