Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Din ce se vede in logul tau presiunea creste la o valoare foarte mare, iar N75 nu reuseste sa faca nimic....ba mai mult ramane la aceeasi valoare 15. Parerea mea este ca, ori geometria iti ramane blocata pe inchis rezultand suprapresiune in turbina, ori actuatorul se blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Este prima oara cand scriu pe forum. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare a logurilor ( sper sa fie facute bine). Problema mea este ca masina consuma mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Am si eu o problema, am plecat aseara pana in Italia pe drum prin Slovenia a intrant turbo in limp mod. Motorul este bcab. Am pus testarul am resetat eroarea sia revenit dar nu mai trage la turatii jose, dupa 3000 de ture isi revine si trage normal. Turbo nu a avut nici o sintoma inainte nici acum nu se aude nici un zgomot suspect. Ce am observat pe tester valoarea de referinta la debitmetru se duce pana la 1000 iar cealata ajunge tot la 1000 dar mult mai greu, dupa cateva secunde, cand ajung sa se coreleze intra si turbo normal si se coreleaza valorile la boost pressure. Credeti ca debitmetrul ar putea fi de vina? Am mers cu ea asa inca 800 de km pana am ajuns in Italia dar daca o acelerez mai tare intra in limp mod. Log nu pot face deoarece nu am xl pe nici un laptop si nici un stik ca sa le transfer de pe un laptop pe altul. Eroarea aparuta este 000665  Boost Pressure Regulation P00299 - 000 Control Range Not Reached. Nu stiu ce sa fac daca sa schimb debitmetrul sau nu, iar cu ea mie frica sa vin asa pana in Romania. Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunasele de la pompa de vacuum ,de la actuatorul  turbinei si de la N75 cel de langa baterie

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leam verificat sunt in regula, are vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu eroarea asta. E de la actuator.Verifica: Cand pornesti motorul,actuatorul impinge geometria variabila si cand accelerezi trebuie sa traga geometria.Sa nu fie geometria blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e blocată geometria, e spartă membrana capsulei. Se verifică ușor cu un manometru.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Dar ce sanse are omul sa gaseasca un manometru in Italia? Daca o persoana urmarerste tija actuatorului si alta persoana accelereaza poate vedea daca actuatorul lucreaza sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manometru nu am de unde sa fac rost aici, am sa incerc astazi sa vad daca lucreaza tija si revin cu pareri. Credeti ca pot pleca cu ea asa pana in romania? Se poate intampla ceva mai rau cu turbina? Capsula se gaseste la orice magazin de piese sau numai la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manometru se gaseste la orice service de cartier care se respecta. Daca vrei s-o verifici in parcare, ma gandesc ca merge si sa pui un furtun si sa incerci sa tragi cu gura, sa vezi daca tine vacuumul.

Daca mergi asa nu este pericol. Pentru a nu-ti intra in limp mode evita sa accelerezi tare la sub 3000 rpm. Depasirile fa-le la peste 2500-3000 rpm, dar e cam dificil. Mai bine evita-le sa nu intre in limp si sa-ti puna viata in pericol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti actuator la reprezentanta,in romania costa in jur de 700 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate posta cineva o explicatie cum se regleaza actuatorul la motor asv ?si daca tija actuatorului opune o rezistenta destul de mare ii normal sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul in reglezi in functie de presiunea care iti apare in log.... altfel nu putem. De fabrica, se regleaza pe banc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vag-com imi da positive deviance.nu am reusit sa fac un log un mers, dar m-am uitat la valori.si la actual presure era ft mare, 2,6 in viteza a 3-a la kick down.si apoi primeam limp mode.turbina am curatat-o de curand, si tot atunci am verificat actuatorul si un "mecanic" mi-a schimabt reglajul pe actuator.l-am pus din nou pe semnele care le avea din fabrica.nu am avut probleme.dupa 1 saptamana a inceput iara sa iau limp mode si de atunci tot presiunea aia uriasa o am in turbina.cand am curatatturbina am dat din abundenta cu wd-40 pe actuator ca mi se parea ca merge greu.faza ciudata ii ca aseara am dat iarasi cu wd-40 pe actuator am dat cateva ture cu motorul turat am luat limp mode de cateva ori dupa care nu am mai luat , doar in viteza a 4-a dupa 3200 de ture.pe tester arata ca valva n75 lucra la 75%.cam care spuneti ca ar fi problema?ca eu nu mai stiu ce sa ii fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut probleme cu sprint-ul masinii mele. Era cam lenesa la demaraje. Turbo cu geometria facuta recent, debitmetru nou, N75 se comporta ok,dar putere cu adevarat aveam doar dupa 2600 ture si mai rar dadea si Limp. Am verificat si inlocuit mai toate furtunele ce tin de turbo desi acestea pareau ok. In special un furtun ce intra sub N75 era cam scurt si din aceasta cauza parea ca se stranguleaza. Am pus coliere pe furtunashe si m-am asigurat ca nu scapa vacuum pe circuitul acestuia.

