Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

MasinaPoporului

Golf V 1.9 TDi 105 CP + Chip

11s1geb.jpg

Sugestii?

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea cam mica....

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar cam mica presiunea daca zici ca are si chiptuning(sau poate nu are :P ), fai un log si pe 001 si 008 sa vedem si restul.

:offtopic: de ce toti faceti log pe 003 010 si 011, ii ceva reteta? 010 nu aduce nimic in plus, doar pedala de acceleratie dar se presupune ca ii la 100% cand faci log si presiunea atmosferica masurata de ecu. De exemplu acum ce bun era 001 sa vedem si iq care il da :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si eu un log al unui coleg de pe forum . Masina ii ia limp, daca puteti sa imi spuneti din ce motiv ? Va rog frumos.

LOG_01.CSV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca este actuatorul sau geometria blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psycho_mishu
Am si eu o mica problema cu masinuta din semnatura... si anume nu trage la precarea de pe loc...

Atasej 3 loguri pe grupele 03 10 11 in vit a 3-a

1 log grupa 003 pt o perioada mai mare

1 log grupa 000

dupa cate vad eu MAF-ul e cam varza.

Ma poate ajuta careva cu o parere un sfat?

multumesc anticipat

multumesc anticipat

Le atasez in format corect, excel (Cele anterioare trebuiau redenumite in .csv regula sitului nu imi permitea sa le atasez in format *.csv si erau redenumite doar...)

PLEASE HELP!

003_010_011_____1.xls

003_010_011_____2.xls

003_010_011_____3.xls

000.xls

MAF.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de problema ta, nu stiu cum vezi tu debitmetru varza, ca vad ca baga destul de bine. Mai fa un log pe 003 008 si 011 cu plecare de pe loc, sa prinzi si zona care nu iti place cum trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

psycho_mishu la fel ca si colegul de aici http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1018646 ai o problema cu senzorul de presiune de pe traseul intercoolerului. Se vede clar in al 3-lea log atasat de tine ca ai o prsiuen constanta de 999.6 pe intreaga perioada a aceleratiei.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psycho_mishu
Legat de problema ta, nu stiu cum vezi tu debitmetru varza, ca vad ca baga destul de bine. Mai fa un log pe 003 008 si 011 cu plecare de pe loc, sa prinzi si zona care nu iti place cum trage.

@terraby thx pt raspunsul rapid

tocmai din cauza diferentelor foarte mari (inclusiv faptul ca sta la maxim in 100% throttle)

am editat maf.xls cu grafic sa vezi diferentele... chiar la turatii mici ramane in urma.

am testat masina unui coleg si spec vs actual sunt aproape identice nu cu intaezierile pe cre le am eu. am sa atasez mai pe seara si graficul lui.

@MasinaPoporului thx am sa ma uit sa vad daca reusesc sa o rezolv, dar dupa cate stiu eu ala e senzorul de presiune atmosferica... de aia nu se schimba valorile

MAF_new.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Nu este vorba de presiunea din atmosfera :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: ... este vorba de presiunea de pe traseul intercoolerului.Debitmetrul iti arata aiurea tot din cauza presiunii de pe traseul intercoolerului.(se poate sterge)

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psycho_mishu, maf_new ii facut in sarcina sau la relanti?

cantitatea de aer masurata de debitmetru depinde(in cea mai mare parte) de cat "suge" turbo, ca sa fie relevant fai log pe 003 si 011 cu plecarea de pe loc. Teoretic la 3000 rpm trebuie sa ai val. reala cel putin cat ii specificat, dar la un awx de ex cand turbo baga 2300-2400mbari, un debitmetru bun masoara peste 1000mg.

@MasinaPoporului unde te uiti tu ii grup 010, respectiv F96, aia e presiunea atmosferica masurata de senzorul intern al ecu-lui. Ce ziceam eu cu cateva posturi mai sus de "reteta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psycho_mishu

Am uitat sa precizez ca masina e cipata...

Nu este vorba de presiunea din atmosfera :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: ... este vorba de presiunea de pe traseul intercoolerului.Debitmetrul iti arata aiurea tot din cauza presiunii de pe traseul intercoolerului.

sal,

tu te referi la "Atmos. pressure sensor -f96- mbar" cel care sta la valoare de 999.6 ? Sau "Intake air press." ?

atasez si log-ul colegului meu poate ne poate ajuta cu ceva... si la el "Atmos. pressure sensor -f96- mbar" are val fixa.

thx

psycho_mishu, maf_new ii facut in sarcina sau la relanti?

cantitatea de aer masurata de debitmetru depinde(in cea mai mare parte) de cat "suge" turbo, ca sa fie relevant fai log pe 003 si 011 cu plecarea de pe loc. Teoretic la 3000 rpm trebuie sa ai val. reala cel putin cat ii specificat, dar la un awx de ex cand turbo baga 2300-2400mbari, un debitmetru bun masoara peste 1000mg.

