Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Din cauza ca folosesc Open Office sunt asa coloanele, cine stie isi da seama ce e acolo... Nu ai zis nimic de logul in mers, nici ala nu il poti deschide?

LOG-01-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu le stiu dar le deschid pe tel si e si mai aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Mario.

am fost de am facut asa numita curatare cu alcool... numai ca output test a mers doar pe N75, pe cea de turbo nu, nu stiu de ce. in fine apoi am scos-o complet si am scuturat-o de alcool. am facut 2 output test-ul. trebuia cumva cu motorul pornit?

 

am refacut testele bs003 si bs011, motor cald, mers 1h. astept concluzia. (in mare eu o banui dar...)

cand am facut bs011, se auzea un fasit sau sssssit continuu cand era charge pressure on, e normal? trage cumva aer fals?

 

multumesc!

bs003-new.xls

bs011-new.xls

Modificat de alex_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tot pe telefon.nu inteleg de ce nu mai pot face grafic in aplicatie.in fine.

Din ce vad in primul si ultimul bs011 parca lagul turbo a mai scazut si vad ca si presiunea e mai mare cu vreo 20mbar(neinteresant-prea mica diferenta si poate veni de la un turbo mai bine incalzit).

Pai e bine daca a mers output test la n75, pt ca aia e electrovalva pt comanda turbo.tu la care te gandeai ca e?

Si mai fa output test si vezi pe unde fasaie.sau verifica cu gura/cu o seringa furtunul ce duce de la electovalve -> turbo.il scoti doar din electovalva si faci vid pe el si vezi daca tine sau daca mai face ca șarpele:)).

Poti sa faci 2 grafice pt primul si ultimul bs011 sa le postezi sa ne dam mai bn seama?abia maine am acces la pc sa fac eu.hai le asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario, cred ca am gresit. primul test a mers doar, restul nu. (nu mai stiu care e). dar cel de egr a luat-o un pic razna, de ce?

nu ii dau de cap cum se face grafic... :(

 

maine o sa verific furtunele si o sa incerc sa mai curat odata blocul de valve, poate reusesc sa merga pe toate testele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salutare, astazi am mai facut si eu niste loguri noi, fiind ingrijorat de mersul din ce in ce mai prost al motorului.

Motorul trepideaza destul de urat la ralanti si acum parca se simte o bataie si in mers la 80 la ora, sper ca nu merge

in 3 pistoane tot timpul din cauza injectorului blocat ...

 

Log-WVWZZZ1JZ3W536754-313570km-194843mi.txt

 

Logs 08_03_2015 .zip

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, astazi am mai facut si eu niste loguri noi, fiind ingrijorat de mersul din ce in ce mai prost al motorului.

Motorul trepideaza destul de urat la ralanti si acum parca se simte o bataie si in mers la 80 la ora, sper ca nu merge

in 3 pistoane tot timpul din cauza injectorului blocat ...

Log-WVWZZZ1JZ3W536754-313570km-194843mi.txt

Logs 08_03_2015 .zip

Injectorul 4 e iesit din specificatii .ce valori ai pe grupul 018?.daca ai0.0(reglajcorect) ai urmat variante: intarire contactele(asta asa sa fie- in mod normal se face daca ai alta val decat 00 pe gr018) mufelor ce intra in injectoare,reglaj injectoare,facuta o rocada intre inj4 wi altul si vazut daca se muta si valoarea de 2.99. In mod normal o val mare cu plus sugereaza ori defect intern injector,ori probleme pe cilindrul respectiv(compresie slaba,biela stramba,etc), ori cama care actioneaza acel injector este uzata mai mult ca restul.

Egr cat de cat bn,are variatii-merge o curatare.

Uite un pdf cu diagnosticare pd

diagnosticarea pd-bosch.pdf

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tot pe telefon.nu inteleg de ce nu mai pot face grafic in aplicatie.

nu ii dau de cap cum se face grafic... :(

Vedeţi că în anumite loguri, nu ştiu cauza, valorile nu se salvează ca numere şi apar cu triunghi verde în colţ. Ele trebuie convertite în numere pentru a face grafic. În mod normal după ce marcaţi căsuţele respective apare un semnul exclamării, mai departe vedeţi în poză.

post-40889-0-27433500-1425878318_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tot pe telefon.nu inteleg de ce nu mai pot face grafic in aplicatie.

