Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Era doar cateva randuri mai sus !  :icon_bounce: http://www.autoscan.ro/Tester_vacuum_cu_pompa.htm

 

 

Am vazut eu cu 250 de lei de la YATO. Este identic cu cel din prezentare.

 

O.T. Am reusit sa imi  cumpar si eu de la yato la 152 ron + transport de pe sculeunelteaccesorii.ro

post-572-0-36048300-1378399503_thumb.jpg

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log in mers la un golf 4 din 2000,1.9 tdi alh.

Am inceput cu treapta a 2-a si apoi a 3-a(log 1).Ne-am oprit sa ne uitam pe valori: egr e ok,debitmetrul ok.Valorile la turbo nu prea.

Am facut alt log in treapta a 3-a (log 2).Intre timp cat ne-am uitat pe valorile din log 1 nu am oprit motorul.

Ne uitam pe logul 2 si egr este ok, debitmetrul si turbo praf.Diferente de 700-800 intre boost specified si actual.

Am oprit motorul si am mai facut un log(log 3)in treapta a 3-a.

Aici este limp la 3900 rotatii? Debitmetrul scade de la 905 in 3600 rotatii pana la 505 si turbina -550 fata de specificat.

In momentul in care se ia limp se taie si debitmetrul ?

Ce este de facut ? Debitmetrul busit? Turbina agata ? De umblat la actuator ?

log 1.xls

log 2.xls

log 3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Era doar cateva randuri mai sus !  :icon_bounce: http://www.autoscan.ro/Tester_vacuum_cu_pompa.htm

 

 

Am vazut eu cu 250 de lei de la YATO. Este identic cu cel din prezentare.

 

O.T. Am reusit sa imi  cumpar si eu de la yato la 152 ron + transport de pe sculeunelteaccesorii.ro

attachicon.gif2013-09-05 12.14.13.jpg

 

Felicitari!  E super pretul,si polonezii chiar stiu sa faca lucruri bune.

Am facut azi un log in mers la un golf 4 din 2000,1.9 tdi alh.

Am inceput cu treapta a 2-a si apoi a 3-a(log 1).Ne-am oprit sa ne uitam pe valori: egr e ok,debitmetrul ok.Valorile la turbo nu prea.

Am facut alt log in treapta a 3-a (log 2).Intre timp cat ne-am uitat pe valorile din log 1 nu am oprit motorul.

Ne uitam pe logul 2 si egr este ok, debitmetrul si turbo praf.Diferente de 700-800 intre boost specified si actual.

Am oprit motorul si am mai facut un log(log 3)in treapta a 3-a.

Aici este limp la 3900 rotatii? Debitmetrul scade de la 905 in 3600 rotatii pana la 505 si turbina -550 fata de specificat.

In momentul in care se ia limp se taie si debitmetrul ?

Ce este de facut ? Debitmetrul busit? Turbina agata ? De umblat la actuator ?

Debitmetru e bun.Ai presiune prea mare .Verifica ,N75,actuator,geometria variabila. Una din astea merge greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara atasez un log, daca se poate rog pareri si sfaturi pentru remediere, se vede clar pe log sprapresiune care nu se corecteaza, inca nu am luat limp dar dupa cu se vede pe log sunt deja foarte aproape. 

 

LOG -003-010-011_4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul pe ce camp il verific? 003 sau 004? si ce valoare ar trebui sa fie exact. daca bine tin eu minte cu motorul rece era 6.6 iar dupa ce se incalzea era 7.1 si oscila din cand in cand 7.7 dar nu inteleg de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele diesel debitmetrul nu are acceasi importanta ca la benzinare. ECU se foloseste de debitmetru doar pentru controlul si verificarea EGR-ului.

Luand-o invers, un debitmeru poate parea "obosit" din cauza unei supapae EGR care nu inchide cum trebuie.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele diesel debitmetrul nu are acceasi importanta ca la benzinare. ECU se foloseste de debitmetru doar pentru controlul si verificarea EGR-ului.

Luand-o invers, un debitmeru poate parea "obosit" din cauza unei supapae EGR care nu inchide cum trebuie.

