Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Nu stie nimeni ce ar putea fi?...Am mai observat o chestie, cand este mai cald afara(30+), chiar daca motorul este rece suna mai tare, deci depinde de temperatura exterioara.

Ai facut o diagnoza? Ce erori apar?

 

Logul il faci pe grupurile 03  10  11  ca sa fie elocvent si aranjeaza-l in Excel  (- Data - Text to Colums - Delimited - Comma -finish  )

 

apoi poate iti va raspunde cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Pe scurt, descrierea problemei: ieri in mers a aparut pe computerul de bord "emissions workshop" si s-a aprins martorul de check engine. Am pornit/repornit motorul dar de fiecare data reaparea eroarea cand puneam contactul. Alte simptome nu avea, motorul tragea normal, fum nu era.

La scanarea de azi dimineata zicea cam asa:

 

19586 - EGR System
            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

 

Am sters eroarea si vad ca momentan nu mai apare, am facut azi vreo doua drumuri si totul a fost in regula. Din ce am mai citit pe forum, ar fi binevenita o curatare a EGR-ului. Voi ce parere aveti?

Se poate curata numai manual sau se curata la folosirea unor turatii mai ridicate?

 

Motorul e un AWX, 1.9 TDI, 131 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog si eu o interpretare

Incerc sa rezolv problema trepidatiei la relanti a motorului, inainte sa ajung la volant, pana acum am schimbat linia de tampoane (motor, cutie, tobe).

 

Multumesc

post-6634-0-04784600-1373293107_thumb.jp

post-6634-0-53664100-1373293138_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ai postat nu cred ca trepidatia e din cauza motorului.

Din log cred ca ai ceva depuneri de ulei pe admisie pentru ca in engine/measuring blocks/group 003 ai la MAf specificatie pana la 310 in relanti iar tu ai 320.

Iar la injectoare este unul mai slab dar in limite. Poti incerca prin inlocuirea garniturilor la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am facut si eu log-uri la turbina. de la un timp am impresia ca nu prea mai trage bine.

2.0 tdi BMM

 

Mai vreau si eu cateva pareri. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o prima privire, geometrie murdara.

 

 

 

rog si eu o interpretare

Incerc sa rezolv problema trepidatiei la relanti a motorului, inainte sa ajung la volant, pana acum am schimbat linia de tampoane (motor, cutie, tobe).

 

Multumesc

 


injectorul nr.1 e un pic peste valorile unui injector bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


rog si eu o interpretare, parer poate de la cunoscatori cu experienta mai mare.
Incerc sa rezolv problema , masina nu mai trage cum o facea inainte, am avut o problema cu mufa la debitmetru, am schimbat si mufa si debitmetru ca parea mai obosit, situatia s-a mai schimbat dar oricum nu e asa cum trbuie sa fie. Am verificat si furtunasele de vacuum si am am schimbat 2 din ele care pareau mai degradate. Dupa ce am schimbat furtunasele a inceput sa fluiere turbina, probabil am o presiune mai mare pe turbo. Am postat si log-urile in mers pe fiteza a 3 si a 4. Daca poate sa-mi dea si mie cineva o parere, o indrumare ceva. Multumesc anticipat

 

log viteza 4-1.xls

Log viteza 3-1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru e nou? ca nu pare nici asta prea bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bun..... ci foarte bun. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nou, e sh luat de pe o masina pe care mergea brici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bun..... ci foarte bun. :icon_bounce:

 

presiune prea mare, nu ai deloc..... e ok presiunea. Nu trage, ca o face destul de greu - presiunea - mai vezi ce e cu linia de vacuum, N75 si geometrie turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns. O sa mai incerc sa vad cu linia de vacum, o sa curat si geometria variabila si dupa mai fac log in mers si mai vedem dupa. Merci de raspuns si indrumari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de ceva timp : Dupa ce am schimbat motorul din semnatura cu un alh (dupa ce a "luat-o pe ulei"), cand accelerez intr-a 2-a mai brusc, se taie alimentarea (intre 2300-4000rpm, la cald face mai tarziu) si se aude un fluierat.

Am facut log in mers ieri , erori nu mi-a dat numai ca ma ingrijoreaza valorile la injectoare :

pornesc de la : -0,16 , -0,32, -0,61, +1,08

si se duc... -0,40, -0,24, -1,20, +1,88

 

Atasez si log-ul ..

 

 

LOG-01-001-003-013.xls

Modificat de Hotzu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Valorile de compensare a injectoarelor se verifica cu motorul "la cald" ( 90 grd) si toti consumatorii opriti

2. Fa un log in mers in grup 03, 10 si 11 viteza a 3-a si pune-l apoi aici!

 

Bafta!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac, multumesc de raspuns si informare.

Dar oare simptomele astea se pot datora injectoarelor? Poate fi si din cauza ca eu am avut facuta o resoftare inainte sa schimb motoru si inlocuindu-l cu alh in loc de asv, si turbina acum e cu miez de 131 cp?

Si nici nu mai trage cum tragea inainte, parca a revenit la softul stock desi n-am umblat la el. Poate se rezolva si cu o adaptare de soft ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un Passat B6 1.9Tdi, in sensul ca atunci cand depasesc de 3000 ture imi taie din puterea masinii. Am facut si logul in mers, sper sa fie bun. Imi apare si eroarea:

 

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
               P0234 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 202198 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.18
                    Time: 04:43:24

             Freeze Frame:
                    RPM: 3654 /min
                    Speed: 89.0 km/h
                    Load: 93.7 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2448.0 mbar

post-19020-0-02291300-1373745123_thumb.j

post-19020-0-02714400-1373745133_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'imi taie din puterea masinii' ...fenomenul se numeste limp mod, datorita suprapresiunii turbinei.Curata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina a fost curatata in februarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers o perioada bine si apoi a inceput sa faca figuri, sau face asa de atunci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a facut inainte de a curata turbina si am zis sa o curatat. Din februarie si pana acum recent nu mi-a mai facut deloc. Acum vad ca iar am problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 se chinuie sa reduca presiunea ,iar turbina nu are nici o reactie, ramane cu suprapresiunea aia imensa de 2400-2500.Mai pot fi si alte cauze furtune vacum, actuatorul.Nu sunt foarte priceput, hai sa asteptam si o alta parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu ma prea pricep, dar N75 il banuiesc si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul ross-tech la eroarea P0234 da urmatoarele cauze:

  • Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
  • Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
  • Boost Pressure Sensor (G31) faulty
  • Turbo Charger stuck/faulty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cu Audi A6 a avut aceiasi problema si cica ar fi schimbat nush ce valve la turbina si nu ii mai face nici o problema. Astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!