Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Rune iata ca a venit si graficul cu IQ-ul. Astept sa imi arati limitarea aia de la injectie cand MAF-ul specific nu este 850 mg/str. 

 

IQ 1.9 TDI BJB.xls

 

PS: Valoarea IQ reala este inmultita cu 10 pentru a da frumos pe grafic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian dar  sa ma inveti si pe mine cum se face identificarea unei limitari la injectie fara canalul 008  ca eu nu stiu!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@Skipy

 

frate dar ce i-ai facut la turbo,ai umblat la reglajul tijei...jur ca zici ca ai tija ruginita...stramba...deformata...reglata la misto nu stiu cum sa ii zic ce dumnezeu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, avem mapa MAF-IQ, te uiti acolo si vezi ca la 1722 rpm cu MAF-ul specific de la mine din log cantitatea de motrina injectata este de 33 mg/str, asta pana sa se aplice mapele de limitare Torque Limit,Smoke Limit si mai sunt si altele. Apoi te uiti la mine in grafic si vezi ca la 1722 rpm cantitatea de motorina injectata (dupa limitari) este 43.4 mg/str , deci ECU a ales sa folosesasca valoarea maxima din mapa MAF-IQ corespunzatoare 850 mg/str.

 

PS: Eu zic ca rezulatatele vorbesc de la sine ... 

 

LE: Si pe langa asta vezi si tu cata motorina e injectata la 3000 rpm cand valoarea specificata/actuala este la 850 mg/str si vezi si cat a fost la 1900 rpm cand valoarea specificata este 795 iar actuala 990 mg/str.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian sistemul asta de diagnosticare ma depaseste.....

 

daca vrei fa te rog un 001, 008  si putem vorbi ca oamenii nu balarii.

 

Uite cele 3 limitatoare versus MAF specific/actual

 

 

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la tine in grafic este destul de clar ca nu exista limitare din cauza MAF-ului specific sub 850 mg/str. 1800 rpm (MAF specifici sub 850 mg/str, MAF actual peste 850 mg/str) ECU alege IQ-ul maxim. Pentru mine este destul de clar, nu inteleg de ce nu si pentru tine ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai omule tu ma scoti la pensie

 

eu ti-am postat acest grafic numai sa stii despre ce vorbim , cum arata i limitare, deci  limitare  la injectie se cauta cu canalul 001 008  si lasa-ma .................................

 

 

uite aici graficul cu maful   ca imi faci peri albi

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_2007

Atasez si eu BS 003 si BS 011. Rog interpretare. Multumesc

 

Logs.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe cu o curatare a EGR ului  si  deblocarea  geometriei iti agata putin in Pozitia Turbo ON  cand tija este iesita toata din actuator, dupa ce ai facut aceste 2 operatii fa un log in mers sa vedem  cum e MAF ul, inainte de a curata nu are rost sa omori masina cu loguri in mers..nu se deblocheaza.

 

Daca dupa cateva luni geometria incepe sa se blocheze din nou e semn ca trebuie sa dai turbo jos ptr o curatare mecanica.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_2007

Multumesc. Deblocarea geometriei ce presupune? Saptamana viitoare o sa curat EGR si galeria. Ma gandesc si la MAF nou...

Am observat ca nu mai vrea sa treaca de 170 cand ies cu ea pe autostrada si cand o calc mai tare prin oras se tureaza liniar pana la 3000, acolo are o ezitare, dupa care se tureaza mai departe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca MAF ul are mai mult de 100-150 mii km  il poti schimba deoarece cam asta e viata lui ..si intra la consumabile.

 

DEblocare consta in demontarea actuatorului, fara modificarea lungimei tijei,  si miscarii parghiei geometriei de la un capat la altul pane merge foarte usor.

 

Suna a maf  ezitarea la 3000 si neatingerea vitezei maxime.

