Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut Dolfin,

 

Scuza-mi viteza dar daca ar fi sa spun cum merge asi putea formula " ca cizma"

 

Vor sari multi si vor spune ca MAF-ul e varza (sau cum altul spunea ca e muci ..nu stiu ce vrea sa spuna) si intradevar valoarea MAF masurat cade urat tare sub  valoarea specificata dar!! atentie ce face si turbo si vei vedea ca valoara masurata e foarte scazuta.

 

 Verifica geometria turbo sa nu fie blocata , nu costa nimic, o poti face cu un Log BS 011 ori prin demontarea tijei si verificarea la mana, dupa ce ai certitudinea ca geometria este perfect libera si comanda turbo functioneaza corect atunci putem suspecta MAF ul pana atunci concentreazate asupra geometriei.

Bafta

 

Am revenit cu log pentru BS 03 si 11, precum si log de la 1.500rot/min pe 03,10,11.

 

Te rog Rune uita-te pe noile date si exprima-ti o parere.

Pare destul de complicat.

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinel.casu

Salut, am facut si eu un log din mers in treptele 3 si 4 la masina din descriere. Valorile MAF (actual) par cam mici dupa 3000 rot/min. As ruga pe cineva cu mai multa experienta sa arunce un ochi. Multumesc!

 

Treapta 3 - LOG-01-003-010-011.xls

Treapta 4 - LOG-01-003-010-011.xls

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin,

 

Frumos!  vrei sa fii in rand cu cei buni.

 

LA grafice trebuie sa mai vb putin cum poti face  sa ai scala cu turatia motorului in dreapta.

 

Ptr BS 003 si 011 gasesti ceva explicatii in postarea # 6490, ambele fiin destul de ok,  la 003 ai ambele valoari  scazute  dar  sa spunem ok , la 011  se vede o anumita intarziere  dar nu justifica totul.

 

Cel mai relevant este logul in mers, si foarte interesant este randul  31 unde:

 

3045 PRM  /  850 mg/str MAF specific / 725 mg/str MAF masurat /  2040 mbar  pres Turbo specific / 1625 mbar  pres Turbo masurat / 39.5 %  cyclu N75

 

Eu asi spune  MAF , deoarece geometria nu pare asa de blocata ,  de aceea daca ai posibilitatea inlocuieste MAF ul cu unul garantat bun si refa acest log cu maful schimbat.

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristinel.casu, da intradevar valoarea maf actuala scade dupa 3000 rpm. Ce se mai observa, in tr 3 ai un underboost destul de larg, iar in treapta a 4-a ai doar un varf de underboost. Un BS 003 si 011, ar clarifica mai bine situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin,

 

....

Eu asi spune  MAF , deoarece geometria nu pare asa de blocata ,  de aceea daca ai posibilitatea inlocuieste MAF ul cu unul garantat bun si refa acest log cu maful schimbat.

 

Multumesc pentru comentarii.

Ramane sa aflu unde este MAF acesta.

 

Atasez un grafic Dyno (Vitan Auto-test, role inertiale) de la momentul in care masina avea, cred, 8.000Km.

Se observa si atunci, mult atenuat in graficul luat de la roata, sinusoida din functionarea turbinei.

post-68691-0-52893800-1398342902_thumb.j

 

Erau probleme cu MAF-ul si atunci?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin,

 

MAF ul = debimetru  se gaseste  pe tubul ce pleaca de la filtru de aer inspre motor.

 

Din pacate nu ma cunosc cu Dyno si de aceea prefer sa ma abtin decat sa o iai prin balarii.

 

O alta posibilitate de a evalua cat de bine merge motorul o poti face cronometrand timpul  necesar ptr a ajunge de la 2000 rpm la 4000 rpm intreapta a 3 a   sau a 4 a ,cu conditia  ca ai un timp de referinta.

 

Deci cand ai senzatia ca masina merge perfect  faci cateva masuratori ptr a  defini timpul de referinta, si in timp daca ai impresia ca motorul a devenit mai lent refaci acesta masuratoare si compari timpul obtinut cu cel de referinta, stiu nu este o metoda  perfecta dar rapida

 

O alta varianta este achizitionare unui add-on ptr vcds   se numeste  KPower 3.0.9 - Mobile Dynotest with VCDS  deci este un gen de DYNO mobil   dar conditia este sa  cunosti foarte exact greutatea totala a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice fel de masuratoare prin OBD nu are mare relevanta in realitatea de la roata.

