Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Daa. E dereglata tija. Diferenta intre turbo on si off trebuie sa fie cam 150 mb la rece si 180-200 la cald. La tine diferenta e foarte mica( 80 ) datorata reglajului incorect al tijei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log in treapta a 3-a + BS 003 si 011.

In log , mi se pare ca am un mare overboost. Masina trage foarte bine cand merge asa. Nu iau Limp. 

 

Mi se pare in BS-uri ca geometria agata putin si ca am probleme pe partea de Vacuum. Asa este? 

BS003.xlsBS011.xlsLOG 003-010-011-treapta 3-a.xls

 

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa pare din loguri. Oricum esti la limita sa iei limp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In logurile postate de mine...unde as lua limp? 

edit: adica, vreau sa zic: Care e momentul (valoarea) unde as lua limp?

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emy cum spunea si colegu diferenta turbo on off trebuie sa fie 150 mbari,iar tu ai numai 120 de mbari cu turbo incins ....eu personal as regla mai bine turbo ,dupa aia o sa vezi daca intradevar ai pierderi de vacuum..


ai 4 valori consecutive de 94,4 la duty cycle..


asa ca ai fost aproape de limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

In primul rand se rezolva problemele de vacuum...dupa aceea vezi daca e nevoie sa intervii la reglaj...

Daca nu s-a intervenit pana acum la reglaj...nu prea are cum sa fie dereglat...deci trebuie rezolvata intai cauza si pe urma efectul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru pareri. Luni iau furtunele de vacuum. O sa dau comanda si de pompa tandem daca se dovedeste a fi defecta cea pe care o am eu : uneori am vacuum, alteori nu am. Azi de exwmplu nu mai aveam vacuum: aveam doar in turatii foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face asa datorita pierderii. E posibil sa ai joc si in stutul de la pompa. Eu aveam o tevusca dinaia fisurata si cateodata aveam vacuum, cateodata nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Luni sper sa pot regla tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log in treapta a 3-a + BS 003 si 011.

In log , mi se pare ca am un mare overboost. Masina trage foarte bine cand merge asa. Nu iau Limp.

Mi se pare in BS-uri ca geometria agata putin si ca am probleme pe partea de Vacuum. Asa este?

BS003.xls BS011.xls LOG 003-010-011-treapta 3-a.xls

Stima!

Legat de problema ta.

Am facut grafic pt bs 011:

Dif dintre turbo on-off(1009-1132) e bine zic eu avand in vedere ca pres.atmosferica este de 999mbar la momentul acela in care este facut logul in mers.

Dupa grafic daca ma uit, in partea de jos e ața,nu ai nici o variatie=> geometria nu agata.in schimb in partea de sus a graficului ai variatii=> comanda electropneumatica(n75,vacuumuri,furtune,pompa vac.actuator).

In prima parte a graficului de la bs011 pare ok partea de sus a graficului,apoi spre sfarsitul graficului apar acele zig-zaguri(pe mine ma duce gandul la n75-sunt zig-zaguri fine ce par a fi de la n75-are comanda in impulsuri/pwm,verificare,curatare,schimbare cu n18 pt probe).

Referitor la logul in mers,intradevar e vb de un overboost.

Overboostul ori vine de la geometrie ancrasata(ceea ce nu reiese din bs011),ori de la o functionare defectuoasa a n75,ori ce sa zic,poate turbina nu a fost suficient de incinsa pt bs011. De regula la cald agata,daca exista probleme pe partea de geometrie.

Dar de regula overboostul nu are legatura cu lipsa vacuumului.

Mai fa un bs011 dupa un drum mai lung cu forje,ca sa se incinga turbo bn de tot..

Deci daca reglajul tijei si al surubului de stop sunt originale,

Conform logului in mers ma duc cu gandul la probleme de geometrie,si ma gandesc ca bs011 nu a fost facut cum trebuie de a iesit bn,adik turbo nu a fost incins bine de tot.se cam dau cap in cap.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am schimbat turbina cu una reconditionata. Dupa ce am pus-o pe masina am avut o problemă de vacuum, am schimbat furtunele de la vacuum si supapa unisens. Nu am mai avut probleme de vacuum, plec in proba cu masina si se crapa (decapsuleaza) intercooler-ul. Punem si intercooler, proba si sare un furtun de la intercooler. Dupa ce am pus furtunul la loc am mers cu masina subturata, de tras trage bine, am ajuns la un vag com si am facut un BS pe canalul 11, cu temperatura la 90. Eu cred ca am o tija dereglata, dar astept si opinia voastra.