 

Fals, domnule moderator. Printre hartile ce le citeste ECU, exista una destul de importanta, smoke map sau smoke limiter. Pe EDC15 la PD ea ne da cantitatea de motorina injectata functie de RPM si airflow (ceea ce citeste MAF-ul). Daca MAF-ul da valori mici (din cauza ca e ars, ca i-a scazut rezistenta sau ca EGR nu inchide bine cum spui) n-o sa ai nici injectia de combustibil la maximul hartii ==> nici puterea nu va fi cea declarata de constructor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

De curand am facut si eu un log in mers. La prima vedere parea tot in regula pana cand am observat  ca imi face overboost la anumite turati si dupaia revine. As vrea sa stiu din ce cauza imi face overboost si cat de grava e situatia. In log primele masuratori sunt in treapta a 3-a iar restul sunt in treapta a 4-a. Masina este cea din semnatura. 

 

O zi cat mai buna :)

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! In urma schimbarii actuatorului, am ramas cu o usoara suprapresiune pe turbina... si  ieri am reusit sa mai ajustez un pic lungimea tijei actuatorul, in sensul ca am mai lungit-o un pic. Rezultatul il postez mai jos. Va rog o parere specializata daca mai trebuie reglat sau nu. 

Multumesc!

 

treapta 3.xls

treapta 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar mai trebui lungita putin. Esti la limita unui Limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru log-ul din postul #5169, nu are nimeni timp????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deztgmures

Debitmetru bun. Ai diferente de presiune .Treaba e intre actuator,geometrie,N75.Ca sa simplifici,dute la un service care are manometru de vacuum ,da jos actuatorul (fara sa il dereglezi) si vezi daca si cum lucreaza.Misca de clapeta geometriei care ar trebui sa mearga foarte usor. (80% geometria merge greu)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara atasez un log, daca se poate rog pareri si sfaturi pentru remediere, se vede clar pe log sprapresiune care nu se corecteaza, inca nu am luat limp dar dupa cu se vede pe log sunt deja foarte aproape. 

 

attachicon.gifLOG -003-010-011_4.xls

 

geometrie murdara.... nu are treaba cu actuatorul sau N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, intre timp am inlocuit N75, si atasez niste log-uri cu rezultatul, nu mi se pare nici acum prea ok, nu mai am asa presiune mare ca inainte dar mi se pare cam mare D. cycle. 90%.

Intr-un log pe care l-am facut prin mai la D. cycle nu trecea de 75%.

 

log_1.xls

log_2.xls

log_3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel vechi trebuia bubuit un pic.... sa mai plece mizeria din el.

 

E un pic mai bine, dar tot la curatare/inlocuire geometrie trebuie sa ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cum se misca clapeta de la geometrie ca sa mai elimini o cauza.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata baieti. O parere la acest log va rog

Masina un passat AVB 2002 care pana la 2500 ture parca are doar 75 de cai. Ia limp mode uneori si avea stocata eroarea asta

 

Mass Air Flow Sensor (G70)

30-10 open or short to plus - intermittent

 

http://www24.zippyshare.com/v/81672518/file.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log-ul inceaca sa-l incarci aici.....

 

dupa eroare - ii trebuie alt debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asi verifica starea EGR-ului cu VCDS-ul Basic Settings canalul 003  valoarea ERG inactiv tre sa fie de -+500  si valoarea EGR activ cam jumatate din valoarea EGR inactiv, apoi cum zice si Florin m-asi da la debimetru.

 

Trebuie luate in calcul si valorile Cycle Duty care la wot nu depasesc 65% , asa intru-un cuvant boala generala a TDI urilor gasesti tone de informatii despre..

 

Personal gasesc mai interesant un Log care incepe de la 1500 rpm, dar e o parere personala.

 

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma lasa sa incarc logul pe forum..nu stiu de ce. Nici xlx nici rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles..am vazut ca sta pe la 860...la ce valoare ar trebui sa ajunga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stă pe la 860 valoarea specificată (cerută de motor). Problema este cu valoarea măsurată care ar trebuie să fie tot pe acolo, dar la tine  se învârte în jurul lui 600. Acum cauze pot fi două: ori ai o obstrucţie pe admisie, ori senzorul nu mai măsoară bine, probabil este ultima situaţie. Oricare din cele două duce la scăderea puterii motorului, probabil ai simţit ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles dar faza este ca am probat 3 debitmetre..cu toate am cam aceleasi valori..foarte apropiate..cand ai zis senzor te referi la debitmetru? ca nu masoara bine sau la alt senzor? ce crezi ca ar putea sa fie infundat pe admisie? ai intalnit ceva cazuri ? sa fie vreun furtun indoit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!