Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Group 004 Ai avansul  mare.Idle stabilization 1.09 .Incearca sa il aduci aproape  de 0.0 KW.Cred ca si consumul in relanti (group 015 Fuel Consump.) e mare.In bord cu AC,faruri  si alti consumatori trebuie sa fie 0.6-0.7 L/H.

Group 013 Corectia pe injectoare e buna.

Group 010  ok.

Regleaza avansul la 0.0 si vezi rezultatul.Succes!

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum la relanti e 0.5-0.6 nu e mare deloc. si consumul in mod normal e ok, 5.9 la drum lung tras de ea si cam 8,5 in oras

cu clima pornita sare spre 0,8 0,9 l/h

cum pot sa il reglez?

merci

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si idle stabilisation ala varia, nu era fix, deci tind sa cred ca il regleaza computerul?



vezi ca mie imi zice altceva acolo, nu torsion value, se numeste altfel?



al meu are 16 valve, pe care dintre cele 2 axe trebuie sa le ajustez? :))



hmm. campul 4 s-ar putea sa fie avansul de fapt, sa am label prost la vcds :( si atunci 1,05 avans nu e rau, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste Torsion Value,dar cablul tau e china si nu ai LABEL FILE (datele recomandate de producator) pentru codul tau de motor.Da-mi codul de motor sa vad daca iti gasesc Label File.

post-74110-0-92068000-1368467084_thumb.p

post-74110-0-05237400-1368467722_thumb.p

post-74110-0-90485200-1368467731_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos

incerc intai sa vad ce naiba fac cu interfata, ca nu mai vrea sa o vada :(

ma innebuneste ca usb device not recognised

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Incercati sa purtati aceste discutii pe pm.Acest topic se refera strict la loguri si interpretarea lor.Pentru fiecare alta problema exista topic-uri dedicate. Primesc notificari pentru fiecare 2 cuvinte scrise aici si care nu au legatura cu subiectul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai facut update.Scrie-mi pe PM ca sa-ti dau pe cineva care ti-l repara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Revin cu date noi.

Am lungit tija aproximativ 3 ture de piulita,masina se comporta mult mai bine Cred ca am lungit-o cam mult , apar frecvent peresiuni peste 2000mb si nu este liniara ,cand scade cand creste...Ce parere aveti?

Acum tija actuatorului e reglata bine.Insa debitmetrul e cam obosit. De aceea ai fluctuatiile de presiune. Ai incercat sa-l cureti cumva? Daca nu atunci poti incerca cu alcool izopropilic dar sunt slabe sanse sa-si revina si nu va tine mult. Iti recomand sa schimbi debitmetrul sau sa ceri de la cineva imprumut sa faci o proba. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

L-am curatat cu w40 si alcool, se pare ca nu a dat rezultate.Unul nou e foarte scump, daca o sa gasesc unul la dezmembrari cum imi dau seama repede daca e bun?

Am vazut ca modelele mai noi de debitmetre sunt mai ieftine,as putea adapata unul de PD , am vazut ca au acelas numar de pini si semnificatie asemanatoare (+5v,masa,semnal etc)

Multumesc mult pentru raspunsuri.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Lau - nu m-am uitat pe log - dar fluctuatiile de presiune nu sunt dintr-un debitmetru obosit......

 

passat - fa o proba cu unul de imprumut si vezi cum se misca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un bora alh si masina nu trage cum ar fi trebuit sa traga. Am facut  log  in mers, si astept  pareri care ar fi problema. multumesc tuturor.Book1.xlsBook2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica:

-geometria variabila ,poate fi blocata sau poate merge greu.

-actuatorul ,blocat sau membrana sparta.

Fa output test la N75 cu motorul pornit si vezi daca lucreza corect actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat si eu cateva loguri si daca se poate sa primesc cateva pareri in plus ar fi excelent. Auto este un Audi A4, AVF, remapat TCM.

log.zip

Modificat de KLAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAlorile sunt bune,Umpic este cam mare valoarea la debitmetru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o mica problema:

Cand este motorul rece (15-20 min la temperaturile de acum) da un pic in nas pana in 2000 de ture. Pe urma isi revine, totul e ok.

Motor 2.0 170cp cod BMN, PD

Atasez cateva loguri, nu sunt chiar extraordinare, motorul se cam incalzise deja, nu prea imi dau seama daca se vede ceva

Cert e ca am scos MAF-ul si nu a mai facut cu el deconectat...

L-am spalat cu alcool izopropilic, l-am pus la loc, face cam la fel. Totusi pe loguri cele 2 valori sunt cam similare, nu pare sa functioneze prost, nu? sa fie problema de la el, sau din alta parte?

Injectoarele au fost schimbate toate cam in ultimul an, nu cred sa aiba probleme

Ceva idei?

Merci!

 

attachicon.gifa.xlsattachicon.gifb.xlsattachicon.gifc.xls

Logurile nu sunt extraordinare deloc. Ele se fac in grupurile 003,010 si 011 cu acceleratia apasata 100% incepand de la 1500 rpm pana la 4000 rpm in treptele 3 respectiv 4. 

Din pacate debitmetrul sunt sanse slabe sa-si revina dupa curatarea cu alcool. Chiar daca reusesti pe moment pana la urma tot va ceda. Trebuie altul in cazul asta.

Dar fa niste loguri ca la carte si vedem daca debitmetrul e de vina sau nu. 

Uite aici cum se fac logurile in mers : 

http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

 

 

Cred ca ai facut update.Scrie-mi pe PM ca sa-ti dau pe cineva care ti-l repara 

 

ok revin cu loguri noi, cred ca sunt facute corect

am atasat si temperaturile la motorul rece, la bord imi arata ca sunt afara 25 grade, grupul 4 nu e cam mare diferenta?

merci

log 1.xlslog 2.xlspost-79177-0-85681700-1368636305_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Temperatura de afara nu are nici o legatura cu ceea ce arata G62. Sunt doi senzori diferiti.

