Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna, apreciez rapiditatea cu care am primit raspunsurile voastre. am si niste erori dar logul a fost facut dupa ce am sters erorile si dupa ce am desfacut actuatorul de pe turbina si am miscat de el sus-jos efectuand cursa completa a paletelor de la geometrie.... la primele curse paletele au opus ceva rezistenta dar dupa vreo 50 de repetari s-a simtit o imbunatatire considerabila desi inca mai agata dar foarte fin...... dupa ce am efectuat operatiunea masina nu a mai intrat in limp mode dar tot nu are sprintul ce il avea inainte .......

Am presupus ca are scapari pe tubulatura pentru ca am vazut urme de ulei pe la incheeturi mai precis la intrare si la iesire din intercooler.

acestea sunt erorile ce le-am gasit desi nu prea stiu ce inseamna, decat informativ ........

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

2 Faults Found:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 2

Reset counter: 93

Mileage: 90491 km

Time Indication: 0

Date: 2009.08.06

Time: 03:22:47

Freeze Frame:

RPM: 3136 /min

Text: 368

Text: Nm

Text:

Voltage: 14.13 V

Text: 2229

Text: hPa

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 99

Mileage: 90559 km

Time Indication: 0

Date: 2009.08.08

Time: 07:06:54

Freeze Frame:

Text:

Text: 120

Text: Nm

Text:

Voltage: 14.24 V

Text: 1486

Text: hPa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune o parere de motorul acesta(101cp)? Maf-ul mi se pare ca are o ezitare la inceput, dupa care da cat trebuie iar turbina dupa spike da presiune mai mica decat cere ECU.

post-10701-1252147264_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e putin mai mica... dar nu cred ca se simte vreo pierdere de putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am curatat de ceva timp turbina deoarece luam limp.

Dupa curatare nu am mai luat limp, dar mi se pare ca nu trage asa cum ar trebui, adica ajunge la viteza mai greu (desi cutia este in 6 trepte abia pot atinge max. 180-190 km/h - testat pe autostrada).

Atasez un log, poate observati ceva anormal............

Multumesc.

Log_30_Iulie.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe log totul este ok......

Asa mi s-a parut si mie, poate valoarea debitmetrului un pic mai mare, dar nimic de speriat............

As mai putea verifica si altceva cu vag-com?, poate pe alte grupe?

Multumesc pentru raspuns :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 130 de cai atat trebuie sa arate..... mai fa un log pe grupurile 3 si 8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !!

Revin cu vechea problema 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference.

Am schimbat senzorul MAP din ECU si tot asa face...

Atasez un log si v-as ruga sa imi spuneti ce functioneaza bine si ce nu.

In log se plafoneaza la aprox 3213 RPM.

Va multumesc!

Log_Passat_1.9_TDI_110hp_AFN.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se plafoneaza pt ca presiune reala este foarte mare..... nu merge n75 de pe turbo sau actuatoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 130 de cai atat trebuie sa arate..... mai fa un log pe grupurile 3 si 8

Salut atasez logul facut aseara, cu mentiunea ca este facut cu pedala aproape mereu 100%, si masina se plafoneaza undeva pe la 160-170 km/h. ;)

9_sept_09.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul pare in regula.... masina cum ti se pare ca trage? greu? sau merge bine pana la 170km/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 am incercat altul si tot asa facea ,deci e bun..

Dar cum sa fac cu actuatorul?

Se poate da jos?

Trebuie schimbat/curatat/reglat ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzatia mea este ca trage greu, si inainte si dupa schimbarea distributiei (la care am reglat si avansul pe 0 grade) si curatarea turbinei, adica se infigea mai bine aku 1 an, de exemplu..................

Nu am absolut niciun cod de eroare, doar mici probleme cu frana (servo sau pompa tandem) deoarece daca o calc de mai multe ori, cam raman fara frana :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos filtru de aer si furtunu de pe turbina care da in filtru ca faci spatiu.....

prima data scote siguranta care prinde tija actuatorului de tija din turbina. dupa scoti tija de pe ax..

si verifica daca se misca liber tiza din turbina.... dupa trebuie sa bagi in actuator ca sa-l testezi cam 1 bar.... nu mai mult de 1.5 bari ca risti sa-l spargi... sa imi zici ce gasesti

maruletz

cand a inceput sa faca probleme? consumul cu sta?

post-4720-1252602564_thumb.png

post-4720-1252602610_thumb.png

post-4720-1252602615_thumb.png

post-4720-1252602620_thumb.png

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 am incercat altul si tot asa facea ,deci e bun..

Dar cum sa fac cu actuatorul?

Se poate da jos?

Trebuie schimbat/curatat/reglat ???

Parerea mea este ca iti trebuie un turbo nou, la tine agata goemetria variabila din cauza uzuri intre paleti si pereti lui.

Unii incearca prin curatare, dar este o rezolvare temporara. Niste poze cu geom.variabila.post-37663-1252643775_thumb.jpgpost-37663-1252643788_thumb.jpgpost-37663-1252643800_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea si cred ca va fi impartasita si de ceilalti, decat sa dai 400-500 euro pe un turbo new sau sa iei SH, mai bine desfaci turbina sa afli exact daca e probleme cu geometria si daca ea e problema cumperi doar geometrie la 80 euro. Daca jocul in ax e mic, iar actuatorul e bun, vei avea turbo ca si noua.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti.

O sa o desfac si vad ce pot face.

Va tin la curent daca reusesc sau nu.

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Salutare!

Problema rezolvata 00575 Intake manifold pressure 17-10 Control Difference Intermittent.

Problema era cu discul care regla vanele,era pus gresit si ii baga presiune mai mare... :)

Cu ocazia asta am si curatat`o am pus totul la loc cum trebuie si merge foarte bine. ;)

Multumesc tuturor pentru sprijinul acordat!

post-38877-1252831559_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Salutare!

...discul...era pus gresit

Cum adica era pus gresit? Ai mai dat jos odata turbina pentru curatare? Se poate monta si invers? ;) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. am mai dat odata jos turbina pentru curatare.. era noapte ma grabeam si l`am pus gresit ...

Era rotit la dreapta cu vreo 3 cm si modifica unghiul vanelor si baga mai mult presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

???? dc nu ai zis ca ai geometrie variabila.... mie imi aparea cu waste-gate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_rambo: Salutare!

Problema rezolvata 00575 Intake manifold pressure 17-10 Control Difference Intermittent.

Problema era cu discul care regla vanele,era pus gresit si ii baga presiune mai mare... :blink:

Cu ocazia asta am si curatat`o am pus totul la loc cum trebuie si merge foarte bine. :icon_rambo:

Multumesc tuturor pentru sprijinul acordat!

Sa ne tii la curent cum merge,din pacate eu nu am vazut nici unul care sa tina mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!