Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

walker99

ala nu e un LOG ci e un SCAN ,iar aici e vorba despre TDIuri .

roaga un moderator sa-ti mute postul aici http://vwforum.ro/topic/14353-scanarea-cu-vag-com-coduri-de-eroare/ 

de asemeni rog si eu moderatorii sa stearga cele doua posturi (al meu si al colegului sus mentionat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cauta minuni din asta si pe la furtunele de vacum imbatranite si crapate si vei avea o masina super buna. In principiu ar trebui masurat vacumul la intrarea in actuator cu un vacumetru si sa ai cca. 760 mbar la relantiu. Verificat daca tine actuatorul vacum, cu o pompa de vacum.

Mi-a masurat un mecanic vacumul la intrarea in actuator si a zis ca in turatie am 0,7 si in relantiu am 2,5. Ce inseamna asta ca eu nu ma pricep deloc... :(  :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu ti-a masurat bine...sau nu ai inteles ce ti-a zis...

Vacuum-ul este o valoare negativa...adica -0,7bar...si din cate stiu eu...orice ceas de vacuum..inclusiv al meu masoara pana la -1...

post-14266-1415784101171_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un Audi A4 care intra ia limp pe la 2000 de rot/min.

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent.

Am verificat vacum are, tija la actuator se trage bine, tija la geometrie se misca usor. Sa fie geometria blocata?

turbo.txt

 

log 1.txt

Log.xls

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 daca ai softul modificat controleaza senzorul de presiune MAP  deoarece  cel de serie la 2500 mbar isi da duhul,  si daca ai soft  cauta un senzor ce tine la 3000 mbar  sau mai mult

 

Geometria a fost verificata cu turbo fierbinte ori cu turbo rece/caldut?

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu prea e de mers cu ea daca isi ia limp sub 2500rpm,verifica ca furtunele de vacuum sa nu fie conectate gresit,N75 sa fie ok, misca parghia geometriei dintr-un capat in altul si vezi daca agata dar cu turbo cald cum zice Sorin mai sus....fenomenul la tine suna cam asa tu o accelerezi actuatorul ar trebui sa deschida vanele geometriei pentru a nu crea overboost pe traseu de lucru …dar la tine nu se mai intampla intrucat ori geometria se blocheaza in partea de sus…ori electrovalva n75 nu mai comanda actuatorul pentru a deschide vanele geometriei...ce cod de motor ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este adusa de o luna din Germania.. Este un Audi A4 06.2002 quatro codul de motor este ATJ acum nu stiu daca softul a fost modificat. Geometria a fost verificata cu motorul cald se misca usor la mana acum nu stiu cat trebuie sa fie cursa. Despre senzorul MAP nu stiu ce sa zic nu trebuia sa dea eroare. Furtunele de vacum sunt in regula. La turbo on vacum este de - 0,9 iar la relanti arata -0,6. Capsula de vacum tine bine nu scapa vid. N75 poate face figuri doar dupa 2000 de rot/min deoarece la teste se duce in -0,9 si 0 ? Am uitat sa precizez masina intra in limp numa de la treapta a 3 a in sus si are un tremurat cand ia limp. La treapta 1 si 2 merge perfect.

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

Buna seara in primul rand vreau sa multumesc Domnului Sorin (Rune) a fost si a curatat turbina , o treaba facuta excelent.

Problema persista , 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached

 atasez "tentativa" de log

cum se face Check Basic Setting > MVB 011???

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de allexino_dj_123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nyky85@

Ca sa iti dai seama cat trebuie sa fie cursa si totodata sa vezi daca este ancrasata geometria iti trebuie o pompa de vacuum,undeva intre 50-100mbar parghia geometriei trebuie sa inceapa sa se miste iar undeva intre 550-620mbar este la limita maxima in capatul celalalt  si asa poti sa verifici si cat de buna este capsula.

 

N75

Masoara rezistenta interna trebuie sa fie intre 14 - 20 ohm

 

MAP

Daca ar fi fost map-ul defect atat la ralantiu cat si in wot ar fi indicat aceeasi valoare gen 2999mbar


alexino@

pai problema ta este lipsa de presiune acum datorata probabil capsulei sparte sau lipsei de vacuum si ca sa nu zic ca poate ai un furtun spart care probabil l-ai fi auzit

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

nu e sparta capsula, se trage tija la pornirea motorului, o sa verific si pe la furtunuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu nu te inteleg inainte sa duci turbina la curatat  nu ai verificat si tu inainte celelalte elemente asociate turbinei care iti iau din putere...ia la purificat toate furtunele si furtunase posibile si imposibile,mai vezi poate ai vreo supapa de sens care nu isi mai face treaba si mai greu sa pierzi gaze pe undeva in felul asta ca ai fii auzit samd....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

am verificat si schimbat furtunasele mici de la vacuum , am curatat egr , la ce supape de sens te referi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca undeva pe furtunasele de vacuum ar trebui sa ai o supapa de sens...daca e maine iti trimit schema furtunelor de vacuum ca acum sunt pe graba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si valva care comanda vacuumul  actuatorului .Fa o proba cu mufa de la MAF scoasa.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino,

 

cred ca urmatorul pas ar fi sa cauti un MAF mai de doamne ajuta deoarece cel cu care ai facut logul e sub orice critica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Va salut domnilor.

  Atasez si eu 3 loguri mai jos.Motivul? Am achizitionat recent o interfata si vroiam sa vad in ce parametrii e masina.

