Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

allexino_dj_123

da am cutie automata, asa am facut de pe la 1800 dar nu trece mai mult de 2200-2300, a schimbat in treapta doi ca ajunge pedala la capat si cred ca e acel kick down

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.este cineva binevoitor sa mi lase o adresa de mail sa i trimit 2 log uri sa mi le citeasca?nu imi merge pc um prea bine ....numai pe mai pot....merci scuze de off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

Iti trebuie senzor  MAP pt codul tau de motor.Nu se potriveste de la 2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Golf 4 1.9 AXR din 2002, motoru trage binisor, dar intra foarte des in limp mode si isi revine doar daca il repornesc dar nu tine mult, l-am pus pe tester si imi da erroare:

17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent

Din cate am inteles pt a identifica mai usor problema ar trebui sa fac un log in mers, viteza a-3a, pedala in podea de la 1800 la 4000rpm, am reusit sa fac cateva intr-a 3-a, am incercat si a 4-a dar nu am reusit pt ca intra limp mode-u si imi tre cv km de drum ....

Ma poate ajuta cineva va rog cu logurile? cum se interpreteaza?

LOG-01-0063-010-011.zip

Modificat de Regheton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am un golf 3 motor 1,9 tdi afn. A inceput sa scoata mult fum. Am facut un log in mers. Va rog, daca se poate, sa ma ajutati. Inainte de log n-am gasit nici o eroare pe motor. Dupa log apare eroarea:

 Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 028 906 021 GH
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC   00SG  1444
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00672  
                      VCID: 5BBE675AC91C33C6AEF-4ACE
1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
            28-00 - Short to Plus

 

Si o intrebare. Unde e senzorul g71, nu cumva e in calculatorul motorului?

Multumesc!
 

log golf.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Este vorba de senzorul MAP, care se gaseste pe tubulatura turbo.

 

Daca dupa inlocuirea senzorului  nu se rezolva cu suprapresiunea v-a trebui sa iei in calcul si o eventuala geometrie ancrasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tubulatura turbo am un stutz cu un furtun care merge in calculatorul motorului si inca un senzor cu doua fire, care cred ca e pentru temperatura aerului. Turbina a fost reparata, inlocuit cam tot din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Regheton

 

erorea in sine iti spune ca turbo nu atinge presiunea ceruta de catre ecu,daca te uiti pe log-urile facute de tine vei vedea ca presiunea ceruta nu se pupa cu presiunea actuala tot ce trebuie sa faci e sa verifici traseul de vacuum,electrovalva N75 slabe sperante sa fii picat ptr ca genera alta eroare,capsula turbo sparta poti face proba cu un furtun sa vezi daca tne vacuum si  ultima ar fi geometrie ancrasata care aici cred ca este problema,o poti verifica la mana prin miscarea pargiei geometriei variabile dintr-un capat in altul sa vezi daca agata/ramane blocata masina sa fie calda temp. lichid racire peste 80 de grade.....daca se intampla cateodata ca masina sa isi ia limp sub 2700 rpm nu prea e de mers cu ea.....spor la treaba la dat turbina jos  dar sper sa ma insel sa fie doar un banal furtun de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

EEXCALADE,

Si eu am tot 2.5 cod motor AFB , ma scuzi am uitat sa sterg de la profil nu mai am bora

Modificat de allexino_dj_123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexino la tine treaba este foarte simpla,daca ai vacuum pe capsula turbo inseamna ca ori ai capsula sparta sau geometria blocata nu ca agata,dute la cineva care se pricepe ca nu merge cu mi se pare ca are vacuum sau nu...cred ca membrana este buna....samd ptr. ca  in functie cat de sigure sunt informatiile postate de tine iti poate spune un coleg unde este problema si acum eu iti zic asa daca tu esti sigur ca vacuum ai pe comanda turbo,capsula tine vacuum inseamna ca problema ta este geometria 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gctinvalentin - Si-a revenit oarecum dupa turele cand am facut logul si inainte o mai turam pana in 4000, acuma intra in limp doar cand schimb dintr-a 3-a intra 4-a si doar daca schimb sub 3000-3200, sau daca o las intr-a 4 sa scada turatia pana pe la 2000 si pe urma o accelerez imi intra in limp, inainte intra mai des si chiar si intr-a 3-a ...

am incercat sa apas pe tija de la actuatorul turbo, se misca foarte greu si putin(<1cm) sa fie de-acolo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

EEXCALADE

pe masina era 059906051, si am testat cu unul exact cu codul pe care mi l-ai dat tu 038906051 cu ambele am aceeasi eroare.

