Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Mersi pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Imi puteti face si mie o interpretare va rog? Functioneaza in parametrii? Scuze ca am pus tip printscreen dar nu m-a lasat sa ridic fisier tip .csv
Log-ul este in treapta a 3-a

post-111118-0-84398500-1402742597_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

totul pare ok,mai putin maf-ul,daca te uiti de la 3045 rpm valoarea maf actual continua sa scada cauza poate fi debimetru obosit(cati km are masina) sau un egr care nu lucreaza cum trebuie(log BS 003)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scan am vrut sa zic. Ce vrea sa zica prin Engine Start Blocked by Immobilizer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Km are cam multi vreo 290 k (am luat-o din germania acum 2 ani cand avea 265 k) dar n-am avut nicio problema cu masina, am schimbat doar distributia si uleiul...Am vazut ca pe la EGR cam curge ulei, dar am intrebat si baietii mi-au zis ca la toate e asa si daca il schimb cu unul nou, o sa inceapa sa curga si asta in scurt timp.. 

Ieri am scos si furtunul sa vad cum se prezinta EGR-ul nu stiu daca e atat de murdar incat sa necesite o curatare...

P.S. Nicio eroare pe vagcom!

post-111118-0-86240400-1402817121_thumb.

post-111118-0-45426100-1402817122_thumb.

post-111118-0-89225800-1402817122_thumb.

Modificat de OvYd3L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

incearca cu un alt debimetru de proba si vezi ce valori ai....iar despre egr toate dau ulei pe la orificiu dar in limita bunului simt ar trebui sa iti faci griji cand incepe sa faca galagie sa horcaie undeva intre 1500-2000rpm si nu cred ca ii strica o curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am avut de cateva ori surpriza ca masina sa isi piarda din putere pentru o fractiune de secunda incepand de la 1800 de turatii. Am facut un log in mers. Singura valoare care mi se pare ciudata e la Recirc. Duty Cycle (100,6%).  Pareri careva?

LOG IN MERS.xls

Modificat de dodooopassat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai făcut bine logul. Trebuie să apeşi acceleraţia la podea ceva mai jos de 1800 rpm, mai ales că pe la turaţia aia ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam impresia ca parca nu mai trage ca la inceput (de tras trage bine, dar parca nu ca la inceput) dar credeam ca m-am obisnuit eu cu masina...Este o posibil sa nu fii fost doar o impresie si sa fie din cauza maf-ului?

Inca o intrebare ..valorile maf-ului trebuie sa fie constante ?  adica nu e normal sa scada, cum scade la mine , nu? 

Modificat de OvYd3L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scan am vrut sa zic. Ce vrea sa zica prin Engine Start Blocked by Immobilizer?

 

zice ca motorul a fost oprit de una dintre componentele imobilizatorului.... ai pornit si s-a oprit imediat.

 

cauze - daca te-ai jucat cu alte ceasuri, daca ale tale fac figuri sau daca ai bagat o cheie care nu are cipul scris pt masina ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot chinui cu masina din semnatura si nu reusesc sa o fac sa traga bine.Am curatat turbina  si am schimbat debitmetru ( dupa indicatiile unora de pe aici)...masina tot nu trage bine , filtrele le-am schimbat, nu am erori stocate.Ma sina trage bine pana in 80km/h iar apoi deabia se intinde pana maxim.130.Duypa cum vad, tija e cam scurta o sa o mai lungesc, dar si asa tot ar trebui sa traga.varianta in excel nu ma lasa sa o uploadez.

tr3.pdf

tr-4.pdf

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi,

 

dar debimetru l-ai inlocuit cu unul nou sau cu unul de ocazie?

 

Cum recunosti tu ca tija este prea scurta?

 

Mai citeste inca odata acesta postare te rog: http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cumparat astazi.

tr3 si tr4 pedala la ,max , canalele 3,10 si 11...exact asa am facut.

