Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Insuficient vacuum,functionare defectuoasa N18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu_moraru

Salut

Va rog sa ma ajutati cu  interpretarea logurilor urmatoare.
Masina este cea din semnatura.
Geometria este curatata de o saptamana, n75 nou, capsula vacumatica tine vacuum, furtunase verificate. Turbina a fost reconditionata acum 2 ani, a fost schimbat si a actuatorul vacuumatic.
Masina se misca foarte incet, motorul se chinuie sa urce in turatie, intre 1800-2000 rpm se aude un suierat.
 
Temperatura motorului la momentul testului era de 70-80 grade.

 

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG 03-10-11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu,

Refa logurile cu temperatura motorului la 90 grade si turbina sa fie bine incinsa altfel raspunsurile vor intarzia sa apara sau nu vor fi pe placul tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru lag-ul turbine, poate fi influentat si ca masina are chip tuning? cine ma poate ajuta pentru reglarea actuatorului?

 

oricum primul pas este verificare si/sau inlocuire bloc valve vacuum. in restu log-ul in treapta 3 a fost facut ok? sau sa incep mai de jos, de pe la 1500rpm?

 

 

Salut Alex D. Te pot ajuta eu cu testul blocului de electrovalve

 

Asa ceva am si eu pe masina, am postat acum cateva pagini in legatura cu el si reglarea turbinei mele

 

Vin cu o completare la ce am postat acum cateva zile referitor la testul blocului de electrovalve

 

Am fost la un centru de dezmembrari si am testat patru (4) astfel de module inclusiv unul cu litera E la sfarsit si toare aratau la relanti intre -350 si -370mbar...

 

Pe masina mea 1.9 cod motor ATD, banuiesc eu ca ECU-ul comanda la relanti doar -350:-380mbar, am montat ceasul de vacuum in masina cu furtun tras pe afara pe sub capota, prins de geamul masinii intr-un suport de telefon si astfel am vazut cum functioneaza:

 

La relanti acul sta la 350mbar, imediat cum accelerez acul sare la 620mbar si scade linia spre -200mbar odata cu cresterea turatiei, la fiecare schimbare de treapta acul se duce repede la 600mbar apoi scade treptat spre 200mbar vacuum.

 

Banuiesc ca asa trebuie sa functioneze comanda ECU la mine, rog pe cei mai specializati sa isi dea cu parerea

 

Multumesc

Modificat de petrica loud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdamn, fa bs003 si bs011 cu motorul incalzit bine si posteaza-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut baieti,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea logurilor urmatoare, masina din semnatura (Golf 4 ALH 1999). 
 
Multumesc!

 

 

Foarte probabil geometrie blocata, intra in limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are geometrie reglabila Alh-ul?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica reglabila??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da calin.g  ALH-ul are geometrie variabila.

 

Rdn motorul era la 90, daca tebuie le refac nu e nicio problema,  insa sunt sigur ca era incalzit.

 

zolak intradevar a luat limp, defapt asta m-a si adus aici ca ia limp si de 2 ani de cand am curatat turbina si EGR-ul nu a mai luat pana acum. 

Am observat ca ia limp cand dadeam de un deal, am incercat si pe drum drept si astea sunt rezultatele. 

 

Deci sa refac logurile? Multumesc pentru raspunsuri!

Modificat de Bogdamn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea logurilor urmatoare, masina din semnatura (Golf 4 ALH 1999).

Multumesc!

Overboost,geometrie ancrasata.te rugam spre binele interpretarii ,mai fa un bs003 si un bs011 5cicluri de on si 5 de off,mare atentie ,cu motor la 90° si in plus de asta turbina sa fie bine incinsa(niste forje pe loc sau in mers-si imediat apoi bs011).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. atasaz log-urile dupa schimbarea blocului de valve. masina incalzita si forjata un pic. fasait ramas, nedepistat (poate asa trebuie sa faca si pana acum nu am bagat de seama)

multumesc petrica loud, dar deja l-am schimbat, inca nu stiu daca e vreo diferenta... dar macar nu mai e acel bazait... :(

 

la efectuarea bs003 si bs011, masina trepideaza un pic, nu tot timpul, sau ca si cum intrerupe asa... (la fel a facut si datile trecute)

 

astept pareri.

