Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

alea sunt suruburi strech  exact ca cele de la chiulasa si trebuie inlocuite de fiecare data, atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut un log pe o Skoda Octavia2 care scoate fum negru, fie rece fie cald motorul si care suna ca o sirena de pompierii. Jur....ai impresia ca esti cu masina de pompieri iar sunetul isi modifica intensitatea functie de accelerare. Sper ca incercarile mele de log sa fie suficiente si edificatoare si sa ma puteti ajuta cu interpretarea lui.

LOG CRISTI 1 modif.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nazy  fa mai intai un log pe Basic Setings 003  asa de vro 5 minute si apoi mai vedem , mie imi pare ca EGR ul tau e putin olog.

 

 

Si cand faci un log in mers apasa pedala la maxim de la inceput nu incet, deci  cand te decizi sa inregistrezi ,  1500 rpm si pedala la podea astepti pana la 4000 prm si apoi lasi pedala.

 

Si mai lucreaz aputin la transformarea din.CVS  in .Xcel ai cu cateva pagini in urma un link cu explicatia cum se face, daca nu te descurci trimite-mi  PM cu logul in .cvs

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatoruk turbo l-am verificat si cu un output test cu motoru pornit, accelereaza masina pana la 1400rpm si se vede cum misca si tine tija ridicata , apoi o lasa si tot asa.

 

Smecher kitul pt ulei, la ce pret l-ai luat si de unde?

 

Tu ai resoftaa masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vb cu mine Marius, 

 

ma intereseaza si valorile presiunii turbo cand e ON/OFF, si care este distanta dintre  cele doua pozitii aproximativ.

 

sunt intr-o faza de test, am facut ceva provizoriu/prototip, l-am montat in junie, facut service , fac 15000km apoi evaluez si decid mai departe, o varianta ar fi un model de la BMW X5 e conic turbioneaza bine si are si in varful conului a 3 a conducta ptr retur in baie si nu e scump.

 

O investitie mica cu un efect impresionant.

 

nu eu sunt contra tuningului , daca vreau mai repede cumpar una mai puternica, dar am trecut de faza asta acum ma intereseaza confort, consum, piese cu pret bun ,etc. amenzile de viteza sunt dupa venit pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ebilan masina are un EDC 16  deci valorile sunt pe dos fata de EDC 15  deci daca compari cu alte loguri atentie mare.

 

 

La Wot trebuie sa ai asa:

 

ERG inchis valoarea cycle duty la 96.4% si  valoarea masurata sa fie mai mare de valoarea specifica de 850  deci la tine perfect putem trage concluzia  ca ERG MAF functioneaza.

 

Turbo Valoarea masurata trebuie sa urmareasca valoarea specifica , cu over-under boosturi de cel mult 0.1 bar, la tine  arata destul de bine, valoarea cycle duty valoarea mica care trebuie sa fie undeva la 15% arata un turbo in actiune o valoare ridicata  in jurul 90% arata un turbo pe loc repaus.

 

La tine valoarea turbo cycle duty nu coboara mai jos de 36% la WOT , normal ar fi ceva de genul 15-20%.

 

DEci la tine problema se zbate intre un VTG incarcat, Supapa vacuum obosita sau chiar un N75 defectuos.

 

Primul lucru pe care eu personal l-asi face ar fi lasarea masinii un 10 20 min pe Output test Turbo / Basic Sttings canal 011, posibil ca VTG , daca el este vinovatul, sa isi dea putin drumu si sa aduca o anumita imbunatatire, si apoi mers cu masina facut un log si sa vedem mai departe.

 

Bafta.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult. Am lasat pe Output test Turbo / Basic Settings canal 011 15 min dupa cum mi-ai spus. Maine o sa fac si log-ul din nou sa vad daca este vreo schimbare. Daca mai am intrebari, te pot deranja pe privat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi indicat daca e posibil sa te asiguri totodata daca parghia VTG ului  este trasa si impinsa de actuator pe o distanta de aproximativ 1 cm , bola generala e ca VTG face numai 2/3 din cursa deci atentie 1  cm trebuie sa miste dintr-un capat in altul.

 

Daca nu face cursa completa poti ajuta putin cu mana pana isi da drumul, dar atentie este fierbinte!!

 

Fara problem, sau cu placere, daca nu ma depasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! sper ca nu postez gresit. As vrea sa stiu daca este cineva din Brasov care ma poate ajuta cu un log in mers. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur. Avem mai multi colegi in Brasov, care au VCDS....

 

vezi in aria prestari servicii.... sau mergi la intalnirile organizate la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

va salut!astazi am rezolvat problema masinii mele legata de turbina.am fost la cipos si  mi-a schimbat capsula vacumatica acum parca am alta masina.mi s-a mai spus ca am putin debitmetrul obosit dar o sa-l schimb.problema mea era ca luam limp mode si imi aaparea  eroarea charge presurre positive deviation. multumesc cipos!

Modificat de PopaAlexandruGabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un 2.5TDI cod motor BDG si urmatoarea problema: daca accelerez "la blana" masina nu trage cum trebuie, se aude un suierat ( parca ar agata ceva paletii de la turbo ); daca accelerez treptat, masina trage foarte bine, tot se aude acel suierat dar nu cu aceeasi intensitate.

