Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

passat19tdi

Tras la maxim.

Banuiesc ca sta pe maxim ca sa creeze ceva presiune pentru a compensa deschiderea EGR.Baga gaze in cilindri si in acelas timp baga si mai mult aer.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cred ca am reusit sa fac un log dupa indicatiile din pdf.

Am observat ca creste greu turatia (viteza) de pe la 2500 in sus.

Avansul este pe graficul ce-l da vcds-l la mijlocul jumatatii superioare iar IQ-ul 4,2.

Rog pareri.

Multumesc.

Inca e mica presiunea din turbina. Mai scurteaza tija. Asa cum ti-am zis mai sus , scurteaz-o pana cyclul n75 ajunge la 60-70 %. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o mica problema:

Cand este motorul rece (15-20 min la temperaturile de acum) da un pic in nas pana in 2000 de ture. Pe urma isi revine, totul e ok.

Motor 2.0 170cp cod BMN, PD

Atasez cateva loguri, nu sunt chiar extraordinare, motorul se cam incalzise deja, nu prea imi dau seama daca se vede ceva

Cert e ca am scos MAF-ul si nu a mai facut cu el deconectat...

L-am spalat cu alcool izopropilic, l-am pus la loc, face cam la fel. Totusi pe loguri cele 2 valori sunt cam similare, nu pare sa functioneze prost, nu? sa fie problema de la el, sau din alta parte?

Injectoarele au fost schimbate toate cam in ultimul an, nu cred sa aiba probleme

Ceva idei?

Merci!

 

a.xlsb.xlsc.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Inca e mica presiunea din turbina. Mai scurteaza tija. Asa cum ti-am zis mai sus , scurteaz-o pana cyclul n75 ajunge la 60-70 %. 

.

 

Trebuie sa refac log-ul sau exista vreo metoda mai simpla de a vedea schimbarea cyclului n75 prin scurtarea tijei ?

In timpul testului(log) cyclul n75 trebuie sa ia valori pana in 60-70% ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat accelerezi n75 scade pana la aprox 20%



Tras la maxim.

Banuiesc ca sta pe maxim ca sa creeze ceva presiune pentru a compensa deschiderea EGR.Baga gaze in cilindri si in acelas timp baga si mai mult aer.

Aveam o problema.Masina nu tragea bine pana in 2500 rpm.Am masurat tija cu sublerul.Am lungit tija cu 3mm si nu mai tragea pana in 3500 rpm.Am scurtat tija cu 2.5mm fata de dimensiunea originala si trage foarte bine.In plus mi-a scazut consumul la oras cu 2 litri.



Salut

Am si eu o mica problema:

Cand este motorul rece (15-20 min la temperaturile de acum) da un pic in nas pana in 2000 de ture. Pe urma isi revine, totul e ok.

Motor 2.0 170cp cod BMN, PD

Atasez cateva loguri, nu sunt chiar extraordinare, motorul se cam incalzise deja, nu prea imi dau seama daca se vede ceva

Cert e ca am scos MAF-ul si nu a mai facut cu el deconectat...

L-am spalat cu alcool izopropilic, l-am pus la loc, face cam la fel. Totusi pe loguri cele 2 valori sunt cam similare, nu pare sa functioneze prost, nu? sa fie problema de la el, sau din alta parte?

Injectoarele au fost schimbate toate cam in ultimul an, nu cred sa aiba probleme

Ceva idei?

Merci!

 

attachicon.gifa.xlsattachicon.gifb.xlsattachicon.gifc.xls

Ai curatat EGR-ul in ultimul an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Inca e mica presiunea din turbina. Mai scurteaza tija. Asa cum ti-am zis mai sus , scurteaz-o pana cyclul n75 ajunge la 60-70 %. 

.

 

Trebuie sa refac log-ul sau exista vreo metoda mai simpla de a vedea schimbarea cyclului n75 prin scurtarea tijei ?

In timpul testului(log) cyclul n75 trebuie sa ia valori pana in 60-70% ?

Da.Trebuie sa faci loguri ca sa urmaresti evolutia n75 dupa reglarea tijei.  Deci valorile lui sa fie pe la 60-70%.  Nu 50% cat ai acum.

Cu cat accelerezi n75 scade pana la aprox 20%.