 

gctinvalentin

da am vacuum la capsula, si capsula tine , cand pornesc motoru se trage tija , daca ar fi blocata geometria nu ar trebui sa nu se mai traga???

si in legatura cu debitmetru specified e 870 si actual e la 337 asa trebuie sa fie??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino

ai incercat sa obturezi EGRul ? slabesti cele doua imbusuri de 5 la intrarea in galerie si bagi o bucata de tabla (asta doar pentru proba) .

 

valoarea "actual" trebuie sa urmareasca valoarea "specified"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vă legaţi de MAF pentru că este mic datorită lipsei de presiune. Dacă zici că turbo este ok, înseamnă că ai pierdere serioasă pe conducte, eventual în EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

floro_st205

nu am incercat, dar maine o sa pun acolo o bucata de tabla

 

zolak

turbo nu l-am desfacut, nu stiu cum o fi geometria dar poate apuc maine sa pun alta turbina de verificare, la ce te referi prin pierdere pe conducte???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

Rune

Buna ziua am dat pe privat, la vreo 6 km de oras, ma puteti ajuta?

Modificat de allexino_dj_123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

revin din nou cu un log dupa ce s-a facut curatarea turbinei.

ieri cand am spus ca am scapat de orice problema am luat din nou cateva limp-mode.

erorile sunt postate aici http://vwforum.ro/topic/1234-scanarea-cu-vag-com-erori-aparute/page-341#entry2454372 postul 6818.

daca poate sa se uite cineva pe logul facut si sa-mi spuna daca ar mai fi vreo problema la turbina sau totul este ok acum

multumesc anticipat

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

revin din nou cu un log dupa ce s-a facut curatarea turbinei.

 

multumesc anticipat

 

In primul rand trebuie sa spun ca curatarea  geometriei  a reusit foarte bine!. In timp membrana actuatorului respectiv  arcul din interiorul actuatorului  sufera  o anumita imbatranire,  ceva cat se poate de normal!!, de aceea dupa curatire se cere si  un reglaj nou al tijei, in cazul tau sunt mai mult ca sigur ca nu ai umblat la lungimea tijei.

 

In log nu se vede absolut nici o urma de Limp mode! dar se vad alte detalii care mie imi spune ca tija trebuie lungita cu o jumatate de tura ori o tura, eu  recomand reglajul in trepte de cate o jumatate de tura dupa care faci un  nou log in mers pana gand ajungi la un grafic frumos.

 

Eu personal tind sa cred ca multitudinea de erori stocate  are ceva cu instalatia electrica, o masa oxidata, un contact oxidat etc...de fapt un lucru destul de des intalnit la masinile  mai vechi de 10 ani.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc foarte mult de raspuns.

o sa caut pe internet sa vad cum se face reglajul la actuator. si o sa verific sa vad daca e vreo masa oxidata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?/topic/113892-Reglarea-surubului-limitator-si-a-tijei-(ghid-valabil-pentru-turbocompresoarele-Garrett)

Nu trebuie sa cauti prea mult...avem chiar aici pe forum un articol foarte bun si explicit...

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

o sa caut pe internet sa vad cum se face reglajul la actuator. 

 

Eu cred ca e pacat sa umbli la reglajul tijei, trebuie sa ai in vedere ca si presiunea atmosferica a fost destul de mare (1020 mbar) atunci cand ai facut logul, iar spike-ul de presiune oricum il ai la peste 2000 rpm in loc de 1950-2000 rpm. Daca mai lungesti tija o sa-l deplasezi si mai mult spre turatii mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La distanta de ~6luni, dupa ce am postat AICI log-urile mele si am avut o serie de discutii cu Rune, am experimentat o limitare cu overboost:

 

000564 - Boost Pressure Regulation
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 83843 km
                    RPM: 2646 /min
                    Speed: 91.0 km/h
                    Load: 71.8 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Absolute Pres.: 1958.4 mbar
                    Absolute Pres.: 2570.4 mbar

 

 

Astfel ca am refacut log-urile, de data aceasta BS11 atat la rece la pornire (0.5gr.C) cat si dupa ce turbina a fost solicitata intensiv.

LOG-01-011-rece-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-cald.xxx-xxx.xls

 

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

 

Va rog sa va uitati peste log-uri si sa va expuneti parerile, il rog inclusiv pe Rune.

Intre Aprilie si Octombrie nu s-a efectuat nici o interventie la masina, doar o revizie cu schimbare filtru de aer. Km 83.950, motor BXE.

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-008-010-011.xls

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!