Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am gasit pe un alt forum un manual f bun care explica cum se face logul in mers. Il postez si aici, poate mai are cineva nevoie de el.

Toate cele bune!

Log_in_mers.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Era ceva ce te interesa in topicul ala de la postul #223 in jos

Chiar daca ai gasit modalitatea de a face log pe alt forum, tot de "unul de-al nostru" e conceput pdf-ul

Bafta la LOG-uri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Am gasit pe un alt forum un manual f bun care explica cum se face logul in mers. Il postez si aici, poate mai are cineva nevoie de el.
Chiar daca ai gasit modalitatea de a face log pe alt forum, tot de "unul de-al nostru" e conceput pdf-ul

:offtopic:

:lol: :lol:

Corect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG_01_003_010_011.zip

Ma descurca si pe mine cineva cu citirea unui log cam maricel din motive de singur si la volan si la pc

nu stiu de ce dar de ceva vreme cam consuma si ma deranjeaza un pic la buzunar,in rest trage de rupe merge bine zic eu...

Aaaa si mai am o rugaminte: daca e de rau ceva va rog sa nu imi mai spuneti,sunt si asa suparat de volant care nu ma iarta si tre sa-l schimb urgent :wub: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica valorile temperaturilor indicate de senzorul de apa si motorina, nu de alta dar la mine cind facea asfaltul sul in spate am avut de lucru cu senzorii astia :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sunt nou pe forum si va rog sa ma ajutati cu o problema in urma achizitiei unei Skoda Octavia 1.9 TDI 66 KW cod ALH an 2004,model Elegance.Masina o am de aprox. 3 saptamani cand am achizitionat-o a mers OK un pic cam lenesa dar am crezut ca ceva de genul filter de aer sau motorina trebuie schimbate pt. ca nu s-a umblat de mult la ele.

Insa surpriza de cateva zile a inceput sa mearga tot mai rauinitial la ralanti cu variatii intre aprox. 800 si 1000 de tureapoi a inceput si in sarcina sa-si dea in nascand motorul este cald.La ora actuala merge foarte rau,nu are putere in sarcina ,si practic nu pot pleca cu ea la drum.

In urma unei scanari cu VAG Com ( am o interfata ieftina)au rezultat urmatoarele erori care sincer m-au socat:

01314-Engine Control Module

49-10-No communication-Intermitent

19586-EGR- System regulation Range Exceeded

3130-35-10-Intermitent

17965-Charge Pressure Control-Positive Deviation

17656-Start of Injection Timing Regulation:Control deviation

Am citit de cateva zile destul pe acest forum ,mentionez ca am si ceva experienta in mecanica si electronica (sunt inginer mecanic) ,de aceea va rog sa ma indrumati cum sa rezolv aceste erori si pt. a aduce masina in parametri.de asemenea va mai furnizez niste date citite cu Vagul pt. a va face o idee completa despre problema mea.Orice sugestie este binevenita.

EGR duty cycle variaza foarte mult uneori este 4.8% alteori a fost 84.5 % in decursul unei ore de masuratori,normal ar fi (40-75%)

Atmosfere Pressure Sensor-F96 -979.2 mbar

Manifold Pressure MAP sensor G71-1020 mbar

MAF sensor -450 mg/R

Specified MAP-(1850-1950mbar)-eu am 999.6 mbar

Actual MAP -(1700-2080 mbar)-Eu am 1009.8 mbar

D Cycle MAP V-(45-95%)-eu am 24.7%

Cilindre Idle Sped Running Control

Cilindrul 1: - 0.12 mg/R

2: 0.80 mg/R

3: -0.66 mg/R

4: -0.19 mg/R

Cold Start Valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul lucru e sa faci o logare cu vag com-ul pe canalele 3 10 11..... din treapta 3 din 1800ture pana in 4000 daca poti

dupa te opresti si lasi logul sa mearga si stai cateva secunde la relanti fara sa o accelerezi....

si apoi il pui aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi urmeaza sa schimb n75 si va anunt ce si cum...

Dar de exemplu se poate ca n75 sa fie defect si sa nu dea eroare in vag-com ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... el poate fi sticat mecanic... si nu are cum sa semnalizeze electric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat MAF si N75 si tot asa se manifesta !!!

