Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

iti agata geometria la turbo, de la 2200 sare direct la 2550, ar trebui sa intre in LIMP MOD, incerca sa mergi mai turat, pote is revine, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 am incercat sa reglez avansul si am uitat cheia de 21 pe fulia de la pompa si am dat la automat. binenteles motorul s-a opritsi avansul a scazut f tare pt ca cheia sa blocat in radiator si a dat avansul inapoi (incat dupa ce am scos cheia de pe fulie nu a mai pornit). apoi am pus totul la punct inclusiv axa cu came si am reglat din nou avansul. am avut noroc ca nu a fost mai rau. insa mi-e totusi frica ca a fost afectata pompa de injectie. daca mai stie cineva vreo alta solutie pls!!! spune-ti ce log ati mai dori sa fac? multumesc

 

As mai aduga ceva vis a vis de reglajul manual al avansului. Am obs ca daca dai inainte si apoi inapoi de fulia pompei de injectie exista un fel de varf care opune rezistenta, ca o piramida( triunghi) pe patrea dr tragi inspre fata si mareste avansul iar daca treci de varf merge singura si opune rezistenta invers. Nu cred ca m-am exprimat prea bine dar sunt sigur ca cine cunoaste, va intelege. multumesc

Modificat de adriansnow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti agata geometria la turbo, de la 2200 sare direct la 2550, ar trebui sa intre in LIMP MOD, incerca sa mergi mai turat, pote is revine, bafta.

Multumesc pentru observatie. Asa este cum zici. Nu intra in Limp poate probabil si pentru faptul ca atunci cand simt ca se "leneveste" nu o fortez si astept sa scape dupa care continui sa-i dau talpa. Cat despre turbo trebuie sa verific daca nu cumva tija de la actuator sa nu aiba un prag la care sa agatze putin pentru ca prin februarie a fost desfacut turbo si facuta geometria iar de atunci desi am circulat mai mult in oras i-am mai dat turatii mari pentru a preveni imbacsirea vanelor... Inca odata merci si berea ramane valabila.. :icon_confused:

P.S. Abia dupa postarea logo-ului am vazut ca am scanat grupul 2 in loc de 3...dar nu cred ca-i foarte relevanta sau diferit in interpretare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara...revin cu un log dupa o curatare de turbina si inlocuit capsula vacumatica

3kb.png

cum stau???? 

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, putina suprapresiune (din reglajul tijei actuatorului) - N75-ul compenseaza ok.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, putina suprapresiune (din reglajul tijei actuatorului) - N75-ul compenseaza ok.

si pt reglaj trebuie scurtata tija sau lungita???....sau cel mai bine o las asa avand in vedere ca N75 isi face treaba

 

Am facut un log pt ca ieri la 4000rpm adica peste 4000 am luat limpmode....apoi nu mai trage ca bine de la 3000 in sus.

Dupa ce am oprit si repornit totul ok.

Toata lucrarea la masina s-a facut la reprezentatnta skoda in galati. Beneficiez de garantie la lucrare 90 zile. Ieri dupa ce am luat limp am dus-o in service.

Erori stocate nu avea. Masina nu a luat limp de atunci si chinuita a fost destul.

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lungita foarte putin. Oricum, o poti lasa si asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o skoda octavia 2 BKC din 2008 cu 160.000 km se dau urmatorii parametri si urmatoarele log-uri. Va rog frumos sa imi spuneti daca este vreo problema.Mie mi s-a parut avansul cam mic si foarte rar, masina da foarte putin in nas. Nu apare nici o eroare pe tester. Va multumesc.

log a-II-a.xls

log a IV-a.xls

log treapta a-III-a.xls

post-72374-0-35267000-1371901785_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ok, poate debitmetrul putin obosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns.De avans ce zici? Masina merge ok si cunsumul este foarte, foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsion value e mica, ar trebui sa fie undeva cat mai spre 0 (sau in interval +- 2 preferabil). Asteapta sa iti raspunda unul dintre colegii care au "avut de-a face" cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema...a aparut in bord spirala si mesajul engine fault workshop...am pus testerul pe masina si mi;a dat urmatoarea alarma

    16619/P0235/000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached

La reprezentanta a spus ca e dusa turbina de tot...iar la alt service a spus ca de vina e geometria turbinei care trebuie refacuta ptr ca agata undeva...ce sa mai cred ? O seara buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca

-furtunele si tevile si sunt conectate corect, nu sunt blocate, nu prezinta scurgeri 

si

-valva n75 functioneaza corect

 

cred ca mai ramane ca turbina sa fie demontata si apoi,dupa constatare, sa se stabileasca daca se poate reconditiona

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUna seara.Am negative deviation la turbina,ce efecte are presiunea scazuta?fum negru,consum marit?