 

Cand am incercat mai multe mape de tuning, intr-un fel aratau graficele pe VCDS si cu totul alta era realitatea de la roata.

Dupa fiecare mapa am facut Dyno, cu role inertiale de 500Kg fara franare, deci graficele n-au fost alterate (cum mai procedeaza unii cu standuri DYNO cu franare).

 

O sa caut in ELSA MAF-ul, cum se numeste el tehnic?

 

La CR-uri se pot scoate graficele 03, 10, 11 echivalente?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luftmassenmesser

 

Dolfin acesta este un topic dedicat Logurilor hai sa nu ne face dusmani moderatorii.

 

La CR-uri se pot scoate graficele 03, 10, 11 echivalente?  nu vad de ce nu? clar canalele de masurare se mai schimba de la model la model  dar in principiu technica e identica.

 

Roaga-l pe GABIVVX sa iti caute codul exact , si daca vezi cu unul de proba ca merge bine il poti ruga sa iti vanda unul, si sunt mai mult ca sigur ca iti face si un pret bun ca membru vwforum

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinel.casu

Salut, am facut si eu un log din mers in treptele 3 si 4 la masina din descriere. Valorile MAF (actual) par cam mici dupa 3000 rot/min. As ruga pe cineva cu mai multa experienta sa arunce un ochi. Multumesc!

 

attachicon.gifTreapta 3 - LOG-01-003-010-011.xls

attachicon.gifTreapta 4 - LOG-01-003-010-011.xls

 

 

Cristinel.casu, da intradevar valoarea maf actuala scade dupa 3000 rpm. Ce se mai observa, in tr 3 ai un underboost destul de larg, iar in treapta a 4-a ai doar un varf de underboost. Un BS 003 si 011, ar clarifica mai bine situatia.

 

Am reusit sa fac un BS pe 003 si pe 011. Multumesc!

 

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune Ai vazut ca la Dolfin valoarea MAF specificat este indentica cu ce am eu in log. Deci teoria cu 850 mg/str imediat cum apesi acceleratia cam pica la 1.9 TDI BJB/BXE. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai observat corect ! ai PM

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am sa adaug o log in a 3 si a 4 la un audi 2.5 tdi v6 cu cutie automata ..nu are forta de loc cu debitmetru schimbat turbo curatat si ...nu mai stiu ce poate avea  .   daca se accelereaza normal schimba pe la 2200-2800 dar daca calc pedala la fund nu mai schimba si se duce la 4500 ramane in a 3 

  este foarte lenta 

        LOG-01-003-010-011. audi a6  v6 a 3 a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalyno84,

 

 

La V6  tdi  nu sunt prea sigur ca canalele VCDS sunt identice cu cele ptr 1.9, 2.0 tdi motoare in linie.

 

Si eu ma bat momentan cu un V8 tdi de 3.3L biturbo, si canalele sunt diverse fata de cum sunt la motoarele in linie.

 

Postare logurilor nu a funcionat..mai incerca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi trimiti si mie PM (daca nu poti sa le postezi) cu concluziile privitoare la MAF, cele pe care si le-ai trimis lui Adrian001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog verificati si la mine acest log, mai mult nu am reusit din cauza sotiei.....

Se plafoneaza la 130 km, aveti si o poza cu eroarea..

 

Multumesc in avans.

LOG-01-003-010-011.pdf

post-130649-0-64880700-1398428252_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negativ Deviation 17964/P1556 are mereu de a face cu o problema de vacuum

 

Masoara vacuumul la pompa tandem trebuie sa ai minim -800, 900 mbar, verifica la furtunul ce intra in actuatorul turbo trebuie sa ai minim de -700 mbar

 

Deci problema este la instalatia vacuum, verifica stutul la pompa tandem, verifica furtunul gros ce duce la  mecanismul servo frana, verifica furtun , verifica N75.

 

MAi pot fi si alte cauze precum poti citi pe website la RT dar incepe cu instalatia vacuum

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalyno84

ai blocat si EGR-ul sa vezi daca sunt schimbari ?

