Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

EGR pierde destul ulei printr-un orificiu, isr atasat sint niste loguri atit in format csv cit si xls; bineinteles ca ia limp mode si eroarea pe engine este 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent.

Pareri??

tnx

aparent este lipsa de vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o merge rocada n75 alh-axr? in afara de furtunase, valva si actuator ar mai fi ceva de verificat? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un prieten cu o Bora de 90cp , AGR , si ii ia limp. Atasez un log daca puteti sa imi spuneti ce este va rog frumos.

PS : Are turbina cu geometrie variabila sau nu ?

LOG_bora_agr.CSV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se intampla alta chestie, mai dubioasa. In unele dimineti nu trage decat pana pe la 2000 de ture, in mod normal (nu mai bine, nu mai rau), insa dupa 2000 cand ar trebui sa inceapa "distractia", nu incepe. Adica nu trage deloc. Se aude motorul de parca ar lucra pe uscat. Am oprit motorul si l-am repornit in mod repetat insa nici o schimbare. Apoi am incercat si i-am dat pe liber o "talpa" pana in 4500-5000 de ture si spre surpriza mea si-a revenit. Chiar in ziua aia am avut un drum pana la Bucuresti si am tinut-o in 3000 de ture, fara sa schimb vitezele sub 2500. Speram ca si-a revenit insa lipsa de putere a reaparut in dimineata urmatoare si aproape in fiecare zi in ultima saptamana.

In completare precizez ca am curatat turbina acum 12-15000 de km si inainte de asta cu vreo 2 luni am schimbat si debitmetru (cu unul Pitburg) si valva aceea de la turbina (nu stiu cum se numeste exact).

Multumesc pt raspunsuri si scuze pentru postul lung.

Atasez si un log cu motorul in starea de "agonie"

LOG_01_003_01.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai vacum pe actutor sau e gripat... sau e spart actuaotu

osama: e de la geometrie sau actuator..... prea multe presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat au geometrie variabila agr de 90cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca da... e doar euro 2 in rest e identica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos.

Stai ca acuma mi-a picat ,,fisa" , la actuator sa nu fie bine reglat sau sa fie murdara tija sa agate ?

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...

vreau si eu o parere...masina trage foarte bine , insa undeva pe la 150-160 mm/h, imi da limp mode.

si mi se mai pare ca intra destul de tarziu turbina.....este normal la tipul de motor alh?

multumesc frumos!!!

misu_1.xls

Modificat de misi_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria sau actuatoru... daia intra greu si ia si limp

osama: nu cred ca e problema de reglaj

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla actuatorul? Se poate desface si curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Actuator...

post-12725-1245247211_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Swat Cat au geometrie variabila agr de 90cp ?

Eu stiu ca e fixa,nu variabila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu primu..... geomtia sau actuatoru se cam chinuie sa tina presiune ct...dar merge. nu o sa faca probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR pierde destul ulei printr-un orificiu, isr atasat sint niste loguri atit in format csv cit si xls; bineinteles ca ia limp mode si eroarea pe engine este 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent.

Pareri??

tnx

senzorul de temp. motorina indica vreo 80 grade...stiu ca si la mine arata atit cind era ars....are vreo influenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu primu..... geomtia sau actuatoru se cam chinuie sa tina presiune ct...dar merge. nu o sa faca probleme

Face probleme in sensul ca, cateodata dupa pornire nu trage cum trebuie, la urmatoarea repornire nu se mai manifesta. Eu nu am reusit sa prind cand nu merge. Deci nu e limp mode , nu trage chiar dupa pornire nu dupa accelerare si limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie actuatrorul, atunci cand face probleme baga mana la actuator si impinge, daca il trage brusc dupa ce ai apasat insemna ca 100% e actuatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un pic offtopic: actuatorul se poate curata in vre-un fel sau trebuie schimbat? La mine se afla in starea incipienta de functionare defectuoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...

vreau si eu o parere...masina trage foarte bine , insa undeva pe la 150-160 mm/h, imi da limp mode.

si mi se mai pare ca intra destul de tarziu turbina.....este normal la tipul de motor alh?

multumesc frumos!!!

problema a fost turbina...geometria era blocata din cauza ruginei ( masina nu a rulat prea mult in ultimi 2 ani), si am schimbat-o ( adica Cipos a facut-o) ; acum merge bine masina;

multam !

P.S. pt colegul care intreba mai sus: motorul de 90 CP are geometrie variabila....tocmai ce-am schimbat-o..... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Doar ALH are geometrie variabila,celelalte de 90cp ca 1Z,AHU,AHH si cred eu,nu sunt sigur,AGR au geometrie fixa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Simplu detinatoru de AGR.

Deci AGR-ul ii NON PD, NON GV, turbo KKK(3K) nu Garret sunt informatii despre AGR 90cp TDI (pe golf 4 sunt sigur) utilizati searchul...

P.S daca mai sunteti detinatori de motoare AGR va rog sa va postati intamplarile/problemele sau satisfactile pe postul AGR TDI 90cp.

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul se poate curata in vre-un fel sau trebuie schimbat? La mine se afla in starea incipienta de functionare defectuoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog uitati-va peste rezultatele testului facut la masina mea un golf 4 TDI 90 CP motor ALH. masina imi pica cateodata in nas cand apas umpic acceleratia, iar daca o apas mai tare trece peste acest ,,hop''. nu cred ca am facut testul prea bine astept parerile voastre si daca trebuie sa fac altu ziceti-mi si in care grup sa-l fac. va multumesc

LOG_meu.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Simplu detinatoru de AGR.

Deci AGR-ul ii NON PD, NON GV, turbo KKK(3K) nu Garret sunt informatii despre AGR 90cp TDI (pe golf 4 sunt sigur) utilizati searchul...

P.S daca mai sunteti detinatori de motoare AGR va rog sa va postati intamplarile/problemele sau satisfactile pe postul AGR TDI 90cp.

have a good time

unele agr au turbina garret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!