Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

uite aici  inca unul sper sa fie bun

post-134766-0-37816600-1425751918_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! As dori si eu interpretarea unui log daca se poate! Masina e o skoda superb 2.5 v6 tdi. Va multumesc anticipat! O seara buna!

log andrei21aaa.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e destul de bun logul.adica presiunea specificata este urmarita de presiunea actuala ...debitmetru este in grafic...daca doreste cineva sa ma completeze ..cu placere....trebuia facut mai de jos logul de la 1500 ...te supara ceva la masina?


raspunsul este pt livake77

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu tot in Caddy cu acelasi motor ,dar nu sunt sigur ca am acelasi tip de turbina .Logul arata destul de bine fata de al meu .Spunem-mi si mie ce tip de turbina ai pe masina ,si daca merge bine masina.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici inca unul sper sa fie bun

Mai fa un log in mers dar sa apara pedala apasata 100% de la 1500rpm.mai fa si un bs003 si 011 si posteaza-le aici ,dar in format xls.nu mai face poze.e spre binele tau pt ca le putem interpreta mai bine noi.

Ai si lag in turbo din ce vad eu.debitmetru binisor.dar mai bn fa ce scrie mai sus pt niste interpretari exacte.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e destul de bun logul.adica presiunea specificata este urmarita de presiunea actuala ...debitmetru este in grafic...daca doreste cineva sa ma completeze ..cu placere....trebuia facut mai de jos logul de la 1500 ...te supara ceva la masina?

raspunsul este pt livake77

la relantiu din cand in cand tremura  si scoate un fum alb -albastui

 

herisanudode

nu cunosc ce turbina este .. masina trage foarte bine din punctul meu de vedere... in afara de citeva trepidatii la relantiu nu imi face probleme

Modificat de livake77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea log-urilor; masina are 80.000 km.

egr-ul a fost curatat, cat si capacul culbutori cu epuratorul de gaze. motiv: arunca ceva ulei pe la un surub care prinde capacul, si nu stiu daca e normal dar arunca un pic de ulei si pe admisie... chiar si acum dupa curatare. bineinteles dupa ce am facut aceste teste.

 

egr-ul avea ceva mazga, dar nu era uscata, era cu ulei... furtunul ce intra in egr, era doar uleios; am verificat si intercooler-ul, nu are ulei in el, doar cativa stropi. acest ulei e normal? de la ce este? de la turbina?

 

blocul de valve vaccum (6Q0906625) bazie in mers dar si dupa oprirea motorul 30s - 1min, dar nu tot timpul; cei de la service avia mi-au zis ca trebuie sa il schimb; e normal sa bazie? oare chiar trebuie schimbat?

 

 

va multumesc si astept interpretarile voastre!

o seara frumoasa!

LOG-01-003-010-011.xls

log-mers-normal.xls

bs003.xls

bs011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_d

A) Bs011-ai un lag pana se obtine presiunea mare,poate fi vorba de comanda electro-pneumatica(actuator,n75,furtune,pompa vacuum).

Turbo on/off- 980mbar cu 1200mbar -diferenta(220mbar) e cam mare .un reglaj optim ar fi de 150(diferenta on/off) cu turbo rece si 180(diferenta on/off) cu turbo fierbinte. Deci ar trebui la bs011 turbo on/off, un 980mbar cu 1130/1150mbar.mai mult de atat(1150mbar) este o munca inutila pt actuator si geometrie si n75.deci ar trebui intervenit asupra surubului de stop si tijei.

B)bs003- e destul de bn,cu mici variatii.ai o rata de recirculare buna.nu prea se vede ca ai curatat egr-ul cum trebuie.cea mai mare atentie la curatarea egr-ului trebuie pusa pe tija culisanta.acolo trebuie insistat cu spray,perie de dinti,actionare egr cu un alt furtun pt a culisa,iar curatare,clatire,etc

C) debitmetrul e in parametrii.

D) log un mers normal-neconcludent.nu ne ajuta cu nimic.doar cele cu pedala 100% apasata(asta e log)

Acum nu stiu cum a fost facut bs011.cu turbo rece,cālâi,sau fierbinte.bs011 trebuie cu turbo fierbinte...

