Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cu sublerul , la fel ca cel vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Esti departe de adevar.

2. Fisierele pe fastupload nu sunt active.

3. Pune un BS 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sublerul este o metoda neortodoxa,acctuatoarele difera intre ele ,nu sunt identice,cel mai bine te ajuta la reglaj un bs011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este cineva draguta , si imi arata un tutorial cum sa reglez tija de la actuator , raman dator ! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite laurentiu ti-a oferit cel mai bun tutorial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bun totusi un bs011 pt a vedea cam ce e pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa face becul acela.

 

Logul BS011 nu arata nici-o modificare de presiune intre ON si OFF. Ori este turbo "sudat", ori MAP defect, ori nu stiu ce montaj, scurtcircuit sau cine stie......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, si la acestea nu se modifica presiunea prin inchiderea-deschiderea wastegate-lui? Recunosc, nu stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da,dar numai in turatii mari cand depaseste presiunea specifica.cand e activ wastegate-ul gazele nu mai scalda rotorul ,ci ies direct catre esapament( adik il scalda,dar f putin).nu e ca la vnt sa genereze pres de la turatii joase.

Are si avantantaje: nu te mai doare burta sa cureti geometria,dar si eficienta e mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am un passat 2002 motor de 1.9 tdi cod motor AVB si am o problema porneste extrem de greu si sunt moment an care cand calc ambreajul sa schimb viteza se opreste motorul si nu mai porneste la cheie numai an viteza si acum daca vreau sa al pornesc nu porneste si cand dau la automat se aprinde becul rosu de la ulei ce problema poate avea ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stim,cauze pot fi nenumarate,fa o scanare masinii si postesza aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mia zis ca e ceva senor la axul cu came alcineva senzorul de turatie de la arborele cotit sar putea una dintre ele ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, si la acestea nu se modifica presiunea prin inchiderea-deschiderea wastegate-lui? Recunosc, nu stiu....

La astea cu westgate nu merge testul cu bs011, prima dată când am testat unul am crezut ca şi tine :D .

Doar log în mers.

@roba.dorin

Cum a zis şi colegul sunt prea multe cauze posibile aşa că o scanare de erori este indispensabilă, becul de ulei se aprinde pentru că turaţia electromotorului este prea mică pentru a face presiunea corespunzătoare la ulei, după pornirea motorului se va stinge, dar nu mai chinui motorul înainte să faci o scanare

 

Şi un lucru foarte important: completează oraşul deoarece conform Regulamentului este obligatoriu ("La inscrierea pe forum, completarea campului "Oras" este obligatorie. Aceeasi obligatie revine si membrilor deja inscrisi. Refuzul completarii acestui camp, duce la invalidarea cererii de inscriere, sau, in cazul celor inscrisi, la interzicerea accesului pe forum, pana la rezolvarea problemei.")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mia zis ca e ceva senor la axul cu came alcineva senzorul de turatie de la arborele cotit sar putea una dintre ele ??

E posibil si de la acei senzori cum ti-a zis acel cineva,dar eu te intreb:Te incumeti sa cumperi acei senzori asa fara nici o dovada ? Deci o scanare te duce exact la problema,fara presupuneri false.nu mai facem treaba la "ghici" .eu asa iti sugerez,sa faci un scan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o antrebare la un passat din 2002 1.9 tdi AVB unde ai pozitionat senzorul de turatie G28 daca ma puteti ajuta sa al gasesc ca sa ai verific contactele ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o antrebare la un passat din 2002 1.9 tdi AVB unde ai pozitionat senzorul de turatie G28 daca ma puteti ajuta sa al gasesc ca sa ai verific contactele ???

Senzorul G28 este pe blocul motor, la imbinarea dintre motor si cutie. Cu alte cuvinte la capatul arborelui cotit, inainte de placa de presiune, este o coroana 60-2-2, adica 56 dinti cu doua spatii situate la 180 grade unde lipsesc cate 2 dinti in fiecare spatiu. Senzorul G28 citeste aceasta coroana. Apoi este placa de presiune, ambreiajul si cutia de viteze.

Deci te uiti pe blocul motor, la imbinarea cu cutia si nu poti sa-l ratezi.

Verifica conexiunile lui.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si senzorul la ax cat si cel de vilbrochen"iese"la diagnoza(in lipsa unei diagnoze se probeaza cu randul/scoti mufa de pe ele), daca unul din ele e picat atunci motorul nu va porni cand mufa de pe celalalt e scoasa(se suplinesc unul pe altul pt.a nu"ramane in drum").

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc da am gasit problema la senzorul de pe vibrochem iera roasa izolatia si facea masa cu, caroseria l-am izolat si nu ami face probleme sper sa fie singura problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou , am revenit cu noi log-uri dupa schimbarea actuatorului , si vreau sa spun ca intra in limp-mod non-stop dupa 3000rpm

Astept ceva pareri , informatii . Multumesc 

 

 

Treapta a 3-a: http://www.girlshare.ro/34356555.2    Treapta a 4-a: http://www.girlshare.ro/34356556.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!