Interesant pentru ca , daca accelerez si tin pedala intr`o pozitie de 20-30% creste in viteza , am incercat si am ajuns pana la 120 ,am vrut si mai mult dar nu am avut unde.. :dry:

Nu stiu ce sa mai fac ???

Dace e in Limp Mode nu ar trebui sa fie limitata la o viteza ??? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuiuda: daca la relati presiune masurata este ~ 1000mbari.... da.. este debitmetru bulit

daca chiar esti sigur ca turbina merge bine schimba n75 si gata... daca nu o iei de la capat cu turbina si actuatoru..

pansaonic: inseamna ca nu a fost curatata bine turbina sau ceva nu a fost pus bine.... deci o iei de la capat cu turbina..

si limp-ul nu limiteaza viteaza.... doar puterea motorului

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie dus MAP-ul ??

La mine e pe ECU ... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O noua eroare 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+

Deci cred ca e dus MAP-ul si de aceea face figuri ..

Poate fi schimbat ?? :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la b5 cu motor de 110 cai cred ca treaba sta cam asa:

Se pare ca poti schimba senzorul asa cum vezi si tu in poze senzorul MAP/IAT este marcat cu cifra 30 iar ECU este nr 10 . Cine ti-a spus ca e in ECU acel senzor?

post-10788-1250005733_thumb.jpg

post-10788-1250005765_thumb.jpg

post-10788-1250005841_thumb.jpg

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Imi puteti spune si mie daca intr-adevar este dus debitmetrul dupa log-ul urmator?

v6tdi.xls

Totodata va intreb daca valorile citite pot fi afectate de un avans dereglat.

Masina se accelereaza cam cu intarziere la turatii mici...

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat la MAF cat si la Charge pressure valorile din Specified (adica ce iti cere ECU sa ii dai ) se ridica peste Actual ( adica ce primeste defapt motorul).

Problema nu e la debitmetru . Problema pe turbocharger / comanda pe turbo sau pierdere de presiune pe admisie (furtun spart, intercoolr, etc) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ai probleme cu MAF-ul.... printre toate datele alea se gasesc cateva zone unde presiunea specificata = cu cea masurata iar debitmetru arata prea putin pt valoare a respectiva de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am si eu o problema/dilema cu masina din semnatura, si anume:

- masina este chipata la TCM

- de 2 luni parca nu mai trage cum tragea inainte (log pe grupele 003 010 011)

- consumul e crescut

- injectoarele au niste valori fantastice si uneori isi revin (atasez 2log-uri)

- "Spec.Inj. duration" e aproape la max (printscreen atasat)

Si inca o nelamurire -- cum pot verifica daca distributia a fost aliniata cum trebuie-- ???

Va rog sa ma ajutati chit ca unele probleme sunt offtopic dar sincer masina asta ma va dispera....

THX

LOG_01_003_010_011.xls

LOG_injectoare1.xls

LOG_injectoare2.xls

post-41666-1250095875_thumb.jpg

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa zic ca a inceput sa dea cu fum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lungi cautari am gasit problema...

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-00 - Open or Short to Ground ...

Problema e , ca la mine se afla pe ECU si nu am idee cu sa il schimb.

Am nevoie de un sensor nou, am citit ca poate fi inlocuit cu MPX4250AP.

Intake Manifold Pressure Sensor (G71) pe ECU....

post-38877-1250118174_thumb.jpg

Intake_manifold_pressure_sensor_G71__on_ECU.bmp

Modificat de pansaonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg cum reflecta poza atasata de tine ceea ce ai tu pe masina. motronic e ecu de benzinar. Intr-adevar la tine G71 e in ecu, dar banuiesc ca poza ta e orientativa, nu ?! Da jos capacul la ecu si vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar asa am gasit poza , dar oricum tot asa e si la diesel .

O cutiuta neagra in care intra un furtunel si e prinsa in 3 picioruse pe placa cu circuite,mi`a fost frica sa o desfac sa nu stric ceva..,dar acuma nu mai am de ales :blink:

Tot pentru benzinar dar mult mai detaliata..

post-38877-1250154272_thumb.jpg

Modificat de pansaonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si tu codul motorului in profil ca e derutant. AFN e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!