Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Atentie !!

 

 A acum vazut masina soatei

 

Logul  nu e de la masina pe care o ai in semnatura  deoarece GOLF nu e POLO si in 2001 ai sigur un EDC 15 pe masina, iar logul pe care il  prezinti are un EDC 16, si intre EDC 15  si EDC 16  este o mica mare diferenta

 

MOTORSTEUERGERÄT ECU STEUERGERÄT VW VOLKSWAGEN GOLF 1.9 TDI 03G 906 021 KG, 03G906021KG, BOSCH 0 281 013 200, 0281013200, DIESEL EDC16U34 9244. 1039S17177 - 3458

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un inginer astazi si mi-a zis ca e din cauza turbinei, dar nu mi-a facut log in mers sa vada ce si cum si a zis ca nu e din cauza la n75 cae raporteza 15% ca debitmetru si egrul functioneaza, totusi mie mi se pare cam ciudatat valoarea, sa am incredere in ce mi-a zis sa sa mai caut pe altcineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti !

Atasez si eu un log facut in mers.Se poate sa aruncati un ochi sa vedeti daca este ceva in neregula ? Multumesc mult !

LOG-01-004-010-011.xls

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex este exact invers de cee ce zici tu!!

 

EGR ul nu functioneaza deoarece cycle duty la erg este constant la 95%  ceea ce semnifica la EDC 16 ca este mereu inchis, ori ca e suspendat, ori ca e damblagit asta reusesti sa decizi daca faci un log  in Basic Settings  grupul 003.

 

Valorile la EDC 16 sunt pe dos fata de EDC 15 asa ca cauta unu mai serios.

 

 

# mmihay  Ross-Tech vinde si ei de origine asa ceva se numeste VC-Scope, dar asta semnifica sa ai o interfata originala, si e foarte interesanta deoarece poti vedea in grafic  in timp real  sau poti deschide logurile(cu conditia sa le lasi in forma .cvs) mai tarziu ptr a le analiza

 

Detalii aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul se face pe grupurile 003, 010 si 011.

 

Treapta a 3 a si pedala apasata 100% de la 2000 rpm pana la 4000 rpm.

 

dupa ce o sa-l faci corect, ne uitam peste el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune Te rog explica-mi mai "pentru necunoscatori" pentru ca nu am inteles ce e EDC-ul acela de care zici tu, apropo, am fost la alt mecanic si mi-a gasit si furtunul mare care iese din intercooler iesi pe jumatate de la locul lui, ma duc deseara sa vedem ce furtune mai sunt iesite, posibil ca din cauza unu furtun sa suere turbina sau sa fi tras mizerie si din cauza asta sa fi strambat un palet de la turbina.

@FLORIN Despre mine era vorba cu logul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#Mmihay :  pentru cei ce au o interfata originala Ross-Tech ofera VC_Scope detalii aici interesant este ca poti vedea un log in timp real in forma de grafic ceea ce usureaza enorm interpretarea.

 

#alexfag :valorile la EDC 16 sunt exact pe dos fata de valorile la EDC 15, lasa turbo in pace ca nu e rau , dar vezi ce e cu EGR ul de sta inchis tot timpul ( val  95% semnifica inchis) vezi daca e suspendat sau damblagit   fa testul Basic Settings  canalul 003 si apoi mai vedem.

 

#apasaciu :   regleaza syncro angle cat mai aproape de valoarea 0 , intinde tija de la actuator cu o jumatate de tura sau o tura in asa fel incat sa nu mai ai  over-under boosturile si la turbo cycle duty  sa ai o valoare de maxim 80 % la WOT, si in rest fa kilometri.

