Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

pot fi 2 chesti.... ori piezi presiune pe undeva ( trebuie sa se auda un fasait si sa se murdareasca de ulei pe unde scapa)

ori e debitmetru nebun - cel mai probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms swat cat dar cum aflu mai exact? tin sa mentionez ca turbina ii pusa de 3 zile sus pe masina are un fasait dar toti o zis ca ii normal. cei de la service mi-au facut un test cu multi diag si le-a dat eroare la senzoru de la pedala de acceleratie dupa ce am venit acasa am chemat un amic cu testul vag com si el nu a gasit nimik am fost in proba cu el cu masina si acelea sunt rezultatele de mai sus. chiar nu stiu ce sa fac, masina acum someaza in parcare si eu am mare nevoie de ea. si inca ceva ce am observat daca masina sta la relantiv o perioada valoarea de la MAF actual creste pe la 450 si egr-ul pica la 4.8 sau chiar 0 (aceste date nu apar in test ca am iesit prea repede din el) si daca o turez odata masina totul revine in parametri :|. help ca is disperat :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog daca aveti timp sa va uitati si peste logurile mele sa imi spuneti daca ceva este in neregula. (este prima oara cand fac log si nu stiu daca am procedat cum trebuia). Multumesc.

LOG01.xls

LOG02.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urca un pic cam mult presiunea in turbina dar nu e f grav, acel spike e timp de 2 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr dupa 2 min se dezactiveaza.. ignora aia.... daca nu fasaie schimba debitmetru si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reaparut cu un nou log acesta fiind mai mare ca si precedentul. is mai multe loguri facute va rog uitati-va cum se comporta masina si la relantiv. de ce imi creste maf-ul si dupa ce apas acceleratia (nu conteaza cat de tare) is revine la loc :|. am mai observat ca atunci cand face treaba asta daca scot furtunasul acela de vacuum care intra in egr nu trage aer. care poate fi cauza? si dati-va cu parerea si in legatura cu turbina daca merge daca agata sau ceva sa stiu, pentru ca daca am probleme la ea sa ma duc sa o schimb ca ii in garantie. va multumesc si scuzati de stresul pe care vi-l provoc.

log_mare.xls

log_mare.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de logul asta ? Multumesc !

post-29377-1245524922_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mafia112 ai pierdere de vacuum la ralanti sau doar se dezactiveaza EGR, nu stiu sigur. In rest eu zic ca e OK.

l@u nu vad nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mafia112 ai pierdere de vacuum la ralanti sau doar se dezactiveaza EGR, nu stiu sigur. In rest eu zic ca e OK.

l@u nu vad nimic in neregula.

se poate sa pierd vacuum din cauza la un furtun fisurat si din cauza aceasta MAF-ul sa creasca la relanti la vreo 450? daca ai vazut in mers MAF-ul inregistra o valoare mult prea mare eu din cate stiu nu are voie sa treaca peste 850.(nu-s mecanic dar la un prieten la passat cand accelera si pe loc MAF-ul nu trecea de valoarea de maxim specificata). nu ar putea fi de la debitmetru sa il apuce nebunia cum a zis Swat Cat? si valoareade la Atmos. Pressure sensor f96 nu ii c-am mica? si in plus mai si oscileaza intre 958-938 asta ce mai poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR merge perfect, valoarea de 200 si ceva la MAF in relantiu e perfecta atunci cand EGR e in lucru, iar valoarea de 400 si ceva e in regula pentru egr inchis, acest lucru il face ECU pentru a reduce poluarea si nu influenteaza in niciun fel performantele masinii, problema e in sarcina, unde MAF arata cam mult si e posibil sa fie de la furtune neetanse pe traseul turbina- galerie de admisie, sau vreo fisura pe la intercooler. Turbina e in regula.

