Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

La debitmetru mă refeream. Poate filtrul de aer înfundat.

Mai ar fi o cauză pentru care debitmetrul să dea valori mai mici: presiune scăzută în turbo, dar la tine sigur nu este asta. Deşi se încarcă mai greu turbina, totuşi nici atunci când are presiunea ok, debitmetrul nu dă valorile care trebuie. Sau să nu fie vreo fisură pe undeva pe la tubulatura de admisie (vezi dacă nu se aude vreun fâsâit pe undeva).

Cablajul este cam exclus deoarece dacă ar fi fost întrerupt dădea valoare fixă, ori la tine urmăreşte cât de cât valorile specificate.

Cazuri nu prea am cum să întâlnesc pt că nu mă ocup de reparaţii.

Maşina cum merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, ms frumos de ajutor..masina trage acceptabil, eu cred ca se poate si mai bine doar ca pleaca putin mai greu de jos..adica nu are cuplu nu simt putere cum ar trebui cand ii dau de la turatie mai mica..

 

inca ceva..ai idee la cutie automata cum se face log? ca are tata un golf 4 si nu ii dau de cap cu consumul, consuma cam mult si scoate fum negru mult..am fost la 2-3 service, achimbat injectoare, reglat avans injectie dar nu am rezolvat nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la Golf 5 90cp TDi, acum 3 luni am desfacut turbo-ul si l-am curatat si EGR-ul(de atunci nu am facut mai mult de 4000km) nu avea joc in ax si avea putin ulei in intercooler, imi consuma cam 1 l la 10000km , am si un soft pe ea(baiatul care a facut testarea mi-a zis ca nu e de la soft, ca nu e agresiv deloc), astazi am mers cu masina si am calcat-o peste 3000rpm brutal si la 130km/h a intrat in limp mode, am oprit am pornit si la a 2-a depasire la peste 3000rpm tot pe la 130km/h a intrat din nou in limp mode, la a 3-a am accelerat putin mai usor si mi s-a intamplat la fel dar la 90km/h si s-a aprins martorul de motor, am pus tester-ul pe ea si am avut eroare Overboost Condition, baiatul dar mi-a scanat-o a zis sa nu o mai calc brutal dupa 3000rpm pentru ca atunci creste presiunea mai mult (2500??), mentionez ca dupa toate acestea masina a inceput sa faca ca salvarea, sunetul, dar mai mult cand scad turatiile, cand iau piciorul din acceleratie.

Masina are 126000km reali si este condusa in timpul saptamanii de neavasta si in weekend de mine, cand nu o iert, deci de infundat turbina ma gandesc ca nu e vorba!

Mentionez ca masina mi se pare ca are un zgomot mai puternit dupa 3000rpm, dar asta a fost si inainte si dupa curatare, de cand am luat-o avea sunetul acesta, care mie mi se pare putin ciudat!

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina este pe final,din pacate.Nu o mai duce in turatii peste 3000 ca fluieratul ala este semnalul de atentionare ca nu mai are mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu inteleg este ca am curatat-o si nu avea joc, asa dintr-o data sa fie pe duca, nu poate fi altceva de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un scan al erorilor  si un log in mers ar spune mai multe si mai sigure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am spus ce eroare apare, cea cu Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition), presiunea ajungea pana la 2600.

Nu suera cand merg constant sau nu destul incat sa o aud si cand suera trebuie sa fiu atent ca nu face foarte tare, posibil sa deschida prea mult actuatorul sa fie blocat?

Masina a avut un accident in care au schimbat, radiatoarele, posibil sa nu fii pus furtunele bine la loc sau sa se fi crapat vreunul, am mai observat ca a scazut nivelul antigelului, dar nu vad scurgeri nicaieri?

Posibil sa fie de la remapare?

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

inca ceva..ai idee la cutie automata cum se face log? ca are tata un golf 4 si nu ii dau de cap cu consumul, consuma cam mult si scoate fum negru mult..am fost la 2-3 service, achimbat injectoare, reglat avans injectie dar nu am rezolvat nimic..

Nu ştiu la automată, presupun că tot aşa (te referi la faptul că dacă-i dai blană retrogradează?). Ce cod are motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

 

Am o problema ,

 

 

Acum cateva zile am curatat turbina pentru ca tot imi intra in limp mod ,  dar imi intra si acuma ,

 

Eroare care o am pe vag este pozitive deviation ,

 

Atasez logul si sper sa ma ajutati , partea proasta este ca plec peste 3 zile in italia si imi este putin frica pe drum sa plec asa ... (acum vreo 3 ani am venit din italia cu maxim 90 la ora din cauza turbinei murdare)

 

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi, ce parere aveti de valorile maf la relantiu? Nu trebuiau sa fie cam egale?

post-122237-0-76131000-1379231620_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul pe ce canale sa il fac?

engine canale 3, 10 si 11

 

Buna colegi, ce parere aveti de valorile maf la relantiu? Nu trebuiau sa fie cam egale?

Da trebuia sa fie valori apropiate. Inseamna ca ai debitmetrul defect sau supapa egr defecta .

