Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@ Rune

 

Salut din nou. Am reusit sa fac niste poze la debitmetru. le gasesti atasate. M-am uitat dupa vreo gaura , dar sincer nu am vazut nici una, asa ca te rog arunca tu un ochi pe ele. Oricum uitandu-ma mai atent se pare ca este un fake... :(

 

Mersi anticipat

post-55812-0-83971700-1412578636_thumb.j

post-55812-0-59284300-1412578650_thumb.j

post-55812-0-54396400-1412578658_thumb.j

post-55812-0-16668200-1412578681_thumb.j

post-55812-0-79163700-1412578689_thumb.j

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Claudiu,

Deci tu ai un TDI de 131 CP din 2001 si nu cred ca este cu mult diferit fata de un TDI de 115 CP din 2001, eu de curand mi-am comandat un debimetru nou de la Bosch si in poza DSC_0035  vad 2 lucruri care nu imi amintesc sa le fi vazut la debimetrul meu si anume dioda, care din mai multe privinte pare ca este aplicata dupa, si daca vad eu bine se vede si o gaura care dupa cunostintele mele ar trebui sa fie intr-un alt loc facuta ( este o masura de "revitalizare a MAF ului...)  deci nu stiu daca putem spune fake  dar cu mare certitudine putem spune ca ori nu este original( la unele modele are dioda) ori este manipulat.

MA voi uita asta seara la MAF ul nou sa vad mai atent diferentele.

 

UIte aici MAF ul fara dioda si gaura suplimentara:

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Rune! Cele mai vechi sunt cu dioda.Cele noi fara.Se vede ca e an 2004 (04) Are 10 ani....inca putin pana la majorat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare ca e o "replica" pt ca nu are nici o stanta Bosch sau Pierburg pe el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vezi bine ca se cam aduna motive ptr a te decide sa cumperi unul nou, si daca te decizi ca cumperi unul nou alege Bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surprise surprise in seara asta cand am vrut sa fac bs pe egr si turbo. motorul rece fiind si avand timp liber mi-am propus sa fac aceste teste. dar cand am inceput basic seting-u pe egr in timp ce se accelera motorul se balbaia. ba chiar dadea sa se opreasca iar pe esapament ieseau gaze albe si multe. semn ca motorul nu se alimenta cu aer. iar de cateva zile o simt ca vibreaza la mers subturat.iar cand accelerez de-abia reactioneza de la 1600 pana la 2000 ture semn ca si cand nu s-ar alimenta cum trebuie. sa fie obturat traseu de alimentaRE cu aer?. sa deschida prea mult egr(n18)?.sau sa fie altceva? ce sa verific? multumesc. daca e nevoie pun bs si la cald.

Book1 egr rece.xls

turbo rece.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos EGR ul si curata/degripeaza axa valvei EGR

 

motorul se alimenta cu aer dar marea parte erau gaze de esapament de la recirculare

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand am inceput basic seting-u pe egr in timp ce se accelera motorul se balbaia. ba chiar dadea sa se opreasca iar pe esapament ieseau gaze albe si multe. 

 Asa face orice motor rece la BS003. Asta se face la cald.

 

Pentru lipsa de putere intre 1600-2000, indrazneste sa pui si un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Rune de raspuns.Turbina am curatat o acum o luna,mergea usor parghia geometriei, nu cred sa fie geometría ancrasata,are 225000de km si actuatorul este reglat din fabrica cred pentru ca are vopseaua aceea galbena pe filet si nu cred sa fi umblat cineva la reglaje. motorul pare ca ar merge bine  in ideea ca nu mi a mai dat limp mode de cand am curatat-o.cum nu o am de mult timp si cea dinainte era de 75 de cai, masina  are putere, trage bine dar vad ca testele arata cu totul altceva. luand in considerare ca turbina este curatata si are reglajul original neumblat ce ma sfatuiti sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pentru lipsa de putere intre 1600-2000, indrazneste sa pui si un log in mers

 

 

 

Cam asa arata turbo acum cateva luni:

 

Sunt clienti mai vechi ...si acum incepe frigul, sa vezi cum apar ca cuipercile dupa ploaie ..

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit si cu logurile in mers. nu sunt din seara asta. dar sunt cele mai recente.

 

 

rune acel graphic nu este al meu. eu nu am seria la motor "GQ"

 

 

 

 

am mai pus un log cu treapta 3

log tr 4.xls

turbo cald.xls

Book1egr cald.xls

log tr 3.xls

log tr 3 repetat.xls

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate te-am confundat cu un Cosmin Aurelian

 

Asa arata graficul tau

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si zici ca ai pierdere de putere? Intr-o secunda ajungi de la sub 1700 la 2000 si ai lag??? Pai crezi ca esti pe naveta spatiala? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca e bine. ptr cateva zile am anulat vacumul inainte de n18, pana cand voi face curatarea egr-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand axa valvei EGR este gripata, suspendarea EGR ului prim metoda obturarii tubului vacuum nu aduce nimic.