Modificat de flavius 76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR inchis inseamna poluare maxima, se reduce atunci cand EGR este deschis. In turatie maxima se inchide pentru a nu afecta performantele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR merge perfect, valoarea de 200 si ceva la MAF in relantiu e perfecta atunci cand EGR e in lucru, iar valoarea de 400 si ceva e in regula pentru egr inchis, acest lucru il face ECU pentru a reduce poluarea si nu influenteaza in niciun fel performantele masinii, problema e in sarcina, unde MAF arata cam mult si e posibil sa fie de la furtune neetanse pe traseul turbina- galerie de admisie, sau vreo fisura pe la intercooler. Turbina e in regula.

bun dar pentru o turbina noua valoarea nu ii c-am mica? am vazut la alti ca valoarea sta la 999.6 tot timpul si la relantiv si in turatii(ma refer la atmos. pressure sensor f96). va multumesc si scuzati-ma ca sunt asa insistent :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F 96 e un senzor in ECU , care masoara presiunea atmosferica existenta in acel timp afara, in natura si nu are legatura cu presiunea data de turbina. . Daca esti la level 0, la mare presiunea e mai mare. daca urci pe trensfagarasan si faci logul la Balea Lac presiunea o s fie mult mai mica. Clujul stiu ca e la cateva sute de metri fata de nivelul marii, deci e normal ca presiunea sa fie mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci turbina ii ok sa inteleg. ms AL Bundy mi-ai luat o ,,piatra de pe inima'' :D.. totusi dc turbina are un ,,suierat'' pronuntat? te rog mult daca sti sa ma lamuresti pentru ca din cate cunosc turbina noua nu trebuie sa o auzi adica cel putin nu tare :|. ori is eu fixat pe acest sunet si creierul mi-l amplifica ori ii ceva problema. daca scot furtunul care intra in turbina si pun mana pe ax si acesta nu are joc atunci de unde ar putea veni acest suierat? intercooler sau ceva furtun spart?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Nu stiu daca pot posta aici si log-uri care nu tin de turbina, dar incerc...

Sper sa nu supar pe nimeni.

Am si eu o problema cu un V6 TDI (BDG)

Dimineata cred ca porneste in 4-5 cilindri, si mai scoate si fum alb pana se incalzeste...

Ideea este ca vroiam o parere de la voi daca ar putea fi de la injectoare sau compresie ceva...

Mentionez ca masina tocmai a iesit din service dupa un incident cu turbina... crapata.

Primul log a fost inregistrat dimineata, iar cel de-al doilea seara, dupa aprox. 5 ore de stat pe dreapta.

In afara de prima pornire (dimineata) motorul merge ok in restul zilei, chiar daca sta mai mult pe dreapta.

Multumesc!

Log_dimineata.xls

Log_seara.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

@mafia112 turbina suiera(fluiera tare) in general cand ai intercoolerul fisura/spart eu stiu ptr ca imi fluiera si mie fff tare si in sarcina si la relantiu dar eu aveam intercoolerul spart, dupa schimbare totul a redevenit la normal(asa cred). Sa mai poate sa fie si de la debimetru (cred), iti functioneaza bine? Nu stiu poate sa te mai uiti la furtunasele de vaccum sa nu fie unu spart si eventual sa te uiti bine la interccoler(la plastic si furtunu de intercooler etc). Si mie cateodata imi fluiera dar dupa ce am fost tot in "blana"cu ea si mult mult timp, si eu am aceleas golf adica al meu ii AGR.

