Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Nu ma pot gandi decat la soft. Presupun ca remaparea inseamna mai multa motorina injectata. Ma gandesc ca dat fiind asta nu ma mai incadrez in normal :)

Sau mai lungesc tija dar strang si surubul limitator.cred ca e vorba de alte valori. Adica presiunea e prea mare...asta se rezolva teoretic din surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca racordul flexibil de la evacuare este spart sunt influentate valorile din loguri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Backpressure. Facusem eu un log pe un AJM cu el spart si dupa schimbare, si se observa o mica diferenta, avea un lag mai mare cu el spart decat cu el bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca ma poate ajuta cineva, am un golf 5 2.0 tdi, iar de vreo 3 saptamani am observat ca nu mai trage de pe la 160 km/h, in rest masina se comporta normal, sau cel putin insesizabil, nu-mi intra in limp mode, si nici nu-mi da vreo avarie in bord. Am aici logurile, poate ma puteti ajuta.

 

https://drive.google.com/open?id=0B1pHgfVg58RPWmMwWGpNMG10REE&authuser=0

 

https://drive.google.com/open?id=0B1pHgfVg58RPWC1HeTFyOERvZnc&authuser=0

 

Sper sa mearga linkurile, daca nu incerc sa incarc o arhiva. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

descarca in excell ,asa putem face si grafice..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Nu ma pot gandi decat la soft. Presupun ca remaparea inseamna mai multa motorina injectata. Ma gandesc ca dat fiind asta nu ma mai incadrez in normal :)

Sau mai lungesc tija dar strang si surubul limitator.cred ca e vorba de alte valori. Adica presiunea e prea mare...asta se rezolva teoretic din surub.

Inainte de a da vina pe soft la tine totul este pe dos ca sa zic asa,tot ceea ce trebuie sa faci ptr. a liniariza presiunea specifica&actualul si ciclul de lucru al tijei sa aiba valorile specificate trebuie sa reglezi atat tija cat si limitatorul....presiunea stock ptr. un AXR este 2040mbar iar ciclul de lucru cand esti in WOT la peste 2000rpm  trebuie sa fie intre 60%-65%...asa ca incearca sa reglezi cursa tijei pana obtii valorile astea 979(off) cu 1142(on)...in prima faza eu cred ca este de ajuns sa mai desfiletezi limitatorul un pic ptr. ca vei creste atat on-ul cat si off-ul si poate obtii valorile de mai sus,daca nu trebuie intrevenit si asupra tijei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gctinvalentin multumesc pentru sfat. Dar ma contrariaza o chestie. Sa spunem ca obtin valoarea de 1142 cum spui din surubul limitator care ar fi mai mare decat cea actuala. Doar ca in log se vede ca am presiune prea mare. Asadar aceasta modificare nu-mi va creste si mai mult presiunea ? Cred ca sunt la limita limp-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere va rog . Presiune mai mare la 1400 rpm inseamna presiune mai mare si la 3000 rpm. Corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.și eu am probleme din nou cu vestitul limp.am eroare pozitive deviațion intermitent.n.am apucat sa fac un log în mers dar am făcut următorul test.cu motorul oprit am împins în tija de la geometrie și se mișcă 1 cm și un pic însă cu motorul pornit accelerata în blana nu face decât o cursa f mica și se aude și un sunet ca de sirena.din păcate nu am cum sa ba bag pe sub ea sa verific furtuna dar bănuiesc ca ar fi capsula vacumatica sau vreun furtun crăpat.ma rog sa nu fie geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zici tu am patit si eu acu vreo 2 ani. Crapase actuatorul.la modul cel mai serios crapase...nu mai era o capsula erau 2 bucati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Nu am timp de ea sa o fac dar am observat acum ca atunci când o accelerez se aude ca o sirena dar nu foarte tare iar după limpede dacă o accelerez nu se mai aude sirenajul ala.dacă e actuatorul sunt cel mai fericit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chillbrothers

Salut! 


Am un Golf 5 1.9 TDi, BLS, si de curand am avut o problema cu pompa de ulei. Aceasta problema s-a rezolvat, insa a aparut un sunet ciudat la turbina. Este un suierat mult mai pronuntat decat cel de pana acum. Am pus testerul pe masina si am facut un log la grupurile 03 10 11 si 01 08 20 insa nu ma pricep sa citesc valorile, poate primesc un mic ajutor din partea voastra. Am urcat logul pe un site deoarece nu imi ataseaza fisierul pe forum! sper ca nu am facut vreo greseala! 


 


http://www.fileshare.ro/e31441550


 


Sper ca am postat unde trebuie. Multumesc!


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme pompa ulei = lipsa presiune ulei= defectiune turbina (uzura rapida a lagarelor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chillbrothers

sa presupun ca din log reiese ca turbina nu functioneaza in parametrii normali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, conform logului inca este in parametrii dar nu se stie pentru cat timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log reierse ca ai o intarziere la turatii mici probabil din cauza MAF-ului imbatranit. Din caza pompei de ulei reiese ce ti-am scris mai sus + fluierat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade,

Reactia intarziata la turatii mici de la ce mai poate proveni? Asa este si in cazul meu dar nu e deranjant...

LOG-01-003-010-011tr3+tr4.xls

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme vacuum,N75,actuator imbatranit,geometrie care agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chillbrothers

multumesc pentru ajutor, o sa verific turbina si debitmetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Salut.și eu am probleme din nou cu vestitul limp.am eroare pozitive deviațion intermitent.n.am apucat sa fac un log în mers dar am făcut următorul test.cu motorul oprit am împins în tija de la geometrie și se mișcă 1 cm și un pic însă cu motorul pornit accelerata în blana nu face decât o cursa f mica și se aude și un sunet ca de sirena.din păcate nu am cum sa ba bag pe sub ea sa verific furtuna dar bănuiesc ca ar fi capsula vacumatica sau vreun furtun crăpat.ma rog sa nu fie geometria

incearca sa faci un log...dar in mare parte deviatie pozitiva=geometrie ancrasata,asta in cazul in care ai verificat sa nu ai eu stiu vreun furtun de vacuum inversat si n75 sa fie ok...verifica la mana daca agata geometria cel mai simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru ajutor, o sa verific turbina si debitmetrul

Turbo e ok cf logului-un mic lag totusi,daca doresti mai multe detalii,posteaza bs003 si 011(aici e musai sa ai motor la 90°c plus turbo incins bine,eventual niste forje in mers si imediat apoi un bs011,lasi 5 x ON si 5 x OFF.

MAF-ul e la limita ,regula zice sa nu pice in nas dupa 3000rpm.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

vezi ca ai suprapresiune. demonteaza actuatorul de pe turbo, si verifica cursa levierului de la geometrie. ar trebui sa aibe sus-jos un 1,5cm. daca are cursa mica inseamna ca ai geometria ancrasata, si trebuie demontata turbina si desfacuta ptr o curatare mecanica. eventual daca ai vcds poti sa faci si niste bs*11 si bs*3 sa vedem cum lucreaza si vacumurile si debitmetru dar si recircularea gazelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor o parere va rog... sa desfac surubul limitator sau sa il strang ? Eu unul am tendinta sa-l strang putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!