 

Incerca sa aplici WD-40 pe la gaurile de aerisire ( pe acele gauri iese uleiul negru la un EGR ce are bucsa de ghidare a axului decalibrata) in multe cazuri duce la degriparea axei, clar demontarea curatarea /degriparea sunt sfinte.

 

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile sunt facute corect.

 

Dupa cum se vede ai o problema la turbo, ca este incorect reglat, ca este geometria ancrasata, ca este o problema la comanda geometriei ori o problema de masurare( senzorul MAP) . cert este ca trebuie sa ai la urma o presiune de 950-980 la OFF si 1150 la ON.

 

EGR pare ok  valoarea la EGR deschis este mai mica de 250 mg/str  dar asta este din vina turboului.

 

Bafta

Multumesc Rune de raspuns.Turbina am curatat o acum o luna,mergea usor parghia geometriei, nu cred sa fie geometría ancrasata,are 225000de km si actuatorul este reglat din fabrica cred pentru ca are vopseaua aceea galbena pe filet si nu cred sa fi umblat cineva la reglaje. motorul pare ca ar merge bine  in ideea ca nu mi a mai dat limp mode de cand am curatat-o.cum nu o am de mult timp si cea dinainte era de 75 de cai, masina  are putere, trage bine dar vad ca testele arata cu totul altceva. luand in considerare ca turbina este curatata si are reglajul original neumblat ce ma sfatuiti sa verific si cu ce afecteaza  la motor presiunea pe care o da acum turbo?

Modificat de ytza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu esti sigur ca acele 2 pete de vopsea sunt originale de fabrica? Ori oare crezi ca din 2001 pana acum nu a umblat nimeni la turbo....ptr mine este cam greu de crezut  si VCDS ul nu minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o absenta de ceva vreme revin cu o problema la EGR. Facand BS pe grupul 003 am observat ca motorul tinde sa se opreasca atunci cand EGR e ON, iar cateodata, la relanti, am un mers neregulat, EGR-ul facand ca un porc. Dupa ce ii scoteam furtunul de vaccum aveam un mers regulat. Postez niste log-uri la cald si BS pentru interpretare.
Acum ceva timp Rune mi-a spus sa reglez tija de la acutator turbo deoarece facea suprapresiune. Am mai lungit-o cu o tura.

Modificat de vladinsky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Logurile sunt facute corect.

 

Dupa cum se vede ai o problema la turbo, ca este incorect reglat, ca este geometria ancrasata, ca este o problema la comanda geometriei ori o problema de masurare( senzorul MAP) . cert este ca trebuie sa ai la urma o presiune de 950-980 la OFF si 1150 la ON.

 

EGR pare ok  valoarea la EGR deschis este mai mica de 250 mg/str  dar asta este din vina turboului.

 

Bafta

Multumesc Rune de raspuns.Turbina am curatat o acum o luna,mergea usor parghia geometriei, nu cred sa fie geometría ancrasata,are 225000de km si actuatorul este reglat din fabrica cred pentru ca are vopseaua aceea galbena pe filet si nu cred sa fi umblat cineva la reglaje. motorul pare ca ar merge bine  in ideea ca nu mi a mai dat limp mode de cand am curatat-o.cum nu o am de mult timp si cea dinainte era de 75 de cai, masina  are putere, trage bine dar vad ca testele arata cu totul altceva. luand in considerare ca turbina este curatata si are reglajul original neumblat ce ma sfatuiti sa verific si cu ce afecteaza  la motor presiunea pe care o da acum turbo?

 

de obicei la dezmembrari se da cu vopsea pe piese ca sa vada ca nu ai umblat la ea in cazi ca mergi inapoi cu piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutati, 

 

Ma puteti ajuta cu un debitmetru mort(doar senzorul) Apelez la cei care l-au schimbat si mai au piesa veche. E cineva care are ?

Am fost putin off topic.

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma chinui de cateva ore sa postez logurile si nu ma lasa. Butonul Choose Files nu face nimic, incerc cu basic uploader, tot la fel.
Nu stiu ce sa ii mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie cunoaste! Multumesc Planetara :icon_thumleft:
In primul post am uitat sa precizez ca geometria am curatat-o impreuna cu EGR-ul. Geometria nu era murdara deoarece a mai fost curatata si acum 35kkm. EGR-ul era cam urat, si l-am facut bec, inclusiv tija! Si plus de asta imi da cam rau ulei pe la cele 2 gaurele de la EGR. Ms anticipat.

LOG-01-003-010-tr 33.xls

LOG-01-003 egr cald-xxx-xxx.xls

LOG-01-011 turbo cald-xxx-xxx.xls

Modificat de vladinsky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!