Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

dupa presiune pare sa fie cipuita.... dar 70 de mg mi se pare prea mare valoare....

ma fa un log cu grupele 3 , 8 ,11

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca ai injectoare cu diametrul marit, Kerma bosio, nu e posibila valoarea aceea de 70?

Precizez ca pe diuzele injectoarelor mele se vede inscriptionat 706, ceea ce am citit ca sunt cele stock :icon_thumright:. Care e valoarea maxima injectata pt un ALH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

"nu mai trage" .. ce sa fac ? Am scanat-o si uite ce a iesit.

Masina 2000 Audi A6 2.5TDI motor AKN 150hp

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 4B1 907 401 B

Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D05

Software Coding: 01014

Work Shop Code: WSC 46493

Additional Info: WAUZZZ4BZ1N012460 AUZ7Z0Y1473821

Additional Info: 00014059 130 106CC150_1.V5A682299491

2 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

Readiness: N/A

Ma puteti ajuta cu niste raspunsuri ? Ce reprezinta mai exact cea de-a doua eroare ?

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtun de vacum spart sau n75..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu un log pe grupele 3, 8, 11. Cum par acum datele? E cipuita?

post-10701-1251730453_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Mie nu-mi pare chipuita;btw,trebuia sa faci log-ul in grupele 003,010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut deja cu grupele 3, 10, 11. Sunt postate un pic mai sus pe pagina. Ziceam ca poate fi cipuita pt ca presiunea pe care o cere ECU e mai mare ca la alte motoare AJM; si valoarea maf din grupul 003 citita de debitmetru e mai mare ca la alte AJM-uri. Si cuplul motor ce-l da grupa 20 la mine ajunge pe la 400 Nm (VAGCOM nu e prea precis aici) fata de alt AJM la care am vazut log pe grupa 20 si care urca pe la 300-320 Nm.

Orice parere e binevenita pt a ma lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Nu sunt expert,dar:din cate stiu ce livreaza MAF nu are nici o treaba cu chipuirea;daca la a mea care turbina e garret gt15(motor 90cp) ECU cere pana in max boost 1,900mbar,la tine 2,150mbar la un motor de 115cp nu mi se pare mult.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu daca turbina e setata sa bage presiune mai mare atunci si maf-ul va arata corespunzator mai mult. Am vazut log-ul la un coleg de pe forum cu motor AJM(primul log) si presiunea ceruta de ECU e de 2090 pe cand la mine e 2140(logul 2 si 3). Interesant e ca valoarea de 2142 am vazut-o pe un log de AJM(115CP, 285Nm initial) dus pana la 180 CP, 411Nm(probabil cu multe modificari - stage 2 sau3).

post-10701-1251742321_thumb.jpg

post-10701-1251742336_thumb.jpg

post-10701-1251742349_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ma repet,nu sunt expert,zic doar ce-mi spune logica:o diferenta de 0,050mbar nu e nimic,poate e diferenta daca log-ul e facut la vale;la o masina chipuita se creste presiunea in jur de 0,200mbar,nu 0,050mbar.Am vazut si eu log de AJM(tot pe acest topic,avea la acea vreme chip stage3+box)-180cp si avea presiune in jur de 2,500mbar si la un moment turbina a facut pocSi ma repet din nou,daca bagi mai multa presiune in turbina,nu-ti creste si valoarea raportata de MAF,nu MAF se raporteaza la turbina,ci invers,de altfel la masinile serios modificate se schimba si acesta cu unul care citeste mai mult.Sa asteptam si opinia unui tuner,chiar sunt curios.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAloarea indicata de maf e in legatura cu presiunea din turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Nu invers? :D Un MAF terminat va face turbina sa nu bage suficient boost,dar un MAF bun da aceleasi valori cat cere ECU chiar daca turbina e colmatata si nu da presiunea ceruta de ECU.Sau nu? :icon_thumright:

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mcornel "daca bagi mai multa presiune in turbina,nu-ti creste si valoarea raportata de MAF,nu MAF se raporteaza la turbina,ci invers". Eu cred (parerea mea - poate fi gresita) ca o crestere de presiune in turbina(motor varianta cip) va creste automat si valoarea MAF. De ex in postul #824 in primul log(AJM stock) MAF la aprox 3000rpm(valoarea la care se citeste MAF) e de 920 pe cand la logul 2(motorasul meu - AJM - nu stiu inca daca e cipuit) la aprox 3000rpm MAF e 975. Testele le-am facut totdeauna pe loc drept, in tr a 3-a cu talpa la max de pe la 1600-1700rpm. Nu sunt nici eu expert (acum invat :D si tot ce scriu sa fie luat ca atare.