Trebuie reglat surubul de stop,mai exact desfiletat pt a mari pres la turbo on .dif la rece turbo on-off= 150 mbar si la cald 180. Posibil sa fie necesara si modificarea lungimii tijei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bs 011 si BS003 le-am facut dupa vreo 20 minute de alergat masina prin oras - am incins-o bine in treapta a 2-a si a 3-a. Logul in mers l-am facut imediat dupaia, pe drum spre ploiesti. Si am alergat-o si atunci. 

 

Vacuumul stiu ca trebuie sa il verific. Am niste furtune de schimbat, si cred ca e posibil sa am si joc in stutul de la pompa. Stiu ca overboost-ul nu are legatura cu lipsa vacuumului, dar ieri cand am plecat cu masina ...nu mai aveam vacuum. Masina nu mai avea putere si nici pedala de frana nu prea mai aveam. Aveam doar in turatii mari. :| -> De aici deduc ca am probleme pe partea de vacuum. 

 

Reglajul surubului de stop si al tijei nu stiu daca sunt originale, dar eu nu am umblat la ele. 

 

Multumesc colegilor pentru interpretari si lui  mario20vest pentru interpretarea detaliata. Dupa ce mai verific una alta, o sa refac logurile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log in treapta a 3-a + BS 003 si 011.

In log , mi se pare ca am un mare overboost. Masina trage foarte bine cand merge asa. Nu iau Limp.

Mi se pare in BS-uri ca geometria agata putin si ca am probleme pe partea de Vacuum. Asa este? BS003.xls BS011.xls LOG 003-010-011-treapta 3-a.xls

Stima!

Legat de problema ta.

Am facut grafic pt bs 011:

Dif dintre turbo on-off(1009-1132) e bine zic eu avand in vedere ca pres.atmosferica este de 999mbar la momentul acela in care este facut logul in mers.

Dupa grafic daca ma uit, in partea de jos e ața,nu ai nici o variatie=> geometria nu agata.in schimb in partea de sus a graficului ai variatii=> comanda electropneumatica(n75,vacuumuri,furtune,pompa vac.actuator).

In prima parte a graficului de la bs011 pare ok partea de sus a graficului,apoi spre sfarsitul graficului apar acele zig-zaguri(pe mine ma duce gandul la n75-sunt zig-zaguri fine ce par a fi de la n75-are comanda in impulsuri/pwm,verificare,curatare,schimbare cu n18 pt probe).

Referitor la logul in mers,intradevar e vb de un overboost.

Overboostul ori vine de la geometrie ancrasata(ceea ce nu reiese din bs011),ori de la o functionare defectuoasa a n75,ori ce sa zic,poate turbina nu a fost suficient de incinsa pt bs011. De regula la cald agata,daca exista probleme pe partea de geometrie.

Dar de regula overboostul nu are legatura cu lipsa vacuumului.

Mai fa un bs011 dupa un drum mai lung cu forje,ca sa se incinga turbo bn de tot..

Deci daca reglajul tijei si al surubului de stop sunt originale,

Conform logului in mers ma duc cu gandul la probleme de geometrie,si ma gandesc ca bs011 nu a fost facut cum trebuie de a iesit bn,adik turbo nu a fost incins bine de tot.se cam dau cap in cap.

Tija reglata prea scurt, 1-2 ture intinsa si se rezolva problema.

P.s sau geometrie gripata spre capat de cursa- deschis.

Modificat de tzacanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de 150 mbar la rece si 180 mbar la cald in bs011 nu este o regula general valabila, atat timp cat la logul in mers presiunea furnizata de turbo este aproximativ egala cu cea ceruta si nu este overboost sau underboost (50-100 mbar este normal la turbinele cu o anumita varsta si numar de km) eu zic ca nu trebuie intervenit la surubul de stop.

