Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Postez si eu un log am avut o eroare Negative Deviation , masina are si cip asa zice cel de la care am cumparato.

Book1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu log-ul calumea.... pedala 100% din treapta 3-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristibt.....nu stiu daca stii sa citesti un log...sau nu ineleg ce ti a arata tie acolo ca e blocat.....acolo arata ca actuatorul lucreaza mai mult decat trebuie....si ma mecanica nu ma bag f tare...oricum swat_cat...am rezolvat o...cel putin nu imi mai imi opreste turbina dupa 3500...so sa ii fac un test...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Azi am schimbar debitmetrul la o Bora 1.9 AJM de 115 Cp. Masina era puturoasa si nu prea se simtea diferenta daca deconectam debitmetrul sau il lasam conectat.

Atasez un log facut dupa schimbare si astept parerile voastre despre el.

logBORA.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

napster, ai geometria blocata, fa o curatare de turbina, actuatorul incearca sa corecteze presiunea prea mare

nt01mus: totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema.....am schimbat actuatorul si acum imi da eroarea de Positive Deviation am atasat logul facut in mers...ce ziceti? astept un raspuns cat mai repede...

regleaza din tija actuatorului si refa testul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Azi am schimbar debitmetrul la o Bora 1.9 AJM de 115 Cp. Masina era puturoasa si nu prea se simtea diferenta daca deconectam debitmetrul sau il lasam conectat.

Atasez un log facut dupa schimbare si astept parerile voastre despre el.

@crstibt nu e chiar ok, turbina este "incarcata" la 2415 rpm, ceea ce inseamana k nu prea e bine

@nt01mus masina nu are o ezitare pana pe pla 2300- 2400 rpm si de acolo pleaca brusc?

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nt01mus: cred ca nu ai destul vacum ca sa traga de actuator sau e reglat prost acutatoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.

@ Cipos: Da, intr-adevar incepe sa traga bine abia de pe la 2300 in sus.

@ Swat Cat: Si lipsa de vacuum de la ce poate fi? Am vazut ca are o problema la stutul de la pompa de vacuum, are joc foarte mare si are urme de ulei pe furtun, probabil scapa pe acolo vacuum. Mai demult stiu ca daca apasa de mai multe ori frana se intarea pedala si tinea foarte greu frana. E posibil ca asta sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da poate fi de la acel stut, incearca sa il tragi in pompa cu 2 coliere de plastic si vezi cum trage dupa aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa fixez stutul ala. Am luat deja un tub de Bison Epoxi Metal.

Am vazut ca vechiul debitmetru era murdar de ulei (o pojghita foarte subtire). Probabil din cauza asta s-a si defectat. De unde ar putea fi acel ulei? Intreb deoarece cred ca e posibil ca si debitmetrul asta nou sa aiba aceasi soarta in curand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, astazi m-am hotarat sa fac un Log in mers la masina din semnatura (tip motor BKP), am plecat increzator si m-am intors cu fel si fel de ganduri.

Am luat un limp mode de mai mare frumusetea.

Eroare:

17448 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 162

Mileage: 118557 km

Time Indication: 0

Date: 2009.06.14

Time: 19:58:02

Freeze Frame

RPM: 1824 /min

Text: 272

Text: Nm

Text:

Battery Volts: 95.7 V

Battery Volts: 98.7 V

Battery Volts: 101.7 V

Atasez Log-ul facut in mers si inca unul cu injectoarele (le-am facut mai lungi pentru a ne edifica asupra fenomenului).

Sper sa ma ajutati cu o interpretare corecta.

Multumesc.

LOG_01_003_010_011.xls

LOG_01_013_xxx_xxx.xls

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limp-ul cred ca l-ai luat de la turbo.... primu test vad ca presiunea sta la 2600 ct

la urmatoarele merge bine... injectoarele nu au nimic si eroare aia a aparut odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat un limp, s-a lasat cu positive deviation. Imediat dupa limp am facut logu-ul urmator :

54910751.th.jpg

eu chiar nu vad nimic ciudat in el la turbina. o fi de la debitmetru ca arata mai putin decat cere si d-aia sa iau limp ?

Presiune vad ca baga bine.

e a doua oara in doua saptamani cand iau limp numai in conditiile in care merg vreo 20 km cu 180-190 km/h, dupa care o mai las putin, si cand sa-i dau iar da in nas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma un log cu a 4 sau 5 spre viteza maxima ......si poate iti da limp in timp ce faci logu.... dar vezi ca debitmetru e cam dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez 2 loguri ale unui Audi A6 C5 / 2004, cod motor AWX. Masina nu a avut nici o eroare la scanare.

Ceea ce am observat sunt valorile destul de mari a 3 dintre injectoarelor.

Rog sa`mi dati cateva sugestii legate de vreo problema sau de vreo posibila problema.

Multum` frumos.

LOG_A6_C5.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inejctoru 4 infudat sau probleme cu oringurile.... pt inceput incearca o solutie de curatat...si daca nu scad schimba orig-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc SWAT CAT, promt ca intodeauna.

Inafara problemei cu injectorul 4 sunt ceva probleme la turbina, debitmetru, EGR ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in rest e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat, ca sa schimb debitmetru am nevoie de vreo unelta speciala ? O sa schimb doar partea electrica.

Se mai face ceva cu vag-com-ul sau il scot pe cel vechi, il pun pe cel nou si e gata de mers ?

mai devreme am mai facut o tura de 30 km in forta si nu am mai luat nici un limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la debitmetrul masina nu ia in veci limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar precizam ca e dus :icon_thumright:

pur si simplu il scoti si il pui pe urmatoru....

dar fa si tu un log la relanti.... sa nu faca senzoru de presiune pe nebunu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR pierde destul ulei printr-un orificiu, isr atasat sint niste loguri atit in format csv cit si xls; bineinteles ca ia limp mode si eroarea pe engine este 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent.

Pareri??

tnx

Logs.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.am si eu urmatoarea problema la masina din semnatura.cand motorul e rece trage foarte bine.cand ajunge la 90 de grade nu mai are aceiasi putere, in treapta a treia nu mai simt cum te lipeste in scaun dupa 2000 de ture.care ar fi cauza?

astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!