 

Am atasat si log-urile in mers poate ma ajuta cineva cu aceasta problema.

 

Multumesc!

treapta3.xls

treapta4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in log apare numai suprapresiune.

 

verifica jocul care il ai in axul turbinei, referitor la zgomotul suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul turbinei nu are joc si nici urme de ulei nu am vazut. Pentru corectarea suprapresiunii ca incep cu reglajul tijei de la actuator? trebuie scurtata sau lungita? sa inlocuiesc si N75?

 

Multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa mergi la cineva sa se uite la turbina. Daca nu ai umblat de curand la ea, nu ai de ce sa reglezi actuatorul - nu se deregleaza.

 

Poti incerca o curatare/deblocare la N75 - sa vezi daca agata ea si sa vezi daca geometria se misca usor.

 

mai grav e ca tu zici ca se aude ca si cum agata palele turbinei de ceva..... asta poate sa fie periculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut!eu de curand am schimbat capsula vacumatica  pentru ca  era sparta.dupa schimbare am aflat ca am debitmetrul putin obosit. din cauza actuatorului defect aveam geometria  blocata pe deschis aproape la maxim.acum am o problema cu masina de cand am schimbat actuatorul mi se incalzeste mult mai greu motorul.este posibil ca din cauza ca  turbina eraa mai mult deschisa avea si un amestec mai bogat si se incalzea mai repede?inainte sa schimb actuatorul la accelerari bruste   dadea un pic de fum negru dar acum nu mai da...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....acum am o problema cu masina de cand am schimbat actuatorul mi se incalzeste mult mai greu motorul.este posibil ca din cauza ca  turbina eraa mai mult deschisa avea si un amestec mai bogat si se incalzea mai repede?...

N-are treaba cu actuatorul sau debitmetrul....acum e mai rece afara si ff posibil (qoo%) sa ai un termostat defect, ramas pe deschis, caz in care se incalzeste masina in 15-30minute pe vremea asta iar la iarna poate in 45-50 minute, depinde de cat e de rece afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica furtunele de apa sa vezi daca sunt calde, iar daca sunt toate calde si apa nu e la 90 e clar cum a zis colegul RO-VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un nou log.    Am schimbat debitmetrul ,senzorul map si tot nu isi revine.   un mecanic mi-a sugerat sa incerc pe partea de alimentare la oringurile injectoarelor ca ar scapa motorina pe retur

log.txt

Modificat de lucian andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ma adresez colegilor cu experienta si cunostinte in interpretarea log-urilor,cu privire la o problema in functionarea masinii mele (passat cu motor bkp), respectiv o trepidatie (vibratie, tremurat) a motorului, care se manifesta astfel:

- treapta 6, dupa 2000 ture (cel mai des pe la 2100-2200), la o apasare mai hotarata a pedalei de acceleratie, apare un tremurat serios al motorului, ca si cum s-ar ineca si e gata "sa-si dea sfarsitul" (treaba care dureaza 3-5 secunde, ), dupa care, daca soferul este suficient de pregatit psihic sa reziste reflexului de a frana imediat :), masina accelereaza mai departe fara probleme 

- cel mai usor se poate replica cu pilotul automat  (dar merge si fara el), cu plecare de 100km/h in a 6-a si setare viteza peste 120km/h - masina accelereaza cam pana la 110km/h (2100-2200 rpm) si de acolo incepe "distractia".

 

 
Cu ajutorul unui coleg si bun prieten am realizat niste log-uri in mers, respectiv cel in treapta 6 (pentru a fi  mai usor de identificat momentul cu pricina), logul in treapta 4 (facut corect asa cum se face un log - ca idee, poate se vede si pe acolo ceva...), plus logurile de pe grupurile 3 (egr) si 11 (n75). Logul de pe grupul 3 ar putea evidentia o anomalie la egr.
 
Mentionez ca la o apasare mai usoara a acceleratiei,in aceleasi conditii, trepidatia ori nu apare ori este  greu sesizabila.Problema apare numai la o accelerare cu minim jumatate de cursa sau pe pilot automat.
 
Va multumesc!

LOG-01-003 egr.xls

LOG-01-003-010-011 tr4.xls

LOG-01-003-010-011 tremurat tr 6 pilot aut.xls

LOG-01-011-xxx-xxx actuator turbina.xls

Modificat de Bogdan724
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR oricum nu cred ca functioneaza la turatia aia...

 

la 1.8 TSI aparea problema asta din cauza pompei de inalta sau a pompei din rezervor.. daca retin eu bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .Am si eu o problema cu engine workshop.am facut o scanare si am ceva erori dar habar nu am ce inseamna .Va multumesc anticipat. Masina e pasat b6 2007 motor bxe.

30 septembrieLog-VWO-WVWZZZ3CZ7E186400-251570km-156318mi.txt

Modificat de grasoo2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu presiunea din turbo. Este prea mare. Cred ca ajungi la o curatare de geometrie.

Mai ai si alte probleme (sau ai avut) care pot cauza nepornirea masinii. Cred ca e problema cu calculatorul coloana de volan.

Iar daca ai cruise control, nu cred ca iti functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!