Considerand ca totul functioneaza in parametrii (MAF, turbina, acuatori...) performantele motorului sunt date prin controlul presiunii furnizate de turbina, valoarea furnizata de MAF fiind pentru optimizare. Intradevar ele sunt intr-o relatie de dependenta una de alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Bine,fie cum credeti voi :icon_thumright: ;daca vreti documentatie,va dau niste link-uri de pe TDICLUB,sunt f multe lucruri de invatat acolo.O seara buna :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai dau eu un exemplu.... la tdi 110 cai presiunea specificata este de 2000mbari... corespunde cam 850 de mg/str

cu cip la 140cai ... presiunea este de 2150mbari si debit de ~1000mg/str...

maf-ul reprezinta debitul circulat prin motor.... daca cresti presiune din turbo. debitul implicit creste..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci SwatCat ce zici? Am sau nu cip pe motor avand in vedere ca MAF ajunge la 980 si pres specificata e 2142 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai dau eu un exemplu.... la tdi 110 cai presiunea specificata este de 2000mbari... corespunde cam 850 de mg/str

cu cip la 140cai ... presiunea este de 2150mbari si debit de ~1000mg/str...

maf-ul reprezinta debitul circulat prin motor.... daca cresti presiune din turbo. debitul implicit creste..

Sunt o multime de MAF-uri care raporteaza o valoare mai mare fara ca motorul sa fie chipuit;iar topicul e plin de log-uri cu astefel de debitmetre;tot adevarat este ca unele raporteaza exact cat cere ECU,spre exemplu asa e la mine.In fine,nu vreau eu sa fiu Gigi Contra,astea sunt concluziile mele;in curand am sa fac si eu o chipuire(momentan am box) si o sa vad atunci.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din tot ce vad rezulta ca e cipuita.... (cantiatea de motorina injectata, presiune turbo,) maf-ul poate este putin obosit.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o problema ...... nu mai trage... am facut un log si vas ruga frumos sa ma ajutati sa il interpretez parerea mea este ca turbina functioneaza cat de cat corect dar sunt scapari pe tubulatura sau intercooleru este infundat ... dar oare asta sa fie cauza lipsei de putere?? este doar parerea mea de amator si as vrea sa ma corectati daca gresesc va multumesc anticipat

nu am fost atent si nu s-a incarcat logul

nu am fost atent si nu s-a incarcat logul

nu am fost atent si nu s-a incarcat logul fara_clima.zip

fara_clima.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca sunt scaparii? pe log totu este perfect...

erori sunt stocate?

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat nu ti se pare ciudat logul de la yo mariusic la maf - valoarea ceruta sa fie exact aceeasi cu cea furnizata si supapa deschisa(eu stiam ca la wot supapa se inchide si vag com da 4.8)? Turbina pare ok.

Modificat de BV78BBS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bag si eu niste loguri facute miercuri la mine pe masina si daca poate cineva sa imi faca o interpretare, as fi foarte recunoscator...:D

Multumesc anticipat...

numarul 2 de log...nu am putut sa pun 2 poze amarate...

post-7204-1252050080_thumb.jpg

post-7204-1252050208_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat nu ti se pare ciudat logul de la yo mariusic la maf - valoarea ceruta sa fie exact aceeasi cu cea furnizata si supapa deschisa(eu stiam ca la wot supapa se inchide si vag com da 4.8)? Turbina pare ok.

Nu e ciudat ca unele MAF-uri raporteaza exact valoarea ceruta de ECU si la mine e la fel si debitmetrul e nou(pierburg);intr-adevar,acelasi lucru vad la EGR,nu se inchide,e pe deschis.ALEC,debitmetrul si turbina nu livreaza cat cere ECU:posibile probleme:debitmetrul obosit,valva N75,sau pierzi vaccum pe undeva.Personal as pleca de la debitmetru,poate gasesti pe cineva cu motor ca al tau sa-ti dea debitmetrul sa vezi daca sunt schimbari.Btw,in log-ul tau nu se EGR DUTY CYCLE,ci data log-ului.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la generatia noua si unele 2.5 tdi... duty cycle de la egr este pe dos... adica cand arata 99% inseaman oprit......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite,asta nu am stiut,te mai intrebasem si pe alt topic chestia asta,bine ca m-ai lamurit acum. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!