Legat de logurile tale: debitmetrul acum arata bine. Masina urca foarte greu in ture si eu cred ca e din cauza Egr-ului pentru ca nu se inchide.

In mod normal  la wot (acceleratia apasata la maxim) sau la 2000 rpm acesta trebuie sa se inchida total. La tine nu se vede nimic la cyclul electrovalvei care comanda egr-ul . E zero.  

Verifica electrovalva care comanda egr-ul sa nu fie blocata. Veriifica si actuatorul din interiorul egr-ul sa nu fie blocat si ala pe deschis. Verifica si membrana egr-ului sa nu fie sparta si sa scape vacuumul. 

Verifica si mufa electrovalvei daca e bagata. PE engine nu iti da nici o eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu da nicio eroare

in decelerari, (am sters din log) pare ca se misca, am ceva valori intre 10-60% cateodata

poate fi pe invers la motorul meu? adica sa scrie invers valorile in vcds

mufele sunt bagate

o sa incerc sa o desfac sa vad ce se intampla cu ea

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu stiu exact cum ar trebui sa scrie. Ori 4.8 cand e inchis ori 94.4.   Una din astea 2. Dar in nici un caz valori care fluctueaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica nu e normal sa fie sa zicem deschisa 25% ? sau 44%?

doar max inchis sau max  deschis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile senzorilor de temperatura sunt normale. Ca sa mai elimini o cauza desfa EGR-ul.Cu el desfacut,conecteaza mufa,pune contactul si fa output test cu VCDS ( EGR VALVE N18) .La fel verifica si clapeta V157  (MOTOR FOR INTAKE MANIFOLD FLAP  V157 SAU  CONTROL CIRCUIT FOR TROTTLE BODY MODULE).Intre galerie,egr,si clapeta sunt 2 oringuri care ar trebui inlocuite .E probabil ca dupa sa ai pete de ulei in spatele EGR-ului.

 

Group 003,4,Exhaust Gas,Recirc. Duty Cycle,Specification (Idle): 20.0...70.0 %\nSpecification (Full Load): 0.0 %







 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca ai Label File :icon_thumleft: ,ar trebui sa ai specificatii la fiecare casuta cand pui sageata de la mouse pe ea.Gen ce am incercuit cu rosu in imaginea din attach.

post-74110-0-50082900-1368641691_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile senzorilor de temperatura sunt normale. Ca sa mai elimini o cauza desfa EGR-ul.Cu el desfacut,conecteaza mufa,pune contactul si fa output test cu VCDS ( EGR VALVE N18) .La fel verifica si clapeta V157  (MOTOR FOR INTAKE MANIFOLD FLAP  V157 SAU  CONTROL CIRCUIT FOR TROTTLE BODY MODULE).Intre galerie,egr,si clapeta sunt 2 oringuri care ar trebui inlocuite .E probabil ca dupa sa ai pete de ulei in spatele EGR-ului.

 

Group 003,4,Exhaust Gas,Recirc. Duty Cycle,Specification (Idle): 20.0...70.0 %\nSpecification (Full Load): 0.0 %

 

 

deci e corect ca in full load sa fie 0%

o sa o desfac sambata probabil, ai idee cum sa comand acele oringuri la vreun magazin de piese?

 

Acum ca ai Label File :icon_thumleft: ,ar trebui sa ai specificatii la fiecare casuta cand pui sageata de la mouse pe ea.Gen ce am incercuit cu rosu in imaginea din attach.

am schimbat si versiunea, am 11.11.3 acum. am uitat sa ma uit dupa specificatii, ai dreptate, merci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Valorile senzorilor de temperatura sunt normale. Ca sa mai elimini o cauza desfa EGR-ul.Cu el desfacut,conecteaza mufa,pune contactul si fa output test cu VCDS ( EGR VALVE N18) .La fel verifica si clapeta V157  (MOTOR FOR INTAKE MANIFOLD FLAP  V157 SAU  CONTROL CIRCUIT FOR TROTTLE BODY MODULE).Intre galerie,egr,si clapeta sunt 2 oringuri care ar trebui inlocuite .E probabil ca dupa sa ai pete de ulei in spatele EGR-ului.

 

Group 003,4,Exhaust Gas,Recirc. Duty Cycle,Specification (Idle): 20.0...70.0 %\nSpecification (Full Load): 0.0 %

 

 

deci e corect ca in full load sa fie 0%

o sa o desfac sambata probabil, ai idee cum sa comand acele oringuri la vreun magazin de piese?

 

 

Atentie caci faci confunzie intre full load la turbina si full load la Egr.  

La full load la Egr inseamna ca Egr-ul lucreaza la maxim, adica supapa e deschisa de tot. 

Insa la apasarea kick-down (pedala de acceleratie apasata 100% ) Egr-ul trebuie sa inchida supapa de tot pentru a absoarbe doar aer curat, fara gaze recirculate. Cyclul electrovalvei Egr-ului trebuie sa fie de 100,6. Asta inseamna ca Egr-ul e inchis total. 

Aici e problema la tine: ca Egr-ul nu se inchide, turbina inca absoarbe gaze recirculate , le baga in admisie si arderea e mai lenta ceea ce duce la performante scazute ale motorului in turatii mici. 

Odata cu urcarea in turatii cantitatea de aer curat absorbita e mult mai mare , arderea corespunzatoare e mai buna si astfel creste puterea motorului. E ceea ce simti tu dupa 3000 rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ar trebui sa fie 100, nu 0%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!