Am un varf de 2300mb si cerinta este 1948mb

Cand accelerez  motorul e zgomotos (clentzane....nu gasesc alt cuvant).....banuiesc ca n108 de pe pompa de inj nu-si face treaba cum trebuie , cu toate ca nu am eroare, sa fie depuneri de span mizerie etc?.... voi ce ziceti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul mai clănţăne şi când se recirculă mai multe gaze decât trebuie nu numai când este avansul dereglat (dacă tot ai vagcom fă un log în mers pe canalul 004 şi se va vedea clar dacă valva îşi face treaba). Anulează EGR  prin scoaterea furtunaşului de vacuum sau cel mai bine cu şaibă plină pentru a scoate această cauză posibilă din ecuaţie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste valoarea masurata la EGR si compara cu valoarea specificata, la tine valoarea masurata este mereu sub valoarea specifica deci in motor ajunge mai  putin aer decat este necesar daca tu sustii ca MAF ul este nou atunci trebuie sa cauti problema undeva pe la intercooler( infundat )sau vreun furtun spart eventual probleme de etansare a tubulaturii turbo.

La VEP  e maestru  Lupo responsabil.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt si la obiect: Golf 4- ALH. Merg cu a 4a pana la 4000 RPM si accelereaza bine, a5a pana la 3500RPM si in continuare accelereaza bine aitnge 170 KM/h. Doar ca in anumite momente, complet aleatorii, ia Limp sus in ture. In a5a la 3000RPM si aproape 140 KM/h si tot asa. Dupa ce ia Limp, opresc, pornesc si masina ori ia Limp ori merge iar bine (160-170 KM/h) pana o fortez din nou si iar ia Limp. Atasez si LOG-ul in mers cu treptele 3 si 4. Observ o diferenta mare de presiune intre ce ar trebui sa fie si ce e de fapt. Mentionez si ca sub EGR este destul de mult ulei. Se poate oare sa fie de la EGR?

TREAPTA 3 .xls

TREAPTA 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suprapresiune - trebuie desfacuta turbina si curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut un log si am luat doar valorile in care acceleratia era pusa la podea, de la diferite turatii. Treptele de viteza nu le-am notat, dar ar trebui sa fie 2 si 3...

Din ce imi dau seama, valorile sunt putin peste cele specificate... Masina trage bine, de data asta cand am facut logul nu a vrut sa faca figuri sa isi piarda puterea o fractiune de secunda in zona 1800-2200rpm. Se intampla rar, ce e drept, dar sper sa pot face sa dispara de tot problema. Am in plan sa schimb locul de unde alimentez si la fel si filtrul de motorina. Pe tabel se vad ceva probleme la egr? Trebuie curatat?

TEST 3 10 11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce vezi tu in log ca fiind probleme de EGR sunt de fapt valorile MAF!   si la WOT adica acelerare maxima  EGR este obligatoriu inchis, sau cel putin  EDC comanda EGR inchis!  deci din aceste loguri nu poti spune  da sunt probleme la EGR, ptr a vedea cum functioneaza EGR exista  Basic Setings 003  care se poate inregistra ca un log in mers si te v-a ajuta ptr a spune da este bun sau nu EGR ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru raspuns, o sa verific si asta si voi reveni cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Revin si eu, dupa o perioada lunga de absenta din acest topic, cu cateva logouri pe care as dori sa mi le interpretati si mie. Precizez ca am avut un furtun la turbo care tragea aer fals. A fost inlocuit, si acum v-as ruga sa-mi spuneti daca ar mai fi probleme pe undeva si cum as putea sa le rezolv. Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-02-003-010-011.xls

LOG-03-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Motor 2.0 tdi, BMP.

Modificat de vwrxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@dany2005

din primul log reiese presiune prea mica in turbo verifica sa nu ai vreun furtun de la turbo spart sau sarit,furtun de vacuum spart,iesit sau conectat gresit,electrovalva N75 defecta si mai rar geometrie blocata,banuiesc ca ai si o eroare de genul negative deviation iar in al doilea log nu stiu ce sa intamplat dar este mai bine ,mai putin valoarea debimetrului. 

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!