Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ma ajutati si pe mine cu LOG-ul atasat?

 

Frumos log! de mult nu am mai vazut un  debimetru asa fain!

 

Si eu ma alatur lui MRC  verifica filtru de diesel  eventual  da drumu la surubul de jos sa curga apa din filtru, si vezi ca mai ai si un filtru in rezervor ceva mai greu de controlat.

 

De unde ai alimentat ultima oara? Are vreo legatura cu mersul in suturi? De cand ai filtru de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la OMV si Petrom alimentez, de mers nu merge in suturi numai ca nu are vlaga de mai demult pana in 1800 RPM. Filtrul de motorina de vreo 10000 km l-am schimbat. Ma uit acum si dupa filtrul acela din retervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ar trebui să verifici puţin şi EGR-ul, mai ales dacă scoate şi ceva fum mai mult când nu are vlagă. Fă un log pe Basic Settings grupul 003 şi pune-l aici să vedem ce arată (să-l laşi puţin să înregistreze şi pe On şi pe Off)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am revenit, cu un log facut in mers,in legatura cu ploblema imi tot aparea eroarea:


17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 

            P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent


in timp ce masina intra in limp mode.


 Dupa care am schimbat senzorul de presiune, si inca continua sa apara aceiasi eroare,am facut si eu un log la masina, din semnatura, 


 


Aceiasi problema o are un prieten cu un passat  din 2001motor AWF de 131 cp. aceiasi ieroare si limp mode. Logurile lui sunt 3 si 4 daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare raman dator !


LOG2.xls

LOG 1.xls

LOG3.xls

LOG4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciunul din loguri nu e bun. Un log trebuie facut cu pedala de acceleratie apasata 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC are dreptate.Trebuie sa tii pedala apasata 100%.

Log-urile sunt de la masini diferite. 1 si 2 de la o masina si 3 si 4 de la alta,nu?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut , nu prea am avut unde in log 2 este o portiune unde e pana la fund cateva secunde parca....si in log 3 numai un singur rand :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum arata un actuator. E prins in 2 piulite si o siguranta. Da-l jos fara sa il dereglezi si misca de tija care ar trebui sa mearga foarte usor.Daca merge greu,turbina trebuie  curatata.

post-74110-0-17727200-1377632593_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-urile sunt de la masini diferite. Deci tija la actuator trebuie sa merga usor, nu cea in care este prins, care misca paletii variabili, ms mult !

Modificat de sor_in
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu! Clapeta de la geometria variabila trebuie sa mearga usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi imaginea atasata..Mai bine cauta pe cineva cu experienta ,ca risti sa nu mai pui piesele la loc.

post-74110-0-70253100-1377671347_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut log-ul, daca poate sa ma ajute cineva cu o interpretare, va rog . Ms.

LOG1.xls

LOG2.xls

Modificat de sor_in
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu logul, va rog mult sa-mi spuneti daca e ok

Mersi

post-16249-0-35525600-1377731484_thumb.p

post-16249-0-11589800-1377731500_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin compara logurile tale cu cel din postarea 5113 si fii atent la debimetru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sor_in Turbo nu reuseste sa faca presiunea specificata, ai pierderi de presiune. Verifica futunele

 

@tevez Actuatorul se chiuniue sa tina presiunea la valoarea specificata...mie se pare ca are cam multe oscilatii, dar una peste alta e ok logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la Sorin - verifica actuatorul turbinei - sa lucreze usor si sa tina vacuum-ul. Verifica liniile de vacuum si stutul de la pompa tandem, electrovalvele

 

tevez - e posibil sa fie nevoie sa cureti geometria turbinei, in viitor....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stutul de la pompa de tandem - verificat ! lipit cu poxipol

furtunurile de vacum               - verificat, schimbate

actuatorul turbinei                   - tine vacum din ce am tras cu limba se misca usor si tine vacum (pe limba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea au fost facute inainte de a face logul? Daca da, ceva nu a fost facut bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a face log-ul au fost facute.

La electrovalve ce as putea sa verific? sau cum as putea sa le verific? mufarile sunt facute bine deoarece sunt schimbate furtunele de vacum.

Modificat de sor_in
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai facut toate astea, incearca si cu un debitmetru de imprumut.

 

altfel, sa speram ca nu a obosit pompa de vacuum..... electrovalvele - trebuie sa lucreze - le alimentezi pe direct si vezi cum permit trecerea fluxului de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iau un debitmetru de imprumut sa refac log-ul sau doar sa vad cum merge masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca in sfarsit mi-a fost rezolvata problema. Limp Mode-ul era pe eroarea P0299 - Control Limit Not Reached - problema de vacuum, cauzata de capsula ce vine direct pe galeria de admisie.Cost piesa : 70 lei. Cost manopera : 300 lei ( a trb data jos galeria pentru a fi demontata). 

 

Masina merge acum excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce capsula vorbesti ? ai o poza sa vad despre ce este vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stutul de la pompa de tandem - verificat ! lipit cu poxipol

furtunurile de vacum               - verificat, schimbate

actuatorul turbinei                   - tine vacum din ce am tras cu limba se misca usor si tine vacum (pe limba).

Vacuumul si presiunea se verifica cu MANOMETRU nu cu gura sau cu limba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa verifici actuatorul cu manometrul. E bine cum a procedat el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!