Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

debit mai mare ca asta pe 1.9 nu se poate:)) e vnt 17 b parca..nu stiu sa se fi facut turbine mai mari pe 1.9..si de debimetru..poi lam schimbat odata ca ala facea figuri dar cand mergea bine cu ala tot exact asa mergea precum cu asta nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. 979,2 mbari ce arata si in relanti este presiunea atmosferica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviulatis

 

banuiesc ca n-ai montata pe masina ceva powerbox sau alte smecherii de tunat motorul si care sa-ti faca figuri..?

Zic asta pentru ca vad in profil ca ai 150 cai...si daca ii ai cu adevarat nu cred ca i-ai luat din fabrica.. :icon_confused:

Incerc sa-ti dau sugestii poate vreuna prinde si rezolvi problema... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. 979,2 mbari ce arata si in relanti este presiunea atmosferica.

Valoarea de 979.2 mbar nu e la relanti. E cu MOTORUL OPRIT.

E normal??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e normal, dupa cum ti-au spus si colegii de mai sus este valoarea presiunii atmosferice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

is din fabrica:) asa e motorul 1.9 tdi 150cp codmotor ARL si mai e un motor mai tare daca nu ma insel pe seat leon de 160cp..astea fiind varfurile de top al motoarelor 1.9..rare de altfel:)dar powerbox si cip..nu nu am desi m*am gandit k poate ar fi o rezolvare in a schimba harta putin:) si ms mult ca incerci sa ajuti:)tie si lui eexcalade

Modificat de liviulatis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e normal, dupa cum ti-au spus si colegii de mai sus este valoarea presiunii atmosferice

 

La relanti :

1.cu MAP conectat si pus in tubulatura =969 mbar

2.cu MAP conectat si scos din tubulatura =972 mbar

 

Deci in aer liber e presiune mai mare decat in circuitul intercooler?

Sau MAP-ul e beat ??

Merci!

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris greșit?

Sent from my S500 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cele scrise de tine, presiunea din tubulatura (972) este mai mare decât cea atmosferică (969). Dacă la asta te aștepți, nu înțeleg de ce te miri?

Sent from my S500 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate ,am gresit,corectez imediat.Cea din aer liber e 972 si cea din circuit e 969 !

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha... :-) Mie mi se pare normal. Asta arată că turbina nu face boost la ralanti, iar aspirația motorului diminuează presiunea.

Sent from my S500 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e mai mare..gandeste*te ca se pierde din presiunea atmosferica in tubulatura:) din filtru aer in turbina unde in intercooler dupa care tubulatura pana la  map:) iar daca e pornit motorul aspira aer dar boost nu este la relanti dupa cum spunea si valentin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit. E presiunea din aer.Doar ca la mine cu motorul oprit e 972 si la un passat 2010 cu motorul oprit e 989.Poate ca al meu e putin decalibrat.Mai are cineva o valoare ca sa facem o comparatie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea atmosferica difera cu cateva zeci mb in functie de altitudine (asta in caz ca ai comparat pe doua motoare in 2 locuri diferite).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e relevanta comparatia, insa daca vrei sa faci comparatie cu alt coleg din alta locatie nu prea are relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor

 

   1.9 tdi motor agr se manifesta ciudat,calc pedala de acceleratie urca greu in turatie binenteles cu fumul negru dupa mine apoi cand ajunge la 2500-2700 rupe pamantul si fumul dispare(mentionez ca asta se intampla indif.de treapta de viteza in care sunt),intrebarea mea este care este cauza si cum se poate remedia asta?atasez si un log facut ia 2500 rpm,am si unul la 3500 rpm iar actvitea reglaj presiune turbo nu a crescut decat la 37% iar la scanare nu are nici o eroare,injectoarele valori ok etc'
multumesc anticipat tuturor colegilor care pot interpreta logul si imi pot da un sfat.

Sâmbătă,10,August,2013,09:47:18:36870
Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.4
Versiune date: 20120821



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adresa 01: Motor (038 906 012 F)

09:47:06 Grup 003: RecirculareGaze
2457 /min TuraţieMotor
850.0 mg/cursă MasăAer (Prescris)
705.0 mg/cursă MasăAer (măsurat)
4.8 % Activitate AGR-Ventil

09:47:06 Grup 010: Masă aer
725.0 mg/cursă MasăAer (măsurat)
897.6 mbar PresiuneAer
2029.8 mbar PresiuneTurbo (măsurat)
100.0 % PozPedalăAccel

09:47:06 Grup 011: ReglajPresTurbo
2415 /min TuraţieMotor
1978.8 mbar PresiuneTurbo (Prescris)
1866.6 mbar PresiuneTurbo (măsurat)
35.5 % Activitate ReglajPresTurbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da in mers e facut si asa cum l am pus pe forum asa la salvat,singurul lucru pe care nu il inteleg e ca activitatea turbinei are un procent de numai 35%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur  "35.5 % Activitate ReglajPresTurbo" nu e activitatea turbinei. E valoarea lui N75 care comanda actuatorul.

VCDS-ul in limba romana suna ciudat.

Ti-am atasat un exemplu de  LOG.

Fa-l asa si o sa te ajute colegii experimentati.

.

Exemplu LOG.xls

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect e N75 dar nu da nici o eroare pe modulul motor acum nu mi ramane decat sa verific toate furtunasele de vacum ce duc de la N75 la actuator sau chiar sa schimb cu una de pe alta masina,culmea e ca uneori isi revine si merge ok altadata o ia razna am sa incerc sa fac un altfel de log si o sa l postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai erori incepe  prin eliminare cu lucrurile cele mai simple: verificare furtunase,furtune intercooler,actuator...etc.

Pune un LOG ca sigur o sa ai un raspuns de la colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!