La el e invers. Cu cat accelereaza mai mult cu atat ii urca procentul n75. Unele motoare le au asa, altele invers. Din cate stiu, din 2006 incepand cu Golf 5 ,Passat B6, etc, ciclul n75 se monitorizeaza invers. Adica accelerezi, scade ciclul n75, decelerezi atunci urca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

>

Salut

Am si eu o mica problema:

Cand este motorul rece (15-20 min la temperaturile de acum) da un pic in nas pana in 2000 de ture. Pe urma isi revine, totul e ok.

Motor 2.0 170cp cod BMN, PD

Atasez cateva loguri, nu sunt chiar extraordinare, motorul se cam incalzise deja, nu prea imi dau seama daca se vede ceva

Cert e ca am scos MAF-ul si nu a mai facut cu el deconectat...

L-am spalat cu alcool izopropilic, l-am pus la loc, face cam la fel. Totusi pe loguri cele 2 valori sunt cam similare, nu pare sa functioneze prost, nu? sa fie problema de la el, sau din alta parte?

Injectoarele au fost schimbate toate cam in ultimul an, nu cred sa aiba probleme

Ceva idei?

Merci!

 

attachicon.gifa.xlsattachicon.gifb.xlsattachicon.gifc.xls

Ai curatat EGR-ul in ultimul an?

 

 

 

pai deabea am luat masina de 2 sapt :)

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Salut

Am si eu o mica problema:

Cand este motorul rece (15-20 min la temperaturile de acum) da un pic in nas pana in 2000 de ture. Pe urma isi revine, totul e ok.

Motor 2.0 170cp cod BMN, PD

Atasez cateva loguri, nu sunt chiar extraordinare, motorul se cam incalzise deja, nu prea imi dau seama daca se vede ceva

Cert e ca am scos MAF-ul si nu a mai facut cu el deconectat...

L-am spalat cu alcool izopropilic, l-am pus la loc, face cam la fel. Totusi pe loguri cele 2 valori sunt cam similare, nu pare sa functioneze prost, nu? sa fie problema de la el, sau din alta parte?

Injectoarele au fost schimbate toate cam in ultimul an, nu cred sa aiba probleme

Ceva idei?

Merci!

 

attachicon.gifa.xlsattachicon.gifb.xlsattachicon.gifc.xls

Logurile nu sunt extraordinare deloc. Ele se fac in grupurile 003,010 si 011 cu acceleratia apasata 100% incepand de la 1500 rpm pana la 4000 rpm in treptele 3 respectiv 4. 

Din pacate debitmetrul sunt sanse slabe sa-si revina dupa curatarea cu alcool. Chiar daca reusesti pe moment pana la urma tot va ceda. Trebuie altul in cazul asta.

Dar fa niste loguri ca la carte si vedem daca debitmetrul e de vina sau nu. 

Uite aici cum se fac logurile in mers : 

http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Am vazut un log de audi cu motor ca al meu(AFN), la el cerinta maxima la presiunea turbo este de 1989 si la mine este de 1948,2.

Sa fie acelas motor cu soft diferit?

Intradevar in log-ul de audi N75 are valori curente de 60-70% si varfuri de 90%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Depinde si de presiunea atmosferica. Uita-te la el cat arata in grupul 010 la Atmos.Pressure Senzot (F96) mbar si compara cu ce ai tu in log tot in grupul 010 langa Mass Air acolo unde scrie 999.6. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o mica problema:

Cand este motorul rece (15-20 min la temperaturile de acum) da un pic in nas pana in 2000 de ture. Pe urma isi revine, totul e ok.

Motor 2.0 170cp cod BMN, PD

Atasez cateva loguri, nu sunt chiar extraordinare, motorul se cam incalzise deja, nu prea imi dau seama daca se vede ceva

Cert e ca am scos MAF-ul si nu a mai facut cu el deconectat...

L-am spalat cu alcool izopropilic, l-am pus la loc, face cam la fel. Totusi pe loguri cele 2 valori sunt cam similare, nu pare sa functioneze prost, nu? sa fie problema de la el, sau din alta parte?

Injectoarele au fost schimbate toate cam in ultimul an, nu cred sa aiba probleme

Ceva idei?

Merci!

 

attachicon.gifa.xlsattachicon.gifb.xlsattachicon.gifc.xls

Logurile nu sunt extraordinare deloc. Ele se fac in grupurile 003,010 si 011 cu acceleratia apasata 100% incepand de la 1500 rpm pana la 4000 rpm in treptele 3 respectiv 4. 

