Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

pop cristian

la prima mana schimba maful si refa logul, valorile date de maf sunt jalnice cu toate ca ai si o suprapresiune la turbina, deci inlouiesti maful cu unul de proba refaci logul si dc e necesar cureti si turbina, cam asta ar fi ordinea pe care ar trebui sa o urmezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miscarea tijei trebuie sa fie aprox 1 cm.Teava aia are la capat un guler flexibil.Dar e posibil sa se fisureze.Plimba o tigara aprinsa printre furtune si urmareste directia fumului. 

bun, am rezolvat cu pierderea, era teava aia marcata de mine, a trebuit sa fac comanda din ungaria, la noi nu se gaseste :(

acum o sa merg cateva zile sa vad cum mai e cu datul in nas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca datul in nas e inca acolo :(

o sa refac logurile sa vedem ce mai iese acum, fara pierderea de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Azi dimineatza am luat un overboost in treapta a 3-a, la 2750 turatii/min, la masina din semnatura.

Am incercat in seara aceasta sa mai reproduc problema dar nu am reusit.

Tin sa mentionez ca acum un an si vreo 3 luni am schimbat actuatorul la turbina, ramanea blocat.

 

Desi nu am reusit sa obtin din nou overboost-ul am luat nistre loguri in treapta a-3-a.

Poate cineva sa ma ajute cu interpretarea log-urilor?

 

mersi mult.

log_passat_b6.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari!
Nu demult am achizitonat un A4 2007 S Line 2.0 170hp BRD la care problemele au inceput in autostrada si
anume : la aproximativ fiecare 200-250km parcursi,in a 6-a pe cruise control se aprindea martorul motor
si bineinteles pierdea putere .Eram nevoit sa trag pe dreapta sau in cel mai rau caz (nu sfatuiesc)sa
opresc motorul in mers cateva secunde dupa care isi revenea.In momentele in care masine mergea bine,sincer...manca
pamantul!
Am dat turbina jos,am curatat-o,EGR-ul la fel,membrana valvei pneumatice care actioneaza clapeta din colectorul
de admisie e fisurata deci am obturat furtunul si totul ok pana aici,dar nu mai merge asa cum mergea inainte.
Am reusit sa fac un log,poate imi dati niste pareri inainte sa incep a cheltui aiurea niste bani!

 

Log 170hp.txt redenumi-ti in .csv

 

 

BRD 170hp 1Fault.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Ma ajuta si pe mine cineva, va rog, cu interpretarea logurilor?

Seat Leon 1M 1.9TDI 110CP resoftata cu EGR anulat.

Treapta a 3-a 1700->4000rpm.

 

Masina trage... dar nu ma mai baga in scaun cum facea odata.

 

Am curatat recent turbina + EGR, MAF, intercooler + toate furtunele.

 

Multumesc.

turbina1.xls

turbina2.xls

turbina3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul are ceva semne de slabiciune, in rest e ok. Daca poti sa faci rost de un MAF de imprumut, refa logul cu alt MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_2007

3 tentative de log, nu am avut unde sa ma duc pana la 4000, o sa incerc maine iar

totusi reiese ceva din log?

 

multumesc

log.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Reiese ca totul e in parametrii buni. Logurile arata bine. Ai ceva probleme cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul are ceva semne de slabiciune, in rest e ok. Daca poti sa faci rost de un MAF de imprumut, refa logul cu alt MAF.

 

multumesc frumos.

 

Imi poti explica si mie te rog cum se interpreteaza? adica in logul meu, ce reprezinta 003 , 010 si 011... si ce ar trebui sa fie unde :tuktuk:

 

adica la grupul 010 are nevoie de 989 si ii da 1900. e normal? sau ce imi scapa :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log in mers normal, cand motorul era rece, am prins si o "intrerupere", dar nu imi dau seama unde este, si ce o cauzeaza.

