Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ba da! Doar cu  acest instrument. Costa 350 ron .Nu ar trebui sa lipseasca din setul de scule de la un service.

post-74110-0-94053100-1377768155_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T: imi spui te rog pe PM, de unde se poate achizitiona acest "instrument" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manometrul e doar ceasul si poti verifica cu el vacuumul/presiunea facuta de o pompa. Ce ai postat tu se numeste pompa de vacuum si intradevar aia e buna pt verificarea actuatoarelor. Dar nu merita sa cumperi una decat daca ai service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.autoscan.ro/Tester_vacuum_cu_pompa.htm


Nu trebuie sa il cumperi pe persoana fizica! :D  Trebuie doar sa stii ce sa ceri cand te duci la un  service! Din pacate in RO daca te duci la service fara lectia invatata...te va costa .Nu la toate service-urile,dar la majoritatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa vacuum e ideala cand nu mai stii exact lungimea tije ( dupa ce se joaca baietii la tija) 

Dar reglajul de finete  al lungimei tijei reusesti cu VCDS cel mai frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplu de actuator rau ,care daca ai trage cu gura ai garanta ca e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce intampina dificultati la prelucrarea Logurilor din formatul .cvs in formatul .xcel  gasiti aici un ghid

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cridaia - iata piesa vinovata. Inteleg ca nu se prea gaseste separat, de obicei vanzatorii bagandu-ti pe gat si galeria de admisie. Cam cum aberau unii de ziceau ca nu se gaseste actuatorul de pe turbina decat .. cu tot cu turbina ( ROFL!!).

 

 

post-4796-0-74161800-1377773988_thumb.pn

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce a fost asa scumpa manopera ? .... ca totusi este accesibila, fata de actuator, care este in spatele motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trb sa dea jos galeria de admisie, ocazie cu care au si curatat-o bine - treaba care... oricum tb facuta, era un lighean de funingiine acolo :)

 

Si te inseli- actuatorul ala desi pare incomod (ma refer la cel de pe turbina), se demonteaza-monteaza mai rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da! Doar cu  acest instrument. Costa 350 ron .Nu ar trebui sa lipseasca din setul de scule de la un service.

off topic

As vrea sa imi cumpar si eu. O mana de ajutor cu un telefon, link ..........  de unde as putea sa il iau.

Multumesc

 

:)) scuze dar nu am citit tot :)

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut eu cu 250 de lei de la YATO. Este identic cu cel din prezentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 buna seara

postez si eu un log as vrea sa stiu ce nu functioneaza bine

multumesc

post-52086-0-06892800-1378058576_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Ma supara motorasul meu ALH de ceva vreme..in sensul ca nu trage cum trebuie. I-am schimbat debitmetrul (Pierburg) si ceva se simte, insa nu extraordinar. Turbina a fost curatata relativ recent..aprox 3 luni - 3000 km, insa nu exclud si o uzura a palelor geometriei. Am facut 2 loguri, in treapta 3 si 4 pe care le atasez. Niste pareri avizate sunt mai mult decat binevenite!  Multumesc!

treapta 3.xls

treapta 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari oameni buni. Ca si ceilalti colegi vreau o parere despre urmatorul log!!!

 

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile sunt destul de OK. Ai un mic "spike" de presiune dar vad ca N75 isi face treaba. Ai vreo alta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul 'cuiuda', la postul meu de mai sus, ce parere ai de log-uri? cum par?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In tr. a 3 a vad ca N75 lucreaza din greu ca sa corecteze presiunea si esti aproape de limp (daca nu chiar ai intrat in LM). Cand s-a curatat turbina s-a inlocuit si actuatorul vacuumatic sau a suferit ceva modificari? Ar fi ok sa faci un test in mers incepand de la 1700 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca masina nu se misca bine sub 2000 rpm. Am inlocuit tachetii si cuzinetii de la axul cu came ca erau uzati si de atunci masina e cam lenesa sub 2000 rpm, inainte mergea perfect liniar. Singurul lucru ce era si inainte in treapta 1 si 2 cand ajungeam la 2000-2100 rpm facea o zmucitura si o lua mai tare. Ma duce din hopuri. Si cateodata am impresia ca merge asa "lipicios'', adica are momente cand ii dau si se duce de o ia toti dracii si are momente cand ii dau si parca se chinuie sa se tureze sa mearga zici ca o strange cineva de gat. 

 

Plaja de turatii unde merg eu cu masina e undeva intre 2000-2500+ , dar nu defiecare data ii dau sa ma bage in scaun merg normal o las sa urce in ture frumos nu de toti 131 cp, ei daca merg asa sa zic 20 de km in oras si dupaceea ii dau un maxim in a2a scoate un fum negru frumusel in spate la prima incercare merge "lipicios" se tureaza greu si a 2a incercare rupe aderenta. De ce face minunile astea si pe log totu e ok?

 

Ce am mai observat ieri pe diagnoza, cu motorul rece sub 90c corectiile la inj erau 1= 0.2, 2=0.81, 3=0.91, 4=0.1 iar dupa ce s-a incalzit si am facut logurile cand am verificat din nou corectiile erau 1=0.4, 2=1.01, 3=1.29, 4=0.42. De ce se intampla chestia asta? 

 

La pornire fum alb albastrui oarecum iritant pentru nas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am curatat turbina actuatorul era praf... deabia se misca asa ca l-am schimbat cu unul de rezerva care mergea bine (nu era nou), insa ne-am chinuit mult sa reglam lungimea tijei ca luam limp la greu. Momentan Limp nu iau..chiar intr-a  4-a la 4000 rpm!.. dar nu-mi place cum se prezinta presiunile. Ma gandesc ca e posibil ca geometria sa agate un pic.. sau mai trebuie sa reglez tija actuatorului? Am exclus varianta ca N75 sa nu lucreze in parametri...dar poate ca o fi si de aci :). Mai trebuie investigat... Oricum multumesc pentru raspus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa agate geometria, daca a fost facuta cum trebuie curatarea ? mai bine se cumpara o geometrie noua, ca nu este scumpa.

 

altfel, regleaza iar tija, fa log... si tot asa pana valorile devin apropriate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am curatat turbina actuatorul era praf... deabia se misca asa ca l-am schimbat cu unul de rezerva care mergea bine (nu era nou), insa ne-am chinuit mult sa reglam lungimea tijei ca luam limp la greu. ...

Exact ce banuiam. In cazul tau ar trebui sa mai scurtezi putin tija. Verifica si calitatea vacuumului. Ar trebui sa ai o depresiune de macar 0,7. Fa un basic settings pe 011 si vezi la iesirea din N75 cat vacuum iti mai ramane.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.. o sa verific partea de vacuum. Florin...cand am curatat turbina, nu am mai facut planeitatea vanelor...pur si simplu am curatat de funingine si montat la loc. Deasta ma gandeam ca daca vanele sunt tocite neuniform....de aici problema mea cu presiunea... O sa iau in calcul si un schimb de geometrie, dar mai intai sa verific vacuum-ul.. Multumesc la toti pentru pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!