Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@lupo_bv

 

Actuatorul a fost verificat cu un furtun si tras cu gura. De acolo a rezultat ca fiind defect.

Motorul nu mai are vlaga de cand am facut accident. Nu a fost atins absolut nimic vizibil la motor. A fost trasa bara putin in fata (cativa cm). Mi se pare dubioasa coincindenta asta.

Revin zilele astea cu noutati, daca schimb actuatorul, cum merge dupa, sau mai este si altceva defect.

Multumesc!

Modificat de djmix7388
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Log-ul dupa o curatare de turbina si inlocuirea membranei de la actuator. In partea de jos e log-ul facut astazi 16.Octombrie. Rog un coleg sa-mi interpreteze si daca-mi poate comfirma daca am pierdere pe tubulatura turbinei. Va multumesc si va doresc Drumuri Bune colegilor.

LOG-01-003-010-011.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Log-ul dupa o curatare de turbina si inlocuirea membranei de la actuator. In partea de jos e log-ul facut astazi 16.Octombrie. Rog un coleg sa-mi interpreteze si daca-mi poate comfirma daca am pierdere pe tubulatura turbinei. Va multumesc si va doresc Drumuri Bune colegilor.

 

Poate faci si tu un log pe toata plaja de turatii, asa cum scrie de n ori in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cer ajutor in interpretarea unor log-uri la octavie puturoasa cu lipsa cai sub2500 rpm..multumesc!

 

Zici ca e puturoasa in 11s de la 1400 la 3800? Poate are un pic de lag cel mai probabil din pierdere de vacum. Nu am vazut BS011 sa putem analiza mai bine turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare mult. fata de avf-ul meu asta e puturoasa. chiar nu inteleg de ce are valorile alea la debitmetru. o sa revin maine cu bs pe egr si turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Va solicit si eu ajutorul in legatura cu o problema pe care o intampin la un Passat B6 TDI 140Cp PD.

De cateva zile mi se pare ca masina nu mai trage bine.

Azi in drum spre serviciu am simtit brusc cum scade puterea motorului si in bord mi s-a aprins spira galbena.

Din acel moment masina aproape ca nu mai tragea deloc, de la 60 la 80km/h cred ca acceleram in 10 sec.

Prima temere a fost sa nu imi fi picat turbina. Acum nu stiu daca era doar impresia mea, dar parca se auzeau niste pale care frecau pe metal incepand de pe la 1500 rpm.

In fine, cu chiu cu vai, am ajuns la serviciu mergand asa inca vreo 15km. Dupa vreo 10 ore de munca am revenit la masina pentru a pleca acasa si surpriza: spira din bord se stinsese si masina tragea mai bine, desi parca nu la capacitate deplina. Apasam pedala de acceleratie la maxim si uneori demara mai bine, alteori tot lent.

Ajuns acasa am decis facut o scanare a erorilor din bord si un log de turbina.

Mi-au aparut urmatorile erori pe engine:

 

                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 MR    HW: 028 101 211 9
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  9389
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 10112 599 83120
                      VCID: 7BFF86483AFE7F6
3 Faults Found:

006481 - Radiator Fan 2 (V177)
               P1951 - 000 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 18
                    Mileage: 120068 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.09
                    Time: 20:07:46

             Freeze Frame:
                    RPM: 1764 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 28.6 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Temperature: 82.8°C
                    Duty Cycle: 45.1 %

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 120164 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.12
                    Time: 08:13:52

             Freeze Frame:
                    RPM: 2394 /min
                    Speed: 104.0 km/h
                    Load: 60.0 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2295.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1744.2 mbar

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
               P161C - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 120185 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.12
                    Time: 18:52:30

             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Speed: 38.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Bin. Bits: 00001101
                    Temperature: 45.0°C
                    Bin. Bits: 11110000

Readiness: 0 0 0 0 0

 

Am sters erorile si am iesit la un test de turbina. Dupa testul facut pana la 4000 rpm in treapta a 3-a am facut din nou o verificare a erorilor si surprinzator, nicio eroare nu a mai aparut.

Acum am ramas cu niste nelemuriri. Conform primei scanari, parea ca am probleme la o bujie, ventilatorul nu functioneaza si am avut oarece probleme si pe turbo. E posibil sa dispara aceste erori din senin? Am refacut scanarea de cateva ca sa fiu sigur si rezultatul e acelasi. Precizez ca mai am niste erori pe clima si pe geamurile fata si acelea mi-au aparut in mod constant, la toate scanarile. Masina in continuare nu pare a functiona chiar in parametri optimi, insa dupa forjele din testele de turbina trage mai bine decat inainte.

As posta si log-ul de turbina, poate ma lamureste cineva daca functioneaza sau nu in parametri, insa nu stiu cum sa atasez aici un fisier excel. Poate ma ajuta cineva si imi spune cum se face.