 

p.s. dupa schimbarea blocului de valve, parca a crescut consumul la relanti, inainte oscila intre 0,5l/h-0,6l/h, acum oscileaza intre 0,6l/h si 0,7l/h si mai mult catre 0,7l/h, oare de ce?

LOG-01-003-010-011.10.03.15.xls

LOG-01-003-xxx-xxx-10.03.05.xls

LOG-01-011-xxx-xxx-10.03.15.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. atasaz log-urile dupa schimbarea blocului de valve. masina incalzita si forjata un pic. fasait ramas, nedepistat (poate asa trebuie sa faca si pana acum nu am bagat de seama)

multumesc petrica loud, dar deja l-am schimbat, inca nu stiu daca e vreo diferenta... dar macar nu mai e acel bazait... :(

la efectuarea bs003 si bs011, masina trepideaza un pic, nu tot timpul, sau ca si cum intrerupe asa... (la fel a facut si datile trecute)

astept pareri.

p.s. dupa schimbarea blocului de valve, parca a crescut consumul la relanti, inainte oscila intre 0,5l/h-0,6l/h, acum oscileaza intre 0,6l/h si 0,7l/h si mai mult catre 0,7l/h, oare de ce?

.

Trebuie intervenit asupra reglajului tijei turbo.este incorect.apoi vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. ok multumesc.

pentru acest lucru cine ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand,probabil la un centru de reconditionat turbine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu se mai poate scoate ceva din reglaje? Am acel underboost si tare as vrea sa scap de el daca e posibil bineinteles fara a schimba turbina...

Rdn,un bs 011 mai ai la indemana sa postezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez cateva grafice la ultimul log facut.Mentionez ca intre timp s-a schimbat EGR-ul,dar nu am reusit sa fac alte loguri.IL voi ruga pe Romytaxi poate are timp sa ma ajute iarasi.Am inteles ca ar fi ceva probleme cu N18 si N75.Am atasat si o poza cu stuturile de la N75.Acolo unde scrie turbo,trebuie sa intre furtunasul de vacuum care duce la actuatorul turbinei,unde scrie vaccum,vine furtunasul care duce la pompa de vaccum(de fapt acolo este un T,cu mai multe ramificatii),iar acolo unde scrie presiune atm,vine furtunasul care duce la filtru de aer?Astept ceva sfaturi.

grafice.zip

post-37784-0-08140200-1426094595_thumb.j

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am ridicat de la curier noua jucarie. Un tester de vacuum (poza atasata). Astespt date despre presiunile vacuum pe care le-as putea masura. Cat vacuum trebuie sa ajunga la turbo, cat vacuum este necesar pentru a actiona geometria, egr, si masurarea vacuumului in diferite puncte. Va multumesc.

post-72374-0-77606100-1426093502_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

referitor la log 3-10-11 ptr. ca pe celelalte nu  le pot deschide nu ca arata bine ci foarte bine si nu ai de ce underboost sa scapi ptr. ca nu ai...asa ca lasa turbina,reglaje si ce mai vrei tu sa ii faci asa cum sunt acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati offtopic-ul, dar nu am gasit altceva care sa aibe legatura. De ce nu mai pot sa vad graficele corect?

 

Imi apare asa:

 

post-136115-0-32916700-1426110289_thumb.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gctinvalentin,

Iti multumesc, asta asteptam sa aud...ceva concret. Poate prin lungirea tijei cu o jumatate de tura presiunea actuala nu mai scade sub cea specifica, o sa incerc si chestia asta ca n-am nimic de pierdut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Am schimbat turbina cu una reconditionata. Dupa ce am pus-o pe masina am avut o problemă de vacuum, am schimbat furtunele de la vacuum si supapa unisens. Nu am mai avut probleme de vacuum, plec in proba cu masina si se crapa (decapsuleaza) intercooler-ul. Punem si intercooler, proba si sare un furtun de la intercooler. Dupa ce am pus furtunul la loc am mers cu masina subturata, de tras trage bine, am ajuns la un vag com si am facut un BS pe canalul 11, cu temperatura la 90. Eu cred ca  am o tija dereglata, dar astept si opinia voastra.

LOG-01-011-pmm.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!