Mie mi se pare ca se comporta normal( nu din citirea logurilor)..adica trage ,nu iau limp mode niciodata,consum bun.nicio eroare pe engine.

  Informatii:

  Masina este un golf 4, an 2000, ALH   304.000km.Am achizionat.o in 2010 cu soft(powertech GINEL Bz) pe ea aprox. 116 cp.

  Prin 2011 am schimbat actuator turbina luat de pe alta masina fara a i se face niciun reglaj pe masina mea.Am egr inchis prin saiba oarba dar nu si off din soft.

  Cum se prezinta masina si ce ar trebui sa urmaresc in viitor?

  

  Multumesc frumos.

LOG- treapta a 3a.xls

LOG- treapa a4a.xls

BS 011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ceva suprapresiune la turbina..... poti sa incerci sa mai reglezi un pic actuatorul... jumatate de spira.

 

altfel - poate sa fie si un pic imbacsita geometria turbinei.... o curatare/inlocuire - poate sa rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu doi ani a fost curatata turbo preventiv( nici atunci nu luam limp mode).Nu merg subturat cu ea deloc.

Tija actuatorului o mai lungesc sau micsorez cu juma' de spira? Micsorez, nu?

Si te referi la valorile din coloana '' J'' din tabel  (gen 2376  , 2305)unde sunt putin cam mari mai ales la turatii joase sau din basic settings 011 unde diferenta intre off si on e  prea mica? te intreb ca sa stiu apoi cum sa reglez si cam la ce valori sa se invarta.Limp mode nu iau  si apropo valorile de acolo sunt aproape de limp?

N75 (45- 95 la suta) pe plaja asta tre sa lucreze ea? La mine s-a atins 83, 84 deci sunt pe aproape?

 

Multumesc frumos.

Modificat de ioonnuutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am schimbat debitmetrul si motorul la rece face astfel:

1.porneste la sfert de cheie, merge rotund cam 1 min  fara sa scoata gram de fum, si dupa incepe sa oscileze in mers la relanti, fum alb/albastrui si se opreste singur.

2.I dau cheie din nou porneste la fel de usor, scoate din nou fum si iar se opreste , toate acestea doar pe loc

3.daca pornesc la drum  si nu il las mai mult de 1 minut, dupa ce ajunge spre 90 atingelul nu mai face deloc, doar la rece

4 in mers trage, consum sa zic ok la mers in oras si afara, asta in functie de adidas

Poate ati mai avut careva probleme si imi puteti da un sfat

Valori injectoare

-0.35   0.35   -0.78   0.75

Cu debitmetrul vechi nu am avut problema cu mersul sacadat decat fumul care il scotea in aceleasi conditii.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema mi-a apărut eroarea 17552 mass air flow sensor(G 70),am spus ca e de la debitmetru am scos mufa si merge mai bine cu mufa pusa nu trage deloc,am luat debitmetru sh l-am pus trage dar nu ca sa te bage in scaun,mi-a spus cineva ca ar fi rămasă turbina pe deschis asta sa fie problema sau am observat ca mustiucul ala de la pompa de vacum joaca sa piardă presiune oare pe acolo,va rog daca mă poate ajuta cineva,si încă ceva eroarea persista si cu al doilea debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema mi-a apărut eroarea 17552 mass air flow sensor(G 70),am spus ca e de la debitmetru am scos mufa si merge mai bine cu mufa pusa nu trage deloc,am luat debitmetru sh l-am pus trage dar nu ca sa te bage in scaun,mi-a spus cineva ca ar fi rămasă turbina pe deschis asta sa fie problema sau am observat ca mustiucul ala de la pompa de vacum joaca sa piardă presiune oare pe acolo,va rog daca mă poate ajuta cineva,si încă ceva eroarea persista si cu al doilea debitmetru.

Daca pierde vacuum nu o sa merga niciodata ok,  deorece turbo e actionat prin capsula,  pe baza de vacuum, poti sa pui 10 debitmetre noi ca tot asa face, sii cele sh Atentie ca sunt decalibrate. Acel mustiuc se pote demonta, partea de aluminiu are joc si scapa pe linga, poti sa cumperi acel furtun de vacuum de la piese auto......

cumperi niste epoxy metal, cureti bine locul cu o pila si il lipesti , schimbi furtunul si gata ai scapat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucul ,,mustiucul ala,, la cald se dilata si scapa putin vacuum, atat cat sa nu lucreze in parametrii, pune mana pe tija de la capsula  sau o poti demonta daca ai loc si misca stanga dreapa sa vezi daca misca liber sau agata, trebuie sa miste usor fara agataturi


geometria se blocheaza usor datorita mersului subturat si depunerilor de murdarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la tija de la acuator care vine pe turbina ,ea se misca foarte usor se aude cum intra turbina pe la 1600 dar nu mai are puterea pe care o avea înainte,cate odată ajunge pedala pana in podea,nu intra in limp mode,deci mana la urma cred ca pierde vacum pe la mustiucul ala care joaca de la pompa de vacum,am sa fac diseară un loc in mers poate se vede mai bine ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da la tija,.....o sa vezi ca la inceput trage bine motorul, iar dupa ce se incalzeste 90C,  numai trage ca la ,,rece,,, asta binenteles daca ai debitmetru ok si senzor presiune turbo ok


....scapa vacuuumul la cald, geometria nu se mai misca destul si nu mai trage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!