In prima faza verifica egr sa nu fie membrana sparta, furtunase de vacuum ce comanda egr ............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

 

Am o problema ,

 

 

Acum cateva zile am curatat turbina pentru ca tot imi intra in limp mod ,  dar imi intra si acuma ,

 

Eroare care o am pe vag este pozitive deviation ,

 

Atasez logul si sper sa ma ajutati , partea proasta este ca plec peste 3 zile in italia si imi este putin frica pe drum sa plec asa ... (acum vreo 3 ani am venit din italia cu maxim 90 la ora din cauza turbinei murdare)

 

Multumesc frumos

 

 

 

Geometrie/actionare geometrie blocata, cel mai probabil geometria daca spui ca ai mai avut aceasta problema si a mai fost curatata; ai facut si rectificarea vanelor?

Modificat de Nd_via
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#  vladi   daca vrei sa stii ceva despre debimetru fa altfel.

 

daca debimetru are mai mult de 100000 km schimba-l fara diagnoza, daca nu:

 

1. intra pe basic setting 003 si  vezi daca valorile la ERG inactiv sunt in jurul la 450 si valorile la EGR activ  in jurul la 250.  daca nu e asa controleaza egr vacuum , cum zice si robert , dar nu uita  ventilul electro magnetic ce comanda EGR-ul.

 

2. fa un log in mers  treapta 3,4 de la 1500 prm la 4000 rpm si logeaza 003, 010, 011.

 

daca valorile maf ( specific/actuel) din 003 se urmaresc  si  valorile maf actual se urmaresc cu valorile maf din 010 atunci poti spune ca MAF ul nu e rau !

 

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna

 

Am o problema ,

 

 

Acum cateva zile am curatat turbina pentru ca tot imi intra in limp mod ,  dar imi intra si acuma ,

 

Eroare care o am pe vag este pozitive deviation ,

 

Atasez logul si sper sa ma ajutati , partea proasta este ca plec peste 3 zile in italia si imi este putin frica pe drum sa plec asa ... (acum vreo 3 ani am venit din italia cu maxim 90 la ora din cauza turbinei murdare)

 

Multumesc frumos

 

 

 

Geometrie/actionare geometrie blocata, cel mai probabil geometria daca spui ca ai mai avut aceasta problema si a mai fost curatata; ai facut si rectificarea vanelor?

 

 

 

 

Nu e geometria blocata ca e curat tot pe acolo , sau pus si vanele in linie frumos , sa curatat de acelasi "meserias" ca si in trecut , oricum imi trage mult mai bine ca inainte sa o curat ... atat ca imi intra in limp mode si inainte de curatare si dupa ... respectiv acum.

 

 

Precizez ca daca schimb vitezele pana in 3000 si pe urma la 120 la ora din a-4-a ii dau a-3-a nu mai intra in limp mode ... deci doar daca urc treptat vitezele in turatie ,

 

Cand am curatat turbina am vazut ca MAF-ul era foarte uleios .... e posibil sa fie de la el ? din ce am citit eu din log necunoscator fiind am observat ca a murit cand a intrat in limp mode...

 

Va rog daca poate cineva sa imi interpreteze logul as ramane dator pe veci :)

 

 

Multumesc

Modificat de Mimis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul! Posibil sa fie de la soft, sper sa nu?

Errors:

008581 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) 
               P2185 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 126579 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:46:10
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.31 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 79.2°C
                    Temperature: 61.2°C
 
000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 126721 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:19:15
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3864 /min
                    Speed: 97.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 1968.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2519.4 mbar

LOG-01-003-010-011 A (4).xls

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Masina are soft de 162hp, si maful pierburg schimbat.

 

de vreo 2 luni asa iau limp peste 120km sau 3500rpm, cand schimb viteza la turatii peste 2500 se aude ca un fasait( cum ar scapa aer pe undeva, gen galeria de admisie).

 

Turbina a fost curatata acum 2 ani (degeaba pt ca era curata), am schimbat cateva furtune de vacum dar erau bune si alea, dupa ce opresc motoru si scot valva unisens(alba/neagra) de pe vacum incepe sa fasaie deci nu am pierderi pe vacum.

 

Actuatorul turbo l-am verificat cu o seringa si se misca usor si lin.

 

Am scos tuburile de aer dintre egr si radiator turbo , le-am curatat, am pus pe capete silicon sa fiu sigur ca nu scapa. Ce a mai ramas e furtunu de presiune de la turbo si radiator.

 

AM si cateva erori cu vagcomul:

 

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

        P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus

        P1155 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

 

am curatat mps ul l-am montat inapoi si teoretic merge , dar odata la saptamana asa regasesc eroarea.

 

Primul log e cu MAF, al 2 lea cel mai lung are maful deconectat.

 

Multumesc !

post-34084-0-91669900-1379256092_thumb.j

post-34084-0-89093000-1379256097_thumb.j

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log.txtAtasez si eu un loc poate ma ajuta cineva    Mentionez ca masina nu se mai infige deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte, poate cineva sa-mi citeasca logul, maine merg la service si as vrea sa stiu si parera voastra sa nu cumva sa ma minta sau sa-mi spuna altceva! Multumesc!

