Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Intradevar  la mine EGR Duty Cycle e 100.6% .

Uite ce scrie la mine  in  Label File  la Group 003,4,EGR,Duty Cycle,Specification (Idle): 20.0...90.0 %\nSpecification (Full Load): 90.0...100.0 %

 

La  cobrax2 e conform Label File.Group 003,4,Exhaust Gas,Recirc. Duty Cycle,Specification (Idle): 20.0...70.0 %\nSpecification (Full Load): 0.0 %

Oringurile le gasesti la magazin de piese auto dupa seria caroserie








 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draci, pai si atunci ce inseamna asta? e pe invers la mine? si lucreaza corect?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa,curata si fa output test N18 (EGR) .Practica e practica,teoria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Seara. Am facut un log in mers in trepetele 3 si 4. Masina prezinta niste intreruperi intre 1800 si 2000. Nu ma pricep la interpretarea logurilor. Multumesc pentru ajutor!

LOG-tr3.xls

LOG-tr4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. ceva suprapresiune pe turbina

2. intreruperi poti avea din cauza multor componente... injectoare, pompa carburant, filtru carburant, etc.... deci, trebuie cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FIltrul de carburant si injectoarele sunt schimbate recent. Mai ramane pompa de carburant. Multumes mult ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

am inteles... sa verifici si cum lucreaza actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Desfaci furtunul negru de sub V157

2.Deconectezi cele 2 mufe

3.Desfaci cele 3 suruburi de la EGR.

post-79177-0-27263100-1368810510_thumb.j

 

EGR

maine desfac :)

tot acolo e si clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calpeta e FLAP  v157.De jos in sus prima e clapeta si apoi EGR-ul.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu o parere aici. Masina este un beetle 1.9 tdi, care avea tija gripata. Am deblocat-o, masina accelereaza acum ok, mult mai bine ca inainte, dar pe log, desi nu stiu sa il citesc, ceva pare in neregula pe grupul 010.

 

Multumesc!

log beetle.xls

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, dupa multe chinuri, am curatat egr

am facut si testele, clapetele functioneaza ambele

am montat la loc, prima impresie e ca parca nu mai da in nas, sa verific in zilele urmatoare daca este chiar asa

de accelerat to incetisor accelereaza, ca in loguri, nu intra turbina in forta pana nu se duce peste 2000-2500 ture

ce sa mai verific acum? vad ca se tot vorbeste de o tija? se aplica si la mine? unde e?

reatasez logurile, nu cred ca s-a schimbat mai nimic, si poza cu motorul ca sa vedeti unde e tija?

merci frumos

log 1.xlslog 2.xlspost-79177-0-69824000-1368970239_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil de tija de actionare a geometriei variabile a turbinei, asta daca s-a umblat la turbina. Asteapta sa iti interpreteze careva log-urile. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai da in nas ,inseamna ca ai rezolvat ceva.

Ti-am incercuit cu galben actuatorul care actioneaza prinntr-o tija geometria variabila.Ca sa vezi cum lucreaza fa output test (cu motorul la relanti) la N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc maine, dar nu ai atasat nimic, nu vad cu galben

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super

si trebuie sa il desfac ca sa fac testul asta? sau ii fac direct cu el acolo? de unde imi dau seama cum ca merge ok?

 

in alta ordine de idei, cred ca am pierdere de aer pe undeva, parca se aude ceva suierat care inainte nu se auzea, poate am stricat ceva :))

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data verifica toate furtunasele.E greu accesul ca sa il desfaci.Ca sa vezi cum lucreaza fa output test (cu motorul la relanti) la N75.Te uiti sub el(din laterala ) si vezi tija daca impinge si trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am facut testul n75, se misca cam 1 cm intre on si off. e ok?

 

problema e alta, cred ca am stricat ceva :)

in
poza din attach, in zona incercuita cu verde se aute un fasait puternic
(care se aude si in mers) cand e pe on. cand e pe off, nu se mai aude.
acuma, cand m-am chinuit sa desfac egr-ul, cred ca am tras cam tare de
teava marcata cu albastru, e metalica si a facut un "poc" la un moment
dat... asta intra direct in egr... avea cum sa se rupa oare? pare destul
de solida totusi. si nu se vede unde naiba se duce, nici de unde
fasaie, am miscat cam de toate furtunele

merci

 

post-79177-0-67849700-1369045060_thumb.j

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miscarea tijei trebuie sa fie aprox 1 cm.Teava aia are la capat un guler flexibil.Dar e posibil sa se fisureze.Plimba o tigara aprinsa printre furtune si urmareste directia fumului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de un Touran cu ~430k km in ECU si ~200k pe bord. Are o problema cu 1 injector (valori de aprox 1.8-2.1 mg/str pe cil 1), turbina schimbata acum vreo 5k km cu una din dezmembrari.

Logul e facut in tr3, de data asta fara sa ia limp.

 

 

Multumesc de pareri,

Irinel

Touran.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

suprapresiune la greu.... vezi geometria cum se misca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am zis sa inlociuiasca injectorul defect si apoi turbina. Ii facusem un log imediat dupa ce a montat turbina si de atunci i-am zis ca nu-i buna si s-o faca retur, dar a vandut masina inainte. Oricum, asa se strica imaginea masinilor in tara asta, se vinde masina cu peste 400k km reali si pe bord afisati 200k, se mai si lauda ca n-a bagat niciun ban in ea. Apoicine o cumpara(uitandu-se numai la dotari) incepe sa se planga: vai ce proasta e masina x, ce repede te lasa piesa nu stiu care.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

O.T. = corect.... dar, din pacate, cam asta cauta romanii - masina buna, km putini, dotari ... si pret mic - nu exista - ieftina, an bun si cu dotari = km mai multi ca trenul, in cele mai fericite cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!