Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

salut, 

 

Ma puteti lamuri de ce in logul atasat in loc de 850 la WOT cat era inainte acum e 835? e foarte ciudat de ce s-a schimbat val specificate de ECU

 

Mersi

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tdan, posteaza si bs011 ca ai postat de 2 ori bs003.

 

ClaudiuM, ce s-a lucrat la masina de cand spui ca aveai 850 la Wot?

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

atat la egr cat si la capsula nu ai vacuum...verifica tot traseul ce tine de vacuum pompa tandem-rezervor vacuum-electrovalve-egr-actuator turbo...si posteaza si un log pe 3-10-11 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

nici astea nu sunt corecte la cum arata...tinand cont ca ai curat turbina de curand hai sa presupunem ca totul a fost facut ok si eliminam partea ca geometrie este blocata nu ca agata la cum arata log-ul...atunci mai ramane decat reglajul tijei care este un tuning mecanic ca sa ii zic asa...prima data verifica si tu la mana cum se misca pargia geometriei daca totul este ok inseamna ca ai un reglaj defectuos al tijei....acum eu nu stiu daca ai fost martor sau nu la demontarea si curatarea turbinei asta iti spun din experienta unui coleg de pe forum care se batea cu pumni in piept ca a fost data jos de pe masina si curatata si cand i-am aratat ca nu fusese data jos si curatata niciodata a zis ca nu este adevarat,dasta te intreb.....posteaza un log pe canalul 11 care il consideri corect

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat-o la un prieten dar ..nu am fost de fata .. din ce am vazut astazi cursa la tija e foarte mica . Un log pe canalul 11 in mers sau pe loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

pe bs11se face decat static...citeste in posturile anterioare cum se face un log pe 11 corect si incearca se le postezi in format xls si nu txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba face bs011 pana nu verifica sistemul de vacuum, doar dupa ce stim sigur ca nu sunt alte probleme putem trage concluzii asupra reglajelor.

Cateva posturi mai sus a postat un bs011 care arata cum arata deci altul la fel nu ne-ar incalzi...

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

pai  a zis ca nu sunt corect...el stie mai bine ce anume nu este corect

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de corect e corect facut ma referam ca am incarcat mai multe deoadata. Deci ma apuc de verificat tot ce insemna vacum

Se verifica vizual ? sau cum e mai indicat

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

ghinion daca sunt ok..atunci iti pot spune cu siguranta ca geometria este blocata...incearca cu mana doar de curiozitate cum se misca parghia geometriei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme si de vacum sau ma apuc de curatat turbina...nu poate fi de la actuator ? Intreb ca parca nu are cursa cat trebuie

Modificat de Tdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

my friends... problema prioritara este sa vezi daca turbina este in mintile ei,verifica vizual cat este cursa tijei si verifica la mana geometria .... si dupa aceea verifici daca este nevoie sistemul de vacuum tot ce este furtun vacuum incepand de la pompa tandem-electrovalve-rezervor vacuum-egr-actuator samd...acum parca te indoiesti si tu ca turbina nu a fost data jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata  ,

 

Din ce imi zicea prietenul meu ...a cutatat turbina ..dar daca din log reiese ca e blocata ... mai ales ca nu am fost de fata cand a fost curatata , nu prea mai sunt asa de sigur  .

 Aseara cand am facut log pe 03 si 11  m-am uitat si la tija de la actuator si   cred eu ca cursa e prea mica .... Am sa verific la mana daca si agata .

 

O zi buna si va multumesc pentru ajutor  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tdan,asculta ce zice Valentin.

1) verificare la mână parghie turbo.

2)verificare vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tdan, posteaza si bs011 ca ai postat de 2 ori bs003.

 

ClaudiuM, ce s-a lucrat la masina de cand spui ca aveai 850 la Wot?

 

 

In BS003 am valoarea minca undeva in jurul lui 150, si se simte o oarecare gatuire la WOT, si am zis sa verific cum ar trage cu EGR anulat(scos furtun de vacum din EGR si infundat, doar atat), am dat o talpa cu a 4, merge bine, cam zgomotos motorul, m-am intors am conectat  furtunul de vacuum la EGR si asta a fost tot. Am facut un log apoi si mi-a picat atentia pe valoarea respectiva, care nu mai era ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cineva care stie sa citeasca urmatoarele loguri

rog raspuns cu  interpretarea rezultatelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata ok, ce te deranjeaza? Nu mai da WOT mai jos de 1700/1800 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cineva care stie sa citeasca urmatoarele loguri

Primul log arata un mic lag la turbo,comparativ cu cel de al 2-lea log.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul este facut in viteza 3a iar al doilea in a 4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect ,viteza asta,daca eram atent la stampila de timp....scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!