nu ii dau de cap cum se face grafic... :(

Vedeţi că în anumite loguri, nu ştiu cauza, valorile nu se salvează ca numere şi apar cu triunghi verde în colţ. Ele trebuie convertite în numere pentru a face grafic. În mod normal după ce marcaţi căsuţele respective apare un semnul exclamării, mai departe vedeţi în poză.

convert to number.JPG

Multumim lupo_bv,

E vb ca eu ma chinuiam intr-o aplicatie pe tel sa fac grafice.uneori merge uneori nu.acum ce sa zic e si un pic limitata aceasta aplicatie fata de excel-ul de pe pc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Un program foarte bun de vizualizare loguri e VGL . Afiseaza valorile si pe coloane, si pe grafic, pe culori astfel incat comparatiile sa fie facute cat mai usor. Cine are nevoie de el ma poate contacta pe pm . Scuze de off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un program foarte bun de vizualizare loguri e VGL . Afiseaza valorile si pe coloane, si pe grafic, pe culori astfel incat comparatiile sa fie facute cat mai usor. Cine are nevoie de el ma poate contacta pe pm . Scuze de off-topic.

Il am si eu."abir csv"parca are limba numai in spaniola sau cam asa ceva si mai am inca un program de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Exact,ala e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul lui Rdn care nu se deschide.

Din Open office dă cu save as şi acolo selectează formatul, tu cred că ai schimbat doar extensia.

LOG-01-011-1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut la restul, la asta probabil am facut ceva gresit..

Lupo_bv, ai reusit sa te uiti peste loguri?

LOG-01-011.xls

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am reusit sa fac graficele.

Tot asa zig zaguri in partea de sus ,plus lag .vezi cu n75-ul.si furtunul care fâsâie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut la restul, la asta probabil am facut ceva gresit..

Lupo_bv, ai reusit sa te uiti peste loguri?

Nu ştiu să-ţi spun prea multe, doar că parcă din BS011 ai avea ceva probleme de vacuum şi că agaţă puţin geometria, iar la 3000 rpm valoarea specificată este un pic cam mare (în manual zice că în treapta a 3-a la full throtle trebuie să fie 1850-1950). În rest la celelalte loguri nereferindu-se la această problemă ţi-am răspuns pe mesagerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat vacuumul de la N75,la actuatorul turbinei prin metoda clasica,am scos furtunul de pe actuator,vacuum slabut,si in reprize daca se poate spune asa,adica nu se simtea continuu ca trage,si cu putere,asta la relanti.La N18,am scos furtunasul care duce la actuatorul clapetei shut-off,vacuum zero,nu stiu daca asa trebuie sa fie sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti : shuttoff nu are vacumm (decat 2-3secunde la oprirea motorului),N18are vacuum aprox 3 minute dupa pornire,actuatorul are vacuum maxim

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti : shuttoff nu are vacumm (decat 2-3secunde la oprirea motorului),N18are vacuum aprox 3 minute dupa pornire,actuatorul are vacuum maxim

Excalade,te referi la actuatorul de la turbo,ca ar trebui sa aiba vacuum maxim?Deci sa inteleg ca ar fi o problema cu N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti actuatorul turbinei are vacuum maxim.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine nu pare a avea vacuum maxim.Din loguri reiese ca ar fi ceva probleme cu N75?

loguri.zip

loguri.zip

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o rugaminte la voi referitor la defectul care a aparut pe bord:Emission Workshop. In afara de faptul ca ma deranjeaza(l-am sters, dar la un moment dat reapare), nu am sesizat nici o schimbare in mersul motorului sau al masinii! Nu se balbaie la ralanti, se duce daca apas acceleratia   :icon_thumleft:

La scanare apare doar asta:

 

 

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.LBL
Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ    HW: 028 101 188 3
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  6250
           Software Coding: 0050071
            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                      VCID: 6ED7CA8B0011
1 Fault Found:
 
16785 - EGR System: Insufficient Flow 
            P0401 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1827 /min
                    Torque: 58.0 Nm
                    Speed: 29.0 km/h
                    Load: 21.2 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 00001000
                    Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 520.0 mg/str
 
Am curatat EGR-ul, ne era cine stie ce mizerie si degeaba. Am facut si un log in mers in treapta 3.
 

LOG-treapta 3.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,EGR-ul era terminat,dar a fost schimbat cu unul nou.Legat de N18 ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!