Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

O sa pun numai sa reusesc sa fac unul un formatul dat de tine numai ca..nu stiu unde am gresit pt.ca a iesit logul asa cum l am postat.

Asa o sa fac dar sambata ca atunci i mi permite timpul,dupa cum spuneam interesant e ca uneori merge ok iar alteori o ia razna o sa incerc sa fac si un alt log in formatul dat de tine sau poate e pe undeva salvat in calculator si nu l am vazut eu,oricum am de gand sa mi schimb EGR sa spal intercolerul si o sa verific toate furtunasele si probabil si N75 daca gasesc una de imprumut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa log inainte sa te apuci de schimbat,ca poti ajunge sa pui turbina noua si sa mearga la fel.


Cauta in lista  poate gasesti pe cineva in zona ta sa te ajute.

Oferte_pentru_diagnoza - 01.07.2013.doc

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR trebuia sa l schimb demult pt ca a inceput sa curga(si am pregatit demult altul)intercolerul vreau sa l spal pt ca nu am facut o niciod.si masina are 370000 km,actuatorul nu agata dupa cate am vazut(se misca la accelerare,dar un log ar fi concludent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor..cine ma poate ajuta cu interpretarea acestor loguri? Nu am reusit sa-l incarc in format Excel.

post-24028-0-58575500-1376677598_thumb.p

post-24028-0-02761800-1376677671_thumb.p

post-24028-0-10448400-1376677711_thumb.p

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Pe caldurile astea, am probleme cu clima si mi se pare ca si masina nu prea mai trage ca inainte. Consumul parca a mai crescut putin...

Am facut niste loguri azi in mers, maf+turbo atat cu clima pornita cat si cu ea oprita.Nu stiu daca influenteaza in vreun fel.

Am mai atasat si un log cu valorile temperaturilor+injectoare. Injectoarele au valori intre -1 si +1. E in regula ?

Am observat ca temperatura combustibilului urca pana la 73 grade. Este OK ?

Dupa parerea mea turbina pare sa fie ok dar maf-ul pare putin obosit.

Daca gresesc va rog sa ma corectati.

Astept si o parere mai avizata.

O zi buna

Ma ajuta si pe mine cineva cu o interpretare? merita sa scot debitmetrul si sa il tin 24 ore in alcool izopropilic ? Il stric sau mai bine il las asa? Mentionez ca l-am scos si masina parca merge la fel.Nu am simtit nici o diferenta.

Modificat de iam8av
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Iata ca vin si eu cu un log interesant. Manifestare? Dupa oprirea motorului, toate apar pe bord si palpaie, nu se mai sting si consuma bateria. Masina este un A4 B5 2000. Cine are vreo idee este invitat sa dea o parere.

 

Multumesc frumos.

PS: masina functioneaza in parametrii si toate dispar dupa pornirea motorului

 

 

Address 17: Instruments        Labels: 8D0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 8D0 920 931 T
   Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D12   
   Coding: 02040
   Shop #: WSC 00006  
   VCID: 3874C61318C38DD8D95
   XXXXXXXXXXXXXXXXX     AUZ7Z0Y1551231
 
8 Faults Found 
00667 - Ambient Temperature Signal 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00667 - Ambient Temperature Signal 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D) 
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tija geometriei variabile.Pare sa agate. Trebuie sa mearga foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre log.meu ce se poate spune?o parere va rog de la cei ce se pricep,sau din toate 3 nici unul nu e facut cum trebuie,multum.anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai presiune prea mare la turatii mari si presiune prea mica la turatii mici. Scoate actuatorul si vezi daca se misca usor tija de la geometrie.Mai multe iti pot spune colegii mai experimentati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat EGR am spalat inrecolerul verificat furtunasele totul e ok acum in privinta fumului care nu mai e la accelerare nu mi ramane decat sa verific acum turbina dar sambata viitoare de acum,cand trag cu gura pe furtunas se misca actuatorul in schimb la turatie nu misca decat putin,acum banuiesc ca am o lipsa de vacum(o sa incerc sa masor vacumul pe pompa si chiar sa schimb N75 chiar daca nu da eroare la test dar inca mai astept unele pareri de a colegilor exerimentati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VCDS pe engine si fa output test la N75,si urmareste tija de la actuator.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect nu m am gandit la asta ok mersi(cu motorul pornit sau cu el oprit?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH-chipped

Am dat catalizatorul jos si observ un spike in graficul de turbo...pareri,rezolvari?Umblu la tija sau in soft la N75?

Problema nu e din soft,am revazut acum valorile si requested boost e 2130 si boost limiter e la 2150...asadar nu putem da vina pe soft

post-109405-0-61287700-1376893638_thumb.

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test la N75(dupa sfaturile colegului nostru) si tija actuatorului nu se misca acum astept ceva pareri de la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... merita sa scot debitmetrul si sa il tin 24 ore in alcool izopropilic ? Il stric sau mai bine il las asa? Mentionez ca l-am scos si masina parca merge la fel.Nu am simtit nici o diferenta.

 

 

Poti incerca desi sansele sunt aproape nule sa rezolvi problema debitmetrului...asa sunt facute sa cumperi unul nou.

Am incercat sub microscop reconditionarea lui dar nu a mers...poate ai noroc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Iata ca vin si eu cu un log interesant. Manifestare? Dupa oprirea motorului, toate apar pe bord si palpaie, nu se mai sting si consuma bateria. Masina este un A4 B5 2000. Cine are vreo idee este invitat sa dea o parere.

 

Multumesc frumos.