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Masina in cauza este un G4 ALH. Ocazional ia limp mode cand se trece de 3000 rpm.

Nu stiu daca logul este corect. Tatal meu nu se pricepe asa bine cu vcds. 

 Eroarea aparuta este:            

P1248 - 35-00 - Control Deviation

17958 - Charge Pressure 
            P1550 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
 
Mentionez ca a schimbat recent debitmetru de aer.

 

Ma poate ajuta cineva cu indrumari?

 

Multumesc.

post-105206-0-94725300-1372281733_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problema cu bora ASZ, intre 1800-2200 se aude un carait(numai daca este apasata pedala de acceleratie de tot), nu sunt erori, clapeta de pe admisie este in regula, posibil sa fie de la pompa tandem, turbo? Acest zgomot se aude mai tare cand trec pe langa parapeti, cladiri. La evacuare a fost schimbat racordul flexibil ca era putin fisurat si s-a mai diminuat zgomotul. Daca pun si un T-box pe senzorul de temperatura a motorinei se aude si mai tare.

Am facut si un logo, poate se observa ceva in neregula.

post-10174-0-75449000-1372313774_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Masina in cauza este un G4 ALH. Ocazional ia limp mode cand se trece de 3000 rpm.

Nu stiu daca logul este corect. Tatal meu nu se pricepe asa bine cu vcds. 

 Eroarea aparuta este:            

P1248 - 35-00 - Control Deviation

17958 - Charge Pressure 
            P1550 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
 
Mentionez ca a schimbat recent debitmetru de aer.

 

Ma poate ajuta cineva cu indrumari?

 

Multumesc.

Se poate verifica daca n75 functioneaza corect si daca tija actuatorului nu e prea scurta de ajunge la valoare maxima 94.4. Geometria, dupa parerea mea, nu da semne sa agate sau nu atat de tare incat problema sa fie generata de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema cu Bora mea 1.9 Tdi ARL, se "balbaie" motorul la relanti, si am pus Vag-ul pe ea iar la ultimul injector imi arata 2.99 corectie, aveti idee o fi "dus" sau merge curatat. Sau o fi din altceva, ca doar ce i-am schimbat ax came, culbutori, cuzineti, curea distributie. Poate fi din "pastila" de reglaj din capul la injector, ca a umblat si pe acolo mecanicul?  Am atasat si un printscreen.

 

Multumesc.



Cred ca am gresit Topicul, rog un moderator sa stearga postul. Sry

post-52177-0-37061000-1372587198_thumb.p

Modificat de K.I.D.U.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai postat intr-un loc si ai primit si raspuns, nu e nevoie sa umple topicurili cu aceeasi intrebare si citeste regulamentul si invata sa folosesti functia "search" a forumului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si multumesc pentru raspunsul din celalalt topic, dar dupa cum vezi am zis ca am gresit topicul si solicitasem unui moderator sa imi stearga postul. Ma scuzi pentru inconvenientul creat si iti doresc o dumnica placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema cu Bora mea 1.9 Tdi ARL, se "balbaie" motorul la relanti, si am pus Vag-ul pe ea iar la ultimul injector imi arata 2.99 corectie, aveti idee o fi "dus" sau merge curatat. Sau o fi din altceva, ca doar ce i-am schimbat ax came, culbutori, cuzineti, curea distributie. Poate fi din "pastila" de reglaj din capul la injector, ca a umblat si pe acolo mecanicul?  Am atasat si un printscreen.

 

Multumesc.

Cred ca am gresit Topicul, rog un moderator sa stearga postul. Sry

 

verifica mufa de la injector (intareste conetactele) si cablajul. Daca totul este ok, schimba-i locul injectorului - daca tot valoarea asta o va avea, trebuie alt injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific zilele astea, multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problema cu bora ASZ, intre 1800-2200 se aude un carait(numai daca este apasata pedala de acceleratie de tot), nu sunt erori, clapeta de pe admisie este in regula, posibil sa fie de la pompa tandem, turbo? Acest zgomot se aude mai tare cand trec pe langa parapeti, cladiri. La evacuare a fost schimbat racordul flexibil ca era putin fisurat si s-a mai diminuat zgomotul. Daca pun si un T-box pe senzorul de temperatura a motorinei se aude si mai tare.

Am facut si un logo, poate se observa ceva in neregula.

Nu stie nimeni ce ar putea fi?...Am mai observat o chestie, cand este mai cald afara(30+), chiar daca motorul este rece suna mai tare, deci depinde de temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in treapta 3 ai prea putine valori pentru a vedea toata plaja. pleci de la 1800 ( WOT ) si o tii pana la 4000-4200

incearca sa nu mai dai "blana" chiar de la 1500

Parerea mea... in general arata bine logurile. Un pic de murdarie dar se curata daca mergi un timp mai turat.

Mai vedem si alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!