Ideea este ca imediat dupa operatia aceasta masina a redevenit aceea pe care o stiam, si care "aduna" asfaltul la demaraje... :icon_confused:

Am postat cazul meu ca poate inspira si ajuta pe careva sa rezolve probleme de genul asta inainte de a-si demonta masina cu totul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor. Am fost ieri la mecanic.S-au facut urmatoarele schimbari: schimbat volant+disc+placa+rulment; schimbat supapa vas expansiune, servofrana, ulei si filtre. Acum motorul merge rotund, frumos ca un diesel adevarat, doar ca problema cu trasul nu s-a rezolvat. Cand am vazut am lasat-o acolo si astept o rezolvare. M-i s-a spus ca se mai uita, ca nu isi dau seama ce are, pe test nu da nici o eroare etc. Chiar nu pot sa imi dau seama ce se intampla si nici nu as sti ce sa le mai zic. Pe 1 as fi vrut sa plec in concediu cu ea, dar in conditiile acestea nu prea as iesi din tara cu ea. Poate are cineva vreo idee ce sa le zic sa mai faca sau la ce sa se uite. Atasez 2 loguri in mers poate stie cineva ceva, o parere.

log sharan vit 3 in mers.txt

log sharan vit 4 in mers.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un AXR cu următoarea eroare

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
        P3130 - 35-10 - - - Intermittent

I-a curăţat omul EGR, a şters eroarea, dar a reapărut (se aprinde şi check engine)

Eu am făcut logurile în mers (ştiu că în treapta a 3-a nu este ok pt că nu a apăsat pedala la fund din prima)

Log treapta a 3-a.xls

Log treapta a 4-a.xls

Mie mi se pare suspect  MAF deoarece la testarea acestuia în basic setting nu sesizează schimbarea EGR ON/EGR OF. În carte zice că trebuie să fie o diferenţă de cel puţin 100 (la un AXR fără probleme am văzut că diferă cu 200)

Basic setting-grup 3.xls

Presiune în admisie testată în basic setting pare ok

Basic setting-grup 11.xls

Şi valoarea MAF la ralanti

Valori MAF la ralanti.xls

O observaţie: eroarea apare la mers la turaţii mici (după ce am  şters-o prima dată a reapărut după câteva zeci de metri), când am făcut logurile nu a reapărut decât a doua zi.

Voi ce părere aveţi?

 

PS am uitat să spun că maşina merge foarte bine, trage, doar becul ăla în bord este enervant.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

"maşina merge foarte bine, trage, doar becul ăla în bord este enervant"

 

Daca masina merge super si numai becul ala face figuri da-i ignore, da-l dreaq sau  pune un abtzibild peste el.... :icon_confused: , un stiker cu un bec stins pe el.

Acuma serios, este frustant sa ai cate o chichitza de asta care nu merge cand toate par ok. Oricum e ciudata eroarea respectiva si care se pare ca nu afecteaza performantele masinii...."intermittent"-ul ala este simptom de contact electric slab desi nu cred ca e cazul egr-ului, numai daca nu are o constructie aparte egr-ul in cauza. Nu stiu cum e la AXR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curăţat contactele de la mufa EGR (la AXR  are clapeta acţionată cu motoraş)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alt EGR, am patit si eu la un golf 4 chestia asta si pana nu l-am inlocuit nu sa stins nici benul si nici eroarea n disparea. spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu "datul in nas" la turatii peste 3500, era scoasa intr-o parte aceasta mufa. Stie cumva ce reprezinta aceasta? blocul de valve cumva?

post-19020-0-08274600-1374685207_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi un log cu VDCS la un VW Caddy, nu stiu daca este bine, am rugamintea daca se poate sa-mi confirme cineva acest lucru.Masina are o mica problema care se manifesta odata la 50 - 100 km printr-o intrerupere in mers.

log VW Caddy.xls

Modificat de marcopolo76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul este destul de OK. Vezi sa nu fie ceva electric. Sa intelegem ca alte erori nu ai...

Vezi in sarcina valori la injectoare. Da mai multe date despre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!