Din pacate debitmetrul sunt sanse slabe sa-si revina dupa curatarea cu alcool. Chiar daca reusesti pe moment pana la urma tot va ceda. Trebuie altul in cazul asta.

Dar fa niste loguri ca la carte si vedem daca debitmetrul e de vina sau nu. 

Uite aici cum se fac logurile in mers : 

http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

o sa incerc sa le refac mai corect. problema este ca acolo zice ca motorul sa fie cald, ori mie imi face probleme doar cand e rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Deocamdata fa niste loguri sa vedem cum lucreaza turbina si senzorii. Chiar daca iti face doar la rece, e posibil sa vedem unde e problema chiar si cu motorul cald. 

Apoi fa o  scanare  si la motor sa vedem daca ai erori stocate. Si un prinscreen cu valorile injectoarelor. Mai departe mai vedem. Din pacate nu avem cum sa ghicim unde e problema fara toate astea. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cobrax2

Daca nu ai erori pe Engine curata EGR-ul ,verifica furtunasele si avansul. (group 004 torsion value).Cand am luat masina EGR-ul arata ca in imaginea de mai jos si avansul era la -5.9.

post-74110-0-74232100-1368428616_thumb.j

post-74110-0-34238200-1368428652_thumb.j

post-74110-0-06596800-1368428729_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva cumva o poza cu egr-ul asta? unde e? :)

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bad post

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De curand am efectuat reparatii la motorul masinii (Bora Variant, 1.9TDI PD AJM). In ce priveste turbosuflanta, au fost inlocuite piesele din setul de reparatie completa, inclusiv segmenti, bucse, geometrie variabila, si s-a echilibrat dinamic in atelierul din Militari. Debitmetrul a fost inlocuit acum doi ani.
 

Cand au fost toate puse la loc, am constatat ca masina nu mai e prompta cand e vorba de sprinturi, motiv pentru care depasirile la mersul din afara orasului sunt mai dificil de facut decat inainte de reparatii.
 

Am salvat un log pe care il atasez mesajului. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Va multumesc tuturor si va doresc drumuri frumoase!

 

Cristi

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de swish
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu poze

care este egr-ul? dar clapeta de acceleratie unde vine?

in poza 2 am notat cu a,b,c. este vreuna?

ce este b? am ceva scapari de ulei pe acolo

mercipost-79177-0-66213300-1368439347_thumb.jpost-79177-0-13664000-1368439348_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Desfaci furtunul negru de sub V157

2.Deconectezi cele 2 mufe

3.Desfaci cele 3 suruburi de la EGR.

are cineva cumva o poza cu egr-ul asta? unde e? :)

 



EGR

post-74110-0-70472300-1368440577_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super

pai atunci nu e murdar, am scos furtunul ala mare de la turbo acum si am bagat degetul inauntru, e curat, sau ma rog, pe cat posibil de curat :) se simte ulei sau un picut de murtarie, dar f putin

in orice caz, simt peretele metalic si nu este ca in poza aia de mai devreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok. Te poti uita in interior cu o oglinda. Motorul tau e CR. Deci nu poti vedea avansul la group 004.Se regleaza automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica dimineata inainte de a porni motorul, Group 007. Temperaturile trebuie sa fie aprox egale cu temperatura de afara.

 

007,0,Temperatures
007,1,Fuel,Temperature (G81),Specification (Cold): ca. Ambient Temperature
007,3,Intake Air ,Temperature (G42),Specification (Cold): ca. Ambient Temperature
007,4,Coolant-,Temperature (G62),Specification (Cold): ca. Ambient Temperature

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e cr, e PD

verific maine dim temperaturile

intre timp, daca nu incepe ploaia pe aici, incerc sa fac logurile diseara

merci

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 la relanti ,cu temp 80-90 grade ,vezi si la group 004 ,torsion value.(avansul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Revin cu date noi.

Am lungit tija aproximativ 3 ture de piulita,masina se comporta mult mai bine Cred ca am lungit-o cam mult , apar frecvent peresiuni peste 2000mb si nu este liniara ,cand scade cand creste...Ce parere aveti?

LOG-13.05.2013.xls

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-79177-0-91222300-1368464717_thumb.ppost-79177-0-35524000-1368464718_thumb.p

Se pare ca interfata mea si-a dat obstescul sfarsit. Inainte de asta am reusit sa fac cele 2 screenshoturi atasate

Totul ok pana aici?

O sa incerc sa vad cum gasesc alta interfata si revin si cu restul de loguri

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!