@MasinaPoporului unde te uiti tu ii grup 010, respectiv F96, aia e presiunea atmosferica masurata de senzorul intern al ecu-lui. Ce ziceam eu cu cateva posturi mai sus de "reteta".

Sal

MAF new e facuta in mers cu accelerari bruste ... (am trecut jos in grafic si turatia).

thx

sorin.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba de presiunea din atmosfera :( :( ... este vorba de presiunea de pe traseul intercoolerului.Debitmetrul iti arata aiurea tot din cauza presiunii de pe traseul intercoolerului.

Presiunea atmosferica e constanta in ambele loguri. Intr-unul intr-adevar presiunea din turbo arata ca e constanta deci senzor defect, dar in a lui psycho_mishu nici nu se pune problema de asa ceva, Fii mai atent pe viitor ca ne-am cam saturat de respunsurile tale, cam pe langa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf new, intradevar are valori cu delay, dar trebuie vazut cum ii si presiunea, daca si presiunea urca greu atunci nu-i maf de vina, refa logul dar include si 011. Poti incerca sa iei un debitmetru de la un coleg sa vezi daca e vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

:D

Da,am gafat-o iar.Imi asum greseala.Rog moderatorii sa stearga prostia pe care am scris-o si sanctiunea pe masura.O perioada nu o sa mai postez ca vad ca numai prostii scriu.(rog moderatorii sa stearga)

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf new, intradevar are valori cu delay, dar trebuie vazut cum ii si presiunea, daca si presiunea urca greu atunci nu-i maf de vina, refa logul dar include si 011. Poti incerca sa iei un debitmetru de la un coleg sa vezi daca e vreo diferenta.

Sal din nou la toata lumea,

am refacut logurile azi-dimineata in drum spre servici.

in 100609_02.xls sunt inrosite portiunile de "talpa"

Ce observ eu din loguri: parca eu i-am dat de mai multe ori talpa decat apare in aceste loguri... dar poate ma insel....

M-am uitat inca o data pe loguri apare ca i-am dat talpa numai cand era peste 2000rpm dar eu i-am dat talpa la plecarea de pe loc... Sa fie o problema intre pedala si ECU? ce parere aveti? -- Am verificat pedala pare ok... am mai facut un test cu masina in drive turata pe loc cu frana pusa si dat drumul la frana in jur de 2000 rpm si pleaca de rupe deci problema mea ramane in continuare sub 2200rpm ...

10062009.xls

100609_02.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu scoate fum negru? nu se aude un fasait? din ceea ce fac eu acolo debitmetru e zburat in valoare maxima iar presiune e catusi decat ok ceea ce duce la pierdere de preiune din sistemul de admisie

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu scoate fum negru? nu se aude un fasait? din ceea ce fac eu acolo debitmetru e zburat in valoare maxima iar presiune e catusi decat ok ceea ce duce la pierdere de preiune din sistemul de admisie

Sal,

Fum negru nu scoate,

Fasait nu prea aud...

Am schimbat debitmetru si merge mult mai bine (atasez un log cu debitmetrul schimbat - imprumutat), dar cu debitmetrul asta mi-a sarit destul de mult consumul... Sa-mi cumpar un debitmetru nou? (la porche e 540RON cu cel vechi la schimb)

please help --- ma scoate din minti treaba asta..

:blah_: cine cunoaste un "dibuitor" de troncanituri haraituri si batai???

alt_maf.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa unul si sa cuprinda turatiile de sus pana la 3500rpm

nu inteleg cum ti-a "sarit consumul"?

oricum pana acum acesta arata bine, sa vedem mai sus in ture si in full throtle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

sarit consumul = + 2-3 litri in oras cu debitmetrul "imprumutat"

la relanti 1.3-1.4 L/h fata de 0.6-0.7 L/h

Am sa refac logul dupa 5 in drum spre casa si am sa-l atasez...

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos SWAT CAT si CIPOS pentru interpretari.

wiSeguy

90% geometria variabila, daca ai drum pron bucuresti da-mi un tel si o rezolvam

Cu siguranta cand ajung in Bucuresti am sa te sun pentru o intalnire.

Multam` si numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema.....am schimbat actuatorul si acum imi da eroarea de Positive Deviation am atasat logul facut in mers...ce ziceti? astept un raspuns cat mai repede...

post-19062-1244824882_thumb.jpg

Modificat de napster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si... ce observi tu din logul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviuplaton(n-ai nimerit-o), swat cat se referea ca e evident mai ales pt. cineva care face diagnoza (pe bani evident), ce e blocat(a)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!