Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ii dau dreptate.... cred ca abia trage masina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Paradoxal, dar trage. Oricum, cred ca acum 1 an de cand am cumparat masina, asta tot terminat era. O sa cumpar unul, dar...dupa 15 (cand vine cash-ul). POate dupa ce o sa il schimb, o sa traga mai bine.....o sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-l cureti inainte. Si eu am avut aceeasi problema acum vreun an si pentru mine masina asa mergea de cand o stiam. Am fost la un mecanic, mi-s dat jos debitmetrul si l-a curatat cu ceva spray da n-am vazut ce-a folosit. De atunci alta viata, parca am alt motor. Daca tot ai banii pregatiti sa-l schimbi, eu zic ca merita si sa incerci sa-l cureti inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac si log.

Ce parere aveti? Care este problema?

Mentionez ca eroarea data pe VAG-COM era charge pressure control. Am postat-o pe topicul dedicat

LOG.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de presiune e dus, pune unul nou si ai rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ma bag si eu, in speranta ca invat ceva. Vad ca si la AaronNel, MAf ul nu atinge valorile care trebuie. E din cauza senzorului de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fi sigur mai fa un log la relanti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cipos. Deci, sigur asta e. Ai cumva codul piesei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Atasez si eu 2 Log-uri de la Golful meu. Va rog sa va exprimati parerile :D . Si daca ceva nu e in regula poate imi dati si niste posibile rezolvari.

Va multumesc. :(

log_1.xls

log_2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine...dar dc nu faci decat 3 10 11... pt ce iti trebuie restu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe grupul 020 am comparat valorile cu un alt AXR "cipuit"...din curiozitate :D

Ce parere ai despre cum lucreaza injectoarele?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in limitele acceptabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu, in speranta ca invat ceva. Vad ca si la AaronNel, MAf ul nu atinge valorile care trebuie. E din cauza senzorului de presiune?

In cazul acesta MAP arata o valoare prea mare si in consecinta MAF-ul va arata mai putin. Deoarece ECU considera presiunea prea mare, trimite comanda de deschidere totala a vanelor de la turbina(vezi valoarea de 90 si ceva la Dcycle,care corespunde vanelor deschise), turbina se invarte la o turatie redusa si in consecinta nu trage suficient aer prin MAF ca sa-i ridice valoarea la cat ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

map-ul este stricat atunci cand la relanti presiune masurata este mult peste presiunea atmosfericat... adica P0= 998mbari

pmas=1040 (este normal) daca pmas >1100 (este dus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de presiune e dus, pune unul nou si ai rezolvat problema

este vorba de n75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de G71 +G72. N sunt electrovalve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, iti multumesc pentru raspuns. Nu stiam ce sa comand. Este senzorul de pe traseul de la intercooler,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos SWAT CAT si DRYAN pentru raspunsuri.

Revin cu cateva informatii legate de eroarea din postul #494.

Adresa 01: Engine - 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Am verificat toate futunele, nu am descoperit nici o fisura, urma de ulei.

Verificat actuatorul turbinei, se misca cat se poate de usor fara a ezita sau a agata undeva.

Dat jos debitmetru - arata cat se poate de curat, nici un fel de urme de praf sau umezeala si facut test cu mufa scoasa.

Se pare ca nu el e cauza.

Dat jos EGR si curatat. Nu prea am avut ce curata la el. Avea ceva urme de funingine insa cu cateva jeturi de spray a iesit luna.

Am desoperit ulterior ca cele 2 fire din mufa valvei N75 erau ambele impuscate (probabil aceasta a fost si cauza limp modului care l`am luat).

Am schimbat cele 2 fire si am pus din nou vag-com`ul pe masina. Nici o diferenta fata de logurile precedente facute in mers (presiunea in turbina 2600 constant).

Am schimbat valva N75, presiunea a scazut sub 2500, insa imediat dupa inlocuirea valvei mi`a dat un limp din nou undeva pe la 3000 rot.

Aceeasi eroare:

Adresa 01: Engine - 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Am sters eroarea, iar dupa totul a revenit la normal. Masina trage de rupe.

Atasez logul in mers si un log la relanti facute dupa stergerea erorii.

Sporadic presiunea sare de 2600.

Intrebarea e daca lucrurile au revenit la normal sau inca nu.

PS. In cazul in care cineva este interesat de costuri (am intrebat in mai multe locuri, iar preturile difera foarte putin)

Debitmetru e 580 ron ( 480 ron cu el la schimb) - Bosch

Valva N75 - 180 ron - Pierburg, 220 ron - Bosch

Numai bine

loguri_A6_4F.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti face figuri ocazional si presupun atunci can e rece turbina.... daca o incazesti tare nu mai face...

geometria din turbo e problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, i-am facut lui Roy o diagnoza in mers. I-a iesit presiunea masurata sub cea calculata. Voi ce parere aveti? Sa fie doar vreun furtun spart sau mai poate fi si alta buba?

I-a intrat in limp mode dupa o forja prelungita, si a luat eroarea:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 2268 /min

Torque: 246.0 Nm

Speed: 119.0 km/h

Load: 51.4 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 2101.2 mbar

Absolute Pres.: 1652.4 mbar

Readiness: 1 1 0 0 0

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierde presiune pe undeva.... cauta pete de ulei... de obicei pe la imbinari sau intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wiSeguy

90% geometria variabila, daca ai drum pron bucuresti da-mi un tel si o rezolvam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierde presiune pe undeva.... cauta pete de ulei... de obicei pe la imbinari sau intercooler

Mersi de sfat!

Da, se vedeau urme de ulei. Dar era noapte, nu prea se distingea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema care am avut-o prin inlocuirea senzorului de care spunea cipos

Ii multumesc pe aceasta cale si raman dator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!