Caz concret, la mine la Alh am incercat sa reglez surubul de stop sa obtin presiunea mare in bs011 de 1120-1130 mbar dar la accelerare se umflau furtunele si se auzea un zgomot in zona filtrului de aer, l-am reglat apoi cum a fost initial(969 off/ 1080 on) si nu mai am probleme. Dementor spunea ca problema cu umflatul furtunelor si zgomotul in zona filtrului de aer apare in deosebi la masinile cu intercoolerul montat in lateral...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În manual la AXR (de obicei nu este precizat dar la tipul ăsta de motor este) spune că diferenţa trebuie să fie între 80 şi 250 mBar. Nu spune dacă trebuie încinsă sau nu turbina, doar lichidul de răcire să fie minim la 80 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce probleme pot aparea cand ai joc la stutul de la pompa tandem/vacuum? Stutul respectiv trebuie sa fie fix fara joc deloc? De ce apare jocul respectiv,mai exact ce se defecteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana slaba ..dar la reprezentanta vw gasesti kit de reparatie pe baza de filet.bafta.dezaxamorzarea circuitului de motorina pornire grea ramane de Vazut ..sau alte probleme legate de vaccum..

In schimb gasesti la alta sectiune rasp.

Modificat de vaja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Poti da detalii te rog despre kit-ul de reparatie?

O poza...un link...un cod ceva?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suni la reprezentanta ..dai serie sasiu..si te rezolva .sau poxilina dar nu cred ca va tine prea mult.iesi cel mai bine .indicat ar fi sa iei si garnitura noua ptr.pompa imbinarea cu chiulioasa.insa aici nu stiu daca tre sa mai.discutam ca nu stiu exact daca e sectiunea ..incearca pe pompa tandem vaccum mi este teama sa nu sa supere adminu!.

Salut..de unde ar veni..pufaitu spre filtru..de la turbo nereglata corespunzator?.mersi..am si eu un touran 1.9.bkc77kw si urca greu dupa 140/h turbo reconditionata..totu ok dar la accelerari la cald se aude un pufait undeva ..

Modificat de vaja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Am inteles...deci nimic concret...

Daca tii neaparat sa nu superi "adminu" incearca sa nu tratezi aceeasi problema pe mai multe topic-uri...vei primi aceleasi raspunsuri...

Ca sa fiu mai explicit...vad ca si aici tot despre pufaitul in filtru vorbesti...

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/25905-turbosuflanta-touran/page-2

Drumuri bune ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. din decembrie de la ultimele loguri nu am mai prea mers cu masina din semnatura asa ca n-am mai modificat nimic. ieri insa am lungit putin tija actuatorului. in bs011 s-au modificat putin valorile dar in log nu vad diferente notabile.cred ca trebuie sa umblu si la surubul lmitator. primele 2 sunt logurile din decembrie iar urmatoarele sunt de ieri datate. va rog o parere. multumesc

bs011k.xls

LOG-01-003-010-011k.xls

bs011k.16.03.15.xls

log31011k.16.03.15.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ambele Log-uri esti la limita de Limp, pentru presiune prea mare dar si pentru presiune prea mica. D.cycle MAP depaseste cu mult limita specificata 55-75%

   
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. din decembrie de la ultimele loguri nu am mai prea mers cu masina din semnatura asa ca n-am mai modificat nimic. ieri insa am lungit putin tija actuatorului. in bs011 s-au modificat putin valorile dar in log nu vad diferente notabile.cred ca trebuie sa umblu si la surubul lmitator. primele 2 sunt logurile din decembrie iar urmatoarele sunt de ieri datate. va rog o parere. multumesc

Adjusting the rod length is necessary if you are getting errattic boost problems, if your duty cycle is above 80% at 4,000rpm then it needs made longer, and if your duty cycle is below 70% at 4,000rpm it needs made shorter. between 70-80% is ok, the closer to 80% the better.

Spor la treaba.vezi ca la tine max e 75% .deci tu trebuie sa o mai lungesti.asta reiese si din bs011 unde pres.mica e la tine 938.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul de fata lungirea tijei va mari sub presiunea la turatii mici.Problema e in alta parte ,nu la tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat trebuie sa fie D.cycle pentru N75,si N18,intr-un log,in procente vorbind?Care sunt valorile corecte?

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!