PS: masina functioneaza in parametrii si toate dispar dupa pornirea motorului

 

Cateva sugestii, poate te ajuta sa rezolvi problema:

 

Un amic a patzit la fel, in sensul ca arata bordul ca pomul de craciun si ii indica aiurea p'acolo. Problema: In apropiere de parcare era o boxa cu containere de gunoi si niste sobolani si-au tras un penthouse in compartimentul motorului si binenteles li s-a parut apetisanta izolatia unor tronsoane si cabluri.  Au avut de lucru aia de la service ceva... :dry:

Multa lume a patzit-o cu rozatoarele astea ca se pare ca au o slabiciune pentru compartimentul motoarelor si daca au ocazia nu stau pe ganduri..

 

Eventual poti verifica sa nu fie slabita legatura bateriei la masa, la sasiu iar apoi verifica starea conectorilor,mufelor si al releelor, sa nu fie iesit putin in timp din cauza trepidatiilor si sa nu mai faca contact ferm...

 

Poti verifica si consumul bateriei dupa oprire cu un ampermetru, sa vezi daca ai consum marit, ca daca e mare din cauza unui scurt pe cablaj (de la rozatoare) este foarte posibil sa "palpaie" toata masina...sa-ti ia foc.

 

Bordul mai palpaie cu contactul pus (fara motor pornit) si atunci cand bateria este la pragul de jos al descarcarii. Deci aprox 12,5 -12,7v pe baterie cu motor oprit si 14,2-14,3 cu motor pornit..si sa nu scada daca pornesti consumatorii (faruri,ventilatie<etc) cu mai mult de 0,2v. Daca pica sub 14,1v trebuie verificat grup alternator, releu incarcare si nici sa ai o baterie de zece ani ce forteaza alternatorul sa o incarce si care in cateva ore dupa oprire se descarca singura..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere la log+comentariile mele ulterioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa acelasi output test pe N75 ,scoare furtunasul de la actuator si vezi daca face vacuum. Poti verifica si la relanti fara VCDS.

Daca nu face, verifica furtunasul care duce de la popma de vacuum pana la N75.

Daca face vacuum ,e blocata geometria variabila sau e sparta membrana de la actuator.

Da actuatorul jos si vezi daca se trage tija facand vacuum cu gura.Mai verifica  tija care actioneaza geometria variabila ,care trebuie sa mearga foarte  usor.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incerca, daca as reusi sa desfac suruburile alea doua tampite :). Nu gasesc nici pe net  stea in 5 colturi cu gaura pe mijloc.De fapt am rupt bucatica aia de fier si nu mai am nevoie de gaura pe mijloculimbusului.Cu surubelnita am incercat dar nu am reusit.

Modificat de iam8av
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e ideea cu dezactivarea EGRului? Am gasit pe youtube o manevra de acest gen si nu inteleg care e beneficiul...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=AtiH63riz-g


http://www.youtube.com/watch?v=9CPqbaSgcok

 

cine are tupeu poate incerca sistemul asta de verificat pierderile pe instalatia de vaccum :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut domnilor. am reusit sa ma ocup de masina, mai precis de turbina. lipsand o saptamana de acasa, a mers tata cu ea mai "la consum", cand m-am suit la volan, putina talpa, LIMP MODE in toata regula. opresc/ pornesc, talpa iar...merge...a doua zi limp dupa limp. am dat jos  turbina, foarte frumos, toate suruburile s-au desfacut bine, fiind date cu lichid de frana in prealabil, si m-am apucat de demontat la ea. am ajuns la VNT, dupa ce am demontat CHRA-ul foarte greu(a trebuit sa incing foarte tare carterul turbina cu lampa cu gaz si lovituri de ciocan calumea). funingine peste tot, depuneri...negru. am folosit spray textar pt curatarea discurilor de frana( nu am mai gasit in ziua aia spray de carburatoare), am refacut planeitatea vanelor cu smirghel fin pus pe geam, am suflat aer cu compresorul in garuile de prindere are VNT-ului dupa care am frecat cu peria de sarma canalele unde se aseaza carterul central. am montat totul la loc foarte usor, am montat-o pe masina dupa care am bagat ulei(5W-40 castrol edge PD) cu siringa in turbina, cca 40 ml. am montat conducta de ulei (tur si retur), furtunele aferente, filtrul de aer si i-am dat o cheie. am lasat-o cam 10 minute pornita, dupa care am scos-o la plimbare. demarari usoare la inceput, toate bune si frumoase. si incepe nebunia! 3-4-5-6...4000rot/min masina trage de rupe!! :icon_bounce:  niciun fel de limp. fiind seara nu i-am facut un log in mers dar o sa urmeze . niciun fel de intreruperi, lag-uri. SI inca ceva: i-am anulat EGR-ul deoarece a inceput sa horcaie, prin scoaterea furtunului de vaccum si punerea unui surub sa nu piarda vacum. Probleme cu EGR-ul aveam de vreo 2-3 saptamani. misiune indeplinita :D


luck33ro

 

nu cred ca trebuia taiat furtunul de vaccum de la EGR. Trebuia scos, simplu, si bagat un surub in capatul lui prins cu un colier. Daca omu' vrea sa remonteze un EGR nou sa nu fie nevoie de racordari sau schimbat furtunul ce vine de la valva N18. iar ciuperca de la EGR poate sa ramana si asa...cu gaura simpla. parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt de acord cu anularea EGR-ului! Asta e doar o modalitate de evitarea costurilor inlocuirii. Nu sunt alte avantaje,poate dezavantaje.

Pentru testare vacuum exista acest manometru:

post-74110-0-61139000-1376928703_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!