Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Eu am patit asa odata , am avut valva uni-sens infundata , am desfundat-o si totu ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica toate furtunele si daca sunt ok inseamna ca e blocu de electrovalve....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

mi-am facut si eu un log cu masina daca imi pute-ti spune daca am ceva probleme

LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Si eu m-am gandit la valva unisens avand in vedere ca nu e vacuum nici spre turbina nici spre clapeta de opturare de pe admisie. Cam cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi presiune la sfarsitul accelerarii. Refa logul cu o plaja mai mare de pedala la blana, de la 188 la 3500 rpm in tr 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pt cei cu motoarea diesel non pd,am gasit un articol f interesat despre eventualele motive pt limp mode pe TDICLUB,gasiti aici f multe raspunsuri la intrebarile care normal se pun in caz de limp mode;lectura placuta http://pics.tdiclub.com/data/517/LimpModeDiagnosisGuide.pdf ;si un alt articol despre N75 http://www.msi-motor-service.com/ximages/4032.pdf

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Am facut si eu azi logare pe 01, 010, 011 la masina din semnatura si a iesit ceva de genul acesta. In primul rand e facut bine log-ul? Cum se prezinta masina?

LOG_01_003_010_0111.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut o problema ciudata. La accelerare pe loc masina urca normal in ture pana la 5500 rpm. Daca fac asta in mers pana la 2300 rpm parca este SDI, trage perfect pana pe la 2700 rpm si apoi redevine SDI. Turbina se aude perfect, vacuum am peste tot pe unde am putut verifica, doar ca la 2700-2800 rpm parca imi deschide cineva o parasuta in spatele masinii. Ceea ce este mai interesant este ca am descoperit asta in timpul unei depasiri... Practic masina are puterea normala intre 2300 si 2700 rpm. Ce credeti ca ar putea fi, mai ales ca nu am posibilitatea sa-i fac nimic pana marti cand ma intorc in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste motorul si pune pe cineva sa acelereze si verifica daca actuatorul de la turbina lucreaza, posibil sa ai vreun furtun spart sau N75 defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns astazi cu masina in Bucuresti. Chinuit. Pe autostrada am incercat tempomatul. Se duce bine de la 2200rpm pana la 2400. Dupa, dezastru, ii trebuie 5 minute si aproape 10 km sa ajunga de la 120/h la 140, la cat i-am fixat eu viteza. Daca preiau eu controlul si o calc la blana urca mai repede putin dar abia trece de 3000rpm. Ii fac un log si vad ce este, vacuum am pe furtune(verificat la ralenti) dar cel de la actuator este putin cam ros in doua locuri si cam subtiat, stratul exterior de protectie este rupt si mi-e teama ca sa nu cumva sa se obtureze in sarcina, pare foarte fragil acolo.

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuvinte magice: debitmetru de aer. Inlocuit, trage de rupe. 340RON, Pierburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am facut si eu un log in mers cu o interfata VagCom 311.2, din pacate eu nu stiu sa o interpretez asa ca incerc sa o postez aici si poate ma lamuriti si pe mine daca am ceva dereglat.

Am schimbat de curand turbina cu una SH si asta suiera mai tare. Am executat o curatare asupra ei inainte de montare.

Problema mea este ca scot un fum alb cand este rece masina sau cand este foarte incinsa toba. Am ulei in tobe de la turbina defecta.

Uleiul il verific zilnic si nu pierd deloc este la acelasi nivel de 1500km.

Va multumesc daca ma puteti ajuta cu ceva raspunsuri din acest LOG al masinii mele.

LOG_22.07.09.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa scapi de ulei din evacuare trebuie sa mergi mult, tare, in afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Astazi am desfacut galeriile de admisie si evacuare cu EGR si turbina la Polo-ul meu.

Problema de care incerc sa scap e Negative Deviation. Am eroarea asta de aproape un an, de cand am luat masina. Pana acum am verificat circuitul de admisie de aer si am inlocuit, fara rezultat, furtunul de la intrarea in clapeta de opturare a aerului pentru ca mi se parea ca scapa pe acolo presiune. Nu s-a modificat nimic, acelasi limp mode, aceasi eroare. Am incercat mai multe electrovalve, la fel, fara nici un rezultat, si am verificat si toate furtunele de vacuum.

Dupa cateva ore de munca la demontat, am reusit sa scot si turbina :D Ce am gasit in neregula e tija actuatorului de la wastegate, mergea sacadat si agata un pic pe revenire. Nu am mai vazut pana acum o alta turbina desfacuta si nu pot sa fac o comparatie, insa cred ca axul care misca clapeta wastegate-ului are un joc anormal de mare. In fine, am dat cu spray degripant si acum macar se misca uniform tija. Sper ca faptul ca agata sa fi fost problema, ca daca nu, nu stiu unde sa mai caut...

O sa revin cu detalii dupa ce montez la loc. Sper sa le mai nimeresc pe toate la locul lor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, astazi am facut doua Log-uri in mers la masina din semnatura, unul pana la 3500 de turatii iar al doilea pana la 4000.

Va rog sa ma ajutati cu interpretarea datelor.

Precizez ca scoate un fasait intre 1800-2600 turatii, dupa care dispare. Zgomotul se aude doar in sarcina, pe loc nu se aude. Nu confound cu fluieratul turbinei

Log_mers_22_07_4000.xls

Log_mers_22_07_3500.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetu se aude din cauza supra presiunii care apare pe turatia respectiva.... nu sunt pierderi de presiune.. dar trebuie sa rezolvi over boost-ul ala... ori geometria ori actuatoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns dar tot nu te las.

Spune-mi te rog despre "over boost" unde a aparut si cum se manifesta. Eu nu aud altceva in afara de acel fasait care drept sa-ti spun ma cam scoate din sarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa scapi de ulei din evacuare trebuie sa mergi mult, tare, in afara

Alta modalitate nu stiu nici eu.

In rest? Am ceva in neregula?

Nu am stiut cum se aranjeaza acel document in Excel, poate ma invata cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uitete pe log la turatiile respective si o sa vezi ca presiunea specificata nu este = cu cea masurata (valoare mai mare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[Am un passat din 2000 de 130 caii si nu mai trage adica cand trage cand nu trage . in mers daca iau contacutul incepe sa rupa dar dupa ce scade din turatii revine la fel . am scanat cu vag com si imi zice "17965 Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 ---Intermittent "" ce pot sa fac am nevoie de ideei .

P.S. mie nu imi pune pe bord Limp mode

adresa mea este mmazga2002@yahoo.com

multumesc

[Am un passat din 2000 de 130 caii si nu mai trage adica cand trage cand nu trage . in mers daca iau contacutul incepe sa rupa dar dupa ce scade din turatii revine la fel . am scanat cu vag com si imi zice "17965 Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 ---Intermittent "" ce pot sa fac am nevoie de ideei .

P.S. mie nu imi pune pe bord Limp mode

adresa mea este mmazga2002@yahoo.com

multumesc

am curatat si turbo nimik special

singura problema ar fi teava de la vacum se misca dar nu are pierderi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai curatat?... ai verificat actuatoru... lungimea tijei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Intra la "Regional and Language Options" si seteaza pe English (cred ca e pe Rom

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge bine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!