 

-Cand faci data viitoare un log in mers citeste putin cum se face si ce se logeaza... cel mai interesant daca cauti o lipsa de putere este in log 003, 010, 011, si ata facut la WOT adica acceleratie maxima de la 1500rpm pana la 4000 rpm in treapta a 3 a si a 4 a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele cu basic settings, scuza-mi insistenta dar sunt dispera cu sunetul ala de turbina(salvare)!

post-19294-0-49544400-1379327957_thumb.j

post-19294-0-32600100-1379327962_thumb.j

post-19294-0-87193800-1379327967_thumb.j

post-19294-0-78555400-1379327973_thumb.j

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#Florin  : nu crezi ca la apasaciu ar putea fi o problema cu potentiometru de la pedala de acceleratie, de ce zic asta uitate la primul log de la randul 15 la 21 arata ca ul log corect , cel putin ptr presiune turbo specific dar pedala de acceleratie nu ajunge 100%.

 

Poate ca e potentiometru de la acceleratie, sau are acomodarea facuta aiurea, eu am auzit de un tip de tuning ( daca se poate spune asa) care scurteaza cursa pedalei din soft pentru a avea o reactie mai rapida.


nu e bai de insistenta e ok , daca ai facut  si valorile sunt asa cum zici tu e ok, dar expica de ca in log EGR sta mereu inchis, ca la WOT e inchi sunt deacord dar in rest tre sa deschida  sau cel putin sa se schimbe valorea la EGC cycle Duty pe cand la tine sta batuta in cuie la 95%

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc... sa faca unul apasat 100% si vedem daca asa este, ori nu.

 

daca era din senzor pedala, avea vreo eroare stocata, in acest sens, pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da poate ai dreptate ca multi se sperie la primul log cand tre sa trantesca pedala la podea.

 

Dar daca senzorul p plin de praf crezi ca apare ca eroare stocata?

 

O alta chestie e ca mie imi miroase a motor tunat si asta sunt destul de greu de interpretat daca nu stii ce tactica a urmarit tunerul.

 

E vedem noi

 

Pofta mare la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oki.O sa fac unul cu 3,10,11 si calcata 100%.Cred ca ies pe autostrada ca in oras e prea riscant (si nu ma refer la radare).

@florin si rune - my mistake -  nu cred ca era 100% apasata acceleratia.Psoibil sa aiba rune dreptate si sa fi avut un moment de mila pentru pedala :D

@rune - reglasem avansul la -0.5 - 0.0 dar era cam ciudat consumul.Inainte sa fac log-ul l-am pus la 1.1-1.6. M-am mirat si eu cand am vazut ce valori avea in "talpa".E normal sa creasca asa in sarcina ? Legat de tija de actuator ma apuc de citit :) ca inca nu am apucat sa ma prind pe unde ce si cum.Am vazut ceva dar nu sunt sigur . E primul vw si diesel la mine si e inca proaspat :D (cam 1 luna)Dar citim,invatam si invatam iar :)

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune, ai vazut pozele cu basic setting pe canalul 3, sunt postate in postul anterior, l-am modificat? Functioneaza, ce ma sperie pe mine e valoare n75 care sta la 15 si din ce am vazut trebuie sa varieze, nu? Acum ca ai vazut testele ce crezi ca poate vi?

Cu acceleratia si acomodarea facuta, te refereai la mine sau la colegul?

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 da am vazut pare ok  ceea ce nu e fain e la turbo intre valoarea presiunii turbo ON  OFF trebuie sa ai o diferenta de minimul 150 mbar la motor rece si 200 la motor cald.

 

Eu undeva candva am avut un fluierat la turbina, si am descoperit ca nu aveam acea diferenta de 150 mbar apoi am strans ( cred ca o tura daca imi mai amintesc bine) care limiteaza pozitia pe loc repaus la turbo si asa am scapat de fluierat.

 

Cat trebuie sa mai repet ca sa intelegi ca EDC 16 are valorile pe dos fata de EDC 15

 

valoarea cycle duty de 15% la edc 16  corespunde valorii  cycle duty 80% la EDC 15 deci totul e ok, mai ok decat doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci m-ai incurcat mai rau decat inainte, nu am inteles nimic din ultimele 2 fraze, pai ori e bine ori nu, ce e edc-ul asta ca nu stiu.

Fluieratul nu il am cand stau pe loc ci cand accelerez putin se aude si mai tare, sub 2000rpm, peste ori nu o mai aud, desi am ascultat, ori nu mai face asa tare.