Poate vedeti voi ceva mai mult?

merci

1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu mi-ai interpretat si mie mai demult un log si totul era ok cu pedala pe 100%, dar am si eu o problema care vad ca s-a mai agravat un pic. Aveam o pierdere de aer care se pare dupa cum a zis un mecanic ca ar fi la tija de comanda a geometriei turbinei(sper ca am zis bine), zice unde intra tija in turbina ca acolo ar fi pierderea. Problema e ca aerul nu se aude decat cand masina e in sarcina(adica pe loc oricat as accelara nu se aude) si acum am vazut ca daca stau cu pedala ceva genu 50% da cateodata un stranut(aerul de se aude) si imi mai suteaza un pic masina. Daca dau pedala 100% rupe asfaltu. Acum ca sa vedem ce si cum as putea sa fac cumva un log da cu pedala la 50% sa vedem daca sare vreo valoare undeva? Ati mai intalnit asa ceva ? Se poate sa fie din ce zice mecanicul asta sau sa mai caut pe cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_2007

log-ul putin aranjat, imi poate interpreta careva va rog?

multumesc

log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Poate cineva sa ma ajute si pe mine cu interpretarea log-ului de la post-ul #4670?

Din cate inteleg eu presiunea facuta de turbina pare sa fie prea mare, adica pt o perioada de 3 sec si ceva , presiunea fiind de 2601(valoare max citita de interfata, in realitate putand fi mai mare).

Poate cineva sa imi spuna cat trebuie sa fie diferenta maxima admisa dintre presiunea ceruta de ECU si presiunea facuta de turbina?

Poate cineva sa imi confirme daca interpretarea mea este ok, si daca ar mai trebui sa reglez putin tija la actuator?

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Laurentiu mi-ai interpretat si mie mai demult un log si totul era ok cu pedala pe 100%, dar am si eu o problema care vad ca s-a mai agravat un pic. Aveam o pierdere de aer care se pare dupa cum a zis un mecanic ca ar fi la tija de comanda a geometriei turbinei(sper ca am zis bine), zice unde intra tija in turbina ca acolo ar fi pierderea. Problema e ca aerul nu se aude decat cand masina e in sarcina(adica pe loc oricat as accelara nu se aude) si acum am vazut ca daca stau cu pedala ceva genu 50% da cateodata un stranut(aerul de se aude) si imi mai suteaza un pic masina. Daca dau pedala 100% rupe asfaltu. Acum ca sa vedem ce si cum as putea sa fac cumva un log da cu pedala la 50% sa vedem daca sare vreo valoare undeva? Ati mai intalnit asa ceva ? Se poate sa fie din ce zice mecanicul asta sau sa mai caut pe cineva ?

Mecanicul tau vorbeste prostii. Pe langa tija care intra in turbinanu are cum sa scape aer. Acolo nu e aer deloc. Tija doar actioneaza geometria turbinei . O deschide sau o inchide. Atat.

La celalalt capat al tijei unde e actuatorul vacuumatic e posibil. Posibil sa fie sparta membrana din el si de aceea sa scape vacuum pe acolo. Dar oricum nu se aude. Nu o poti auzi din masina. La tine e exclus sa scape pe acolo deoarece la kick-down (100%) turbina isi face treaba, la fel si actuatorul.

Legat de problema ta, e posibil ca egr-ul sa nu se inchida bine cateodata si de aceea iti da socurile alea. Controleaza egr-ul sa vezi cat e de murdar si daca necesita curatare. Verifica si toata tubulatura turbinei incepand de la egr pana la turbina. Uita-te dupa gaurele, sparturi, racorduri iesite si de asemenea si radiatorul intercoolerului sa nu fie spart( se vede o pata de ulei pe el daca e spart).

Legat de log, chiar te rog sa faci unul.

E posibil sa iti agate si geometria putin. La turatii mici , cand si pompa de vacuum produce mai putin vacuum , probabil n75 nu are destula putere sa traga de tija. Odata cu urcarea in turatii sau la kick down vacuumul e mai mult si astfel n75 reuseste sa traga de tija. In log vom vedea.

Mentionez ca astea sunt doar presupuneri . Din pacate eu nu pot sa-ti dau un diagnostic exact doar din spusele tale si fara sa controlez anumite piese de pe masina.

