Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna ziua.Va rog sa ma ajutati la interpretarea acestui log precizez ca masina trage tare greu.actuatorul l-am schimbat acum un an. Va multumesc


Buna ziua.Va rog sa ma ajutati la interpretarea acestui log precizez ca masina trage tare greu.actuatorul l-am schimbat acum un an. Va multumesc

 

din pacate nu imi da voie sa il atasez:(
 

Modificat de dedthlove
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE

 

Cam cat ar costa un EGR nou?

Din cate stiu eu , EGR-ul lucreaza pana la 1700-1800 rot/min (corecteaza-ma daca gresesc) dupa care se inchide aproape complet. Personal, masina merge la fel, poate polueaza mai mult la ralanti, dar consumul mi-a ramas neschimbat (media 5.6 l/100km). ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestui log? Va multumesc!

log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE

 

Cam cat ar costa un EGR nou?

Din cate stiu eu , EGR-ul lucreaza pana la 1700-1800 rot/min (corecteaza-ma daca gresesc) dupa care se inchide aproape complet. Personal, masina merge la fel, poate polueaza mai mult la ralanti, dar consumul mi-a ramas neschimbat (media 5.6 l/100km). ms

Da-mi seria si datele masinii sa iti dau un pret.

salut.ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestui log? Va multumesc!

Iti lipseste grupul 11.Dar din "jumatatea de log" pare sa fie debitmetru putin  obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ3BZYE405758 Passat B5 1.9 TDI PD 85kW anul 2000 cod motor ATJ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR 038131501G 

Cod nou 038131501AQ

 

Pierburg Pret 627 ron tva inclus. Termen livrare 2 zile

Wahler Pret 578 ron tva inclus    Termen livrare 2 zile.

post-74110-0-94947600-1376938279_thumb.j

post-74110-0-07526300-1376938448_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta va rog, cineva care stie sa interpreteze un Log pentru masina din semnatura...... am urmat procedura scrisa si mentionez ca la fiecare treapta mi-a intrat in "limp mode", mai repede decat a ajunge turometrul la ~4000 rpm.

Log-urile sunt aici: http://vwforum.ro/topic/22475-probleme-si-rezolvari-rapide/page-79#entry2185367

 

Multumesc anticipat,

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibila cauza membrana de la actuator sparta.E o problema des intalnita la CR.

Pune pe cineva sa porneasca motorul si urmareste tija de la actuator care ar trebui sa impinga cand pornesti si sa traga cand accelerezi sau cand opresti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat........am alimentat capsula cu aer direct din pompa de vacuum si lucreaza.....tot acolo, putin mai sus, se poate vedea in doua poze cum am procedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VCDS intri in engine ,output test,si fa test la N75 si urmareste tija. Ai erori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum sunt la munca si nu pot verifica, dar si asa a fost foarte greu sa vada ( doar cu o oglinda ) daca tija este actionata.......eroarea este aceasta:

 

1 cod a gasit:

000665 - Control de presiune turbo: domeniul de control nu s-a realizat
               P0299 -- 000 --  -  - intermitent - MIL aprins

 

...iar pe RossTech zice:

 

6683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Possible Symptoms

  • Reduced Power Output
  • Limp Mode

Possible Causes

  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
  • Charger Pressure Control defective
  • Turbocharger faulty
  • Diverter Valve faulty

Possible Solutions

  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
  • Check Turbocharger
  • Check Diverter Valve
Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi pesiunea intre turbina si egr.Verifica tubulatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VCDS intri in engine ,output test,si fa test la N75 si urmareste tija.

 

se face cu motor oprit sau pornit ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornit, ca sa vezi daca-l actioneaza sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornit.Pune vcds pe engine,basic settings,grup 11 si da ON. Urmareste   on si of .Intre actual si spec. ar trebui sa ai o diferenta de minim 80 mbar (80 minim si 250 maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....... si asta le relanti, presupun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa arate ca in imaginea atasata.


La un passat cbab care merge foarte bine, diferenta intre on si off este 958 si 1111. Deci o diferenta de 153 mbar.Cum spune VCDS-ul trebie sa ai minim 80 mbar.Daca ai mai putin inseamna ca pierzi presiunea intre turbina si EGR.Te asteptam cu valorile tale.Succes!

post-74110-0-59172700-1376991778_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt ce inseamna limp mode asta, tradus pentru romulanii nostri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul intra in protectie ca sa nu explodeze turbina sau tubulatura, din cauza presiunii mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa arate ca in imaginea atasata.

La un passat cbab care merge foarte bine, diferenta intre on si off este 958 si 1111. Deci o diferenta de 153 mbar.Cum spune VCDS-ul trebie sa ai minim 80 mbar.Daca ai mai putin inseamna ca pierzi presiunea intre turbina si EGR.Te asteptam cu valorile tale.Succes!

 

se pare ca nu este nici o diferenta intre OFF si ON.......... care sa fie problema in cazul asta ?

 

post-84251-0-80152300-1377010523_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e ideea cu dezactivarea EGRului? Am gasit pe youtube o manevra de acest gen si nu inteleg care e beneficiul...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=AtiH63riz-g

http://www.youtube.com/watch?v=9CPqbaSgcok

 

cine are tupeu poate incerca sistemul asta de verificat pierderile pe instalatia de vaccum :)

 

 

Sa nu cumva sa incerce cineva verificarea asta pe masinile diesel ca este posibil sa distrugeti pompa de vacuum. Acea verificare se face doar la masinile pe benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Trebuie sa arate ca in imaginea atasata.

La un passat cbab care merge foarte bine, diferenta intre on si off este 958 si 1111. Deci o diferenta de 153 mbar.Cum spune VCDS-ul trebie sa ai minim 80 mbar.Daca ai mai putin inseamna ca pierzi presiunea intre turbina si EGR.Te asteptam cu valorile tale.Succes!

 

se pare ca nu este nici o diferenta intre OFF si ON.......... care sa fie problema in cazul asta ?

 

 

Ca sa excluzi ipoteza ca senzorul map ar fi defect, fa aceeasi operatie ( vcds,engine,basic settings,group 11,on/off) si tine mana pe furtunul care intra in egr si vezi daca se intareste pe ON.Daca nu e clar ca fizic nu ai presiune.Dupa cunostintele mele ar ramane 2 variante:

1.ai o pierdere de presiune intre turbina si egr,o fisura,sau chiar galeria de admisie fisurata sau garnitura dintre galerie si chiulasa nu etanseaza .Daca nu ma insel la tine galeria de admisie  e de plastic.

2.geometria variabila de la turbina e blocata pe deschis,sau una sau mai multe vane raman deschise.Cazuri foarte rare.

Maine termin de facut un kit de verificarea presiunii si o sa pun poze ca sa stii cum sa verifici tubulatura de eventuale pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix aceeasi eroare si la mine, fix aceleasi simptome. Fix nimic gasit de 3 service-uri :)

 

Singura diferenta este ca mie imi face sporadic, tie vad ca tot timpul... rabla ta macar e consecventa :))

 

Masina mea e de 3 zile la "LA SERVICE", ieri am sunat la Marian si citez "e o problema dubioasa"

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!