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , ma puteti ajuta cu acest log ?

As dori sa stiu daca trebuie curatate turbina si egr , dupa 150 km/ ora urca  greu (am 110.000 km in bord)

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de fashi3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

As dori sa stiu daca trebuie curatate turbina

Da.

Ptr EGR e nevoie de un BS 003, dar cand turbina e ancrasata in cele mai multe cazuri si EGR ul este de curatat.

Cu placere!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Repostez aici log-ul pe care l-am facut ieri, in urma a doua episoade de pierdere de putere la 1.4TDI BNM din semnatura, ambele "depasite" prin oprirea si repornirea motorului.

Am facut un log cu masina "fara probleme" pentru a cere ajutorul vostru, in ideea ca "sare ceva in ochi" in log. Are 4 etape: treptele 3, 3, 4 si iar 3.

Ce parere aveti? Multumesc.

 

Salut. Azi mi-a aparut iar pierderea de putere. Aveam toate cele necesare la mine, asa ca am facut un log in mers.

Inainte de asta am intrat la erori pe engine, si am gasit urmatoarea: 

 

                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 045 906 019 BR
  Component and/or Version: 1,4l R3 EDC G000SG  7626
           Software Coding: 00102
            Work Shop Code: WSC 13765  
           Additional Info: TMBPJ26Y574077843     SKZ7Z0F3816215
                      VCID: 66C350130292162E0EF-4A3A
1 Fault Found:
 
17964 - Charge Pressure Control 
            P1556 - 35-00 - Negative Deviation
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
Dupa care am inceput procedura de log, dupa cum urmeaza: treapta a 3a de doua ori, si treapta a 4a o singura data, pana pe la 3500 rpm pentru ca se termina drumul, urca foarte greu.
 
Atasez logul rezultat, care are in prima parte a fisierului inregistrarile de cand masina era "normala", si in a 2a parte inregistrarile de astazi, dupa pierderea de putere.
Vreun sfat? Ce sa fac?
Multumesc

LOGURI PUTERE.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negativ Deviation 17964/P1556 are mereu de a face cu o problema de vacuum

 

Masoara vacuumul la pompa tandem trebuie sa ai minim -800, 900 mbar, verifica la furtunul ce intra in actuatorul turbo trebuie sa ai minim de -700 mbar

 

Deci problema este la instalatia vacuum, verifica stutul la pompa tandem, verifica furtunul gros ce duce la  mecanismul servo frana, verifica furtun , verifica N75.

 

MAi pot fi si alte cauze precum poti citi pe website la RT dar incepe cu instalatia vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aviatorule nu e anomalie  e Limp Mode si nimic mai mult!!  vezi bine ca ai N75 la 92% si MAF ul actual la 500  deci e claros Limp Mode.

 

De ce??  daca faci un log de la 1500 rpm poate vedem mai mult , la 2100 turbo a iesit deja din stress.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am si eu o problema, cand am luat masina turbina intra in limp, dar cu cat mergeam cu ea mai mult din ce in ce crestea si viteza, la inceput a fost 120 dupa am ajuns la 180 in fine am schimbat tot ce era de schimbat pe la ea, tot asa facea, am dus-o la mecanic a zis ca imi facea problema de la actuator turbo, mi l-a schimbat si o perioada nu imi mai facea figuri, dar de ceva timp imi mai intra in limp cand trag putin mai tare de ea, se opreste pe undeva pe la 120, dar daca o opresc si o pornesc isi revine si nu mai face asa, pot sa trag de ea cat pot si nu mai intra, daca o las o perioada mai indelungata oprita cand trag de ea iar se opreste, opresc motorul si pornesc si isi revine si nu mai am probleme. De curand am schimbat toata tubulatura si intercoolerul, masina merge mult mai bine acum deoarece inainte pierdea presiunea pe la intercooler fiind rupt. Problema nu ar fi una majora dar sunt curios ce as putea sa ii fac, sau cum as putea sa imi dau seama exact ce imi face treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cu globul de cristal  cred ca tija e reglata prea scurt.

 

Daca nu ai posibilitate de VCDS lungeste tija cu o tura si testeaza daca mai intra in limp Mode.

 

Daca ai posibilitate de VCDS un BS 011 si un log in mers 003, 010,011  ar aduce mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!