 

PS: Am testat apoi ventilatorul asa cum am citit pe forum, respectiv contact pus si clima pornita si nu invarte. Bujia nu am avut cum sa o verific din pacate.

 

Multumesc tuturor!

Modificat de novgaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă vrei interpretarea erorilor postează aici

http://vwforum.ro/topic/1234-scanarea-cu-vag-com-erori-aparute/page-340#entry2449295

Dacă vrei interpretare de log citeşte şi tu măcar ultimele 3-4 pagini şi  o să-ţi dai seama ce trebuie să postezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc pt raspuns. Am citit ce scrie inainte, dar am mentionat ca desi am un log de turbina facut nu reusesc sa il postez aici (nu vad nicaieri un buton de attach files). Celelalte erori le-am postat doar pentru a prezenta complet problema. Am cerut ajutor si pt a reusi sa pun un atasament in forum (un link ceva unde scrie cum se face). Oricum, multumesc pt raspuns si incerc sa revin cu log-ul de turbina.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apasă pe butonul din colţul dreapta jos pe care scrie More Reply Options şi vor apărea opţiunile de ataşare a fişierelor. Ca să poţi ataşa fişierul în format *.csv (aşa cum îl face vagcom-ul), deschide-l în Excell, apoi dai SaveAs şi selectezi acolo să-l salveze în format *.xls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Sorin  ! Are P0299. E de treaba....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, log-ul trebuie facut tot in mers, la fel ca la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad P0299  si tradus e Negativ Deviation

 

 

Ia legatura cu Valentin , logurile BS se fac mereu la1400rpm pe loc

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am corectat,la P0299 ma refeream

E bine facut LOG-ul.Ai subpresiune la turatii mici. E de verificat furtune vacuum,actuator,n75,teava dintre turbina si intercooler (sigur e sparta daca motorul e BMP),DPF,pompa motorina din rezervor ( se aude cand pui contactul ?),pompa tanden....


Corect,fa log si la BS grupul 11

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata BS120  este sinonimul lui BS011  numai ca  011 masoara in mbar si 120 masoara in V,  dar cam aceaisi mancare

 

E boala la masinile astea,  cu motoare kebab, ca actuatorul sa se duca pe la 150-200 de mii

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la toate 2.0 CR actuatorul cade pana in 200 mii km

A lui novgaby sigur e PD,si aproape sunt sigur ca e BMP sau BMM

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti in logurile lui in mers si le pui in grafic vezi ca presiunea masurata are nevoie de timp mult pana sa ajunga la cea specifica , dar spre sfarsitul logului pres masurata ajunge,  deci tubulatura e sigur buna, dar problema e, ori la vacuum ceva ori la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc amandurora pentru sugestii!

 

Masina e intr-adevar PD, motor BMP cu 160k reali (in bord are doar 120k)

Voi face toate verificarile de care mi-ati spus si log-urile necesare si apoi voi reveni cu feedback

Din ce m-am uitat aseara pe la motor nu parea nimic spart sau crapat la tubulatura, insa recunosc ca nestiind exact dupa ce sa ma uit e probabil sa imi fi scapat ceva. Pompa de motorina se aude atunci cand pun contactul, nu cred ca are vreo problema mai ales ca e schimbata in urma cu vreo 30.000 km.

 

Referitor la ce mi-ati zis voi as avea nevoie niste lamuriri: ce e n75? cum sa verifica fizic actuatorul si n75, ar trebui sa aiba si astea probleme gen crapaturi sau ceva vizibil?

 

Revin cu informatii noi dupa o noua verificare.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele BS 011 si 120  sunt ptr verificarea comenzii si executia la nivelul geometriei turbo, deci implicit in test se verifica N75 ( este un electroventil ce deschide inchide vacuumul) furtunele ,actuatorul si geometria sa nu fie blocata.

 

Deci cand dai drumu la BS  te uiti la parghia geometriei sa vezi daca face o cursa de  aprox 1 cm, si acest lucru este singura chestie pe care o poti verifica vizual  in log se vede destul de clar daca sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut colegii. Am refacut log-ul. Daca ma puteti ajuta cu o interpretare pentru el. Va multumesc si Drumuri bune sa aveti. 

LOG-10oct14.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima impresie este ca tija actuatorului nu este reglata corect un BS 011 ar clarifica rapid acesta ipoteza, ma bazez pe faptul ca tu ai curatat de curand geometria  de aceea  probleme de geometrie le exclud.

 

Banuiesc ca ai EGR ul suspendat din soft de aceea pune logul in format CVS, complet fara nici o modificare, deci exact asa cum a fost inregistrat de VCDS.

 

In plus mai  posteaza si BS urile 003  si 011.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • RobertAlex13
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!