Si poate fi o problema si din cauza blicului de valve.

Cel mai bine ar fi sa faci proba cu un alt bloc de valve imprumutat de la cineva,si apoi refacute bs-urile si logul pt a putea face o comp

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,atasez si eu cateva loguri la masina din semnatura,in mare stiu care e problema ,adica lipsa de vacuum dupa 3000 de turatii ,la logurile in mers sunt in treapta 3 si 4 ,si nu inteleg de ce cel in treapta 3 e mai rau decat celalalt.log ul in bs 011 nu e facut chiar cu turbina fierbinte,cu turbina fierbinte turbo on off este undeva la 240 mbar.rog pareri...merci


PS..logurile sunt la 800 de m altitudine,deci presiunea atm era sub 900hg


PS..logurile sunt la 800 de m altitudine,deci presiunea atm era sub 900hg


scuze BS urile nu sunt ale mele ,sunt postate gresit...postez mai tarziu loguri in bs

bs003.xls

bs011.xls

LOG-01-003-010-011-5.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario,cand spui bloc de valve,te referi la electrovalva N75,sau la toate(N75,N18,N239)  ? Mai exact cum se pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario,cand spui bloc de valve,te referi la electrovalva N75,sau la toate(N75,N18,N239) ? Mai exact cum se pot verifica?

Pai problema e stict legata de n75 la el.dar n75 este parte comuna cu n18 si cu n239. Asa ca proba o poate face schimband cu totul blocul de valve.

Personal mie mi se pare o prostie acest bloc de valve.daca se strica o valva le schimbi pe toate.inteleg ca s-au gandit si la design,spatiu,etc,dar cu siguranta s-au gandit ca fac si o gramada de bani cand ii pica cuiva acest bloc.traiesc din vanzarea pieselor. Se verifica cu un vacuummetru.

salut,atasez si eu cateva loguri la masina din semnatura,in mare stiu care e problema ,adica lipsa de vacuum dupa 3000 de turatii ,la logurile in mers sunt in treapta 3 si 4 ,si nu inteleg de ce cel in treapta 3 e mai rau decat celalalt.log ul in bs 011 nu e facut chiar cu turbina fierbinte,cu turbina fierbinte turbo on off este undeva la 240 mbar.rog pareri...merci

PS..logurile sunt la 800 de m altitudine,deci presiunea atm era sub 900hg

PS..logurile sunt la 800 de m altitudine,deci presiunea atm era sub 900hg

scuze BS urile nu sunt ale mele ,sunt postate gresit...postez mai tarziu loguri in bs

Pai zi asa.ca nu intelegeam nimik.una zice logul,alta zicea bs011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca N75 sa nu dea eroare pe diagnoza si totusi sa nu functioneze in parametrii? Intreb lucrul acesta pentru ca si la mine N75,se balbaie un pic la inceput pana ajunge la presiunea ceruta,dupa care isi revine,cel putin asa reiese din ultimul log al meu.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 salut,log ul postat mai sus este bun ,,,bs uri nu sunt ale mele....am facut acum un set de log uri...presiunea atm 920 mbar la 800 de m altitudine...


eu am sesizat o lipsa de vacuum ,adica cu cat treapta este mai mare cu atat log ul este mai bun...de asta cred ca nu trage cum trebuie in primele 2 trepte...adica turbo intra si mai sus de 2000 de ture ,poate din cauza ca vacuumul controleaza defectuos geometria...


vacuumul nu l am controlat inca astept pompa de vacuum


debitmetrul este nou cumparat de anu trecut...oricum presiunea mica nu e din cauza debitmetrului

bs 003 egr.xls

bs 011 turbo.xls

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa le interpretez pt ca nu sunt aranjate ca cele postate mai devreme.si eu le deschid pe telefon si nu am cum sa le aranjez in pagina cu aplicatia cu care le deschid.

Sunt la munk si nu am cum sa le vizualizez altfel,decat pe tel

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca N75 sa nu dea eroare pe diagnoza si totusi sa nu functioneze in parametrii? Intreb lucrul acesta pentru ca si la mine N75,se balbaie un pic la inceput pana ajunge la presiunea ceruta,dupa care isi revine,cel putin asa reiese din ultimul log al meu.

