Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

cazanradudaniel

Salutare

Am schimbat si eu debitmetrul cu unul nou (original) si am tot aceleasi simptome la motor (intarziere in accelerare)

Am refacut log-ul dupa ce am schimbat debitmetrul si il atasez... vreo parere?

Multumesc!

cu_debitmetru_nou.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu indica cat trebuie... egr e curat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Practic este la fel ca inainte... cred ca debitmetrul era ok.

EGR-ul o sa il verific maine. Ce cauze ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG_CT_22_CER.xls

Autoscan_ct22cer_WVWZZZ1JZ2W511781_204290km_126939mi_1.txt

Salut baieti! Am ...cam aceeasi problema , sa zic...in treapta a 4 de exemplu, cand ajunge acul cam la 2500 rot/min, aprox 80km/h cu pedala la maxim calcata motorul "ingheata" acolo...dar nici nu se tureaza si nici viteza nu creste sau scade...ramane cat se poate de constanta...la fel si in a 5 a tot la 2500 de ture si cam 120 km/h...tin sa mentionez ca, daca nu schimb in a 5 a mai devreme de cele 2500 de ture din a 4 a...nu mai apuc...deci ori a 4a ori a 5a...si dupa care...daca franez...si incerc cu pedala la blana...din a 1-a abia se urneste...merge parca stranguleaza cineva combustibilul...si toata problema dispare daca opresc motorul, scot cheia din contact si las masina oprita cateva minute... Si pe cati am intrebat...nimeni nu stie...gasesc aici raspunsuri?

PS-am masina de 2 ani si pana acum nu am avut probleme cu ea...si...am schimbat azi si setul ambreiaj...si tot asa face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ceea ce am patit si eu cu un 1.9 TDI 131 CP, care avea exact aceleasi simptome tre sa fie debitmetrul de aer

insa o diagnoza inainte nu strica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul lucru e sa faci o logare cu vag com-ul pe canalele 3 10 11..... din treapta 3 din 1800ture pana in 4000 daca poti

dupa te opresti si lasi logul sa mearga si stai cateva secunde la relanti fara sa o accelerezi....

si apoi il pui aici.

Buna,

Scuze de raspuns intarziat dar am fost in delegatie o saptamana,am reusit astazi sa fac log pe canalele 3,10,11 in mers cu treapta a 3-a cu talpa,respectiv pe 4,13,15 la ralanti si in mers daca ajuta la ceva.logurile pe 3,10,11 le-am facut astfel:

logul 01-03-10-11 l-am facut primul pana sa intre in Limp Mode undeva pe la 3400 ture,logul 02-03-10-11 l-am facut cand era in limp mode,iar logul 03-03-10-11 l-am facut dupa ce am oprit motorul si am pornit din nou.Logul 01-004-013-015 si logul 02-004-013-015 sunt facute in sarcina respectiv logul 01-004-015 la ralanti

Mentionez ca dupa ce intra in limp mode apar urmatoarele erori :

adress 01 Engine

19586-EGR System Regulation range Exceeded

P3130-35-10-intermittent

17965-Charge Pressure Control,Positive deviation

P1557-35-10-intermittent

Dupa stergerea erorilor ramane doar cea cu valva EGR care se pare ca nu lucreaza, in rest eroarea cu positive deviation apare dupa ce intra in Limp mode.

Am verificat urmatoarele,traseul de vacuum de la pompa ,traseul furtunelor,sunt Ok nu am pierderi,valvele N 75 pare Ok da vacuum spre actuator si turbina,dar poate este insuficient,am tras cu gura aer si am reusit sa fac cursa la parghia actuator,am intrat sub masina si am urmarit cursa tijei mi se pare ca nu este suficienta eu zic ca undeva la 1 cm fata de 2 cm cat ar trebui sa fie normal,in rest N18 pare Ok dar poate din cauza ei sa nu mearga EGR(el nu se aude mai precis ciuperca si supapa din ea nu se aude nici la pornire cand ar trebui sa faca cursa aleatorie nici mai tarziu)

Am schimat filtrul de aer si filtrul de motorina ieri,in rest nu stiu ce sa mai fac...

Va rog sa va dati cu parerea vizavi de loguri si unde trebuie sa intervin

Va multumesc anticipat!!!

