Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

hangyouridols

M-am uitat numai pe primul log,cel cu debitmetrul pus si se vede clar ca e dus,mecanicii nu te-au pacalit;dar vad ca nici turbina nu baga cat cere ECU,e in urma rau saraca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

La cel de dinainte de reparatie te-ai uitat? Ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Din primul log,cel inainte de reparatie se vede ca debitmetrul nu livreaza cat se cere(era cam obosit),dar dupa reparatie a cazut de tot;turbina era destul de k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Multumesc mult!

Totusi acum valorile turbinei nu pot fi influentate de debitmetrul defectuos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Da,sunt influentate;schimba debitmetrul,fa log din nou si vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christipopescu

Mersi Cipos, sa traiesti !!!

Azi mi-a rezolvat un 1.9 TDI 90 CP ALH care luase un limp dupa o forja catre mare....

Nu mai tragea de nici o culoare, turbina nu mai lucra. Cipos mi-a schimbat capsula vacuum de la turbina si s-a rezolvat problema.

Cine stie, stie :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de problema avuta, presiune prea mare in turbina, am fost in weekend in Bucuresti si am avut placerea sa ma vad cu Cipos. A schimbat geometria variabila si toate au revenit la normal.

Vorba antevorbitorului meu ... cine stie, stie ! :o

Multumesc frumos lui Cipos si tuturor celor care m`au ajutat la interpretarile logurilor.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am reusit sa prind intr-un LOG momentul cand mi-a dat Limp Mode. De mult ma chinui :D

Masina e Polo 1.4 tdi BAY si vechea mea problema e Negative Deviation. Pana acum nu ma deranja foarte tare pentru ca imi cadea destul de rar. Dar saptamana asta la un drum de 150 de km abia daca am avut turbina vreo 20.

Avand in vedere ca am verificat furtunele de presiune si de vacuum si nu am gasit nimic in neregula, e posibil sa agate wastegate-ul?

limp_mode.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva sau furtun de "vacum"...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Swat Cat!

Problema ar fi ca am incercat alte 2 electrovalve si tot imi ia limp mode. Si nici furtunasele nu sunt crapate, le-am verificat cu o pompa.

Modificat de nt01mus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. V-am intrebat acu ceva vreme de un audi al unui coleg forumist. Avea un furtun fisurat destul de serios. L-a reparat si i-am mai facut un test. eu zic ca e ok, voi ceparere aveti?

LOG_01_003_010_011_iulie_xls.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o diagnoza cu VAG COM si mi-a dat o eroare. Nu stiu daca am sau nu de ce sa ma sperii, poate ma puteti sfatui voi.

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 8P - Audi A3/S3

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,19,25,37,42,44,46,47,52,55,56,57,69,75,76,77,7D

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 03G 906 016 G

Component: R4 2,0L EDC 0000SG 5334

Coding: 0000072

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o FOARTE MARE RUGAMINTE daca se poate sa imi explice un coleg cum fac logul la mashina ca sa vi-l arat si sa-l analizatzi ... de ceva vreme incoace ... simt ca nu mai trage motorul cum trebuie ... sa nu credeti ca nu se ajunge la 220 km/h ... doar ca imi ia foarte mult timp ... stiu ce ceva nu e bine ... am mashina de vreo 2 ani si stiu cum trage ... mashina a fost rescrisa ... dar totushi ceva de prin ianuarie febriarie incoace nu ii bine ... am vag com 7.04 astept instructiuni ca pentru un copil debil ... multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Deschizi programul WAG,dai SELECT,apoi ENGINE,te duci pe GROUP 003,010 si 011,dai LOG,salvezi(alegi tu unde salvezi in laptop),pleci la drum,unde drumul e liber,in treapta a 3-a de viteza si pornind de la aprox 1500rpm,dai START la log,apesi pedala de acceleratie la podea(lipita de podea) pana la 4000rpm,apoi dai DONE,CLOSE si gata e log-ul.Iti trebuie programul MICROSOFT EXCEL pt a putea deschide log-ul si a-l atasa pe forum pt a putea fi inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16785 - EGR System: Insufficient Flow

se refera la egr.. nu recircula destule gaze arse.... ai egr electronic sau mecanic cu capsula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat si eu tractorul; impresii, pareri?

(de modificat zip in rar)

senq

dragosr.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa parerea mea, din Log-ul asatat reiese ca motorul (turbina, actuator, MAF) merge destul de bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi

pai da...nu am probleme cu ea inca....fuge bine cu talpa la fund si in a5a, noroc cu drumul gol, lat, etc. :blink:

eram doar curios de componentele care isi dau duhul incet incet....

azi e programata curatarea egr si admisie doar asa ca sa vad ce e acolo pentru ca are totusi o virsta :D

LE: destul de bine adica se poate si mai bine sau se putea si mai rau? :D

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se refera la egr.. nu recircula destule gaze arse.... ai egr electronic sau mecanic cu capsula?

nu stiu daca e electronic sau mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este primul meu Log facut. Am fost trei persoane in masina. Astept sa imi spuneti daca este ok. Eu nu inteleg nimic de acolo :lol:

De precizat ca ultima accelerare de la 1800-4000 am facut-o calcand acceleratia progresiv.

LOG_01_003_010_011_2.0_TDI.xls

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Am observat si eu astazi...o problema.Masina scoate cam mult fum negru in "blana" fum ce e disparut cand am scos mufa;debitmetrului nu scoate chiar deloc.Masina este resoftata dar pana acum nu a scos fum.Sa fie resoftare proasta?

Am pus si un log...ma poate sfatui cineva?

2wqvr4p.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai aranjeaza logul frumos pe coloane sau pune-l in exel sa-l aranjam noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul e bine

pe log nu prea apar motive dc ar scoate fum... doar ca debitmetru mi se pare putin cam slab... dar nu pot fi sigura ca presiune din trubo nu e = cu presiunea specificata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cu ceva vreme in urma am postat un log facut unei Bora la care ii schimbasem debitmetrul. Se misca bine dar avea ceva ezitari inainte de 2300rpm. Acum nu mai trage deloc. Negative deviation, am facut si un log.

Se pare ca nu mai are deloc vacuum. Tija turbinei nu se misca absolut deloc (am tinut mana pe ea cand cineva accelera) si nici clapeta de opturare a aerului nu se mai inchide cand se opreste motorul. Cu mana daca le misc e ok, nu sunt blocate.

La o verificare rapida am vazut ca furtunul care duce la actuatorul turbinei e putin ros dar nu mi-am putut da seama daca e spart si nici nu am avut timp sa-l inlocuiesc sau sa-l probez. Poate fi un furtunas spart cauza tuturor problemelor astora?

Atasez logul, il pun tot pentru ca pana a ajuns in a 3-a se stocase deja eroarea.

log_01_003_010_011.XLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!