Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unui log?

Ca simptome au fost fum negru la accelerare si de scurt timp isi ia limp-mode foarte des, inclusiv la log.

Multumesc anticipat.

LOG-01-003-010-011 pmm1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa faci alt log...masina este in limp....incearca sa faci un log pana isi ia masina limp 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi si-a luat limp in timp ce mergea, faceam log-ul.

Am sa incerc sa mai fac unul acuma, poate iese mai bine, daca nu maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e tot. Maine am sa mai fac unul, poate nu mai ia limp in timpul log-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou!

 

Revin cu un log facut pe BS 011 (sper ca e facut corect). Am incercat sa fac unul si pe BS120 insa nu am reusit, imi apare o eroare si testul nu porneste.

Am facut si o verificare vizuala a circuitului (furtune, tevi) nu pare a fi nimic spart. Am verificat vizual si actuatorul: tija se misca atunci cand fac test pe BS011.

Ca informatie suplimentara, am descoperit o bujie arsa, insa nu cred ca are legatura cu problema in cauza.

 

Astept parerile voastre.

Numai bine!

Log BS 011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat se misca tija? Macar 1-1,5 cm? Ca daca da, atunci ori ai a crapatura cat China pe furtune sau pe IC(de nu fluiera), ori e posibil sa fie MAP-ul defect si sa nu-ti masoare bine presiunea. 

 

Sau poate tija doar schiteaza o tentativa de miscare si atunci trebuie vazut circuitul de vacum, cel mai simplu este verificarea cu un manometru a vacumului la actuatorul turbo (e drept trebuie sa ai manometru corespunzator)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica asa ceva...

post-14266-0-36826000-1413732362_thumb.j

Vad ca esti din Bucuresti...am eu vacuumetru si verificam daca faci o plimbare pana in Titan...numai sa aflam ce valoare trebuie sa ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva intre 750-760 mbar. Dar la cum arata logul lui in BS011 ori are vacum ori n-are aproape nimic. 

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi rau ti-as spune sa inveti macar sa salvezi un fisier in Excel, nu jumatate asa jumatate cu virgula, sa citesti un pic si ai sa vezi ca logul se face de la 1600 la 4000, degeaba ai forjat motorul pana la linia rosie. Puteai sa faci si un BS011.

 

Dar, nu ai vacum la actuator SAU tija dereglata prosteste (foarte lunga).

 

Prima data masoara vacumul la actuator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

La masina din semnatura am o mica problema cu pornirea la rece si anume:

-dimineata nu porneste la prima cheie si trebuie sa o chinuiesc pana porneste si o ia la a 4-a sau a 5-a cheie cu mult fum (nici albastru,nici alb) si miros de motorina nearsa parca,

-bujiile incandescente le-am verificat si doar cea de pe pistonul 4 nu mai functioneaza,

Manifestarea cu pornirea este doar in anotimpul rece cand este vara nu am probleme cu pornirea. Acum daca vreau sa fac o depasire mai "tare" imi da fum negru destul de mult si nu imi pot da seama ce functioneaza anormal. Astazi am reusit sa scanez putin blocurile masura si daca aveti timp sa imi dati un sfat ar fi binevenit, din pacate nu am mai reusit sa fac si un log.

Multumesc,

poza 2.bmp

poza 3.bmp

poza 4.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ andrei nu ai nimerit topicul!!!

 

@robert Schimba bujia si fa loguri BS003 si 011 si un log in mers, poate se depisteaza cauza fumului, dar sa specifici daca masina are softul modificat.

Si sa pui un print screen cu compensarea injectoarelor, parca e canalul 13 sau 14, dar cauta mai in fata in topic  si o sa gasesti!

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou!

 

Revin cu un log facut pe BS 011 (sper ca e facut corect). Am incercat sa fac unul si pe BS120 insa nu am reusit, imi apare o eroare si testul nu porneste.

Am facut si o verificare vizuala a circuitului (furtune, tevi) nu pare a fi nimic spart. Am verificat vizual si actuatorul: tija se misca atunci cand fac test pe BS011.

Ca informatie suplimentara, am descoperit o bujie arsa, insa nu cred ca are legatura cu problema in cauza.

 

Astept parerile voastre.

Numai bine!

 

 

 

 

Salut,

 

 Am refacut log-ul, sper sa fie bun asta. Nu era in limp mode cand l-am facut.

 

 

Multumesc anticipat !

 

 

aveti cam aceeasi problema - capsula sparta,lipsa vacuum sau geometrie blocata asta in cazul in care nu aveti o eroare de senzorul map

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ultimul log salvat corect.

Masina e cea din semnatura, o am de 7 ani si are 160 de mii facuti de mine. La turbo pana acum nu am umblat, dar ma asteptam. 

