Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Eu as incepe cu cea mai simpla si ieftina verificare, si anume vacum la turbo sa fie undeva la 700-800 mbar la relantiu si sa fie parghia lipita de surub. Starea si functionarea actuatorului. Oricum trebuie sa remarcam ca la Km-ii care-i are masina, cele 9 secunde de la 1900 la 3900 rpm nu este rau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ca, pedala nu ramane mereu la 100%, dar ... sa zicem . In al doilea rand se vede ca presiunea ajunge la valoarea impusa destul de greu, iar aerul ce trece prin MAF este peste impus, ceea ce ma duce cu gandul la scapari de presiune dupa turbo (intercooler, tuburaltura,etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

E cineva care poate sa ma ajute cu un MAF pt un test/log in Bucuresti? 1.9 TDI 130 CP AVF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !   Problema e urmatoarea: Passat 1.9 tdi 105 cp,2007 ... regulat imi intra in ''limp mode'' dupa 3000 rpm, nu face mereu.Acum 2 zile mi s-a aprins si becul ala galben pe bord si mi-a aparut ''emission workshop'', si mi s-a mai intamplat si acum cateva luni. De cele mai multe ori doar limp mode fara eroare pe bord si isi revine dupa restart.. eroarea gasita a fost 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition).... Am facut aseara 2 logu-uri in mers..  treapta a 3-a, pedala la podea 1500-4000 rpm....  va rog mult sa-mi spune-ti o parere despre rezultate ... va multumesc !!! 

log1

   

log2

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codin,

 

Ai EGR ul suspendat din soft? de fapt raspunsul la intrebare se vede deja in log....poate ca ar fi bine sa adaugi si ceva amanunte despre...in povestioara ta.

 

MAF ul este de schimbat daca tot ce este mentionat aici este deja verificat

 

Cu placere!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Codin

 

Pune fisierul in format xls sa o vedem si noi ca lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou... deci cum spuneam, masina o am de 1 an si ceva, nu am anulat EGR, doar l-am curatat acum 1 an si ceva cand am luat masina. are 215.000 km ... in seara asta am facut un test pe valva N75... va pun xls cu logul complet de aseara si cu cel cu valva.... sa fac si un test cu EGR ? LOG--003-010-011.xlslog N75.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu zici ca iei limp regulat, uite acum n-ai luat, dar probleme la turbo sunt, asta e clar. Si se pare ca sunt blocaje la actuator sau geometrie.

Desi am putea banui si lipsa de vacum, avand in vedere ca zici ca ai luat si limp-uri am putea presupune ca ceva agata si cand ai overboost cand ai underboost (ca in logul atasat timestamp 101-113).

Eu as lua cu verificat actuator, geometrie si vacum ca nu e mare efort.

 

PS. Logul se face cu talpa la podea de la 1600 rpm la 4000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da in logul postat ulterior se vede ca N18 misca , de aceea cand prelucrezi logul nu prelua numai valorile unde e pedala la 100%  deoarece astfel poti induce lumea in eroare, in cazul tau m-a indus in eroare valoarea N18 care sta continuu la 95% lucru ce semnifica EGR inchis si cand  softul este modificat  arata continuu valoarea de 95%.

 

In ultimul log postat se vede foarte clar ca MAF ul este terminat

 

 

 

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca debitmetrul de aer este dus ? si sa verific mai bine actuatorul de la geometrie ? nu face intra in limp mode des... foarte rar se intampla, merg si destul de mult in oras cu ea dar incerc sa schimb mereu la 2500-3000... motorina numai de la mol evo diesel. d c nu imi da eroare pt MAF pe tester daca este terminat ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsuri la intrebarile puse le gasesti sigur in postarile mai vechi, si nu cred ca are rost sa fie explicat o data pe saptamana ptr fiecare user in parte care are o problema.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 nu face intra in limp mode des... foarte rar se intampla, ....

 

Oi fi eu mai greu de cap dar din asta ce se intelege? Ca se intampla des sau rar? Oricum problema exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, nu m-am exprimat corect. se intampla rar sa intre in limp mode si de obicei dupa ce merg o perioada cu masina in oras si apoi ies pe autostrada si o calc putin la peste 3200 rpm. Uneori se bloca pe la 3600 rpm. Am curatat azi MAF-ul si imi arata acum o valoare la relanti de 235 mg/str fata de 450 mg/str cat statea inainte. Am verificat si actuatorul ala prin testul din basic setings si l-am filmat cum se misca. Pare sa aiba cursa completa tija aia.. spuneti-mi si mie daca se poate ce valori sunt normale pt MAF, turbo si valvele alea N75 si N18. Am vcds 11.11 si nu-mi arata nici o valoare in care sa se incadreze acolo.. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am curatat MAF-ul, doua loguri, treapta 3 si treapta 4.... sper ca le-am facut corect de data asta ... daca imi poate spune cineva o parere despre ce nu e in regula... multumesc frumos !!! 

LOG-treapta3.xls

LOG-treapta4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa accepti sau nu, ori geometria agata ori actuatorul tinde sa se blocheze. In plus MAF cam obosit (curatare = frectie la picior de lemn), dar limp iei datorita blocajelor actuator sau VNT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

ma poate ajuta si pe mine cineva in legatura cu logul de mai jos.

sau daca nu e bine facut sa imi spuna cineva sa-l refac.

multumesc.

LOG-01-003-010-013.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan,

 

logul este bine facut, geometria e ancrasata.

 

Acesta este directia pe care trebuie sa o urmaresti, restul depinde mult de tine asa ca citeste postari din urma si vei gasi multe explicatii utile, ramane numai sa le aplici, si de aceea depinde de tine!

 

Succes!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult,

sa inteleg ca trebuie curatata turbina pentru ca e murdara si agata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, sau o solutie temporara ar fi demontarea parghiei geometriei de pe tija actuatorului si miscata dintr-un capat in altul sa se elimine eventualele depuneri care impiedica miscarea normala(usoara) a geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as zice ca este foarte rau, probabil agata cate un pic pe ici-colo, dar un mers un pic mai sportiv si un drum mai lung, ca sa se incinga turbo bine, dupa care un pic de "gimnastica" la turbo te scapa deocamdata de demontat. Si ar fi fost mult mai bine sa faci logul de la 1600 cu talpa la podea.

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile sunt facute corect.

 

Dupa cum se vede ai o problema la turbo, ca este incorect reglat, ca este geometria ancrasata, ca este o problema la comanda geometriei ori o problema de masurare( senzorul MAP) . cert este ca trebuie sa ai la urma o presiune de 950-980 la OFF si 1150 la ON.

 

EGR pare ok  valoarea la EGR deschis este mai mica de 250 mg/str  dar asta este din vina turboului.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038906051C e codul corect pt AFV 82 kw . 038906051B e pt AVB de 74 kw. Poate de asta e pretul asa mic

daca e OEM de la intercars vezi ca e jucarie de la ou kinder (piraterie de oem cu sigla cod etc)

am luat si eu acum 2 ani unul cu 90 lei oem si in 500 m a trecut presiunea prin el ( la propriu ia sarit capacelul)

ar fi trbuit sa imi dea de gandit ca tot la ei bosch era 200 lei...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!