Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Da,AFN e din 1998

Modificat de pansaonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate desface cutiuta aia , nu stric nimic ?

Modificat de pansaonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, totusi nu cred sa fie nevoie sa schimbi acel senzor ci sa verifici daca are ceva cabluri intrerupte. Daca e pe mufa de contacte posibil sa fie vreun contact, pe masa, oxidat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate desface... si daca folosesti un letcon (nu pistol) nu strici nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e dus, de unde iau unul nou ?

Modificat de pansaonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata... 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference-Intermitent

Am desfacut ECU si am curatat senzorul MAP ,era full de ulei...la fel si furtunasul, era infundat cu ulei... :(

Va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat!!!

Cele bune! :icon_thumright:

post-38877-1250349084_thumb.jpg

post-38877-1250349091_thumb.jpg

post-38877-1250349097_thumb.jpg

post-38877-1250349152_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu aveai eroarea.00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-00 - Open or Short to Ground ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am rezolvat pe amandoua :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, maica ce e acolo, cum a ajuns acolo, turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, poate cineva sa imi faca si mie o interpretare a celor 2 loguri? adica cineva cu mai multa experienta decat mine :rolleyes: sa vada daca sunt ceva probleme. eu din cate am resusit sa "inteleg" de pe ambele loguri este ca nu sunt probleme. ambele loguri au fost facute trecand prin treptele 2, 3 si 4. mersi de ajutor.

LOG_2009.08.16_golf_mers.xls

LOG_2009.08.16_polo_mers.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se uita cineva si pe log de la masina din semnatura. Am facut log pe canalele 03,20,11 pentru a vedea cuplul dezvoltat de motor (log facut de la 1500-4000rpm, acceleratia la podea).

Vreau sa stiu daca masina a fost modificata sau nu.

daca mai sunt si alte teste care le pot face in a vedea daca softul este modificat rog a-mi arata.

LOG_01_003_020_011.xls

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipsius: toate sunt OK...

nu e cipuita... dar turbina baga prea multa presiune si o sa intre in limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi swat, numai ca am o nelamurire, pe logul de golf liniile 31, 32, 33 la MAF de ce ii diferenta asa de mare intre specified si actual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca inceput sa scada presiunea din trurbo si implicit debitru de aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac si eu un log in mers pt masina din semnatura. Rog cunoscatorii sa-l interpreteze. Ca si simptome...va pot spune ca f greu o urc peste 3000 rpm si simt ca merge f rau.

Merci.

V-as mai ruga si pt acest log, al unui prieten cu motorul identic cu al meu, doar ca e pe Leon nu pe Toledo.

Multumesc!

Toledo.zip

Leon.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Cum iti dai seama ca e/nu e cipuita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele chipuite au valorile Maf specified mai mari decat cele stock. Deci ecu stie ca maf trebuie sa indice mai mult. de asemenea la presiunea tubinei specified e mai mare, din acelasi motiv, chipuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, turbina are specified 2500mb, pe cand la un AVF,AWX stoc de 130cp cere 2346. Diferenta de ~1600mb spune clar ca e chipuita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul pt toledo a fost facut in limp.... ai alergat-o inainte si a intrat in protectie si ai facut logul cu ea in protectie

si leon-ul ia limp si se vede dc... ambele masini au probleme cu geometria de pe turbina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am probleme mari... Masina a fost oprita inainte de a incepe logul. Am fost cu ea pana la locul faptei pt a urca temp. la apa la 90 de grade, apoi am oprit motorul, am conectat laptop cu vagcom si am plecat usor: 1-a, a2-a, a 3-a pana pe la 1500 de ture dupa care am pornit logul si acceleratia la podea pana pe la 4000 rpm.

Trebuie repetat logul?

Merci.

PS: la fel am facut si cu Leonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la leon e clar.... refa log-ul la toledo si vezi ce erori ai stocate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la leon e clar.... refa log-ul la toledo si vezi ce erori ai stocate....

La Toledo, erorile dinainte de log sunt aici.

Are si Leonul o eroare stocata, dar n-o am la indemana.

Reprezinta curatarea turbinei o posibila solutie pt ambele masini? Leonul a mai avut-o curatata in urma cu cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai zi asa.... la leon geomtria a fost curatata prost sau e ruginit actuatoru....

la toledo.. ai un furtun de vacuum spart care comanda turbina... si masina merge in mare parte ca un SDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aia cu actuatoru o stiu verifica repede, la Leon.

La Toledo... chiar asa e...merge ca un SDI..mai mare jena. La doftor cu el! Am si furtunul ala flexibil de la evacuare crapat ( sau cum sa-i zic...ca sufla gaze ), mai am si deflectorul de la intercooler in garaj ( in loc sa fie pe masina ) asa ca... una peste alta... e clar...

Multumesc frumos pt raspunsuri.

Modificat de xyboox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!