Buna,

Scuze de raspuns intarziat dar am fost in delegatie o saptamana,am reusit astazi sa fac log pe canalele 3,10,11 in mers cu treapta a 3-a cu talpa,respectiv pe 4,13,15 la ralanti si in mers daca ajuta la ceva.logurile pe 3,10,11 le-am facut astfel:

logul 01-03-10-11 l-am facut primul pana sa intre in Limp Mode undeva pe la 3400 ture,logul 02-03-10-11 l-am facut cand era in limp mode,iar logul 03-03-10-11 l-am facut dupa ce am oprit motorul si am pornit din nou.Logul 01-004-013-015 si logul 02-004-013-015 sunt facute in sarcina respectiv logul 01-004-015 la ralanti

Mentionez ca dupa ce intra in limp mode apar urmatoarele erori :

adress 01 Engine

19586-EGR System Regulation range Exceeded

P3130-35-10-intermittent

17965-Charge Pressure Control,Positive deviation

P1557-35-10-intermittent

Dupa stergerea erorilor ramane doar cea cu valva EGR care se pare ca nu lucreaza, in rest eroarea cu positive deviation apare dupa ce intra in Limp mode.

Am verificat urmatoarele,traseul de vacuum de la pompa ,traseul furtunelor,sunt Ok nu am pierderi,valvele N 75 pare Ok da vacuum spre actuator si turbina,dar poate este insuficient,am tras cu gura aer si am reusit sa fac cursa la parghia actuator,am intrat sub masina si am urmarit cursa tijei mi se pare ca nu este suficienta eu zic ca undeva la 1 cm fata de 2 cm cat ar trebui sa fie normal,in rest N18 pare Ok dar poate din cauza ei sa nu mearga EGR(el nu se aude mai precis ciuperca si supapa din ea nu se aude nici la pornire cand ar trebui sa faca cursa aleatorie nici mai tarziu)

Am schimat filtrul de aer si filtrul de motorina ieri,in rest nu stiu ce sa mai fac...

Va rog sa va dati cu parerea vizavi de loguri si unde trebuie sa intervin

Va multumesc anticipat!!!

Am uitat ceva sa mentionez turatia la ralanti se mentine neregulata,la fel si consumul mare peste un litru,cred ca aici e o problema si din avans ca m-am uitat pe grupul 000 la avans TDI Timing din pacate am doar o linie galbena verticala deci este avansul mare si iese din grafic daca accelerez se apropie de linia rosie superioara in rest este iesit din grafic.Nu stiu cata influenta are la mersul neregulat la ralanti si la consumul mare,eventual la limp mode ?

am urmatorele valori pe 000

043 091 000 035 098 198 057 131 143 132

Dupa cum se vede intersectia liniilor doi cu noua adica 091 cu 143 duce graficul la mama naibii

mentionez ca cureaua a fost schimbata acum 10.000 km

Astept parerile dvs.

Cu stima

LOG_01_003_010_011_modificat.xls

LOG_02_003_010_011modificat.xls

LOG_03_003_010_011_modificat.xls

LOG_01_004_013_015_modificat.xls

LOG_02_004_013_015_modificat.xls

LOG_01_004_015_xxx1modificat.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e clar... ai probleme pe parte de comanda turbo... adica ori actuatoru gripat ori geometria imbacsita ....

pt verificare egr se face un log pe grupu 3 la relanti ;dai un sprit si dupa il lasi sa stea cateva secunde in timp ce logeaza datele

avansu trebuie sa stea pe linia albastra...

post-4720-1250626166_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e clar... ai probleme pe parte de comanda turbo... adica ori actuatoru gripat ori geometria imbacsita ....

pt verificare egr se face un log pe grupu 3 la relanti ;dai un sprit si dupa il lasi sa stea cateva secunde in timp ce logeaza datele

avansu trebuie sa stea pe linia albastra...

Ok o sa fac azi un Log si pt. EGR dupa cum ati specificat (il postez deseara)si o sa incerc sa dau jos si turbina impreuna cu un prieten,sper sa ma descurc...

Dar de DEBITMETRU ce parere aveti ? este in regula?Nu are chiar nici o problema?

De asemenea o sa incerc sa reglez avansul ,desfac doar cele 3 suruburi de pe fulia pompei? si invart finut cam 1 mm,de pompa sau de axul pompei?Nu mai are si un surub care trebuie slabit langa capul pompei in lateral de unde pleaca conductele la injectoare?Pt a scadea avansul trebuie sa invart in sens invers acelor de ceasornic?Corect?Si verific cu VAG Comul?