 

Curata/spala si intercoolerul la interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate curata EGR-ul la Tiguan din 2010 sau trebuie schimbat neaparat? Am inteles ca ajunge pe la 1800 lei si as prefera totusi sa-l curat. Multumesc mult pentru orice informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate curata doar cu conditia ca motorasul sa functioneze,iar arcul de la supapa sa nu fie rupt.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am urmatorul Log la un Passat Avf de 131cp. Din cate pot sa imi dau eu seama, pare totul in regula, insa astept si parerea celor mai in masura. Va multumesc mult si astept parerea voastra. Specific ca masina trage foarte foarte bine. Logul este facut in Treapta 3, respectiv 4.

post-56779-0-09381500-1399042246_thumb.j

Modificat de milibili
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar care este scopul acestui log?

Deci daca tu esti convins ca masina merge bine  crezi ca mai are vreun sens sa asculti parerea cuiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu consider ca merge bine, insa nu stiu inca sa citesc atat de bine aceste loguri. Poate este ceva ce mie imi scapa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

milibili - si la tine se vede o suprapresiune, dupa care este compensata bine.

 

iulian - curatarea/inlocuirea geometriei, presupune dat jos turbina, desfacut si curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa alte cateva ore de incercari ...am renuntat atat se poate face deocamdata in ceea ce priveste reglajul turbinei, in prima parte este logul de ieri seara , in partea a doua este logul de astazilog 01-02.05.2014- o11.xls

de asemenea am mers si am facut un log in 03-10-11 si surprinzator masina s-a comportat bine spre f bine , doar cateva oscilatii in rest parca mai multa vigurozitatepost-85587-0-46181100-1399054242_thumb.p...Rune ...atat am putut sa scot ,...oricum cred ca e mai bine decat inainte de a umbla la ea...ce zici Rune , vazand cele 2 loguri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult pentru răspunsul acordat. O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, va rog ajutatima si pe mine... ca eu unu nu inteleg mare lucru din logurile astea

va multumesc frumos

post-135364-0-75894100-1399063095_thumb.

post-135364-0-82237200-1399063097_thumb.

post-135364-0-31321500-1399063099_thumb.

post-135364-0-56300000-1399063099_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara faptului ca Maf-ul e obosit si ca turbo face un spike de suprapresiune cam mare, totul pare ok.

 

Vorba doctorului "spune ce te doare" ca sa stim din ce unghi privim problema. Eventual daca e o problema semnalata, sa ne specifici daca ai soft pe masina sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin!

 

Inverseaza On cu OFF

 

OFF=inchis   On = deschis

 

Turbo OFF = vacuum maxim= parghia lipita de surub reglaj= 950_980 Mbar= pozitia in care turbo sta la relanti

 

Turbo ON= vacuum minim= parghia la capatul opus surubului reglaj= 1150 mbar= pozitia in care  geometria sta in mers constant

 

Pentru a nu lasa informatii inexacte pe forum, dupa ce m-am mai documentat am ajuns la concluzia ca:

 

Turbo ON = vacuum maxim= parghia lipita de surub reglaj= presiune mai mare (nu am gasit exact o valoare, doar ca trebuie sa fie cu cca. 150 mbar mai mare decat la OFF)= pozitia in care turbo sta la relanti

 

Turbo OFF= vacuum minim= parghia la capatul opus surubului reglaj= presiune mai mica= pozitia in care  geometria sta in mers constant

 

Pentru amatorii de reglaje!  NU se umbla la surubul de STOP, poti sa-ti distrugi turbina foarte usor. In schimb cu lungimea tijei va puteti juca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a face lumina si mai mare, turbo on-off difera dupa tipul actuatorului! Vezi Garrett vs KKK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pentru a nu lasa informatii inexacte pe forum, dupa ce m-am mai documentat am ajuns la concluzia ca:

 

in schimb cu lungimea tijei va puteti juca.

 

 

continua documentarea ...poate reusesti sa NU lasi informatii inexacte...si vezi bine ca Dementor ti-a dat o directie buna unde gasesti greseala ta.....

 

 

In 2002 Audi a montat pe 8E  Garrett si nu KKK

 

 

Si acest turbo este un cunoscut prieten GT 1749V fara galerie, deci unul din cele mai banale turbo facute de Garrett   de ce oare or fi inversat ON ul cu OFF nu stiu  dar nici nu ma intereseaza acest lucru................

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!