 

PS. Observat ca furtunul de turbo nu era bagat bine, cel mare din stanga, nu era prins bine in coliere si scapa presiune(dobitocii de la service nu l-au prin bine) posibil ca din cauza lui sa am simtomele acestea? Am incercat sa-l pun la loc dar degeaba, tot se aude suieratul la turbina. 

Multumesc!

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si eu sa fac un log in mers. Ce parere aveti ca ma uit ca vitelul la poarta noua.post-122237-0-15314800-1379271283_thumb.post-122237-0-14635300-1379271286_thumb.


Mai am doua. In continuarea celui din treapta a4-a

post-122237-0-31254800-1379271444_thumb.

post-122237-0-57612600-1379271454_thumb.

Modificat de viadi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul si al 2 lea log ai MAF ul ologit in al 3 lea si al 4 lea MAf ul apare ca fiin ok, din greseala ai citit postarea de mai sus, ai logat Basic Setting pe canalul 003 ?

 

cred ca nu este asa de greu sa compari valorile specifice cu cele actuale, asta deja te face sa intelegi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Buna

 

Am o problema ,

 

 

Acum cateva zile am curatat turbina pentru ca tot imi intra in limp mod ,  dar imi intra si acuma ,

 

Eroare care o am pe vag este pozitive deviation ,

 

Atasez logul si sper sa ma ajutati , partea proasta este ca plec peste 3 zile in italia si imi este putin frica pe drum sa plec asa ... (acum vreo 3 ani am venit din italia cu maxim 90 la ora din cauza turbinei murdare)

 

Multumesc frumos

 

 

 

Geometrie/actionare geometrie blocata, cel mai probabil geometria daca spui ca ai mai avut aceasta problema si a mai fost curatata; ai facut si rectificarea vanelor?

 

 

 

 

Nu e geometria blocata ca e curat tot pe acolo , sau pus si vanele in linie frumos , sa curatat de acelasi "meserias" ca si in trecut , oricum imi trage mult mai bine ca inainte sa o curat ... atat ca imi intra in limp mode si inainte de curatare si dupa ... respectiv acum.

 

 

Precizez ca daca schimb vitezele pana in 3000 si pe urma la 120 la ora din a-4-a ii dau a-3-a nu mai intra in limp mode ... deci doar daca urc treptat vitezele in turatie ,

 

Cand am curatat turbina am vazut ca MAF-ul era foarte uleios .... e posibil sa fie de la el ? din ce am citit eu din log necunoscator fiind am observat ca a murit cand a intrat in limp mode...

 

Va rog daca poate cineva sa imi interpreteze logul as ramane dator pe veci :)

 

 

 

Multumesc

 

 

Ar trebui sa vina si alti colegi mai experimentati cu o parere la cate download-uri sau facut deja pe logul tau. Masina merge "glontz", apoi intra in limp,asta din cauza ca ai in mod constant o presiune foarte mare in turbina, mult peste cat cere ecu.

 

Repet: geometria variabila ramane blocata, din aceasta cauza ai acea suprapresiune in turbina, daca vanele nu sunt intepenite din cauza ca sau deformat/inclinat atunci e de vina actuatorul care se intepeneste si blocheaza geometria.

 

Ar mai fii o varianta, dar foarte putin probabila, si anume valva n75 sa ramana blocata facand vacum excesiv si astfel sa tina geometria blocata, n-as crede. 

 

Citeste aici, poate te ajuta sa intelegi mai bine, poate te ajuta si alti colegi mai experimentati si confirma ce ti-am interpretat.

 

Succes si drum bun pe cand pleci in Italia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nd_via  de ce trebuie sa vina baietii experimentati??? 

 

Si tu poti  spune ce are masina daca te uiti mai atent si citesti tot!!

 

Ce spune  in grupul 011  campul 4 ?

 

D.cycle MAP 55-75%

 

 

cat are el in log??  94.4 % deci intinde tija actuatorului pana ajungi la valoarea  75% si ai rezolvat problema.

 

Si lasa MAF ul asa unsuros cum e el ca e mai bun decat un MAF curatat cu spray de curatat  frane.

 

A si schimba " mecanicul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr cei ce se joaca la Tija actuatorului.!

 

Adjusting the rod length is necessary if you are getting errattic boost problems, if your duty cycle is above 80% at 4,000rpm then it needs made longer, and if your duty cycle is below 70% at 4,000rpm it needs made shorter. between 70-80% is ok, the closer to 80% the better.

 

Sursa  aici

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexfaq- ai suprpresiune care nu se corecteaza, ai la D. Cycle 15%, parerea mea e sa verifici valva N75, care dupa mine nu lucreaza cum trebuie.

Sper sa nu gresesc, mai poti asteapta si alte pareri.

 

008581 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) 
               P2185 - 000 - Signal too High
Eroarea e de la senzorul de temperatura lichid racire care comunnica temperatura la ECU si in functie de care ecu porneste/opreste ventilatia
Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!