Sper sa rezolv problema cu ralantiul neregulat si consumul la ralanti...sper din avans.Poate fi si N108 cauza acestui mers ciudat spun asta pt. ca in engine am dat Output tests si la N108 cand am dat start motorul mergea un pic neregulat si facea un sunet infundat (ca un muget),in rest la N75,shutt off valve etc nu s-a schimat nici sunetul si nici mersul la ralanti la

Output tests

Multumesc de sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ceea ce am patit si eu cu un 1.9 TDI 131 CP, care avea exact aceleasi simptome tre sa fie debitmetrul de aer

insa o diagnoza inainte nu strica

Ok...inteles...dara de ce numai in a 4 a la 2500 de ture...sau a -5a?...De ce nu si la treptele inferioare?...si la diagnoza nu a iesit nimik...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o sa fac azi un Log si pt. EGR dupa cum ati specificat (il postez deseara)si o sa incerc sa dau jos si turbina impreuna cu un prieten,sper sa ma descurc...

Dar de DEBITMETRU ce parere aveti ? este in regula?Nu are chiar nici o problema?

De asemenea o sa incerc sa reglez avansul ,desfac doar cele 3 suruburi de pe fulia pompei? si invart finut cam 1 mm,de pompa sau de axul pompei?Nu mai are si un surub care trebuie slabit langa capul pompei in lateral de unde pleaca conductele la injectoare?Pt a scadea avansul trebuie sa invart in sens invers acelor de ceasornic?Corect?Si verific cu VAG Comul?

Sper sa rezolv problema cu ralantiul neregulat si consumul la ralanti...sper din avans.Poate fi si N108 cauza acestui mers ciudat spun asta pt. ca in engine am dat Output tests si la N108 cand am dat start motorul mergea un pic neregulat si facea un sunet infundat (ca un muget),in rest la N75,shutt off valve etc nu s-a schimat nici sunetul si nici mersul la ralanti la

Output tests

Multumesc de sugestii!

Eu vad ca turbina, mai bine zis geometria nu lucreaza.

La reglarea avansului se blocheaza fulia pompei, se desfac suruburile si se roteste de vilbrochen.

La shut off valve motorul trebuia sa se opreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca turbina, mai bine zis geometria nu lucreaza.

La reglarea avansului se blocheaza fulia pompei, se desfac suruburile si se roteste de vilbrochen.

La shut off valve motorul trebuia sa se opreasca.

Revin cu 2 loguri facute la ralanti dupa un sprit si lasata cateva secunde pt EGR asa cum a indicat "Swat cat"

Ce parere aveti lucra EGR?

'Al Bundy' cu stima vad ca dai acelasi diagnostic se pare ca geometria turbinei este blocata o sa incerc sa o desfac sau pot sa fac un drum pana la mare cu ea

si asa?

deci la reglarea avansului blochez fulia si invart de vilbrochen?OK asa o sa fac,Poate da Limp mode din cauza avansului?

aveti dreptate la test shut off valve motorul s-a oprit dar m-a luat valul cu scrisul aseara si am bagat-o in aceeasi oala cu celelalte...

astept pareri ,

Cu multumiri anticipate

LOG_01_003_xxx_xxx.xls

LOG_02_003_xxx_xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... egr este mort.... ori nu ia vacum ori e sparta membrana de la egr.... ia un furtunas si punel pe egr si trage cu gura si vezi daca tine vacum sau tragi in gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Un log in treapta 5 dupa curatarea galeriei de admisie,intercooler-ului,tubulaturii,anularii EGR-ului,scoaterea catalizatorului,curatarea turbinei;am o rugaminte pt cei cu non pd,la valva N75 este o mufa(nu ma refer la cele 3furtune),la mine exista mufa,dar firul e taiat,din ceea ce cred eu,ar fi trebuit sa duca la ECU.poate cineva sa-mi confirme,eventual sa puna si o poza?

post-30690-1250780424_thumb.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... egr este mort.... ori nu ia vacum ori e sparta membrana de la egr.... ia un furtunas si punel pe egr si trage cu gura si vezi daca tine vacum sau tragi in gol

Am conectat furtunul si daca trag se simte o pierdere de aer nu prea mare(trag relativ cu o mica pierdere) ,daca suflu pare a fi infundat

Ce sa fac cu EGR sa il anulez si sa infund furtunul sau sa caut alta varianta?

Eu cred ca si N18 are o problema ca practic din ea nu vine vaccum deloc spre EGr in nici un regim de functionare al motorului (ori relanti ori accelerata),in ea intra vaccum am verificat,dar nu iese nimic

O fi infundata sau defecta ,cum pot verifica N 18?Este similara cu N75?

Astept pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu exceptia unui mic spike la turbina e ok

Revin cu 2 loguri facute la ralanti dupa un sprit si lasata cateva secunde pt EGR asa cum a indicat "Swat cat"

Ce parere aveti lucra EGR?