Absolut posibil.pe tester poate fi ok,dar sa functioneze defectuos. Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut 10a)

A) bs 011

Se observa in primul ciclu ca pres. urca pana la 1142 mbar(are un varf),dar din pacate celelalte cicluri ajung doar la 1132mbar.

Exista un lag in comanda geometriei-e vb de partea superioara a graficului..poate fi din comanda-electopneumatica(n75,actuator,vacuum insuficient,pompa vacuum).

In partea inferioara la fel exista o intarziere pana la obtinerea presiunii minime.ori agata putin geometria,ori n75 nu inchide corect din prima si mai lasa sa treaca vacuum.

B) bs003 e bn.

C)logul in mers cel in tr3. Are un zig zag mai pronuntat pt ca tot logul dureaza 18 sec comparativ cu 45 sec(in treapta4).deci acel zig-zag e mai pronuntat pt ca geometria are la dispozitie mai putin timp pt a fi controlata(ceea ce nu prea se intampla).

In schimb in treapta 4 e mai mult timp la dispozitie,si astfel pana la urma geometria se misca asa mai batraneste dar se misca.

Ia inverseaza asa de test n75 cu n18. Si vezi ce zice.

Scuze de intarziere dar m-am chinuit sa fac graficele in aplicatia de pe tel.si sa le postez

Maf-ul citeste aproape de specificat(pt ca turbo nu face cat trebuie).ce vreau sa zic: ca e bun

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,momentan nu pot inlocui cele doua furtunele de vacuum ca cel de la egr nu ajunge jos la turbina...acu ceva timp in urma rune mi a zis la fel,adica in partea superioare sunt variatii ,probleme vacuum...personal cred ca geometria nu agata ca altfel as fi avut si suprapresiune...


nu imi ramane decat sa masor vacuumul la actuator...astept manometrul inca..


merci pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bn ce zici.eu am zis doar electrovalvele intre ele.furtunele le lasi cum sunt.

Modificat de lupo_bv
NU MAI CITA POSTUL ANTERIOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutate. multumesc Mario pentru interpretari.

bs011 si bs003 au fost facute cam la 2 ore dupa ce am facut log-ul in mers, deci cu turbina rece.

 

blocul de valve, nu prea am cu cine sa il schimb... de masurat, cine ma poate ajuta? pana la urma cred ca va trebui schimbat.... si nu e ieftin deloc.. 820 lei... :(

 

curatarea de egr nu am facut-o eu, a fost facuta la un service de cartier, dar nu m-a incantat, probabil il voi da eu jos si il voi curata cum trebuie.

 

pentru lag-ul turbine, poate fi influentat si ca masina are chip tuning? cine ma poate ajuta pentru reglarea actuatorului?

 

oricum primul pas este verificare si/sau inlocuire bloc valve vacuum. in restu log-ul in treapta 3 a fost facut ok? sau sa incep mai de jos, de pe la 1500rpm?

 

va multumesc inca odata pentru interpretari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e bloc de electrovalve,nu am ce schimba...oricum va tin la curent cand primesc pompa de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_d ,

incearca sa cureti cu alcool izopropilic(cum zicea Rune acum cateva posturi) blocul de valve .lasa mufa conectata la el si dai din vag com output test pe cele 3 valve din blocul ala,si bagi cu o seringa alcool izopropilic.ca bazaitul ala de care te vaiti nu e de bine.poate poate.vezi ca mai in urma cu cateva posturi se mai confrunta cineva tot cu o probl.la blocul de electrovalve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Profitand de timpul frumos am mai facut niste reglaje si o serie de loguri si printuri pe care le-am atasat mai jos. Unele dintre ele le-am facut la sugestia lui Lupo_bv pe care il rog sa-si exprime parerea legata de ele. Spor la treaba!

 

http://www.fileshare.ro/e31399446

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rdn,vezi ca logurile sunt aranjate aiurea.sunt amestecate coloanele.

Reglajul avansului e la fix.injectoare bune,egr bn,bs011-eu unul nu il pot deschide-eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!