LOG-01-003-010-011pmm3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca la turbo nu s-a umblat concentreaza-te pe vacum si actuator, pe acolo ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

Buna seara am o eroare 00575 intake manifold pressure 11-10 control limit not reached - intermittent, se sterge si reaparae abea dupa ce merg putin cu masina, nu se tureaza mai mult de 3000-3200 ture , am facut un log dar n ustiu cat de reusit e ca la mn nu trece in treapta 3 mai mult de vreo 2200 ture, am facut proba si cu alt debitmetru, tija se trage la turbine, mai am o incercare cu map.. multumesc, atases un print screen nu ma lasa sa incarc documentul

log 1 (Small).bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robert 28

Pentru pornirea la rece cred că cel mai potrivit ar fi să postezi aici

http://vwforum.ro/topic/38228-probleme-cu-pornirea-la-rece-motor-tdi/page-114?hl=%2Bpornire+%2Brece#entry2443823

Aşa din poze mi-au sărit în ochi două chestii mai ciudate:

- valoarea actuală citită de debitmetru este cam prea mare. Conform Elsa trebuie să fie între 210-370. La tine în condiţiile în care EGR era deschis trebuia să fie undeva lângă 210. Tot acolo zice că dacă este mai mare de 370 să verifici EGR.

- valoarea lui N108 este cam la limită, ceea ce ar indica un avans dereglat.

Pentru a verifica avasul fă un log la ralanti cu grupul 000 în basic settings, unul tot la ralanti cu grupul 000 în measuring blocks şi unul în mers cu grupurile 000 şi 004, apoi postează-le împreună cu descrierea problemei în topicul mai sus menţionat.

Este normal ca după încercări eşuate de pornire să pornească cu fum mult şi miros de motorină nearsă (se acumulează motorină în cilindri)

 

@allexino_dj_123

despre eroare uite aici

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575

dacă nu te descurci cu postatul fişierului se vede treaba că nu prea te-ai obosit să citeşti pe aici mare lucru pentru că am explicat cu o pagină în urmă care este secretul, iar problema ta seamănă cu a colegilor de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zolak

Tija nu mi-am putut da seama exact cat se misca, e ascunsa, nu se vede cu ochiul liber. Am sesizat ca se misca rugand pe cineva sa tina mana pe ea in timp ce eu faceam testul. Pe pipaite mi-a zis ca s-ar simti ca se duce mai mult de 1-1,5 cm. In ceea ce priveste crapaturile am inspectat furtunele, nu am sesizat nimic. De fluierat nu fluiera pe nicaieri. Vacuumetru nu am. Ce este IC-ul? Sa il verific si pe acela.....

 

@Lawrentzyu_86

Sunt din Bucuresti, insa esti exact in partea opusa a orasului fata de mine si mai stau si foarte prost cu timpul. Dar sa vad cum fac, poate ajung cumva pe la tine. Oricum, multumesc!

 

PS: Ca sa fie totul ok, azi am pus interfata pe masina cu net-ul pornit si mi-a aparut mesaj ca nu e licentiata si nu ma mai lasa sa accesez toate functiile. Si o aveam de numai o saptamana  :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă mai funcţionează interfaţa, dezinstalează programul, şterge folder-ul unde s-a instalat şi regiştrii şi apoi reinstaleaz-o...cu netul oprit, poate ai noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IC-ul este intercooler-ul...

Nici eu nu stau foarte bine cu timpul...cand stau o saptamana acasa...cand cutreier toata tara...dar cine stie cum iti e norocul:)

Oricum...e ciudat la tine...din BS pare ca nu misca nimic...dar totusi zici ca prietenul a simtit-o cum se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

Lupo _bv , multumesc de raspuns, am citit pe pe ross-tech despre eroare, nu inteleg partea cu Check Basic Setting > MVB 011 nu stiu cum se face?,  am schimbat furtunasele alea mici de la vacuum, N75 am luat de la un amic de pe un audi, nu era acelas cod  dar am inteles ca nu ar conta, tija se trage destul de usor la turbina

Atasez log-ul, la un moment dat cred ca am apasat de tot pedala si a trecut in treapta 2

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de allexino_dj_123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai lipsa mare de vacum sau membrana sparta in actuator. Ar fi bine sa masori prima data vacumul la actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

nu am cu ce sa masor, vacum mi se pare a fi  la actuator, acesta se trage la pornirea motorului, am scos furtunul si am tras aerul si tija se trage si ramane pe loc nu se duce inapoi, cred ca membrana e buna.

Acum am incercat si cu alt MAP  tot de pe un motor de 2.5 dar difera primele 3 cifre din cod , masina se comporta la fel

Modificat de allexino_dj_123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa imi placa si mie sa ma uit pe log-uri...desi nu ma pricep la interpretari...inca :))

Ce nu inteleg...log-ul se face in treapta 3...de la 1700rpm pana inspre 4000 corect?

Ai facut asa?sau ai automata?de pedala e la fund 100% dar ea schimba la 3200...dupa care valoarea masurata de MAF nu urca mai mult de 325...

Asa trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!