'Al Bundy' cu stima vad ca dai acelasi diagnostic se pare ca geometria turbinei este blocata o sa incerc sa o desfac sau pot sa fac un drum pana la mare cu ea

si asa?

deci la reglarea avansului blochez fulia si invart de vilbrochen?OK asa o sa fac,Poate da Limp mode din cauza avansului?

aveti dreptate la test shut off valve motorul s-a oprit dar m-a luat valul cu scrisul aseara si am bagat-o in aceeasi oala cu celelalte...

astept pareri ,

Cu multumiri anticipate

daca treci prin bucuresti inspre mare te pot ajuta eu cu rezolvarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de intentie sunteti un domn ca intotdeuna,am vazut numai pareri bune despre dvs.,dar sincer nu stiu cum putem realiza conexiunea,eu as vrea foarte mult dar eu plec sambata viitoare seara pe la 8 din Resita cu intentia de a trece prin Bucuresti pe la 4-5 dimineata duminica sa nu prind nebunia de circulatie,plus ca sunt cu un copil de 1 an si 3 luni dupa mine deci practic daca as fi fost singur puteam sta fara probleme,dar fiind duminica la ora aceea in Bucuresti si mai ales ca nu pot sta din cauza copilului cred ca imi este imposibil...

O sa incerc sa vorbim la telefon poate fac cumva la intoarcere daca ajung la o ora rezonabila si intr-o zi lucratoare dar sincer nu pot spune nimic de pe acum...

Apropo ce parere aveti pot sa merg cu ea asa pana la mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Swat_cat, si la mine exact asa e ca la bld72 cu exceptia ca la MAF specified sta tot timpul la 850 in orice conditii. Asta inseamna ca am EGR scos din soft?Iarna,vara mi rece teava de recirculare cand pornesc motorul, ca in rest cred ca se incalzeste de la restul prin contact. EGR merge, din output test doar, se aude cum face click si scade MAF actual pe la 250(si atunci se in infierbanta teava) si in rest tot asa pe la 470.

Vreau sa zic ca acum un an am curatat EGR si acu 2 saptamani turbo si EGR si galeria d admisie erau imaculate, pana la metal erau curate si nu merg chiar bartaneste tot timpul.

Poti te rog sa iti dai cu parerea?

Mersi.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la specificat ai 450 la relanti pe maf inseamna ca este dezactivat... daca nu ai probleme undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Uite,asta l-am facut dupa curatarea turbinei.

Stiu ca e scurta perioada cu pedala la blana ,dr eram la sat :P.

Oricum, ideea se vede.

E 850 whatever the case. Consum 0.39 la relanti si cam 4.3 la 100km/h pe vag-com, mers constant.

LOG_01_015_018_011consum.xls

LOG_01_turbo_curatat.xls

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Deoarece in urma unui log facut,debitmetrul si turbina nu livrau cat cerea ECU,am schimbat filtrul de aer(era f imbacsit dupa 15k km) si debitmetrul(era pierburg,nu fusese schimbat niciodata,am pus tot pierburg),le-am inlocuit si am facut log din nou;acum e mai bine,dar tot nu e perfect!Log-urile au fost facute in treapta a 3-a de viteza,in prima poza e vechiul log,in a 2-a dupa inlocuirea filtrului si debitmetrului;ceva pareri?

Log in treapta a 5-a si la deal;catalizator scos,EGR anulat,galerie de admisie curatata,turbina curatata(nu prea am avut ce),al 2-lea log la o mica plimbarica;ce parere aveti?Marius,eu am EGR dezactivat fizic,iar MAF raporteaza la ralanti o valoare de 450.

post-30690-1251223528_thumb.jpg

post-30690-1251223613_thumb.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere despre motorasul meu? Am facut si un log cu cuplul motor si injectoarele. Nu-i cam mult 400 Nm pt un motor PD de 115 CP si 285 Nm?

post-10701-1251476571_thumb.jpg

post-10701-1251476591_thumb.jpg

Modificat de BV78BBS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totu e bine... cuplu ala afisat nu reperezinta cuplu real...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot afla daca e cip pe masina? Turbina la mine suiera cum n-am mai auzit la alt tdi de pe la 1200 rpm. De tras rupe pamantul. Din germania a venit cu suspensie sport coborata si jante pe 17, de aceea suspectez ca ar fi umblat si la motor. Merci pt promptitudine Swat Cat

Modificat de BV78BBS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca rezolvi printr-un test Dyno...

Mi se par cam mari valorile in gr. 020 la turatii de peste 2000rpm pentru un motor de 115cp :(

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!