Trebuie eliminate toate posibilitatile si depistata problema. Cauzele pot fi mai multe. Succes

P.s : chiar si eu am patit cu masina mea ca toate logurile sa imi iasa perfect insa la plecarea de pe loc in treptele 1 si apoi 2 masina sa tremure si sa dea in nas. Problema era turbina murdara. Era murdara chiar la inceputul cursei geometriei variabile. La turatii mici sau viteza mica n75 nu putea trece peste acea parte murdara si agata. Odata cu cresterea vitezei si implicit a turatiei vacuumul produs era mai mult si astfel n75 lucra calumea reusind sa traga de geometrie peste partea murdara fara sa agate.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Salutari,

Poate cineva sa ma ajute si pe mine cu interpretarea log-ului de la post-ul #4670?

Din cate inteleg eu presiunea facuta de turbina pare sa fie prea mare, adica pt o perioada de 3 sec si ceva , presiunea fiind de 2601(valoare max citita de interfata, in realitate putand fi mai mare).

Poate cineva sa imi spuna cat trebuie sa fie diferenta maxima admisa dintre presiunea ceruta de ECU si presiunea facuta de turbina?

Poate cineva sa imi confirme daca interpretarea mea este ok, si daca ar mai trebui sa reglez putin tija la actuator?

Va multumesc.

Intra-devar presiunea e prea mare. Esti aproape de limp mode. Cam acolo e limita de diferenta intre specified si actual: 300-350 mbar in anumite conditii.

Daca zici ca ai schimbat actuatorul atunci trebuie reglat.

Il reglezi, faci log, te uiti cat a scazut presiunea si daca trebuie atunci iar reglezi. O scurtezi sau o lungesti in functie de necesitate. Diferenta de presiune intre actual si specified sa fie de 150 maxim 200 mbar. Si ciclul n75 sa lucreze la maxim 20 %.

Deci la actual sa ai mai mult cu 150 maxim 200mbar decat la specified si atunci tija e reglata corespunzator.

Succes

Sent from my iPhone using Tapatalk

log-ul putin aranjat, imi poate interpreta careva va rog?

multumesc

Arata bine logurile tale. Nu sunt probleme.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log in mers normal, cand motorul era rece, am prins si o "intrerupere", dar nu imi dau seama unde este, si ce o cauzeaza.

Poate vedeti voi ceva mai mult?

merci

attachicon.gif1.xls

si acum am facut loguri normale cate 2 buc in treptele 3 si 4

tot incet urca in ture...

altceva aiurea mai reiese din ele?

merci3.xls3a.xls4.xls4a.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log in mers normal, cand motorul era rece

 

cobrax, log-urile nu se fac cu motorul rece, deoarece riscurile sunt destul de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log in mers normal, cand motorul era rece

 

cobrax, log-urile nu se fac cu motorul rece, deoarece riscurile sunt destul de mari.

nu, doar primul era cu motorul rece, nu am tras de el

 

logurile in  treptele 3 si 4 le-am facut seara, la 90grade :)

 

se vede ceva in ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log in mers normal, cand motorul era rece, am prins si o "intrerupere", dar nu imi dau seama unde este, si ce o cauzeaza.

Poate vedeti voi ceva mai mult?

merci

attachicon.gif1.xls

si acum am facut loguri normale cate 2 buc in treptele 3 si 4

tot incet urca in ture...

altceva aiurea mai reiese din ele?

merciattachicon.gif3.xlsattachicon.gif3a.xlsattachicon.gif4.xlsattachicon.gif4a.xls

nimeni?

mie mi se pare dubios ca valorile de la debitmetru sa fie 99% exacte ca la specificate?

merci

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu am fost si am facut ... am incercat accelaratia sa fie cat mai constanta, vezi daca cumva poti sa vezi ceva in loguri, am selectat cam momentele in care a facut, o data mai usor alta data mai tare stranutul .... Am vazut ca face mai mult sau mai mereu, cu pedala apasata la jumate si in viteza 2 mai ales si a 3-a mai putin ... face si mai sus dar nu cu acceasi intensitate sau nu se simnte la fel de rau ...

log a doua si a treia viteza.xls

LOG-01-003-010.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!