Daca tiai rezolvat problema sau ai descoperit care ii problema sa ne informezi si pe noi.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi la 5 jumate ma duc la mecanic sa ne ,,jucam'' umpic cu masina sa vedem care ii problema. cand vin inapoi o sa postez ce am aflat si care a fost problema. ms tuturor pt replay-uri.

talk later

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic si mi-a spus ca debitmetrul de aer trebuie schimbat. nu stiti cum aflu ce debitmetru imi trebuie pentru motorul meu ALH 90 Cp?. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum si-a dat ala seama ca trebuie schimbat? si de ce, ce e defect la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum si-a dat ala seama ca trebuie schimbat? si de ce, ce e defect la el?

cand a pus-o pe tester mi-a spus ca debitmetrul baga prea mult. in mers debitmetru baga peste 1000 iar mie ar trebui sa-mi bage pana in 850. culmea ca lui i-a dat eroarea de la pedala de acceleratie dar la un preten nu i-a dat-o niciodata si am pus testerul pe ea de 3 ori. deci debitmetrul cica ii dus o sa-l schimb sa vad cum se comporta. ce mi-a mai spus mecanicul ii ca la ce valori lucreaza debitmetrul meu lucreaza numai cele de pe masinile cu 130 cp. sper sa scap de probleme dupa schimbarea debitmetrului. ce imi recomandati sa ma duc la reprezentanta sa cumpar original sau nu? ce sa fie bosch sau piesburg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar s-a uitat si la presiune din turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un log mai sus si de acolo se vede ca presiunea e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da s-a uitat si la presiunea turbinei si o zis ca ii ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am revenit de la mecanic. am schimbat debitmetrul si ce sa zic alta viata. nu mai pica masina in nas. deci cum am zis debitmetru care l-am avut pe masina baga in jur de 1100 cand acceleram masina pe loc iar cel nou baga max 500 din cate am vazut. deci ii o diferenta :D. va multumesc tuturor care si-au dat cu parerea si s-au uitat peste loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Probleme peste probleme...

Va solicit si eu sfaturile dupa o reparatie majora (zic eu) la motor.

Este vorba despre un 2.5 V6 TDI (BDG)

A crapat turbina... ulei ajuns in admisie... 2 biele deformate usor...

Am reconditionat turbina la prietenul Cipos, pusa pe masina, totul relativ ok.

Motorul pornea destul de urat dimineata (cred ca in 4 cilindri) dar dupa ce se incalzea mergea ok (de vina evident ar fi cele 2 biele strambe).

Dupa ce se incalzea si plecam masina tragea bine.

Atasez un log de inainte de a schimba bielele, cand tragea masina:

inainte_de_reparatie.xls

Vazand ca motorul porneste urat dimineata am mers la service pentru a lua compresia pe cilindri.

Aici de fapt mi-au spus ca ar fi o problema cu 2 cilindri si ca trebuie desfacute chiulasele.

Au desfacut chiulasele si au remarcat ca doua pistoane nu urca pana sus de tot, ca ceilalti 4. Este vorba de primii cilindri din fata - primul din stanga si primul din dreapta

Am schimbat bielele pentru aceste 2 pistoane (a durat cateva zile) dupa care am luat masina de la service.

Totul ok, motorul se auzea bine, plec cu masina...

In mers vad ca nu trage masina... de parca nu ar avea turbina...

Le spun si celor de la service, pun si ei laptopul pe masina si imi spun ca este debitmetrul dus...

Am plecat de la ei, am pus si eu laptopul meu si am facut 2 log-uri: unul cu debitmetrul pus, unul cu debitmetrul scos.

Le atasez mai jos:

cu_debitmetru.xls

fara_debitmetru.xls

Nu stiu totusi de ce inainte de a o duce masina tragea... si acum nu mai trage...

Eu vad ca valorile nu sunt ok, dar chiar a fost o coincidenta ca nu mai merge dupa reparatie?

As vrea sa imi spuneti si mie ce concluzii trageti dupa aceste log-uri (inainte de reparatie si dupa reparatie, cu debitmetru pus si cu mufa scoasa)

Totodata... se poate curata... repara acest debitmetru in vreun fel? Sau pur si simplu e stricat?

Am vazut ca cei de la service au mai reglat avansul... la ce valori trebuie sa fie acesta?

Multumesc!

Modificat de cazanradudaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!