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca citeai mai sus # 5216 vedeai ca ti-am postat ca edc  tau este EDC 16  deci cycle duty  la wot 15 % o ok

 

VW VOLKSWAGEN GOLF JAHR 2006 MOTORCODE 1.9 TDI MOTOR STEUERGERAT ECU 03G 906 021 KG, 03G906021KG BOSCH 0 281 013 200, 0281013200 DIESEL EDC16U34 9244 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, acum am citit postul, credeam ca nu mi-e destinat mie, eu am scris prima oara despre ce masina e vorba, daca n75-u e ok atunci care e vina, sa fie intr-adevar turboul? De unde overboostul si de ce dintr-o data a inceput flueratul, a 3-a doara, adica la al 3-lea limp la acelasi drum, posibil sa o fi fortat si atunci sa se fi inmplat ceva sau vre-un furtun iesit, posibil sa fi prins mizerie pe furtunu care vine de la intercooler si sa fi lovit in palete?

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa de la departare e greu de luat o decizie!

 

Dar prima si prima data fa-mi o favoare, demonteaza furtunul de turbo ce intre in EGR , pune VCDS ul pe masina, cupleaza Basic Setiing 003, si cu o oglinda convingete ca valva EGR se descide si se inchide in functie de cum comanda  VCDS ul.

 

De ce ? deoarece pe mine nu ma convinge valoarea  EGR Cicle Duty  care si in primul log si in al doilea log sta blocata la )95.5%, semnificand ca EGR e mereu Inchis, aici poate fi ori valva electro magnetica

(aceia ca N75) ori ai EGR ul suspendat prin blocarea furtunului, ori ai membrana bulita, ori tija blocata ...ceva e acolo ce nu e corect  .

 

Si trimite-mi pe PM o mica explicatie cum se comporta motorul ca nu mai stiu exact unde a inceput prima ta postare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa iti spuna,,,,, ca nu iti face presiune.... de la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect!

 

Dar Florin, daca te uiti la randul 038:

 

  11.60 3404 920.0 835.0 100.0 11.33 810.0 999.6 1917.6 100.0 11.48 3381 2386.8 1948.2 80.8   11.99 3473 960.0 745.0 100.0 11.72 830.0 999.6 1999.2 100.0 11.85 3450 1509.6 1989.0 9.8   12.36 3496 980.0 580.0 100.0 12.12 685.0 999.6 1856.4 100.0 12.24 3496 1438.2 1734.0 9.8   12.75 3519 995.0 530.0 100.0 12.51 540.0 999.6 1499.4 100.0 12.63 3519 1428.0 1417.8 44.3

 

 

parca da sa miste ceva, deci ceva de genul N75, furtune, actuator, Vtg

 

In alte cuvinte Menu complet

 

Florin O intrebare este ceva normal valoarea  recirculare prescris sa treca de 1000 la WOT, e specific acestui motor? ca mie mi se pare cam mare, si ce ma irita mai mult e ca acolo unde actuatorul misca , scade valoarea recirculare prescris la 960 .

 

Asta e un tdi cr de 2010  fain motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

 

Mai am o chestie aparuta ieri ... am umblat la furtunele de vacum ... adica leam scos leam bagat inapoi ... imi trage mai bine atat ca acuma imi scoate fum care miroase putin a motorina

 

Saptamana trecuta am schimbat si oringurile si nu mi-a mai iesit fum deloc pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai schimbat oringurile ai schimbat si suruburile la injectoare si suruburile de la axa cu culbutoare?  ai respectat distantele intre injector si peretele chiulasei?

ai reglat la 180 ° injectoarele? ai facut tu sau un mecanic?

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu eu am facut un mecanic ... si surubelele alea nu leam schimbat ca erau bune ale mele ... si stiu  din experienta acuma vreo 4 ani ma-m chinuit cu un mecanic vreo ora sa schimbam un surubel la un injector.

 

suruburile de la culbutoare nu leam schimbat

 

distanta dintre pereti stiu ca e standard pentru ca intra doar intr-o anumita pozitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!